עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by M07,

    אז ככה יש לי בעצם שני קבצים חשודים שלפני כמה זמן לא היו הם נמצאים בתיקייה C:\WINDOWS זה - jngnign nkinhirimokmjilkjgol 2005.jgn וזה - _MSRSTRT ביצעתי סריקה ב NOD32 וב Malwarebytes' Anti-Malware והם אכן מצעו וירוסים ומחקתי אותם אבל לא היה להם קשר לקבצים האלו מישהו יודע מה הקבצים האלו. עוד משהו מצאתי אתר שמוזכר בו הקובץ jngnign nkinhirimokmjilkjgol 2005.jgn הבעיה היא שהוא בצרפתית http://lyonnais92.aceboard.fr/246694-11200-9813-0-google-infecte.htm

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  2. Started by gt2,

    שלום, יש לי בעיה עם אחד הכוננים אצלי שאני לא יכול למחוק בו כמה תקיות כי "אין לי הרשאה" בתכלס פשוט הן נוצרו במחשב שלי אבל פירמטתי את הכונן השני מאז ועכשיו כביכול אין למשתמש שלי הרשאות על התיקיות האלה הצלחתי להוציא מהן את כל מה שרציתי הבעיה זה שאני לא יכול למחוק את התיקיות עצמן ויש אחת שאפילו מקריסה את המחשב כל פעם שמנסים למחוק אותה אז חשבתי אולי כדאי לי לפרמט את הכונן הזה גם ככה אין עליו כבר כלום שימושי חוץ מכמה תיקיות שאני לא יודע מה התפקיד שלהם ובגלל זה אני בא להתייעץ אז ככה: יש תיקייה בשם IDE שבתוכה יש תיקיהCommon7 ובפנים יש עוד תיקיה בשם IDE ושם יש קבצים של ויז'ואל סטודיו משום מה...(שמתי בתמונה עם חצים תיאור של כל הקבצים) יש עוד תיקיה עם שם מוזר לגמרי f0cf9d9d29faac…

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  3. Started by roi777,

    שלום רב! כשאני רוצה להתקין IE 8 (ע"י עדכונים אוטומטים) כתוב שאני צריך קודם להוריד עדכונים עבור IE 8 ואז כשאני מאשר להוריד הוא מתחיל להוריד ואז אחרי שההורדה הסתיימה (אני חושב שהסתיימה כי יש V ליד השלב של ההורדה) הוא עובר בשניה אחת את כל השלבים ביחד (הוא מסמן X ליד השלב של בדיקת תוכנות זדוניות וגם ליד התקנת IE 8 ומסמן V ליד התקנת עדכונים) ואז הוא מסיים התקנה (בצורה מסודרת) והחלון נסגר לבד וכמובן שעדיין לא הותקן IE 8. מה עושים? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  4. אני פשוט לא מצליח להתקין דרייברים של הכרטיס קול והכרטיס מסך המובנה P4M800P-8237 AGP 3.0 אם מישהו יכול להביא לי את הדרייברים להורדה, אז תודה.

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  5. השאלה בכותרת. מישהו מכיר תוסף כזה ל-Chrome? התרגלתי כבר שב-Firefox ה-Bookmarks מוצגים לי בצד וזה מאוד נוח לי. תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  6. אהלן, בלינק הבא תוכלו למצוא רשימה ארוכה ודיי עדכנית של תוכנות שנבדקו בוינדוס ויסטה: iexbeta's wiki: vista compatibility list כדאי להתעדכן דרכו לפני התקנת תוכנה חדשה שאינכם בטוחים לגביה. אם נתקלתם בתוכנה בעייתית או תיקון שעובד מעולה, זה המקום, רק חשוב לציין על איזה גרסאות מדובר והאם נבדקו ב-32 או 64 ביט. בהצלחה (:

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  7. Started by etay34,

    ברשותי מחשב נייח עם כרטיס קול מובנה על הלוח אם (intel 865pe) לאחר התקנת הוינדוס XP עם SP3 לא הצלחתי להתקין את הכרטיס קול במלאו (לא דרך הדיסק ולא דרך הורדה מאתר היצרן) יש לי במנהל ההתקנים בלוח הבקרה סימן שאלה צהוב על בקר קול של מולטימדיה ולכן איני שומע סאונד במחשב. יש למישהו פתרון?

    • 4 תגובות
    • 889 צפיות
  8. קיימת תוכנה כזאת? שתיהיה מובנת על החיפוש הרגיל של הווינדוס, ותיצור אינדקס ותעדכן את עצמה כל פעם למצוא דברים באופן מיידי? (כמו בווינדוס 7.. עוד לפני שמשלימים משפט זה מוצא את הקובץ אפילו אם הוא בכונן שלישי או רביעי.. מה שבד''כ בXP חיפוש רגיל לוקח 5 דק' למצוא היות ואין אינדקס מסודר) תודה

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  9. בעיה מוזרה מאוד. לפני שבוע בערך התקנתי מערכת הפעלה WINDOWS XP , יחד עם ווינדוס XP בא IE , גרסא 6 אם אני לא טועה. מאז שהIE הותקן על המחשב שלי , כשאני לוחץ על כפתור ימיני או על כפתור CTRL ( למשל Ctrl +V) התוכנה פשוט לא מגיבה , פשוט לא. זה סיוט לעבוד בצורה כזאת :'( מישהו מזוהה עם הבעיה ויודע מה גורם לבעיה וכיצד לפתור אותה? אם אין ברירה אני אתקין מחדש . תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  10. ישר שאני מדליק את המחשב היא מתחברת לאינטרנט. היא צריכה להשאר במחשב???

  11. Started by pssheba,

    שלום, ברצוני להתקין בדפדפן "גוגל כרום" סרגל בשם: Google Tool Bar בכתובת: http://goo.gl/3Ttm2 הורדתי והתקנתי תוסף בשם: Edit This Cookie. התבקשתי לבחור מתפריט מקש ימין :Edit Cookies. עד כאן ההסבר היה מובן. ההסבר שקיבלתי מנקודה זו ואילך לא מובן לי . התבקשתי לשנות ל Free. מה ?!! אח"כ התבקשתי להעתיק ולהדביק את הקטע: ID=03fd476a699d6487:U=88e8716486ff1e5d:FF=0:LD=en:CR=2:TM=1322688084:LM=1322688085:S=McEsyvcXKMiVfGds איפה להדביק ?! ולבסוף לשמור את השינויים. איך שומרים על שינויים ?! אם מישהו שהצליח להתקין את הסרגל יטה לי חסד ולהסביר לי כיצד עושים זאת זאת אכיר לו טובה על כך. תודה

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  12. אז לפני איזה חודש עשיתי בטעות פרמוט לדיסק קשיח שהיה לי עליו את ה-My Documents, עכשיו הדיסק ריק כמובן ואני לא בדיוק יודע איך אני משחזר ממנו את הקבצים (היו לי במסמכים איזה ג'יגה או שתיים אם אני זוכר נכון). יש תוכנות מסוימות אני יודע אבל לא בדיוק יודע איזה ואיך להשתמש, מישהו יכול להדריך אותי בבקשה, הקבצים שנמחקו ממש חשובים לי.

    • 9 תגובות
    • 889 צפיות
  13. כבר הרבה פעמים שאחותי (שלא מתמצאת יותר מדי במחשבים) צריכה תמיכה טכנית בכל מיני נושאים שקשורים למחשב, החלטתי פשוט להתקין אצלי ואצלה תוכנת Remote וכך יהיה יותר קל לשנינו. עכשיו חשוב שהתוכנה תיתן לי גישה מלאה למחשב שלה (admin) ושהיא תהיה קלה לתפעול מצידה של אחותי. תודה

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  14. לפני כקצת יותר מחצי שנה עברתי לadsl אצל אינטרנט זהב. עד לפני כמה שבועות הייתי מוריד הכל ממש מהר (ממוצא של מעל 150kb) בזמן האחרון המהירות המקסימלית שלי היא לא יותר מ50kb למרות שעדיין לא יצרתי קשר עם אינטרנט זהב לפי דעתי הבעיה נמצאת אצלי. לפני כמה ימים הדלקתי את המחשב ושום דבר לא זז (לא רק באינטרנט. המחשב היה מעוד איטי) שהעלתי את ה task manger רעיתי שתוכנה שנקראת save now משתמשמת ב 96% מה cpu שלי. אחרי הפסקתי אותה ומחקתי כל זכר ממה שמצאתי ממנה המחשב תיפקד כמו שצריך ואפילו מהירות האינטרנט השתפרה קצת. אני דיי בטוח שיש איזה תוכנה על המחשב שלי שאוכלת לי חצי מהbandwith. הבעיה היא שאני לא יודע איך לאתר אותה וב prosess tab שב task manger אני לא יודע מה חצי מהדברים כי הם כולם מין ש…

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  15. אני אנסח את השאלה שלי בקצרה: איך אפשר להגדיר לActive Desktop, שכשאני לוחץ על לינק שמופיע בחלון שלו על שולחן העבודה שלי, הוא לא יפתח אותו בחלון אקספלורר חדש, אלא על אותו חלון דסקטופ?

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  16. Started by liatlala,

    הורדתי משחק ל XBOXואני צורבת בתוכנת ImgBurn הצריבה עברה תקין אבל לא ניתן לשחק ואז שמתי לב שיש קובץ README מצורף לקובץ במחשב שרשום כך: This disc contains a "UDF" file system and requires an operating system that supports the ISO-13346 "UDF" file system specification מה זה אומר ? אני מקוה שאני בפורום הנכון עם לא תפנו אותי בבקשה אליו תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  17. Started by LAKOTA,

    שלום רב, נכנסתי לאתר להוריד פרק ואני שמה לב שלא משנה מאיזה אתר ואיזה דבר אני מורידה, מקבלת חלון בדפדפן אופרה שאומר: The address type is unknown or unsupported You tried to access the address ed2k://|file|BLA BLA BLA.HDTV.XviD-LOL.avi|366714536||/, which is currently unavailable. Please make sure that the web address (URL) is correctly spelled and punctuated, then try reloading the page. Make sure your Internet connection is active and check whether other applications that rely on the same connection are working. Check that the setup of any Internet security software is correct and does not interfere with ordinary web browsing. If you are behind a firewall on a Local Area …

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  18. Started by DJO,

    לאחרונה עברתי לעצב אתרים בתוכנת Dreamweaver MX רוב האתרים שאני עובד עליהם הם באנגלית כך שאין בעיה אבל חלק בעברית. האם יש איזהשהו טריק שיאפשר לדרייםוויבר לעבוד עם עברית?

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  19. Started by ranko,

    שלום רב .. אני מחשב תוכנה אשר אחרי מספר ימים תעשה לי רסטר למחשב,(תכבה ותדליק אותו). פשוט זה מחשב שאני לא עובד איתו והוא נמצא במקום בעיתי לגישה,זה מחשב של מצלמות אבטחה.

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  20. לא מצליח לצפות בסרטים דרך האינטרנט דרך האתר mako: לדוגמא: http://www.mako.co.il/vod-index/drama-ramzor/season-2/VOD-47d7f5381127421006.htm מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ? ואיך מסדרים אותה תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  21. Started by pavel19,

    חברה מה קורה? תמליצו בבקשה על אנטי וירוס טוב שאפשר להוריד מאינטרנט ועושה עבודה טובה ? חשבתי על AVG Anti-virus 7.289

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  22. שלום לכולם יש לי לוח DFI 662tmg ואני לא מוצא תדיסק שלי והאתר של DFI לא עולה לי :-[ מה לעשות אנשים הצלחתי להתקין רק את כרטיס קול וזהו מישהו ?.... עם מישהו יכול להגיד לי מאיפה להוריד דרייברים חוץ מהאתר שלהם ?

    • 6 תגובות
    • 888 צפיות
  23. שלום לכולם. יש לי Microsoft Office Outlook 2007 ויש לי בעיה של הצגת תמונות למשל מייל שאני מקבל עם חתימה של קובץ GIF שזזה אז אצלי היא קפואה ולא זזה וגם אם אני מקבל מייל עם דף אינטרנט אז התמונות לא מופיעות שם אלא רק ריבוע בלי כלום.

    • 0 תגובות
    • 888 צפיות
  24. אני נכנסתי עכשיו לאיי סי קיו שלי וכל רשימת החברים נעלמה לי מה אני צריך לעשות??? תודה מראש לירון

    • 10 תגובות
    • 888 צפיות
  25. יש באתר מסויים כמה סרטוני וידאו שאני חייב אותם. זה אתר שכולו פלאש, וגם הסרטים שם מוצגים בנגן וכפלאש בפני עצמו. מה הדרך להשיג אותם אליי למחשב ? (הכל חוקי כמובן) זה חשוב לי. תודה

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות

דיונים חדשים בפורומים