עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nadav1379,

    אני רוצה לדעת איך אני יכול להמיר סרט dem ל avi או משהו שאפשר לראות במדיה פלייר אני משחק קנטר אני מקליט סרט אני עושה record demo אבל זה ב dem איך אני מעביר למשהו שיעבוד במדייה פלייר?

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  2. Started by dovik,

    זקוק לדרייברים מלאים (לא פאצ'ים). תודה.

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  3. Started by hz707,

    אני מחפש תוכנה שתוכל לרוץ בתחום הזיכרון שמעבר לזיכרון הזמין לחלונות למשל בחלונות XP או 7 ,מעבר ל4 גיגה - ועל ידי כך לא תגזול מקום יקר

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  4. מישהו יודע איזה תוכנה זאת ויכול לתת לי קישור להורדה ? http://www.xbitlabs.com/misc/picture/?src=/images/mainboards/asus-p4p800e/ac97-driver.png&1=1 [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  5. נתחיל, קניתי מחשב חדש, אני משתמש ב XP+SP2 במחשב הקודם היה לי 98 וקאזה עבדה מצוין בנוכחי היא פשוט לא מתחברת...תקועה על connecting ניסיתי לכבות את הפיירוול של ווינדוס וזה לא עזר בדקתי 3 גירסאות של קאזה לייט..למישהו יש רעיון? השאלה השניה שלי: בווינדוס 98 נהגתי לנעול את המחשב עם השומר מסך + סיסמא איך אני עושה משהו דומה כאן?

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  6. יש לי בעיה בזמן האחרון בפיירפוקס, באינטרנט אקספלורר ובגוגל כרום והבעיה היא רק בפייסבוק. הבעיה היא שכאשר אני פותח את הצ'אט אני רואה רק חלק מהאנשים שמחוברים והחלק השני מופיעים בו כל מיני התראות מיידיות שמראות מה קורה בפייסבוק מי הגיב למי כל שניה. אני גם לא רואה למי יש ימי הולדת. אני לא יודע למה זה קורה אבל לא ניסיתי להתקין מחדש את הדפדפנים. מה ניתן לעשות?

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  7. Started by nim901,

    כמו שהכותרת אומרת, התוכנה לא צריכה להכיל יותר מדי אפשרויות, רק אפשרות לחתוך קטעים ולהוסיף "שקופית" שכתוב בה משהו ואם אפשר כמה אפקטים אבל זה פחות עקרוני. כמובן שעדיף שהתוכנה תיהיה חינמית

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  8. Started by PingLOst,

    למשל סרטון מהלינק הזה: http://mofa.msn.co.il/programs.asp?iGlobalId=6

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  9. Started by Arturh87,

    אני רוצה למחוק את עצמי מICQ כי התחברתי למספר חדש איך אני עושה את זה?

    • 6 תגובות
    • 889 צפיות
  10. אני רוצה לדעת מה את אומרים על avg החינמי? ואם זה מספיק מאבטח לי את המחשב מוירוסים +ad aware +sp 2 האם אני צריך עוד מהו או שזה מספיק ואם זה טוב ביחד או שזה מתנגש? תודה

    • 9 תגובות
    • 889 צפיות
  11. Started by Gnome,

    יש לי אי-מייל בוואלה וריציתי לדעת איך אני יכול להשתמש באוטלוק אקספרס כדי לבדוק את הדואר שלי בוואלה או לשלוח אי-מייל וכל מה שעושים עם אוטלוק?

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  12. Started by zorgi,

    (אני כותב ממחשב אחר כרגע) לפני כמה שעות גילה האנטי וירוס שלי(AVAST)וירוס וסוס טרויאני במחשב. הוא אמר שהוא לא מצליח לימחוק אותו, אז עשיתי ריסט ומאז הוינדוס לא עולה לי. כול פעם שזה מגיע לכמה שניות לפני שהווינדוס אמור לעלות זה עושה לי ריסט אוטומטי. ניסיתי לעלות ממצב בטוח גם זה לא עזר. ניסיתי להריץ norton אנטי וירוס 2008 אבל זה לא נותן לי אפשרות של בדיקת וירוסים בלי שהעלתי את הוינדוס קודם. מה אני אמור לעשות?

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  13. Started by קורלאונה,

    איזה אנטי וירוס אתם ממליצים לי להתקין מה שהכי טוב היום בשוק..?....

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  14. Started by CaRTeR,

    אז כמו שהכותרת אומרת אני זקוק לתוכנה כדי ליצור שירים משהו בסגנון e-jay רק שאני יוכל לשמור את השירים שיצרתי ל קובץ מוזיקה wmv.mp3... משהו שיהיה אפשר לשמוע אחר כך בלי להפעיל את התוכנה.

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  15. Started by Chymes,

    השאלה בכותרת.

    • 5 תגובות
    • 889 צפיות
  16. Started by tomerben,

    שלום לכולם! היום התקנתי יוטורנט בהצלחה, יותר מאוחר בערב קפץ על המחשב שלי תוכת ריגול, עשיתי שחזור מערכת+ סריקות וכמובן שהיה צריך להתקין מחדש את היוטורנט עכשיו הבעיה היא שאני לא מצליח להתקין תתוכנה, אחרי שניסיתי להסיר אותה מהוספה והסרה(היא לא הייתה שם בגלל השיחזור מערכת) וגם באמצעות revo ועוד תוכנות הסרה נוספות... מבחינת תוכנות ההסרה והוספה או הסרה של ווינדוס אין תתוכנה עכשיו שאני מוריד ופותח כדי להתקין פשוט אוטומטית פותח אותה ועדיין לא סיימתי תתהליך התקנה, לא בחרתי שפה, לא בחרתי תיקייה, וכמובן שאחרי שזה פותח אני בדקתי אם התוכנה מופיעה בהוספה והסרה והיא פשוט לא שם... מישהוא יכול לעזור בעניין?

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  17. אני מחפש תוכנה מקצועית לעיצוב והדפסה על DVD, עם דיסקים המיועדים לכך. יש לי מדפסת תומכת והתוכנה שקיבלתי מצועצעת לחלוטין. מה שאני מחפש זה בעצם ליצור 6 "תבניות" מוכנות, ורק לשנות תמיד שמות ותאריכים בדיסק (אירועים). עשיתי כל מיני דברים מקצועיים בפוטו שופ, אבל הדבר לא פשוט לשינויים, ויוצא מעוות בתוכנה. יש תוכנה מקצועית שאתם מכירים?

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  18. Started by alonpartuk,

    יש לי בגליון אקסל כתובות ואני רוצה להדפיס על מעטפות שורה שורה איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  19. Started by psycho killer,

    אני צריך לעצב מארז ואני רוצה תוכנה פשוטה וקלה לעיצוב אם אפשר אז גם לבנות את המארז ב3D (חוץ מפוטושופ)

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  20. Started by Black_eagle,

    שלום יש לי סרט מסווים בכמה חלקים שהוא בפורמט VOB איך אני צורב אותו על דיסק DVD? תודה

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  21. Started by JAMOOS GADOL,

    יש לי חבר שאני מעוניין להעביר לו קובץ רק באיי סי קיו הוא מצליח להעביר לי קבצים בכיף אבל אני לא מצליח להעביר לו קבצים :'( :'( :'( הכי מוזר בכל הקטע הזה זה שהבעיה היא רק איתו עם אחרים אין לי בעיות בשליחת קבצים- רק עם הילד הזה... מישהו יכול להסביר לי מה הסיבה ואיך לפתור אותה?

    • 8 תגובות
    • 889 צפיות
  22. Started by GiZmo,

    האם אפשר לקודד סרט MPEG ל Xvid עם תוכנה כמו VirtualDub ? ניסיתי וזה נתן שגיאה שאין תמיכה ב MPEG...יש איזה פלאג שאפשר להוריד ? תודה

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  23. Started by Or ei,

    אני מחפש תוכנה להצגה של קבצים בפורמט XVID ניסיתי DIVX הכי חדש הMMC 7 של ATI WINAMO מדיה פלייר 9 ועוד כל מיני תוכנות אחרות.. ותוכנה שתומכת בצריבת XVID כVCD הנרו הכי מעודכנת לא צורבת את הפורמט הזה תודה

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  24. צריך תוכנה שמקליטה את שולחן העבודה.. גם את המשחקים,התוכנות,הכל.. (עם קול) מישהו מכיר אחת?

  25. Started by Tanya,

    בוקר טוב. אני מקווה שזה קשור לפה. ראיתי הרבה גרסאות שונות לאינטרנט... נדמה לי שלי יש את הגרסא הפשוטה... סרגל הכלים למעלה אפור רגיל והכל נראה מיושן.... ראיתי דברים ממש מעניינים ששם הסרגל כלים עובד אחרת וגם כשזה נטען, הפס למטה עובד שונה וזה נראה ממש טוב. מה אני צריכה לעשות בשביל לשפר את המראה של האינטרנט שלי? תודה וסליחה על הבורות.

    • 10 תגובות
    • 889 צפיות

דיונים חדשים בפורומים