תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
Every time when i use it to install a game it shows error in transffering some file... i need HELP! its driven me NUTS! Thanks! BTW, its not WAREZ, i am not asking about the game just on the specific program!
-
- 6 תגובות
- 891 צפיות
-
-
היי חברה , בוקר טוב , יש לי בעיה כזו , אני עובד עם מערכת ג'ומלה אז כאשר אני לוחץ על עורך הHTML זה לא עולה , לעומת הINTERNET EXPLORER שזה פועל נפלא . זה גם בגירסה 2 וגם בגירסה החדשה 3 הנה תמונה ממה שקורה : זה מטריף אותי ומעצבן [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 891 צפיות
-
-
הכותרת ממצאת את הענין.. התקנתי את הדרייברים של הכרטיס קול (היה על המחשב + הורדתי מהאינטרנט מהאתר של אינטל, לינק מתוך EVEREST) במערכת ההפעלה XP PRO. הוספתי קודקים והכל טוב. יש סאונד יש קול יש וידאו.. אבל לא כך הדבר ב HOME EDITION! שמה עשיתי את אותו הפעולות אבל יש רק וידאו בלי סאונד! בנוסף, כל הצלילים בפורמט WAV עובדים (יענו כיבוי והדקלה של מחשב, כל מיני קליקים למיניהם אזהרות וכו'). מישהו יכול לתת לי פתרון לתופעה הבלתי מובסרת הזאת כי אני כבר עובד עצות... המחשב הוא מחשב נייד. דגם כרטיס קול זה 82801db של אינטל אם צריך דגם מלא אעתיק ואכתוב פה. אל תשלחו אותי לeverest ולאתר של אינטל להוריד משם דרייבר כי זה מה שעשיתי... תודה מראש לעונים! דור. עריכה: שכחתי להוסיף- בלי קשר לוידאו- …
-
- 7 תגובות
- 891 צפיות
-
-
אני עשיתי מצגת Presentation אבל עכשיו רוצים שזה יהיה במכשיר DVD איך אני עושה את זה שאפשר יהיה ליראות את זה בDVD?
-
- 1 תגובה
- 891 צפיות
-
-
היי, אני עדכנתי דרייברים כדי לשחק כמו שצריך בBF3 אבל זה גורם לתוסף פלאש בפיירפוקס לקרוס כל הזמן.. במקום לראות סרטונים אני רואה מסך ירוק ואז הדפדפן נתקע.. אם אני מסיר את הדרייברים הכל טוב אבל אני לא יכול לשחק בBF3.. ראיתי שאם אני מבטל את התמיכה בהאצת חומרה לסרטוני פלאש זה מסתדר אבל זה גורם לסרטוני HD להיות מפוקסלים.. אשמח לעזרה, תודה
-
- 4 תגובות
- 891 צפיות
-
-
משום מה לפעמים מקשי החיצים/HOME/END/PAGE UP/PAGE DOWN פשוט מפסיקים לתפקד אצלי (וזה ממש מעצבן כשכותבים הודעה בפורום) מה שמוזר זה שזה רק בFF ובתוכנות אחרות (NOTEPAD או IE לדוגמא) אין שום בעיה בזמנו בדקתי את כל ההרחבות של הFF ולא עליתי על בעייה (אפילו בדקתי את הגרסה הקודמת של הFF) לא עליתי על משהו. עזרתכם תתקבל בברכה
-
- 4 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דפדפן שהוא לא קשור לIE לא כול מני מודים שלו בגלל שיש לי בו בעיה וכול מה שקשור בקצת לאיו זה גם בו. אבל אני לא רוצה את מוזילה בגלל שהוא עורס לי אתרים מסוימים כמו את האתר שלי שהוא עורס לי את כול הלוגו(אני באו נכנס לאתר שלי דרכו ואני מגלה שהלוגו הוא על כול המסך ויותר)
-
- 11 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום. הורדתי את התבנית של האתר הזה: http://www.freewebsitetemplates.com/preview/charitytrust/ לינק להורדה http://www.freewebsitetemplates.com/download.php?template=charitytrust זה מגיע עמוד HTML ותיקית תמונות, וקובץ PSD לשינויים. משום שזה אנגלי ואי אפשר להעביר הכל משמאל לימין כדי לעברת את זה, שיניתי הכל דרך הPSD. יש אפשרות לשמור את זה שוב בתור עמוד HTML ותיקית תמונות?, אבל שלא הכל יהיו תמונות (שהוא עושה קובץ HTML ותיקית תמונות, אבל הכל מחולק לתמונות), אלא כמו האתר דוגמא. כי אחרי הכל אני מניח שהם עיצבו בפוטושופ ואז שמרו לפורמט אתר לא? תודה!
-
- 2 תגובות
- 891 צפיות
-
-
אהלן חברייה =] בעל החברה ביקש ממני לעצב להם עיצוב חדש, והסכמתי אז הנה התוצאה: http://www.fps.co.il/picture.php?id=1156793941.gif אשמח לתגובות
-
- 3 תגובות
- 891 צפיות
-
-
-
באוסף הסרטים שלי במחשב מסתתרים שני סרטים של 700 מגה כל אחד איכות התמונה מעולה, אבל הסאונד בא באיחור של כמה שניות אז המליצו לי על התוכנה nandub אבל אני לא מבין בה כלום..... מישהו מכיר את התוכנה הזאת? או אולי מישהו מכיר תוכנה אחרת? תודה מראש DJ - (FAZUL) - TOMER
-
- 0 תגובות
- 891 צפיות
-
-
היי! אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות צורב DVD, כך שתוכנת צריבה "תראה מולה" צורב DVD עם דיסק DVD ריק. האמולטור ידאג שה"צריבה" תתבצע לתוך קובץ ISO או תיקייה שתוגדר מראש. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה!
-
- 4 תגובות
- 891 צפיות
-
-
כדאי להשתמש בתוכנה הזאת?.....ליעול הוינדוס??....
-
- 11 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שבת שלום אני מנסה לשמור קבצים ב word אך מקבל הודעת שגיאה שהדיסק מלא איך אפשר לסדר את הבעיה? תודה
-
- 6 תגובות
- 891 צפיות
-
-
עובד עם אקספלורר 8, אני מכניס כתובת אבל הוא לא מגיב רק נותן waiting for.... הגלישה בפיירפוקס עובדת כרגיל תודה
-
- 10 תגובות
- 891 צפיות
-
-
מישהו יכוללעזור לי בהסבר קצר בבקשה איך אני מגדיר באאוטלוק את כל הנימענים בסימני שאלה??? כלומר שאני שולח דואר למספר נמענים , אני לא רוצה שכולם יראו את כולם. המון תודה למתנדב להסביר
-
- 3 תגובות
- 891 צפיות
-
-
כאשר אני עושה דגימה של סרט בפרמייר 1.5 אז מתקבלת הדגימה . הבעיה היא שאת הדגימה אני יכול לראות רק בפרמייר ולא דרך הווינדוס. הוא אומר שחסר לו פלאג. והורדתי כל מה שאפשר אבל זה עדיין לא מראה. האם מישהו נתקל בבעיה? תודה
-
- 7 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום, שאלתי בפורום אודיו על איזה דרך להגדיר את המערכת שלי ואמרו לי שלא התקנתי את התוכנות הנלוות לדרייבר. הבנתי שאני צריך להתקין את התוכנה - Creative Volume Control - יש לי וויסטה, אבל בלי קשר לוויסטה ו-XP. לא מצאתי בשום אתר באינטרנט את התוכנה הזאתי להורדה, כלום!! יש מצב שמישהו עוזר לי? תודה רבה לכל העוזרים... *הדיון בפורום אודיו - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=260068.0
-
- 0 תגובות
- 891 צפיות
-
-
שלום, אשמח לקבל המלצה לתוכנה (גם בתשלום) המאפשרת גיבוי מחשב אישי באינטרט אולם בצורה ששומרת על פרטיות המידע. תודה
-
- 1 תגובה
- 890 צפיות
-
-
יש לי תקיעות קטנות בassassin's creed revelations לא בכל שלבי המשחק אלא במקומות מסוימים התקנתי ווינדוס 7 חדש ולא עזר
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
את ההודעה הזו אני מקבל הרבה פעמים לא כל פעם ואני לא מבין מה לעשות משהו יודע מה לעשו? הויסטה הזה מתחיל לעצבן כמו שכולם אומרים תודה מראש רן [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 890 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שפותחת הרבה קבצי ZIP ביחד? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 890 צפיות
-
-
שלום , כל פעם שאני מנסה לערוך בפלאש כמה שכבות באת ובעונה המחשב שלי נתקע * לא כל המחשב רק CS5 ואז אני צריך לסגור את הכל ולהתחיל את הפרוייקט מחדש השאלה שלי האם ידוע על באג כזה או האם יש פתרון ; אני חיפשתי ולא מצאתי תשובה
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם ה- Apache server שלי שלא רומה להתחיל יש לי גירסה 2.0.52 אין לי שום מושג מהי הבעיה רק שהאייקון בשורת המשימות מופיע אבל שהשרות עצמו לא עובד יכול להיות שזה קשור לבעיה אחרת שלי הודעה על AIRGCFG ו- WZCSLDRZ שלא נמצאו בקובץ בשם WLANAPI.DLL או לזה שהתקנתי את ה-SP3? אני מאוד צריך בשביל זה לעבוד לי...
-
- 1 תגובה
- 890 צפיות
-


