עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מנסה להתקין את התוכנה: http://mirillis.com/en/products/splashpro.html אבל מקבל שגיאה בקובץ לוג "Process exited with code 1603". מה לעזאזל?? התקנתי כבר 2005/2008/2010 Microsoft Visual C++ Redistributable Package (x86) בבקשה עזרה *אני משתמש בווינדאוס 7, 64 ביט

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  2. לי יש Plextor 40\12\40 וNero 5573 מה זה משנה מה תיהיה הגירסא יותר גבוהה או יותר נמוכה?

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  3. כמו שכתוב...

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  4. Started by The UnKnown,

    Every time when i use it to install a game it shows error in transffering some file... i need HELP! its driven me NUTS! Thanks! BTW, its not WAREZ, i am not asking about the game just on the specific program!

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  5. היי חברה , בוקר טוב , יש לי בעיה כזו , אני עובד עם מערכת ג'ומלה אז כאשר אני לוחץ על עורך הHTML זה לא עולה , לעומת הINTERNET EXPLORER שזה פועל נפלא . זה גם בגירסה 2 וגם בגירסה החדשה 3 הנה תמונה ממה שקורה : זה מטריף אותי ומעצבן [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  6. הכותרת ממצאת את הענין.. התקנתי את הדרייברים של הכרטיס קול (היה על המחשב + הורדתי מהאינטרנט מהאתר של אינטל, לינק מתוך EVEREST) במערכת ההפעלה XP PRO. הוספתי קודקים והכל טוב. יש סאונד יש קול יש וידאו.. אבל לא כך הדבר ב HOME EDITION! שמה עשיתי את אותו הפעולות אבל יש רק וידאו בלי סאונד! בנוסף, כל הצלילים בפורמט WAV עובדים (יענו כיבוי והדקלה של מחשב, כל מיני קליקים למיניהם אזהרות וכו'). מישהו יכול לתת לי פתרון לתופעה הבלתי מובסרת הזאת כי אני כבר עובד עצות... המחשב הוא מחשב נייד. דגם כרטיס קול זה 82801db של אינטל אם צריך דגם מלא אעתיק ואכתוב פה. אל תשלחו אותי לeverest ולאתר של אינטל להוריד משם דרייבר כי זה מה שעשיתי... תודה מראש לעונים! דור. עריכה: שכחתי להוסיף- בלי קשר לוידאו- …

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  7. Started by nadav1379,

    אני עשיתי מצגת Presentation אבל עכשיו רוצים שזה יהיה במכשיר DVD איך אני עושה את זה שאפשר יהיה ליראות את זה בDVD?

    • 1 תגובה
    • 891 צפיות
  8. Started by thebenjamin,

    היי, אני עדכנתי דרייברים כדי לשחק כמו שצריך בBF3 אבל זה גורם לתוסף פלאש בפיירפוקס לקרוס כל הזמן.. במקום לראות סרטונים אני רואה מסך ירוק ואז הדפדפן נתקע.. אם אני מסיר את הדרייברים הכל טוב אבל אני לא יכול לשחק בBF3.. ראיתי שאם אני מבטל את התמיכה בהאצת חומרה לסרטוני פלאש זה מסתדר אבל זה גורם לסרטוני HD להיות מפוקסלים.. אשמח לעזרה, תודה

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  9. Started by omri_ro,

    משום מה לפעמים מקשי החיצים/HOME/END/PAGE UP/PAGE DOWN פשוט מפסיקים לתפקד אצלי (וזה ממש מעצבן כשכותבים הודעה בפורום) מה שמוזר זה שזה רק בFF ובתוכנות אחרות (NOTEPAD או IE לדוגמא) אין שום בעיה בזמנו בדקתי את כל ההרחבות של הFF ולא עליתי על בעייה (אפילו בדקתי את הגרסה הקודמת של הFF) לא עליתי על משהו. עזרתכם תתקבל בברכה

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  10. Started by yakir8,

    שלום אני מחפש דפדפן שהוא לא קשור לIE לא כול מני מודים שלו בגלל שיש לי בו בעיה וכול מה שקשור בקצת לאיו זה גם בו. אבל אני לא רוצה את מוזילה בגלל שהוא עורס לי אתרים מסוימים כמו את האתר שלי שהוא עורס לי את כול הלוגו(אני באו נכנס לאתר שלי דרכו ואני מגלה שהלוגו הוא על כול המסך ויותר)

    • 11 תגובות
    • 891 צפיות
  11. שלום. הורדתי את התבנית של האתר הזה: http://www.freewebsitetemplates.com/preview/charitytrust/ לינק להורדה http://www.freewebsitetemplates.com/download.php?template=charitytrust זה מגיע עמוד HTML ותיקית תמונות, וקובץ PSD לשינויים. משום שזה אנגלי ואי אפשר להעביר הכל משמאל לימין כדי לעברת את זה, שיניתי הכל דרך הPSD. יש אפשרות לשמור את זה שוב בתור עמוד HTML ותיקית תמונות?, אבל שלא הכל יהיו תמונות (שהוא עושה קובץ HTML ותיקית תמונות, אבל הכל מחולק לתמונות), אלא כמו האתר דוגמא. כי אחרי הכל אני מניח שהם עיצבו בפוטושופ ואז שמרו לפורמט אתר לא? תודה!

    • 2 תגובות
    • 891 צפיות
  12. Started by Xilver,

    אהלן חברייה =] בעל החברה ביקש ממני לעצב להם עיצוב חדש, והסכמתי אז הנה התוצאה: http://www.fps.co.il/picture.php?id=1156793941.gif אשמח לתגובות

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  13. Started by ChronoDog,

    סתם מתוך סקרנות, כמה מכם פה משתמשים בתוכנת DC++? ואם כן, אז באיזו מהם?

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  14. באוסף הסרטים שלי במחשב מסתתרים שני סרטים של 700 מגה כל אחד איכות התמונה מעולה, אבל הסאונד בא באיחור של כמה שניות אז המליצו לי על התוכנה nandub אבל אני לא מבין בה כלום..... מישהו מכיר את התוכנה הזאת? או אולי מישהו מכיר תוכנה אחרת? תודה מראש DJ - (FAZUL) - TOMER

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  15. היי! אני מחפש תוכנה שתוכל לדמות צורב DVD, כך שתוכנת צריבה "תראה מולה" צורב DVD עם דיסק DVD ריק. האמולטור ידאג שה"צריבה" תתבצע לתוך קובץ ISO או תיקייה שתוגדר מראש. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה!

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  16. Started by AB,

    כדאי להשתמש בתוכנה הזאת?.....ליעול הוינדוס??....

    • 11 תגובות
    • 891 צפיות
  17. Started by avip,

    שבת שלום אני מנסה לשמור קבצים ב word אך מקבל הודעת שגיאה שהדיסק מלא איך אפשר לסדר את הבעיה? תודה

    • 6 תגובות
    • 891 צפיות
  18. עובד עם אקספלורר 8, אני מכניס כתובת אבל הוא לא מגיב רק נותן waiting for.... הגלישה בפיירפוקס עובדת כרגיל תודה

    • 10 תגובות
    • 891 צפיות
  19. Started by uzi2,

    מישהו יכוללעזור לי בהסבר קצר בבקשה איך אני מגדיר באאוטלוק את כל הנימענים בסימני שאלה??? כלומר שאני שולח דואר למספר נמענים , אני לא רוצה שכולם יראו את כולם. המון תודה למתנדב להסביר

    • 3 תגובות
    • 891 צפיות
  20. Started by bugosdckh,

    כאשר אני עושה דגימה של סרט בפרמייר 1.5 אז מתקבלת הדגימה . הבעיה היא שאת הדגימה אני יכול לראות רק בפרמייר ולא דרך הווינדוס. הוא אומר שחסר לו פלאג. והורדתי כל מה שאפשר אבל זה עדיין לא מראה. האם מישהו נתקל בבעיה? תודה

    • 7 תגובות
    • 891 צפיות
  21. Started by AdamS,

    שלום, שאלתי בפורום אודיו על איזה דרך להגדיר את המערכת שלי ואמרו לי שלא התקנתי את התוכנות הנלוות לדרייבר. הבנתי שאני צריך להתקין את התוכנה - Creative Volume Control - יש לי וויסטה, אבל בלי קשר לוויסטה ו-XP. לא מצאתי בשום אתר באינטרנט את התוכנה הזאתי להורדה, כלום!! יש מצב שמישהו עוזר לי? תודה רבה לכל העוזרים... *הדיון בפורום אודיו - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=260068.0

    • 0 תגובות
    • 891 צפיות
  22. שלום, אשמח לקבל המלצה לתוכנה (גם בתשלום) המאפשרת גיבוי מחשב אישי באינטרט אולם בצורה ששומרת על פרטיות המידע. תודה

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  23. Started by menahem2009,

    יש לי תקיעות קטנות בassassin's creed revelations לא בכל שלבי המשחק אלא במקומות מסוימים התקנתי ווינדוס 7 חדש ולא עזר

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות
  24. Started by coran,

    את ההודעה הזו אני מקבל הרבה פעמים לא כל פעם ואני לא מבין מה לעשות משהו יודע מה לעשו? הויסטה הזה מתחיל לעצבן כמו שכולם אומרים תודה מראש רן [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  25. Started by guyl3,

    שלום , כל פעם שאני מנסה לערוך בפלאש כמה שכבות באת ובעונה המחשב שלי נתקע * לא כל המחשב רק CS5 ואז אני צריך לסגור את הכל ולהתחיל את הפרוייקט מחדש השאלה שלי האם ידוע על באג כזה או האם יש פתרון ; אני חיפשתי ולא מצאתי תשובה

    • 0 תגובות
    • 890 צפיות

דיונים חדשים בפורומים