תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
-
שלום רב בעייה מעצבנת עם כרום כל פעם שאני מוריד טורנט הוא משאיר לי את הקובץ המקורי במחשב אין איזה תוסף שאפשר להוסיף אוטומטית את הטורנט (ללא צורך בלהוריד את הקובץ .torrent ) מקווה שזה ברור אם לא אנסה להסביר את עצמי מחדש.
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם האם משהו יכול לתת לי הסבר לגבי השגיאה הבאה שהופיעה ביומן ארועים ואיך אמורים לטפל בה The server was unable to allocate from the system nonpaged pool because the pool was empty. כמו כן גם לאזהרה הזו (גם הופיע ביומן ארועים) The time service has not been able to synchronize the system time for 49152 seconds because none of the time providers has been able to provide a usable time stamp. The system clock is unsynchronized כתוצאה ממה שגיאות כאלו נגרמות
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי חיבור USB לפלאפון מסוג סוני אריקסון C902, אחרי שאני מחבר אותו למחשב ובוחר באופציית העברת הקבצים בפלאפון, זה מופיע ונפתח לי במחשב. לאחר מכן אני נכנס לתיקייה, מנסה להעביר קובץ ואז באה ההודעת שגיאה הבאה : גם ניסיונות הוצאה והחזרה מחדש לא עולים בהצלחה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום הסתכלתי בסטיקי של התוכנות המומלצות, והורדתי את התוכנה הורדתי, התקנתי, התקנתי גם ג'וואה שהוא היה צריך - ואני בכל זאת לא מצליח להוריד .. זה על מצב Todo בסטטוס..(ההורדה עצמה) שמתי כמה קישורים מראפיד שר לדוגמה - ניסתי גם להתחבר או משהו לשרת[??איך זה עובד] מה עליי לעשות בידיוק? (גם מדי פעם קופא ונתקע כזה, כנראה בגלל הג'אווה או משהו לא?] עשיתי גם קליק ימני, אנדליי, ריסט - לא עושה משהו תודה לעוזרים.[br]פורסם בתאריך: 20.07.2008 בשעה 15:45:10 ?
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
היי חברים. אני עובד כרגע על פרוייקט יחסית חדש. ואני מעוניין ליצור באופיס , או אקסל (אני לא יודע מי מהם מתאים) טבלאה שכזאת שהיא בעצם תשמש כתבנית ובכל פעם אוכל לרשום נתונים שונים בתבלאה הזאת מבלי ליצור אותה מחדש. התבלה (או יותר נכון התבלאות) הן בדיוק כפי שמסומן בקוים הקטנים שעל כל גבי הדף. האם מישהו יכול לעשות קובץ וורד או אקסל שבפנים יש את הטבלאה וכל מה שאני צריך לעשות זה רק למאל את הנתונים עלייה . מערכת ההפעלה היא וינדוס ויסטה SP2 והאופיס הוא משנת 2003 . האם מישהו יכול לעזור ביצירת הטבלאה? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי קובץ במחשב שמסרב להמחק , אני תמיד מקבל הודעה שהקובץ חסום ושכנראה הוא נמצא בשימוש (אבל אין אף תוכנה פעולת!) הצלחתי למחוק את הקובץ רק דרך הפעלת המחשב על SAFEMODE מספר שאלות לי 1. האם יש תוכנה שמוחקת קבצים עקשניים? 2. האם קבצי כאלה מעידים על וירוס או איזה סוס טרויאני שאני צריך לחשוש מהם ?? 3. האם שווה לי לעשות שחזור לנקודת זמן אחרת לפני הקובץ ?
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
לאחר שאמרו לי פה שאופן אופיס, תואם עם מיקרוסופט אופיס. הלכתי לאתרים של אופן אופיס העברי (יש שני אתרים) והורדתי מאחד מהם את התוכנה ואז התברר לי שהיא לא מעודכנת. אף אחד מהאתרים שגלשתי איננו מעודכן. האתר http://www.openoffice.org.il מציג את גרסה 3.1.1 של התוכנה ואילו האתר http://he.openoffice.org מציג את גרסה 3.0.0, כאשר הגרסה הנוכחית של התוכנה היא 3.3.0. האם הורדה התוכנה מהאתר המקורי באנגלית, תוריד לי את הגרסה הנוכחית של התוכנה בעברית?
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום וברכה! הגדרתי סיסמא ב-Office Outlook על מנת למנוע גישת אחרים לדואר שלי. מאז, בכל פעם שאני נכנס ל-Outlook, אני מקבל את ההתראה הזו: יש לציין שלאחר שאני לוחץ "אישור" האאוטלוק עולה כרגיל ללא שום בעיה. מה פשר ההודעה הזו, ואיך ניתן למנוע קפיצתה בעתיד? תודה רבה מראש!
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
נניח ואני רוצה שבגרירת קובץ עם סיומת 001 יפתח תפריט ההקשר של WinRAR הכולל בתוכו Extract Here וכו'.... איך אני עושה את זה?
-
- 4 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני יודע שצריך להתקין דרייבר של לוח אם, של כרטיס מסך גם, של כרטיס קול גם, יש לי מצלמת אינטרנט ולה גם יש, יש לי מודם של ADSL וגם לו ייש דרייבר, יש לי מדפסת משולבת וגם לה יש דרייבר עכשיו לגבי כל השאר- מעבד יש\אין דרייבר?! סידירום- צורב - רמקולים - פלופי - דיסק קשיח אני יודע שאין. תגידו לי האם אני צודק תודה מראש :]
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם, שמתי לב לפני כמה ימים שהאנטי וירוס שיש לי (AVG) לא פעיל. ניסיתי להיכנס לאתר כדי להוריד אותו מחדש אבל לא הצלחתי בכלל לקבל את האתר. קיבלתי הודעת שגיאה כללית "ל- Internet Explorer אין אפשרות להציג את דף האינטרנט". כמה נתונים: 1. לא יודע כמה זמן האנטיוירוס היה לא פעיל. 2. ניסיתי לעשות שחזור מערכת וראיתי שהתאריך הכי ישן שיש לי זה לפני 10 ימים. שיחזרתי והפעולה הושלמה אבל זה לא פתר את הבעיה. 3. אני מצליח להיכנס לשאר אתרים. אבל לא מצליח להיכנס לאתרים אחרים של אנטיוירוסים (avg, avast nod32, norton) ומיקרוסופט. 4. אני גולש דרך sandboxie. למי שלא מכיר זה דפדפן שלא שומר כלום על המחשב. אני כ"כ סומך עליו, שזו הסיבה שאני עדיין מתקשה להאמין שחטפתי וירוס. אבל תמיד יש הפתעות ב…
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
אני משתמש בגירסה החדשה ביותר של LOGMEIN (הם עדכנו לא מזמן את האתר ואת הגירסה של התוכנה) באפשרויות של התוכנה יש תמיכה בWakeOnLan אבל כשאני נכנס דרך האתר לMY COMPUTERS אני רואה את המחשב באופליין ולא רואה אפשרות כלשהי להעיר אותו בעזרת הרשת. האם זה פיצ'ר רק לגירסת PRO? או שזה אפשרי ופשוט פספסתי? :s05:
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב נייד שהגיע עם WIN XP HOMR. אין באפשרותי כרגע לשדרג ל XP PRO. אני רוצה להתקין IIS אבל אי אפשר להתקין IIS על XP HOME אלא רק על PRO. ישנם הרבה מדריכים ברשת (אותו מדריך רק בצורות שונות) המסיבירים כיצד להתקין IIS על WIN XP HOME, אבל הם דורשים דיסק התקנה של WIN2000. צריך משם רק 2 קבצים, IIS.DL_ ו IIS.IN_. יש את הקבצים האלה גם בהתקנה של XP PRO אבל זה לא עובד איתם. ניסיתי. שאלתי היא כזו.. אולי למישהו יש את הקבצים הללו או יכול להביא לי אותם? או שהוא מכיר דרך אחרת להתקין את השרת. או בכלל אם מישהו מכיר שרת אחר שמריץ ASP.NET והוא חינמי? בתודה ושבת שלום, איתי
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי מדיה וגם את קבצי ה-sub ו-idx לכל אחד (ולכמה ssa) ואני רוצה לצפות בהם עם כתוביות, אך כולם בסיומת ogg, ואני לא מוצא נגן שגם מסוגל לקרוא ogm וגם Direct Vob Sub טוען לתוכו כתוביות. מישהו מכיר נגן כזה?
-
- 2 תגובות
- 894 צפיות
-
-
בא לי פתאום וירוס בשם : Trojan Horse מישהו יודע איך להוציא את זה? או עידקון לזה אני חושב שהוירוס פותח לי את האקספלורר מביא לי איזה אתר ואחרי זה האיסיקיו מתחבא לי, אני לא יכול להפעיל שום דבר אחר רק לעשות ריסטארט זה קורא בערך אחרי רבע שעה או חצי שעה שאני מפעיל את המחשב האנטי וירוס שלי לא מצליח למחוק אותו מי שיעזור תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 894 צפיות
-
-
משום מה המחשב מציג לי את ההודעה הבאה: URL=http://img89.imageshack.us/my.php?image=89290501iy6.png] ואחרי שאני לוחץ OK במחשב מייד עושה ריסטרט..... נראה חי שזה וירוס אבל האנטיוירוס שלי לא מזהה אותו.... ניסיתי לסרוק כמה פעמים ו.... שום דבר. מה אני צריך לעשות כדי למחוק אותו??
-
- 10 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום אני צריך מדריכים שמסבירים איך למשל מפצלים מסך וחצי וידאו חצי כתוביות ואם יש עוד מדריכים שונים אז אשמח אם תביאו לי רצוי שהיו בעברית אם אין אז אפשר באנגלית בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי תרגומים שאני רוצה להכניס לתוך הסרטים ככה שאני יוכל לראות אותם עם התרגום בDVD. ניסיתי להשתמש ב VirtualDubMod אבל כל פעם שעסיתי עריכה כלשהי לסרט האיחות שלו ירדה משמאותית באיחות של הסרט. בגדול התוכנה ממש טובה אבל זה בעיה סרט אם טרגום אבל באיחות חרא. אם משהו יכול להצביע על הגורם שמביא לירידה באיחות או לחלופין לתת הצעה לתוכנה אחרת אני יודה מאוד. תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
^ הבעיה היא כאילו בטרקרים אבל בעצם היא בתכנה מפני שזה נמשך מס' חודשים, אבל לא חשבתי שזה לא יתרפא. אשמח לשמוע על תכנה אחרת...
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
איך עושים קובץ שמבטל את זה שהמחשב יכבה אחרי 30 שניות?
-
- 3 תגובות
- 894 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי את מסנגר לייב ואחרי קצת חפירות מצאתי קובץ ששוקל 8 גיגה!!!!!!!!!!!!!!!! של מסנגר בשם SimilarityTable_2 מישהו יש לו מושג במה מדובר
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-
לפי הrelease notes שפורסם באתר, הבנתי שאפשר להפעיל את התוכנה רק על לינוקס. אם זה כך אז זה מינוס רציני בתוכנה... אם אני טועה אז בבקשה תקנו אותי (כי אני מקווה מאוד שאני טועה)
-
- 7 תגובות
- 894 צפיות
-
-


