עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by super-MC,

    אני צריך תוכנה שתפתח לי תוכנה כמה פעמים שאני רוצה .. יש דבר כזה מצאתי את send boxie נותנת לפתח רק פעם נוספת את התוכנה שרוצים ..

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  2. תקשיבו רגע אתם ישר נועלים?! תתחשבו אנשים! אני לא אמרתי ואני לא בא לשקר שאני סתם רוצה תוכנת פריצה ולא רק..אני פשוט נתתי אופציות כי אין לי אפשרות אחרת יודעים מה נשאל אותכם שאלה כזאת שכחתי ת'סיסמא שלי של האייסי קיו מה עושים? בבקשה ממכם תעזרו לי אני לא סתם איזה אחד שמשעמם לו בחיים ויחפש לפרוץ קראתי ת'חוקים והכל ואני יודע שאסור לפרסם תוכנות שקשורות לפריצה ואפילו לתת לינקים אבל לפחות תנו קצה חוט משו..או שכמו שרשמתי בכותרת תוכנת שיחזור סיסמאות

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  3. Started by eegg,

    התחלתי לבנות את האתר הוא עוד גמור ואני מעביר לשרת אחר שאני אסיים תגידו לי את דעתכם. גם הרעיון הכלי של האתר הוא להיות פשוט ויפה אז תודה. ובשטח הגדול יהיה ה iframe http://www.geocities.com/eitangalon/

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  4. Started by zabal12,

    שלום ! רציתי לדעת איזה אפשרויות יש לי כדי לחבר את הטלויזיה למחשב ? או אם אתם מכירים איך לראות טלויזיה ישירות דרך האינטרנט ? תודה

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  5. Started by A.Iniesta,

    העברתי קלטת למחשב דרך כרטיס טלויזיה, והסאונד לא נקי, יש זמזום קבוע ועוד כל מיני.. אני יודע שאפשר לנקות את זה לגמרי בעזרת אקולייזרים שונים. באיזה תוכנה להשתמש כדי לקבל את התוצאות המשובחות ביותר? תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 896 צפיות
  6. היי, השאלה/בעיה בכותרת + בIE9,זאת למרות,שהוא כבר מותקן ונמצא ברשימת "תוכניות ותכונות" - יכול להיות,שזה קשור לכרטיס מסך? תודה רבה מאוד מראש.

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  7. Started by Moo^Moo,

    מקווה שזה לא ווארז... כי ראיתי את הסרט בקולנוע... אז תשחררו קצת לחץ אחראים.... הורדתי 8 מייל בקאזה, 700 מגה, ולא עובד : הורדתי את המקודד DIVX אחרון ועדיין אני לא רואה כלום, מישהו יודע מה לעשות ??? סיומת AVI דרך-אגב...

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  8. אני מחפש תוכנה פשוטה וקלה שיודעת לעשות הכל בעצם בכל מה שקשור לצריבת DVD (כולל שיכפול של DVD בצורת On the Fly)

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  9. שלום, זה עתה רכשתי מחשב חדש (Q9300, 9800GTX ZOLTAC,) עם mother board של asus p5nd וציפ סט של nvidia nforce משהו (זה חשוב?) בכל מקרה כאשר אני מקרין קבצי ווידאו שונים מתחילים להופיע בזמן רנדומלי קווים ירוקים על המסך. אפילו העבר משתנה לקווים מוזרים ואחרי כמה שניות המחשב נתקע לחלוטין. אני משתמש בשני מסכים. מסף למחשב ומסך לראות בו סרטים (lcd), וזה בדרך כלל מתחיל במסך שמקרין את הסרט. במסך השני לכאורה הכל בסדר למעט העכבר שמטשטש לחלוטין. אחרי מספר שניות הכל נתקע. אחרי ריסטר זה מסתדר לסדרה שתיים עד הפעם הבאה. למישהו יש מושג מה הבעיה? (הסרתי התקניתי דרייברים וקודקים)

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  10. Started by WarMachine,

    יש לחברי כרטיס מסך של אסוס גיפורס2 טיטניום2 עם VIDEO IN והוא רוצה ללכוד וידאו מהטלווזיה שלו.......באיזה תוכנה אמור הוא להשתמש....בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  11. Started by scorpion,

    נכון יש כזה סרגל באקפלורר שמראה התקדמות שאתה לוחץ על לינק נגיד? הוא נעלם לי....... win xp pro וexplorer 6 מעודכן למה זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  12. מתיי שאני מפעיל את Winamp ובו זמנית גולש באינטרנט עם דפדפנים כמו פיירפוקס אקספלורר ו-Google Chrome אני שומע קירטועים בנגן ובמוזיקה מישהו יודע במה מדובר?

    • 7 תגובות
    • 896 צפיות
  13. Started by kingpin,

    אני מוריד מישחק 4 וקצת גיגה הוא הגיע לי ל 3.9 וכותב no more space on the dvice אבל יש ליייייייייייי עוד מלאה גיגה בכונן c היתקנתי וניסיתי בכונן d שגם לא יש מלאה מקום וגם עושה אותה שגיאה המישחק קוראים לו TOCA RACE DRIVER 2 בבקשה תעזרו אולי זה איזה הגדרה בתוכנה או משהו

    • 9 תגובות
    • 896 צפיות
  14. יקרה אם אני אמחק את התקיה יקרה ^^ TEMP??? 8)

    • 14 תגובות
    • 896 צפיות
  15. Started by ybe,

    אני משתמש בwin xp pro , לאחרונה צצה לה בעיה חדשה, מיד שאני מעלה את המחשב מופיע בתחתית המסך אייקון של תוכנה בשם vgaprobe שהיא אחת התוכנות שניתן לצפות בנו באמצעות processes -windows task manager .לא ברור מה התוכנה עושה, בכל אופן שאני מכבה את המחשב אני מקבל הודעה שvgaprobe אינה מגיבה ולכן אני מאלץ לסגור אותה ידנית. יש פתרון?

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  16. כתבתי משהו במחברת בערך 60 עמודים, השאלה אם יש דרך כלשהי להעביר את זה למחשב לWORD , בצורה הכי קלה , במקום לכתוב הכל פיזית דף דף.

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  17. Started by ***אלירז***,

    אחותי הביאה לי DOK של חברה שלה כדי שאני ישים לה סרט מסויים. הכנסתי את הDOK ופתאום avira התריע על וירוס וחסם את הDOK, כיביתי את האנטי וירוס כי חשבתי לעצמי מה כבר יכול להיות לה בDOK. אז הכנסתי אותו שוב כשהavira מכובה, ופתחתי את אתו במחשב ראיתי רק תייקיה אחת בDOK ולחצתי עליה כדי לראות מה זה. הסימן של העיגול ליד הסמל של העכבר התחיל לפעול(יעני כשהמחשב חושב הרבה כזה...) וראיתי שמשהו חשוד ואז הוצאתי מהר את הDOK. לאחר מכן הכנסתי אותו שוב וראיתי שהוא בכלל לא תיקייה אלא יישום והוא בצורת תיקייה של ווינדוס XP (ולי יש ווינדוס 7). אז סרקתי עם malwarebytes anti-malware והוא גם אמר שזה וירוס. אז רציתי לשאול האם יכול להיות שהמחשב שלי נפגע? כי כשהוצאתי את הDOK הייתה שגיאה שהמחשב לא יכול לפ…

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  18. שלום שאני עושה מאפיינים על שיר/כמה שירים בדיסק מסויים במתקדם אני לא רואה את האומן/שם אלבום וכל שאר הפרטים שהיו שם פעם. איך מחזירים את זה ? תודה

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  19. Started by DeadByDawn,

    אני מחפש יורש לDAP....מישהו מכיר מנהל הורדות טוב יותר???? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 896 צפיות
  20. זה הדגם של המצלמה Sony® Visual Communication Camera VGP-VCC6 הורדתי מהאתר של סוני את הדרייבר האחרון שיש (מערכת ההפעלה היא XP) וזה לא עזר! המצלמה והכול במחשב עובדים מצויין .. רק שמכבים את המחשב הוא ניתקע במסך הסופי של שניה ליפני שהוא אמור לכבות! וזה לא בעיה במחשב עצמו בוודאות וגם לא בעיה של המערכת (וירוסים וכו) כי בדקתי גם אחרי התקנה של XP נקי ללא כלום ורק התקנה של המצלמה ועדיין הבעיה קיימת. למישהו יש רעיון?

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  21. Started by SHOOTER8,

    מדובר בדיסק שהועתק מוידאו ונרכש מחברה ידועה בארה"ב. תמיד אני מוריד את הדיסק למחשב עורך אותו בלי בעיות. נתקלתי עכשיו בדיסק שאני לא יכול לראות במחשב, אבל אני יכול לראות בכל DVD אפילו בן 10 שנים. אני לא יכול להעתיק אותו ב-CLONE DVD לדוגמה, התוכנה אומרת שחסר קובץ. לעומת זאת אין בעיה להעתיק אותו ב DVD COPY בנרו. הדבר המוזר שהדיסק מכיל מעל ל-4GB ובתיקיה של הDVD יש רק 120MB מישהו יכול להסביר לי מה קורה כאן ואם אפשר לפתור את הבעיה? תודה

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  22. Started by laviko1,

    איפה אפשר להוריד בחינם?

    • 5 תגובות
    • 896 צפיות
  23. שלום, אני מחפש תוכנה של שיחות אוודיו בין 2 מחשבים עדיף שיהיה רק סאונד כי החיבור בין המחשבים יהיה איטי.. אני הולך לחבר אותם במודמים של חיוג רגיל (56K) מישהו מכיר תוכנה תואמת לבקשות שלי? ואם 56K לא מספיק להעברת אוודיו בצורה נקיה איזה מהירות עדיף לי להשתמש? מחכה לתגובות תודה ;D

    • 7 תגובות
    • 896 צפיות
  24. היי יש לי כמה סרטים שאני צלמתי וחנות הצילום המירה את זה לDVD וברצוני להמיר את הסרט לקובץ במחשב.... אתם מכירים תוכנה כזו?? תודה מראוש!!!

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  25. Started by verynoti,

    איך אני יודע איזו גרסה יש לי מותקנת במחשב ואם היא גרסה ישנה איך אני יכול להתקין את הכי חדשה? וכמובן יש לי כרטיס מסך חדש 5850

    • 7 תגובות
    • 896 צפיות

דיונים חדשים בפורומים