תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן. מחפש תוכנה לשליטה במאווררי המחשב. יש חיה כזאת? תודה.
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
נתקלתי בבעיה הזאתי לפני כמה שנים, מאז עברתי ל-2007 על מחשב חדש יותר, אולם במחשב הישן הבעיה ממשיכה. אחרי שמתקין את וורד 2003 הוא נותן שוליים עליונים ותחונים של אינצ' אחד, וגם שוליים שמאליים וימניים באותה מידה. אולם, אחרי כמה זמן הוא פתאום מבטל את השוליים העליונים(!), והאפשרות היחידה לכתוב מסמך בצורה נורמאלית היא לפתוח מסמך ישן שיש בו את זה. אני כבר ניסיתי לשחק עם ההגדרות של "הגדרות עמוד" - אך הדבר לא עוזר בכלל, אני מקטין את השוליים העליונים ומגדיל אותה גם ל5 אינצ', וזה פשוט לא מזיז לו הטקסט ממשיך להיות צמוד למעלה, והדבר יוצא כך בהדפסה. הדבר העוד יותר מעצבן הוא, שכשאני עובד לוורד 2007 או לוורד 2003(שלא התחרפן) או ל-2000 הוקבץ נפתח עם שוליים נורמאלים ויוצא כך גם בהדפסה. אם ל…
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
תמיד הפעלתי קבצי MP4 עם הנגן של ווינדוס אבל משום מה עכשיו פתאום הקבצים נפתחים יש מסך שחור ורק סאונד.. לא התקנתי או הסרתי קודקים או משהו בסגנון
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש תוכנה (כמו ווינאמפ למשל) למחשב שהפונקציה הכי חשובה בה תהיה - אפשרות לקבוע זמנים שונים לניגון מ-PLAYLISTS שונים , כך שבשעה מסויימת תוחלף התיקייה שנוגנה עד עכשיו והתוכנה תעבור לניגון אקראי מתיקיה אחרת לגמרי. משום מה אני לא מצליח למצוא דבר כזה. אולי יש מישהו שמכיר ? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
ה Orbitdownloader שמור לי רק את האייקונים, מישהו יכול להמליץ על משהו ? תודה מראש לכל העונים....
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת. מחכה לתשובה... תודה רבה מאוד מראש .
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לעזור לדודים שלי עם האאוטלוק שלהם במשרד, להלן הנושאים: 1: הם מפחדים שנגמר להם המקום מרוב מיילים עם קבצים ששולחים להם. איך אני רואה כמה מקום נשאר להם? (במייל שלהם כרגע הוא דרך הספקית). מצטער אני פשוט מעולם לא עבדתי עם אאוטלוק ולכן אין לי שמץ. האם ניתן לאחסן מיילים בארכיון? 2: הם רוצים שתהיה להם אפשרות "לתייק" מיילים לפי נושאים ותת-נושאים. הצעתי להם פשוט לחפש בעת הצורך מייל ספציפי לפי מילות מפתח. יש לכם רעיון טוב יותר?
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום, בידי מחשב חדש לגמרי, עם XP SP3 חוקי לחלוטין אני מנסה לצפות בוידאו דרך המדיה פלייר 11 בפורמט avi קובץ הוידאו חוקי, עשיתי validation למדיה פלייר, וראיתי את הקובץ באופן תקין על גבי מחשב אחר. למרות הכל המדיה פלייר מציג את הקובץ כקובץ אודיו בלבד למרות שבתיקייה שלו הוא מוצג כקובץ וידאו האם יש למישהו רעיונות? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך ניתן לדעת מה מתבצע כאשר מאפשרים את אופצית -SHARED FILES ב-ICQ. האם אפשר לראות מה מורד והאם יש כאן בעיית אבטחה פוטנציאלית?
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי חלונות 7 ביט 64 פתאום לא נתת לי להיכנס מסן סיסמא ומשתמש שלי נכון הודעה מספר שגיאה 80070005 http://windowslivehelp.com/solution....2-da3bc58353da עשיתי בדיוק אתר זה הסרתי במסן הכול וניקוי לא עוזר
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מה לכל הרוחות עושים איתו? אני פותח אותו ולא יודע מה קורה אין אפשרות להירשם וגם אם אני רשום אין שום דבר וה-Cache שלו כל הזמן מתרוקן..... מישהו יכול להסביר ?
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
שלום אני מחפש את תוכנת האנטי וירוס האידיאלית... מה זה אומר שלא תשתמש לי במשאבי המחשב כמו NORTON אבל תגן עליו בצורה מושלמת ואפילו טובה יותר... גם בנוסף הייתי רוצה על המלצה לתוכנת FIREWALL טובה - אותם קטגוריות . תודה חברים!
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש תופעה כאשר מקודדים סרט: אך נקראת התופעה באנגלית ומה צריך לעשות : שימו לב יש פסים כאלה בתמונה
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, אני מתכוון לרכוש HTPC בקרוב - והמטרה שלי היא שהמחשב ישמש גם את הוריי שמאוד מסתדרים עם הYES MAX - ולכן החלטתי להתקין תוכנה שתגרום לו להרגיש כמו ממיר דיגיטלי. מצאתי תוכנה נחמדה מאוד בשם "MediaPortal" - מבחינת ממשק היא ממש יפה ונוחה - וחינמית ! אבל לוקח לה הרבה זמן לעלות והנגן המובנה לא תומך בתרגום הייתי שמח אם למישהו יש המלצה לתוכנה עבור HTPC בתשלום או חינמית - שתהיה קלילה , תומכת כמובן בתרגום , שימוש בAC3FILTER , הצגת תמונות והשמעת מוזיקה. ואם יש פיצ'רים נוספים כמו מזג האויר וYOUTUBE זה יהיה נהדר (ושימוש בשלט). המלצות ?
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי mpeg בגודל של כ 430 מ''ב אבל כאשר אני הופך אותם ל divx בעזרת virualdub הם הופכים לקבצי 600 מ''ב, מה לעשת כדי לכווץ אותם ואיזה הגדרות לשנות?
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
תודה ;D
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מצאתי את הקובץ הזה ברשת http://www.planetnana.co.il/aoxl/TimeSheet.xls זה קובץ מעולה שמחשב כל מה שצריך חוץ משבתות וחגים , אם מישהו כאן שיודע לעבוד עם הקוד של אקסל ויכול להוסיף אפשרות לקבוע מתי זה שעות נוספות(125,150) או שעות רגילות תודה!
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
המעלות האלה נורמליות? CPU 50 מעלות במנוחה. MotherBoard 40 מעלות במנוחה. וההרד דיסק גם 40 מעלות במנוחה. והכרטיס מסך זה לא מראה...
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום כשאני סוגר כל תוכנה וחוזר לדסק טופ כל האייקונים עולים ו"נטענים" יחסית לאט- לא מופיעים בבת אחת- לא עולים "במכה" זה דבר חדש יחסית... XP HOME יש לי כרטיס מסך טוב של נווידיה 8800 GTI עם 512 מגה זיכרון של הכרטיס מעבד Q6600 ו 4 ג'יגה זיכרון ראם מה יכול להיות הסיפור כאן? תודה ערן
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-
-
-
להורדה: http://azureus.sourceforge.net/download.php
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
שיחקתי Red Alert 3 ופתאום היתה איזו בעיה וכל הצבעים במסך התערבבו והמחשב קרס למסך כחול עם הודעת שגיאה שלati2dvag עשיתי ריסטרט, ברגע שהדרייברים של הכרטיס מסך עלו - השגיאה עלתה גם, נכנסתי ב Safe Mode ומחקתי את הדרייברים, חזרתי התקנתי מחדש, ריסטרט, אין שינוי, השגיאה חוזרת. חזרתי ל Safe mode מחקתי שוב את כל הדרייברים, נכנסתי לווינדווס ןמחקתי כל קובץ שהתחיל עם ati התקנתי את הדרייברים שוב, היה בסדר, נכנסתי לאינטרנט קפצה הודעת שגיאה של ווינדווס [ לא מסך כחול] והרזו' ירדה ל 640x480 עם בעיה בקובץ ati2dvag, עשיתי ריסטרט וההודעה המקורית חזרה. עזרה בבקשה אני צעד אחד מפירמוט..
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום! האם יש דרך לקבל התראה/הודעה על כך שהנמען של הדואל פתח וקרא את המייל ששלחתי לו? אין הכוונה לאופציה בה מבקשים מהנמען לשלוח אישור על הקבלה, אלא על הודעה שנשלחחת אוטומטית בלי ידיעתו ברגע שהמייל נפתח. התוכנה היא Outlook 2003. תודה!
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
התוכנה הזאת שמאפשרת לשלוח אייקונים בכתב.... אהה ואולי משהו מכיר דבר כזה למסנג'ר? עריכת המודר: שני הת'רדים שלך אוחדו.
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
http://www.nurgo-software.com/products/aquasnap מרחיבה את האופציות לעבודה עם מס' חלונות במקביל, חילוק ל-4 (ע"י הצמדה לפינות) וכו'. ההגדרה המעצבנת היחידה לדעתי היא שהצמדה לחלק העליון מקטינה את החלון בחצי (מצמידה לראש המסך) במקום להגדיל לכל המסך כמו הברירת מחדל בוינדוס 7, אבל אפשר לשנות את זה בהגדרות התוכנה.
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-


