עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by pssheba,

    שלום, שלחתי פקס באמצעות המדפסת\סורק\פקס המחובר למחשב. כיצד אני מקבל אישור שהפקס נשלח ? הכוונה היא לאישור מודפס ולא כזה המופיע על לוח הבקרה. אם אני סורק את ההודעה, מציב ב "וורד" ומדפיס לפקס, יש אישור מודפס ? היכן ? תודה

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  2. Started by spidi123,

    1. כאשר אני שולח הודעה בעברית אך ורק עם נושא (ללא גוף הודעה) במחשב הנמען הנושא מגיע עם סימני שאלה. ----> מה יכולה להיות הבעיה? 2. מאז שהתקנתי את האופיס 2007 מיילים באנגלית מגיעים מיושרים לימין וזה משבש את ההודעה. מקווה שתוכלו לעזור. תודה.

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  3. יש לי התוכנה הזאת (מקורית כמובן) ובחודשים האחרונים, כשאני לוחץ על סמל התוכנה, היא לא עובדת. ניסיתי להתקין במחשב אחר וגם, אותו דבר, כאילו התוכנה לא מגיבה ללחיצה (כל שאר הדברים עובדים כרגיל) רציתי לדעת אם למישהו יצא להיתקל בתופעה הזאת ואם יש לכם רעיון לפתרון הבעיה. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  4. y0.. פתאום שמתי לב שהנירו 7 (רגיל, אקספרס, whatever) מסרב לקבל קבצים עם שמות בעברית.. בעיה.. עשיתי קצת חיפושים, הפתרון הכי "יצירתי" אעלק היה לשנות את הגדרות התוכנה לעברית.. כמובן שזה לא עזר, גם לא אחרי ריסט.. מישהו יודע על פיתרון אמיתי לבעיה? או שאני אנסה לחזור לגירסה 6.. :-\ או ש-better yet, מישהו מכיר תוכנה טובה יותר ליצירת CD-MP3? כזאת שתאפשר לי לקבוע דרכה את סדר השירים (פשוט ע"י הוספה של index לשמות הקבצים (001, 002, 003), אני לא מבין למה אף תוכנת צריבה לא טורחת להוסיף את האפשרות הבסיסית והחשובה הזו) בדיסק.. יש לי utility קטנה בשם MPU (ר"ת של Music Playlist Utility) שעושה בדיוק את זה, אבל היא עושה את זה בצורה עקומה לגמרי.. היא לא קשורה לצריבה בפועל, אלא רק משנה את שמו…

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  5. Started by ofer1928,

    כאשר אני מייבא קובץ מוכן אז בערך כל דקה שוקלת 20MB. יש דרך להקטין את הגודל של הקובץ?

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  6. לפעמים אנשים טוענים שסרטי DVD נתקעים להם. אני יודע שהחומרה, מערכת ההפעלה והקודקים תקינים. על מחשב אחר עם חומרה זהה ותוכנה זהה הסרטים מתנגנים בסדר. יש דרך לבדוק תקינות של הכונן האופטי? האם Nero CD-DVD Speed עושה את זה? או שהיא רק בודקת מהירות של כונן?

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  7. Started by gmppaz,

    היי, אני משתמש בקספרסקי גירסא 6 הנהדר ובינתיים אין תלונות ועוד לא ראיתי אנטי וירוס טוב ממנו בנוחות וכמובן בהגנה... לפני שבוע בערך ניסיתי להתקין משהו ובאמצע ההתקנה קספרסקי נתן לי הודעה על כך שיש משהו חשוד שדומה לסוס טרויאני אז כמובן בטיפשותי לחצתי על ALLOW ומאז זה נראה שהמחשב מאט כל יום עד שהגעתי כבר לאיטיות בלתי-נסבלת היום שהייתי חייב פשוט לפתוח את הנושא הזה. המחשב עובר תחזוקה מקיפה כל הזמן (ניקוי רג'יסטרי, אדוור-למרות שגם באנטי וירוס יש את זה, איחוי דיסק, ניקוי זבל וכו') וכל יום בערב האנטי וירוס מריץ בדיקה מקיפה אוטומטית. השאלה שלי היא שאם בחרתי ב ALLOW ואני מריץ בדיקה מלאה על המחשב אז גם אם זה וירוס או סוס טרויאני זה לא ימצא אותו כי בחרתי לאשר אותו? תודה רבה לעונים

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  8. יש לי מקרופון כבר כמה חודשים אותו אחד ופשוט פתאום הוא הפסיק לעבוד אז החלפתי את החיבור לקדמי וזה עבד יופי.... עכשיו אפשר בבקשה הסבר או משו לפחות שיביא פתרון לבעיה זו? תודה לעזורים ז דיי דחוף לי

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  9. Started by ari,

    בשביל לצפות בסרט בהורדה עושים ניגון\צפייה אז למה יש את ה avi preview הרבה סרטים לא ניתן לנגנם בעת ההורדה האם בעזרת avi preview זה אפשרי

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  10. Started by Oranili,

    תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  11. היי חברים, אני רוצה לשתף לוח שנה בין שני מחשבים בעלי offcie outlook 2007 אבל הבנתי שצריך חשבון exchange של מיקרוסופט או משהו כזה שהוא בדרך כלל של עסקים האם מישהו מכיר דרך איך כן לשתף אבל עם חשבון רגיל של POP? אשמח לעזרה, מורן[br]פורסם בתאריך: 03-06-2009, 16:50:02 אף אחד לא יודע? או שאין אפשרות כזו?

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  12. Started by ViP,

    שלום לכולם! אני מחפש תוכנת גרפיקה שבה אני יוכל להגדיל תמונה אך שהפקסלים שלה לא יגדלו אלה ישארו במצבם הנוכחי ורק התמונה תגדל ושהתמונה לא תראה מטושטש או שהפקסלים יהיו ענקיים אני מאוד מקווה שתמצאו וגם אם לא אז בכל מקרה תודה. תודה מראש VIP

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  13. מחפש תוכנה לעריכת סרטי וידאו שהיא בחינם תודה

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  14. Started by bariko,

    שלום רב, עקב בעיה שיש אצלי במחשב, החלטתי לנסות לפרמט את הדיסק הקשיח ולהתקין מחדש את חלונות 7 אני זקוק רק לעזרה במציאת הדרייברים שמתאימים לכרטיס המסך ולוח האם. מה בדיוק עליי להוריד ולהתקין. החומרה: כרטיס מסך: HIS HD 5750 1GB GDDR5 iCooler IV PCIe לוח אם: Gigabyte GA-P55A-UD3 Intel P55 Chipset LGA 1156 USB 3.0 SATA 27285 III Model GP55AUD3 תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  15. היי, *השאלה בכותרת. **ד"א:מערכת ההפעלה שלי=Windows 7 Ultimate 32-Bit. תודה רבה מאוד מראש...

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  16. Started by psxr,

    היום הופיעה לי תופעה מוזרה בזמן הצגת סרטים רואים כמו ערפל על התמונה. לא התקנתי בימים האחרונים שום דבר.

    • 12 תגובות
    • 898 צפיות
  17. Started by skywalker13,

    שמעתי על התוכנה. pcmark של שנת 2005 נראה לי.... מה זאת התוכנה הזאת? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  18. Started by shimon956,

    שלום לכולם כול פעם שאני מחפש משהו בתוכנת האמיול ההודעה שבתמונה מופיעה לי

    • 10 תגובות
    • 898 צפיות
  19. כתבתי פה הודעה סוחטת דמעות אבל לצערי היא נמחקה (כמה אירוני, הא???!!!) .. בקיצור, השאלה שלי הייתה ככה: נמחקו לי הרבה מסמכים מכונן d:\ כיוון שלא קראתי איזה שאלה של Windows לפני שלחצתי על Yes, וביניהם היה ספר שירה שלם שכתבתי, מדובר ב-40 עמודים של שירים מקוריים (24 בסה"כ) ועוד 7 שירים שתרגמתי, וביניהם (סתם לידע כללי): For whom the bell tolls, tears in heaven, bang bang, ועוד.. ועוד שירים מעברית לאנגלית: נשל הנחש, ברית עולם, הנסיך הקטן. בקיצור, אני מקווה שאתם יכולים להבין עד כמה המסמך הזה חשוב לבריאות הנפשית שלי, אני התחלתי להכות את הקירות בחדר שלי כמעט עד זוב דם ולמדתי לצעוק על אנשים בעקבות המקרה. אנא מכם, הושיעני!!!

    • 5 תגובות
    • 898 צפיות
  20. Started by Zeev86,

    Version 1.1 build 49 - 1.10.11 Fixed isnumeric function. Added + option to calculate more than one input in the "Enter currency" window. Added turn off \ turn on button (program wont listen to clipboard). Added prefix recognition for dollars - USD. Added stats and feedback window. כמו כן הוספתי תוכנית התקנה, והפעם לא תצטרכו להסתבך עם קיצורי דרך http://www.ezdlc.net/files/Install_1_1_49.exe

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  21. Started by tomer_et,

    אני מחפש תוכנה שתוכל להשתלב ב-WINDOWS כמעיין מדפסת ותאפשר לי הדפסה בתוכנות אחרות לתוך קובץ תמונה - JPG או GIF למשל. משהו בסגנון של: Microsoft Office Document Imaging אבל לא לקבצי TIFF. יש משהו כזה ?

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  22. הורדתי את התוסף ואני לא יודע איך להשתמש בו. יש אתרים בהם מופיעה לשונית של התוסף מעל לפרסומת וכל שצריך הוא להקליק על הלשונית כדי לצרף את הפרסומת לרשימת החסימות. איך אפשר לחסום פרסומות אחרים שלא מופיעה בהם הלשונית של התוסף? כמו למשל פרסומות המבוססות על פלאש פלייר וכו. האם יש מי שיכול להסביר את תהליך החסימה בצורה פשוטה?

    • 9 תגובות
    • 898 צפיות
  23. Started by Funkyzord,

    אך אני עושה לו enable או desable ב3dmark וגם מה זה

  24. שלום רב, רציתי להייעץ איתכם. בימים אלה אני מתכנן לרכוש מחשב חדש לבית, כי הישן כנראה סיים את חייו. עם רכישת מחשב חדש, כמובן שתירכש מערכת הפעלה, ותותקן התקנה נקייה. יש לי ילדה קטנה בבית, בגיל כזה שלא מבינה מספיק, ולוחצת מדי פעם על מה שלא צריך, ואז משנה הגדרות של מערכת ההפעלה ועושה לא מעט נזקים. האם קיימת תוכנה שאפשר להתקין על חלונות 10, שתגן עליי מפני דברים כאלה ? לדוגמא, שבכל אתחול של המחשב תחזיר אותו למצב ההתחלתי, שכל שינוי בהגדרות לא יישמר, שלא ניתן יהיה להתקין תוכנות וכו', אלא עם סיסמה בלבד ? כן הייתי רוצה שקבצים יישמרו, אני לא רוצה שכמו באוניברסיטאות, עם כיבוי כל המידע יימחק. רק שההגדרות של מערכת ההפעלה לא יישמרו, אלא אם אדם מוסמך שי…

דיונים חדשים בפורומים