עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by KapiSH,

    אני משתמש בתוכנה זו כדי לצרוב Mp3 כי רק היא תומכת בפורמט רומיאו המאפשר צריבת קבצים שאורך שמותיהם עובר 128 תווים וכידוע לטראקים והאוסים יש שמות ארוכים מאוד.... לשאר הצריבות אני משתמש ב-Nero כמובן... עכשיו לבעיה: כל פעם שהתוכנה מסיימת לצרוב לי דיסק, המחשב מתחיל לזחול, נהיה איטי יותר ויותר ככל שעובר הזמן, אני מנסה להיכנס ל-TaskMGR (שמראה שימוש ב-100% של המעבד שבו התוכנה NTI CD MAKER משתמשת...) אני מנסה לסגור אותה והכל פשוט זוחל, המעבד פשוט מנוצל עד תומו ואין דרך אחרת חוץ מ-RESTART... בהתחלה זה לא היה כך... לא יודע מה קרה. להתקין מחדש ניסיתי, מה עוד אפשר לנסות?

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  2. אחרי איתחול מחשב נעלמה לי רשימת אנשי הקשר בSKYPE וגם ההיסטוריה ריקה. כשאני מנסה להוסיף איש קשר מחדש מופיעה העודעה שהוא כבר קיים. גירסה 4.0.0.215.

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  3. Started by FuckMan,

    שלום הורדתי למחשב שלי GTAIV זה עובד לי בלאגים עשיתי ריסטארט למחשב ועכישו הוא רושם לי שאני נכנס למשחק RGSLUNCHER הפסיק לפעול מה לעשות??

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  4. Started by E-rAzOr,

    שלום לכולם. התקנתי פוטושופ סי אס 4 ומשום מה יש לי בעיה עם הצבעים , כל הרקע שאמור להיות לבן הוא צהוב בהיר . אין בכלל צבע לבן הצבע הלבן הוא צהוב בהיר. מה זה ? ואיך פותרים את זה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  5. עשיתי סריקת וירוסים אחרי פירמוט וזה מצא לי את הדבר הבא עכשיו בשביל לתקן את זה אני צריך לרכוש את התוכנה, אז ניסיתי להתקין נוד32 אבל הוא לא מצא כלום. חוץ מלקנות את הפנדה, יש דרך שאני יכול למחוק את הקובץ ידנית? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  6. חבר'ה אני ממש אודה לכם אם תעזרו לי... אני פותח את המחשב שלי בווינדוס XP מנסה להיכנס לאחד הכוננים C/D/E בדאבל קליק ואני לא מצליח המחשב עושה לי פתיחה באמצעות על כל דאבל קליק במקום להיכנס ישר לכונן. נכון, יש דרך להיכנס לכונן והיא על יד מקש ימני בעכבר וכפתור פתח אבל זה תקלה שטותית שמפריעה לי... מקווה שתוכלו לעזור לי.... תודה מראש מאיר [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  7. Started by אילן771,

    שלום, כאשר אני מריצה AD-AWARE או כאשר AVG עושה סריקה, ולדעתי, כל מצב של סריקת המחשב שלי, המחשב נכבה ומאתחל את עצמו. כבר בדקתי את הספק, את חום המעבד, המאווררים עובדים, וכמו כן ניקיתי את כונן C, מלבד זה המחשב עובד בסדר. מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה לכן? תודה, אילנה.

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  8. אהלן. קניתי HD נייד של Seagate והופתעתי לגלות שהוא לא בא עם תוכנה ייעודית לסנכרון גיבוי כמו ה-MAXTOR הישן שלי. מישהו יכול להמליץ על תוכנה כזאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  9. Started by shloosh,

    אני מחפש סיכום חשוב ביותר שכתבתי במהלך הרצאה באוניברסיטה. אחד מהסטודנטים ביקש ממני את הסיכום בסוף השיעור וכשעשיתי SAVE AS שמרתי את זה על הדיסק און קי שלא ולא אצלי במחשב!! יש דרך להגיע אל הקובץ הזה?? חפרתי בכל התיקיות גיבוי של WORD 2010 ולא מצאתי כלום. הבעיה היא שזה לא UNSAVED DOC אלא זה דווקא כן שמור - פשוט לא על המחשב. יש דרך לשחזר את זה בכל זאת? אולי איזה תוכנה כלשהי? *אני לא מצליח להגיע אל הבחור בשום צורה(אני לומד באוני' הפתוחה). תודה זה די דחוף......

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  10. Started by dvirf1,

    היי, יש לי win 7 ואת התוסף http://www.lyricsplugin.com/ ל media player, אבל משו מה התוסף מופעל רק לפעמים. בויסטה התוסף היה מופעל תמיד. למה זה קורה, ואיך מתקנים את זה?

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  11. Started by law89,

    אני לא בטוח אם זה הפורום המתאים. התקנתי את מערכת ההפעלה והכנתי גיבוי לכל הכוננים מלבד הכונן שבו נמצא הגיבוי. קיבלתי לא מעט התראות של וירוסים בימים האחרונים. אם אני מעלה את הגיבוי, איך אני יכול לדעת שאין וירוסים בכונן שמכיל את הגיבוי? האם בקובץ קיים יכול להיווצר וירוס?

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  12. Started by J0HNiE,

    אני מחשב חבילךת מקודדים בעיקר לסרטים, למוזיקה אני לא בטוח שאני צריך אבל אם זה יעזור וזה יעיל, למה לא? אז תמליצו לי על חבילות מקודדים בבקשה :

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  13. Started by eranmor,

    אז ככה: יש לי סרטים על המחשב שהורדו מהאינטרנט. הם פעלו לי בלי בעיות חוץ משניים שבשבילם הורדתי מקודד שנקרא KLITE BASE אז התחילו כל הבעיות: בסרטים שפעלו קודם כמו שצריך, התמונה התחילה לקפוץ כל הזמן. אז מחקתי את KLITE והתקנתי מחדש את DIVX אבל בכל סאת הסרטים לא פעלו (זה אותו מקודד שאיתו הסרטים פעלו קודם) לאחר אין ספור נסיונות התייאשתי וניסיתי להתקין מחדש וינדואס שנתקע בתהליך ההתקנה אז הייתי צריך לפרמט את הכונן ולהתחיל מחדש. עכשיו, כשבאתי להפעלי את הסרטים אחרי שהתקנתי את כל הדרייברים והמקודד DIVX באתי להפעיל את הסרטים. את חלקם אני רואה כמו שצריך אבל בחלק מהם יש קול בלי תמונה... מה אני אמור לעשות?? :-[ ??? תודץ מראש

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  14. Started by max_cool,

    תגידו לי איזה משחקים אתם להוריד ממני בקאזה ואני אשיג לכם אולי נקים קהילה ונוריד אחד מהשני.

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  15. Started by idanzriker,

    יש לי מיקרוסופט אופיס 2010 ,כשאני מנסה להיכנס למסמך שכבר רשום הוא רושם לי הודעת שגיאה ויוצא החוצה http://s16.postimage.org/akgomzxmd/image.jpg הסרתי את התוכנה והתקנתתי שוב ואני אובד עצות.... אגב זה אופיס פרו 64 ביט. המחשב חדש וחזק עם וינדוס 7 64 ביט. אם למישהו יש פתרון אני אשמח:-) תודה!

  16. בשביל אחי, יש לנו כרטיס טלויזיה PVR-150 אבל כרטיס מסך פשוט ביותר שלא מאפשר לו לעבוד בצורה מהירה וטובה עם ה - Premier. השאלה היא איזה כרטיס מסך מתאים לו בממשק AGPx8 ולמסך רחב 22" (Samsung 226bw) לגבי התקציב, אומנם כתבתי 1000 ש"ח כי אני לא ממש מבין בנושא, אבל אם יש כרטיס שעושה את העבודה והוא זול הרבה יותר אז אשמח להמלצה גם כן. תודה,

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  17. שלום לכולם כבר כמה זמן שיש לי בעיה מעצבנת. אני בד"כ משאיר את המחשב דלוק בלילה (כשאני מוריד בד"כ) עם התוכנה JDOWNLOADER. בבוקר אני רואה את הכמות זיכרון שבשימוש שהיא 3 ג'יגה ומעלה והמחשב לא מגיב לכלום ורושם Insufficient System Resourses אני מסתכל ב-TASK MANAGER ואין לי איזה תוכנה מסויימת שלוקחת הרבה זיכרון (הכי הרבה אני רואה שהג'אווה לוקחת שהתוכנה JDOWNLOADER משתמשת בה - בערך 100 מגה). אגב סימנתי גם Show processes from all users. מה זה יכול להיות ?

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  18. Started by Kenny,

    היי , יש לי כאן כמה סרטים , ובכל פעם שאני מנסה להפעיל אותם , הם פועלים ללא סאונד. בתוכנת Divx player החדשה זה כותב שהתוכנה לא יכולה להפעיל סרטים כאלו. ושאני מנסה להפעיל דרך Windows media player 9 & 8 זה כותב לי למטה connecting ואז הוא מנסה להוריד את ה codec והוא רושם שהוא לא הצליח , ואז הוא מפעיל את הסרט בלי סאונד. אחד הסרטים למשל , הוא בסיומת avi זה שם הקובץ : xpd-hysterical.blindness-ac3-divx.avi ניסיתי גם בתוכנת BSplayer אותו דבר... התקנתי גם את המקודד xvid למישהו יש רעיון? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by Lanzar,

    פעם הייתי מפרמט את המחשב וזהו... אבל הפעם ממש אין לי כוח לזה... צירפתי תמונה שתיראו את הבעיה... זה התחיל לפני איזה 3 חודשים, ועכשיו זה ממש מוגזם... על רגע קופצים לי חלונות, וכל מיניי חרא כזה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  20. שלום לכולם, אשמח מאד לעזרה אני די תקוע.. קניתי ציוד הקלטה-מיקסר מיקרופון וכרטיס קול שמחבר את המיקסר דרך USB למחשב. הכרטיס אמור להיות מזוהה אוטומטי (בלפטופ שלי הוא זוהה בלי בעיה) העניין הוא שאני נכנס לווליום קונטרול לפרופרטיז ומסמן את האופציה RECORDING לא מופיע לי שום דבר בחלון למטה והריבוע של הOK מסומן באפור כלומר-מת. התוצאה היא שאני לא יכול להקליט -התוכנה לא מזהה את המיקרופון ולא קולטת סאונד. אני משתמש בWINDOWS XP המיקסר וכרטיס הקול הם של בהרינגר מה עושים?? ??? ??? תודה מראש על העזרה!! אלון

  21. שלום, אני מחפש תוכנה מומלצת וגיבוי תיקיות וקבצים. למשל אם אני מוסיף קבצים לתיקיה מסוימת אז התוכנה תזהה את השינוי בקבצים ותעדכן את התיקיה שעברה שינוי בדיסק הנייד. תודה לכל העוזרים והעוזרות, עומר

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  22. Started by composite,

    שלום. כשאני בא ליצור טקסט חדש, לא משנה איזה גודל (נניח 60PT), הכתב מופיע בגודל מאוד מאוד מאוד קטן (שבקושי אפשר לראות) אפילו מתחת לגודל המינימלי שאפשר להגדיל בטולבר של הטקסט. מה לעשות? מהי הבעיה? PhotoshopCS Tryout. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  23. היי, יש לי מחשב כמעט בן 4, עם WIN 7 שלא מזמן שידרגתי לו את הראם לג'יגה וחצי ועכשיו הוא עובד מצויין. הבעיה היא בנגינת וידאו- הנגן המועדף עלי הוא VLC PLAYER, רק שהוא התחיל לנגן בצורה מוזרה- לרוב מעט איטית, אבל חמור מכך- הקול והכתוביות מופיעים ביחד, רק התמונה מגיעה מעט אחריהם. ניסיתי להסיר ולהתקין, ועכשיו הבעיה הוחמרה והכתוביות בג'יבריש (לא הצלחתי לסדר את זה מהעדפות-כתוביות-שפה) ניסיתי להשתמש בBS PLAYER, ושם זה עוד יותר חמור- כל איזה 40 שניות התמונה קופאת, הקול ממשיך ואז שוב חוזרים לראות את התמונות כמו שצריך, עם קול מסונכרן. כלומר, כל איזה דקה התמונה פשוט קופאת ואז מסתדר שוב עד לפעם הבאה. כרטיס המסך שלי הוא ג'יפורס 7300 LE, אם זה קשור. האם יש דרך לסדר את הנגנים שיעבדו/המלצה…

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  24. Started by shloosh,

    כרגע אני משתמש בspy bot ובregsupreme או משהו כזה.... להסרת הרגיסטרי ותוכנות ודברים אחרים שמפריעים למחשב. ראיתי אצל מישהו ad-aware 6.0. וזה נראה לי תוכנה פצצה. כי אני חושב שהיא גם מעיפה רגיסטרי וגם תוכנות ואחרים כמו spy bot. זה נכון???? מה 2 התוכנות שאני משתמש בהם בדיוק עושות? ומה adaware 6 עושה??? במה עדיף להשתמש???? תודה

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  25. Started by .AloN,

    היה לי פעם תוכנה שמרכזת בתוכה את כל החברות (פלאפון, סלקום ..) וניתן היה לשלוח SMSים. מישהו מכיר תוכנה כזאת ? ???

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות

דיונים חדשים בפורומים