עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by avidan28,

    התקנתי את התוכנה אצל חבר ומידי פעם הוא עם השם שלי.הוא לא מוצא אותה בהוספה .הסרה של תוכניות והוא לא מבין גדול במחשבים. אם יש דרך להסיר אותה לגמרי מהמחשב שלו אשמח לדעת אותה אגב מדובר בגרסא 6.1 אשמח לקקבל עצות

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  2. Started by Moty_p,

    הוינאפ שלי מתנהג מוזר לאחרונה, הוא ניהייה כמו ה ICQ תמיד עליון הוא לא מסתתר אחרי הדפדפן או סוליטר אלה תמיד מופיע עד שאני ממזער אותו איך מסדרים את זה שיהיה כפי שהיה קודם?

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  3. Started by rednit,

    Firefox דפדפן על בכלל אם הייתם בפלנטה אחרת בשנתיים האחרונות או אם שמעתם עליו ופחדתם זה הזמן להכיר ולהתאהב למה להתקדם לפיירפוקס: הוא מהיר יותר מהאקספלורר הוא קל יותר על המערכת הוא מאפשר גלישה בטאבים (לא פותחים יותר חלונות נוספים) הוא בטוח הרבה יותר הוא מאפשר התקנה של הרחבות שהופכות אותו (אחרי שמתרגלים) לדפדפן מושלם החיסרון היחיד הוא: ישנם עדיין אתרים שלא תומכים בפיירפוקס ולא יהיו מוצגים בו כהלכה ככה שלא מומלץ עדיין להסיר את האקספלורר. אבל אל דאגה גם לזה יש פתרון ראוי בואו נתחיל קודם כל תורידו גרסא 1.0.7 http://download.mozilla.org/?product=firefox-1.0.7&os=win〈=he-IL (אומנם יצאה כבר גרסא 1.5.1 אבל חלק מההרחבות הטובות באמת עדיין לא מתאימות לה ככה שאנחנו נשאר עם הגרסא הז…

    • 4 תגובות
    • 900 צפיות
  4. Started by nokobik,

    ואם אפשר להעלות לרפידשייר או אתר בסגנון תודה

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  5. Started by papushka,

    סליחה אם אני עושה משהו לא נכון נאי חשד פה נאי לא כך מבין איך לכותב פה נשואים. אני מחבר תמשב לטלויזיה ואני רואה בטלויזיה מסך שחור. אמרו לי שזה לא מוגדר טוב אז בדקתי בATI CONTROL PANEL ובאמת יש לי רק תמסך של המחשב מופיע המסך של הטלויזיה באפור. אי אפשר לעשות לוו ENABLE או ללחות עליו קליק ימני לא יודע למה הוא פשוט לא נותן לי אני לוחץ ולא מגיב לי.. יכול להיות שזה בגלל שיש לי LCD וזה לחיבור טלוזייה רגילה? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 900 צפיות
  6. לפני שנה וחצי בערך קניתי מחשב, מעבד של אינטל פנטיום 4, 3.0 ג'יגה הרץ, ושני זכרונות של KINGSTONE של 256 כל אחד ועוד משהו CL2.5 או משהו כזה. אמרו לי שעדיף לקנות 2 זכרונות של 256 מאשר אחד של 512 וככה עשיתי, רק שלא חשבתי מה יקרה כשאני ארצה להוסיף זיכרון, שזה מה שקרה לי עכשיו. אז קודם כל, היסבה שאני רוצה להוסיף זיכרון היא שבזמן האחרון המחשב שלי הרבה פעמים נתקע וה-PC USAGE שלו מאוד גבוה, אז חשבתי שהבעיה זה שאין מספיק זיכרון. אם אני טועה, אז מה באמת הבעיה?? ואם באמת הבעיה היא הזיכרון ואני צריך לקנות עוד אחד, אז עדיף 1 ג'יגה או 512 מבחינת האיכות? כי לפי מה שהבנתי ה-512 יותר איכותיים. אם אין הבדל אני מעדיף לקנות ג'יגה, אז אפשר לדעת איזה אחד הכי מומלץ? ויד עוד איזשהי דרך שאני יכול …

    • 8 תגובות
    • 900 צפיות
  7. Started by barbaba,

    אני רוצה לשאול שאלה שמעסיקה אותי הרבה זמן : (כי אני שוקל לקנות את ה nec 3500a . ) כמה זמן , (יש לי מחשב פנטיום 3 256מגה sdram) יקח להמיר סרט מפורמט xvid לפורמט dvd והאם פורמט צריבה זה יכול לכלול גם קידודAC3 , אם ה xvid מקודד כך ? :

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  8. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש ברשותי את ACRONIS TRUE IMAGE שהיא תוכנה מופלאה ועשיתי איתה עשרות פעמים אימיגים וריסטורים העניין הוא שאין לי מושג איך עושים את ה UNIVERSAL RESTORE כלומר חומרה אחרת עם דרייברים אחרים האם עלי להוריד את הדרייברים של הלוח מהאתר בתצורת EXE לא נראה לי אשמח אם תעזרו לי!

    • 2 תגובות
    • 900 צפיות
  9. Started by xxx1313,

    אני צריך עזרה אתמול עשיתי ניקוי לכונן שלי ועכשיו אני לא מצליח לראות באתר את הסירטונים מה אני עושה?

  10. Started by emailaya,

    שלום, לכבוד השנה החדשה, יצאה גירסת בטא חדשה של תוכנת הדואר eMailaya. הגירסה הזו שונה לאור העובדה שנוספו לה כלים רבים אשר מיועדים גם לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי. את רשימת הכלים החדשים ניתן למצא http://www.emailaya.com/?p=73/Changelog. לאור זאת, החלטנו לתת לכם, המשתמשים, את האפשרות להשתמש בה על מנת לקבל מכם פידבק על התוכנה עצמה וגם על הכלים החדשים אשר באים לכסות מגוון רחב של צרכים. המעוניינים להשתתף או למי שיש שאלות או בעיות, אתם מוזמנים לשלוח אליינו מייל לכתובת support@emailaya.com תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  11. היי, יצא סט צילומים "עקום" במשהו כמו 15 מעלות, אני צריך ליישר את כל התמונות. בפוטושופ זה קלי קלות והתצואה מעולה, אני מעדיף שישארו פסים שחורים מסביב מאשר שהתמונה תגזר תוך כדי הסיבוב ותאבד פרטים שאולי רלוונטים לתמונות. ללכת תמונה תמונה וליישר אותם ידנית זאת עבודה שחורה ברמות היסטריות, יש כמות גדולה של תוכנות. אני מחפש תוכנה שתוכל לעשות את הפעולה הפשוטה הזאת (ROTATE) לכמות גדולה של תמונות ובמידה שאני בוחר (15 מעלות נגיד) - שזאת בעצם הבעיה. ACDSEE ממה שאני רואה יודעת לעשות סיבוב של 90 מעלות ו-180 מעלות (ומראה) לכל התמונות בצורה מעולה!! ממש עבודה מצויינת היא עושה, אבל לא מצאתי שום דרך לגרום ל-ACDSEE לערוך כמות גדולה של תמונות ב"כמות מעלות" (?!) שאני קובע מראש. תודה רבה רבה למי…

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  12. Started by lharpaz,

    שלום, יש לי דיסק VCD, כזה עם כל התיקיות והקבצים האופייניים ל-VCD. הדיסק הוא דיסק רגיל של 700 מגה, אבל כשאני מעתיק אותו להארד-דיסק הוא תופס 850 מגה, ולכן כשאני מנסה לצרוב אותו על דיסק חדש אני מקבל הודעת שגיאה שאין מספיק מקום בדיסק. השאלה שלי היא למה זה קורה ואיך אני פותר את הבעיה, בהנחה שאני רוצה לשמור את הדיסקים על ההארד דיסק ולא לצרוב אותם ישר. תודה מראש וחג שמח, ליאור. אגב, בהודעה אחרת שאלתי איך אפשר לאחד כמה דיסקים כאלה לדיסק DVD אחד (לא מדובר בקידוד מחדש אלא פשוט איך צריך להראות עץ הספריות ועם אילו קבצים כדי שכל המידע יהיה נגיש) - ואני אשמח אם תתנו לי תשובה גם לזה.

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  13. Started by crow3d,

    מישהו מתחבר לי למחשב דרך החיבור לאינטרנט , באופן קבוע , יש אפשרות להתחקות אחרי הIP של אותו חודר? או שיש אפשרות לדעת מי זה או באיזו תוכנה הוא משתמש ? זה משגע אותי!!...., תודה לעוזרים (לא עושה משהו קריטי , אבל זו חדירה לפרטיות , מסתכל מה אני מתכתב , מזיז לי את העכבר בצורה משגעת , לוחץ לי על המסך עם העכבר, ואחר כך משתמש גם במידה הזע , קיצר מציק טורדני ואובססיבי .... וזה משגע אותי ביותר, הוכחות חותכות על מי זה אין לי אפשרות להביא , למרות שאני יודע פלוס מינוס...)

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  14. Started by emailaya,

    היי שוחררה גירסה 2 של תוכנת הדואר החינמית emailaya כמו כן, עלה אתר חדש לאויר http://www.emailaya.co.il http://www.emailaya.com שינויים ניתן לראות פה: http://forum.emailaya.co.il/viewtopic.php?t=3 אשמח לקבל הערות והארות גם לגבי האתר וגם לגבי התוכנה

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  15. Started by tnt studios,

    Hey, you know guys, I have once thought about it for a little and I have noticed that Mozzila has a few very VERY cool and useful programs, their most outstanding and popular one is probably Firefox... They also are in the middle of producing a calender management program (Sunbird and Lightning) and already have a very cool e-mail program (Thunderbird). Well, anyways, I came to think about this and then a nice idea came to my mind;Why won't Mozzila make a Writing application, like Word and OpenWord... Even better, maybe they can even make a whole Office Suite... So, what do you pals think about my idea? Do you think Mozzila SHOULD actually make a Mozzila Office? Hehe. …

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  16. או קי איך אני מתקין את התוכנה מוסלו לחצתי על yes ונתקלתי במסך הבא תודה לעוזרים אני מחכה............

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  17. Started by eladbu,

    צרבתי את ה THE WALL ל ד ו ד! במקור הסרט הינו ב D DIGITAL אבל לאחר הצריבה או בעצם בתהליך הקידוד בנרו הסרט לא נשאר ב דולבי אלה ניתן לניגון רק בפרו לוגיק האם יש דרך לשלוט באיכות הסאונד בתוכנה עצמה! ועוד דבר כשהעברתי את הקובץ מהמחשב נאמר לי למרות שהוא שוקל 1.5ג שנרו צריך DVD9 משמה 8.5 גיגה אבל באפשרותו בכל זאת לדחוס? אז מה בעצם הבעיה?למה קובץ דולבי ש1.5 גיגה צורך DVD9 ןמה ניתן לעשות עם הסאונד?

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  18. טוב ח'ברה אתמול הצלחתי בסופו של דבר להקתקין את הויסטה. התקנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך הכנסתי את הדיסק של הכרטיס קול והוא אמר לי שהוא לא מתאים לויסטה ואני מריך לבקר באתר של ריאלטק ולהוריד מה שמתאים לי.. בקיצור נכנסתי לאתר ואין לי מושג מה מתאים לי משם... (יש לי לוח אם MSI 965 עם זה חשוב.. וכרטיס קול הרגיל של ה8 ערוצים או לא יודע כמה זה)

    • 5 תגובות
    • 899 צפיות
  19. Started by d3vil,

    שלום, כיודע הקובץ הזה אחראי על הסריקת איימלים ועל ההגנה האוטומטית של נורטון אנטיוירוס. השאלה שלי היא, כמה חשוב לאפשר לו גישה לאינטרנט, ועל מה זה יכול להשפיע?

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  20. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/#/d2r8rpn

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  21. שלום בזמן האחרון, אני לא יודע אם לקרוא לזה וירוס, יש משהו שמקפיץ לי מלא אתרים בטאב חדש בכל דפדפן שיש לי על המחשב (כרום, פיירפוקס ואקספלורר), כל פעם שאני לוחץ על קישור. לדוגמה אני מחפש "דפי זהב" בגוגל וכשאני לוחץ על הכתובת נפתח לי אתר כשלהו בטאב חדש. חשבתי לפרמט (בלי שום קשר כבר הגיע הזמן), אבל יש לי שני HDD במחשב ז"א שאני לא אדע אם נפטרתי מהוירוס הזה. אני משתמש באנטיוירוס של אוירה ולא מצליח למצוא כלום... עצות?

  22. Started by The Ball,

    אני רוצה לשדרג ל-XP. עד עכשיו נהגתי לעשות IMAGE של כל הדיסק ב-WIN98, ב-GHOST 2001. השאלה שלי היא אם ניתן ב-XP לעשות IMAGE מושלם של כל הדיסק, באמצעות GHOST 2003. הכוונה שלי להעתק מושלם של כל הדיסק, כולל מערכת ההפעלה, כך שניתן לפרמט את הדיסק ולשחזר את המערכת מה-IMAGE שהכנתי.

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  23. Started by FireStar,

    שלום לכולם...סיימתי להתקין עכשיו את ה-XP על המחשב שלי. איך אני בדיוק עושה GHOST רק למחיצה שבה התקנתי את מערכת ההפעלה (כונן C)? ניסיתי להשתמש ב-GHOST של דוס ע"י יציאה לדוס עם דיסקט איתחול אבל משום מה התוכנה עולה בלי הסמן של העכבר ואין לי שליטה עליה...??? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  24. Started by civic,

    מישהוא יודע איך מגדירים בשועל שכאשר פותחים לשונית חדשה ישר יעלה דף הבית ולא דף ריק?

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  25. Started by tinkerball,

    יש לי ווינאמפ(לא הגירסה 3 אלא 2.81 או משהו כזה) והוא לא מציג לי עיברית על הסקין אלא ג'יבריש. נראה לי שזה משהו בהגדרות. מישהו יכול לעזור לי? ודרך אגב-הווינאמפ 3 לא תומך בעיברית?

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות

דיונים חדשים בפורומים