תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך אני מגדיר את האימיול בצורה שהוא יעמיס לי פחות על המחשב ועוד שאלה המחשב של הידידה שלי נהרס אני צריך לפרמט לה את המחשב יש לה מחשב מאוד ישן מעבד סלרון ו255 מגה זיכרון הדרייברים שלה הלכו כפות אין לי מושג איזה דרייברים צריך להתקין לה איך אני בודק בהגדרות של המחשב איזה כרטיס מסך יש לה וכרטיס קול ושאר הירקות (-:
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
זו 2000.6.30.1 NoAds או זו NoAds 2002.05.25 גם אני חושב שהיא תוכנה נהדרת וממליץ להישתמש בה,
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
או שיש אנטי וירוס אחר יותר טוב
-
- 9 תגובות
- 900 צפיות
-
-
יש לי בעיה קצת מוזרה שאני חושב שקשורה בדרייברים ולכן פתחתי את הנושא בפורום הזה.. בסוף השבוע עבדתי כרגיל עם המחשב הנייד שלי והתחברתי דרך Wi-Fi לאינטרנט בבית. הבוקר נסעתי לעבודה וכשניסיתי להתחבר לרשת האלחוטית ראיתי שהנורית הקטנה שמחווה על תקשורת אלחוטית במחשב לא דולקת. בניסיון להפעיל אותה (בToshiba זה נעשה דרך Fn+F8) ראיתי שבקיצורים שמופיעים בראש המסך לא מופיע F8 אלא המספר מדלג ישירות מ7 ל9. בנוסף, לא מופיע לי מתאם הרשת האלחוטי לא ב'חיבורי רשת' ולא ב'מנהל ההתקנים'. מה גרם לי לשער שמדובר בבעיית דרייברים? אתמול בערב עידכנתי את הדרייבר של כרטיס המסך המובנה של אינטל ואני חושב שקלטתי גם עדכון צ'יפסט תוך כדי. מה יכול היה לגרום לחיבור האלחוטי שלי פשוט להעלם? אוסיף שברשותי נייד מסו…
-
- 0 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אז ככה : כפי שכמה ממכם בטח יודעים כאשר מותקן ווינדוס עם לוח למשל שיש לו צ'יפסט של SIS ומרכיבים לוח חדש עם צ'יפסט של INTEL למשל יהיה מסך כחול בווינדוס מן הסתם אם לפני זה מחברים את הדיסק למחשב עם לוח SIS ןמאפסים את הדרייברים של הIDE ניתן להעלות את הווינדוס עם הלוח החדש השאלה שלי היא כזאת: יש תוכנה שניתן לשים על דיסק BOOT של DOS שמאפסת את הדרייברים האלה מבלי שאני יחבר את ההרדיסק ללוח SIS?? תודה רבה מראש...
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
כלומר... לא להכין קובץ חדש, יש פרוטילופס וE-jay וכאלה, אני מחפש תוכנה שבא אני יכול לקחת קובץ אודיו ולקרוע ממנו 5 שניות והלשתמש בהן, לא הצלחתי למצוא... מישהו יכול לעזור לי?
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
-
יש מישהו שמכיר תוכנה שמתקשרת למחשב אחר באמצעות IP אבל רצוי שתיהיה רק כדי לנהל שיחה ...רק אודיו
-
- 6 תגובות
- 900 צפיות
-
-
חבר שלי פתח חברה ובין השאר הוא רוצה שכשיתקשרו אליו ישמעו אותו מציג את עצמו ואת מטרת החברה (מגנטים לחתונות) במוזיקת רקע מתאימה שתוסיף אמינות ורצינות. הרצתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי תוכנה מתאימה, אשמח להמלצה לתוכנה בעדיפות לממשק ידידותי ופשוט.
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
שלום מישהו מכיר אולי תוכנת לכידת וידאו טובה ? (אסוס V8200 TI2). תודה.
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
שלום לכולם עד עכשיו היה לי את הפירוול המובנה בראוטר, אבל עכשיו החלטתי שהוא לא מספיק טוב בשבילי. לכן אני מחפש פיירוול טוב שישמש אותי. הדברים שאני מחפש בפיירוול: -שיהיה אמין, ועם שם טוב[לא חובה]. -חינמי[גם לא חובה, אבל זה יהיה לי מאוד עדיף]. -שלא יקח הרבה משאבים, במילים אחרות שאני לא ארגיש שהוא פועל. -שבכל פעם שאני אפעיל תוכנה הוא ישאל אותי אם להרשות לה להתחבר לאינטרנט או לא, וככה ימנע ממני הסתבכות מיותרת עם פתיחת פורטים וכו'. -אם הסעיף הקודם לא ניתן, אז שלפחות מנגנון פתיחת הפורטים יהיה קל ואינטואטיבי. ורצוי לציין שבעבר היה לי זון אלארם, והאינטרנט לא התחבר כשהוא פעל. תודה רבה, אבי. נ.ב האם לאנטי ווירוס אוואסט יש פיירוול? הוא טוב? ואיך סיגייט?
-
- 8 תגובות
- 900 צפיות
-
-
כשאני מנסה להכנס לגוגל CO.IL אני מקבל את בדף באנגלית ולא בעיברית למרות שבהעדפות סימנתי עיברית יש למישהו פיתרון?
-
- 6 תגובות
- 900 צפיות
-
-
מחפש תוכנה טובה להמרה של קובץ avi לקובץ dvd ,יש לי שאלה קטנטונת האים אפשר לצרוב קובץ dvd אחד או שחייב להמיר לvob אים אני לא טועה כ5 קבצים?
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
מה קורה? לאחרונה בניתי פלטפורמה מסויימת בAccess שמכילה טבלאות, שאילתות, טפסים וריפורטים. הפלטפורמה עוזרת לי לנהל רשומות מסויימות. כעת, אני מעוניין להפוך את אותה הפלטפורמה לקובץ EXE כלשהו, כזה שאני לא אצטרך ACCESS בשביל לפתוח את הDB שלי (את הפלטפורמה). מה גם - כזה שאני לא אוכל בטעות לשנות/להרוס טבלאות/שאילתות וכו'.. ממש כאילו יש לי גרסא סופית של מה שרציתי ועכשיו אני רוצה לסגור ולנעול את זה, שיהיה אפשר רק לערוך נתונים בDB ולא לגעת בממשק עצמו. האם יש למישהו מושג איך ניתן לעשות זאת? האם הדבר בכלל אפשרי? - מחיפוש קצר בגוגל ראיתי שאנשים אומרים שזה לא בדיוק אפשרי. אשמח לשמוע עצות, אם יש! תודה, רן.
-
- 0 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אם אני שם על הכונן פה איזה דיסק מקורי של מוזיקה או DVD מקורי של איזה הופעה אז אי אפשר סתם להיכנס למדיה פלייר או ווינאמפ או BS פלייר ולעשות משם פתיחה למה שיש לי בכונן מה לעשות? דווקא כשעשיתי עותק לאחד האלבומים המקוריים אז זה כן קרא את זה במחשב זתומרת יכולתי ממש לעשות דאבל קליק על איזה שיר ולפתוח אבל כשזה מקורי - שומדבר, מה אני צריך להתקין בשביל שהכל יעבוד עלה מחשב נורמלי? תודה
-
- 8 תגובות
- 900 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייברים לבקר IDE שלי לוינדוס 64 ביט. ניראה לי שהדגם של הבקר שלי הוא: "ITE IT8212 ATA RAID Controller"
-
- 7 תגובות
- 900 צפיות
-
-
-
שלום רב מערכת הפעלה חלונות 7 64 ביט. מבקש המלצה לתוכנה חינמית טובה שביכולתה לאחד מספר קבצי וידאו לקובץ אחד. (קבצים מאותה איכות שמע וקול). אם אין חינמית ראוייה, אשמח להמלצה על אחת בתשלום. תודה
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
יש דבר כזה?! כי BitDefender חברה מסחרית. זה גירסאת ניסיון או גירסאת BitDefender חינמית? http://www.snapfiles.com/get/bdfree.html http://www.bitdefender.com/PRODUCT-14-en--BitDefender-8-Free-Edition.html
-
- 6 תגובות
- 900 צפיות
-
-
היי פירמטתי את המחשב ואני רוצה להחזיר את כל הטורנטים שהיו לי לתוכנה.. את הטורנטים עצמם אין לי, אבל יש לי את כל ההורדות על המחשב. יש אפשרות להכניס את כל הטורנטים ביחד? במקום להוסיף אחד אחד. תודה ושבת שלום
-
- 3 תגובות
- 900 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיכולה לעקוב אחריי פעילות המחשב ולדווח מתי שיש reset אוטומטית שקורה לפעמים אחריי עידכונים למשל של ווינדוס ? ויכולה להגיד מה עשו במחשב ?
-
- 5 תגובות
- 900 צפיות
-
-
טוב אז ככה.. לחברה שלי פעם התקלקל המחשב, קיצר פה ושם, לקחתי את ההארד דיסק שלה, חיברתי למחשב שלי, גיביתי, פירמטתי והתקנתי עליו מחדש ווינדוס. אבל מה קרה? 1) כשחיברתי את ההארד דיסק למחשב שלה הוא לא קיבל את הווינדוס והייתי צריך להתקין מחדש אותו במחשב שלה (כן, אני מכיר תבעיה הזאת ושכחתי ממנה.. אבל זה כבר סודר ממזמן) 2) עכשיו כשהמחשב שלי עולה (נגיד אחרי ריסטרט או כיבוי) הוא שואל אותי איזה ווינדוס להפעיל, את הווינדוס שלי (XP Pro) או את הווינדוס שהתקנתי בהארד דיסק שלה (XP Home). עכשיו הבנתי מאח שלי שבסה"כ זה דורש שינוי קטן באיזה קובץ ווינדוס שהסיומת שלו זה .ini או משו אחר לאדע.. מישהו יודע אפשר להוריד את האופציה השנייה של הבחירה שגם ככה לא עובדת כדי שהמחשב יעלה ישר לווינדוס שלי ו…
-
- 6 תגובות
- 900 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתקין WINXP הוא אומר לי שאין לי דיסק קשיח, אז אמרו לי להתקין את הדרייבר של הSATA מהדיסק של הלוח אם.. הבעיה היא שאין לי את הדיסק... מה אני צריך להוריד מהאתר של אסוס כדי שזה יעבוד? ועוד שאלה, אני צריך להכניס דיסקט למחשב, אם אני אכניס דיסק און קי זה יהיה בסדר?
-
- 6 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אני חדש פהה ואני מקווה שתעזרו לי בשאלה הבאה: יש תוכנה שקוראים לה smssender ואני מבקש לינק ישיר של ההורדה מקווה שתעזרו לי....... ומי שמביא לי את הקישור ללינק ישיר של ההורדה בבקשה שיענה לי על השאלות הבאות: 1) היא בחינם???????? 2) זה לשלוח sms אם הגבלה או שזה בלי הגבלה????? מי שיביא לי לינק ויענה לי על השאלות אני ממש ממש ממש יעריך אותו מקווה שתעזרו..........
-
- 1 תגובה
- 900 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה אצל חבר ומידי פעם הוא עם השם שלי.הוא לא מוצא אותה בהוספה .הסרה של תוכניות והוא לא מבין גדול במחשבים. אם יש דרך להסיר אותה לגמרי מהמחשב שלו אשמח לדעת אותה אגב מדובר בגרסא 6.1 אשמח לקקבל עצות
-
- 2 תגובות
- 900 צפיות
-


