עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש תוכנה/ממשק וובי (עדיף) לניהול וסידור משמרות לעובדים (סדר גודל של 20 עובדים פחות או יותר) שתכלול אפשרויות ניהול וסידור והחלפת משמרות , יידוע דרך מייל - ייתרון ענק ממשק וובי שאפשר להטמיע באתר אינטרה-נט - ייתרון עצום אפשרות של ניהול רשימת TO-DO (לעובדים עצמם, שייראו את הרשימה בממשק הוובי) - יהיה פנטסטי... אני זוכר שהיה / יש כאן מישהו שבחתימה שלו יש/היה קישור לתוכנה כזו, אבל לא זוכר מי זה... אבל בכל מקרה, אם מישהו מכיר משהו כזה, כמובן עדיף קוד פתוח חינמי (אבל לא חובה) - אני אשמח לדעת. תודה עריכה : מצאתי את http://www.kappix.com/ , נראה לי שזו התוכנה שיש לאותו בן אדם שהזכרתי, בחתימה... אני אבדוק אותה, אבל אני אשמח לעוד המלצות, אם יש לכם.

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  2. יש את האפשרות יצוא לאוטלוק Outlook's CSV format (for importing into Outlook or other applications). הוא יוצר קובץ לEXEL דבר ראשון הוא בג'יבריש, שנית מה אני עושה איתו וזאת הדרך בכלל ?[br]פורסם בתאריך: 27.07.2008 בשעה 21:29:32 חבר'ה קצת עזרה לא תזיק פורסם בתאריך: 28.07.2008 בשעה 22:34:32

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  3. Started by thejinji,

    האם מישהו מכיר אפשרות להפעלת MKV עם שני רצועות קול (למשל אחד רגיל ואחד דוקומנטרי או שני שפות שונות) באותו זמן כך שאוכל למפות כל רצועה ליציאת אודיו נפרדת למשל פנל אחורי ישמיע פס קול אחד והפנל הקדמי ישמיע את השני? כל מה שמצאתי זה אנשים שמתלוננים ששני פסי הקול פועלים להם ביחד כשהם רוצים רק אחד אך לא איך עושים את זה ואני מעוניין בדיוק בזה רק בתוספת מיפוי יציאות משתמש בעיקר ב MPC על ויסטה 64 ביט אבל מוכן לשנות (יש שם מיפוי יציאות בפריט של audio switcher ) נ.ב. פעם הפעלתי שני רצועות וידאו שונות ייחד על ידי שימוש ב: avisynth וזה יכול להיות מקום טוב להתחיל אך למרבה הצער הרבה גלים התנפצו על השובר מאז... כל עזרה תתקבל בברכה

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  4. Started by issy61,

    יש לי מחשב חדש בן חצי שנה שמהתחלה הוא עושה לי בעיות של מהירות המחשב שלי משמש אותי לעבוות גראפיות ולכן חשבוב לי לעבוד במקביל עם כמה תוכענות כמו PHOTOSHOP ACDSEE ADOBE READER FREEHAND כמובן שהאינטרנט שלי והאאוטלוק שלי תמיד פתוחים המפרט שלי הוא : לוח אם אינטל GA-P35 DS3L 2 ג"ב זיכרון מעברד אינטל P DUAL CORE כרטיס מסך - GIGABYTE GEFORCE 9600 GT 512 המחשב מורכב במארז מאוד מאוורר של GIGABYTE -CASIS האמת שהוא מכיל הרבה DEVICE - 4 כוננים קשיחים + 4 צורבי די-וי-די + קורא כרטיסי זיכרון יש לי גם ספק 450 W של ENERMAX ולמרות המפרט הוא לא זז מספיק מהר לוקח תו הרבה זמן לבצע פעולות בפוטושופ ולפעמים אני צריך לרסטט את המחשב כדי לנקות את הזיכרון - אשמח לדעת מה עושים ואיך מגלים אם יש בעי…

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  5. Started by overload,

    איך אני יוצר חור בחפץ בצורת חפץ אחר שקיים? נגיד יש לי ריבוע וכדור, איך אני יוצר בריבוע חור בצורת הכדור? בקרוב אני יעלה את העבודה הראושנה שלי, שתראו מה עזרתם לי להכין עד עכשיו

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  6. Started by x-dude,

    האם יש אפשרות לחסום את דואר הספאם על השרת (במקרה שלי,נטויז'ן)? זה כבר בלתי אפשרי לעבוד ככה. האם אני יכול להתלונן איפשהו? אני משתמש בתוכנה QUICKDELETE שבודקת אימיילים על השרת מבלי להוריד אותם אלי,אבל עדיין זה מעצבן בטרוף.

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  7. Started by dbx22,

    קניתי פלאפון מוטורולה E815 והגיע איתו כבל נתונים ותוכנה על דיסק. כשאני מנסה להתקין את התוכנה על המחשב אני מקבל שגיאות כאלה http://img46.imageshack.us/my.php?image=moto5ma.jpg שאני לא אמור לקבל. כשאני מנסה להתקין על מחשב אחר אז אין לי את השגיאות האלה. מה הבעיה? למה אי אפשר להתקין בצורה מסודרת ובלי בעיות? אם אני עושה continue anyway אז זה ממשיך להתקין אבל כשאני מנסה להפעיל את התוכנה יש לי הודעה שחסרים לי קבצי DLL

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  8. שלום יש לי בבית מחשב ממש סדנדרתי מעבד 3.0 MHZ כרטיס מסך ATI 500 לוח של אינטל פשוט וכך גם ספק כוח ומאוור פשוט שמגיע עם המעבד עכשיו ישנם פעולות מסויימות שאני עושה צפיית סירטונים ביוטיוב לדוגמא או סתם אתר ספציפי ובמשחקי אינטרנט וכו' זה רואה במנהל שהמעבד נימצא על ניצול של 70/80 % כתוצאה מכך המאוור גם מיתאמץ ומרעיש . עכשיו מאוור טוב למעבד יכול לפטור את הבעיה ולמה בכלל המעבד בכלל מיתאמץ על דברים כאלה קטנים (וזה לא קשור לניקוי כי אני מקפיד לנקות אותו כל כמה חודשים ) ואין תוכנות תוכנות מסויימות שעושות את הבלגן בדקתי

    • 10 תגובות
    • 902 צפיות
  9. Started by berner,

    חברים שלום אשמח לקבל מדריך לתפעול התוכנה Partition Magic 9 אנא תנו לי מדריך בעברית בברכה ותודה מראש בברכה :s05:

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות
  10. Started by wooper,

    שלום למה בקבצי mkv נחתך לי התרגום פשוט לא רואים אותו זה קורה לי בbsplayer רק אם אני עושה load subtitle אז אין חיתוך של הכתוביות בקבצי avi אני מגדיר את שם הסרט והתרגום בשם זהה ואין את הבעיה הזו

    • 10 תגובות
    • 902 צפיות
  11. Started by Green,

    היי טוב כמו שראיתם כמה עודעות לפני נגנב לי המספר הנדיר והיפה שהICQ שלי אז הכלתתי לעבור לMSN מסנגר לקצת לראות איך זה ויש לי כמה שאלות... 1)אתם מכירים אולי תוכנה טובה ונוחה נותנת להישמש גם במסנגר ובאיסיקיו ביחד בתוכה 2)בחשבון מסנגר שלי נתתי את ה שיהה GMAIL המשתמש שלי שם אבל אין לי אפשרות לראות את האימילים שלי דרך המסנגר יש דרך לגרום לזה לעבוד? תודה

    • 6 תגובות
    • 902 צפיות
  12. Started by samigol,

    איך עושים בפוטושופ תמונה בסגנון עתיק כמו שיש בתמונות הישנות שזה חום לבן

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  13. כל פעם שאני מוריד משהו ב95% מהפעמים ההורדה יוצאת פגומה... תמיד יש איזה חלק אחד או יותר שהוא פגום וצריך להוריד אותו מחדש הבעיה היא שגם אחרי שאני מוריד את החלק מחדש ומחלץ את הקובץ הרצוי מהראר ומנסה לתקין , ההתקנה עצמה גם פגומה אחרי שהראר חולץ בהצלחה כביכול יש איזה קובץ פגום בהתקנה עצמה הבעיה חוזרת על עצמה כל הזמן בניגוד לאימיול שבו ההורדות לוקחות יותר זמן אבל אף פעם בלי בעיות כל שהם ניסתי כל מיני גרסאות ומודים וזה חוזר על עצמו (BitComet \אזרוס) למישהו יש פתרון ? אני כבר מיואש מזה

    • 11 תגובות
    • 901 צפיות
  14. אני קניתי רמקוליים חדשיים 5.1 של logitech עכשיו כשאני רוצה לשמוע מוסיקה בitunes הוא לא משתמש בכל הרמקוליים אלא רק ב 2 הקדמיים ובתוכנה windows media player 9 משום מה הןא משתמש בכל הרמקוליים למה זה ואיך אפשר לעשות את זה שכל הרמקוליים יעבדו ב itunes נ.ב עד עכשיו ה itunes כן השתמש בכל הרמקוליים עד שאח שלי מגע במחשב והשתמש ב media player שאני אף פעם לא משתמש בה תוכנה מסריחה

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  15. Started by eranRohatyn,

    אני ברשת ביתית עם עוד מחשב ורציתי לגבות 20GB לשתף ולהעביר את הקבצים עד שאני יעשה פירמוט ויחזיר הכול בחזרה, אז שיתפתי, גררתי הכול לכונן שם וזה שוקל איזה 2KB.. איך אני עושה את זה נכון? יש לי רק כונן אחד C איך אני מגבה את כול הbookmarks הקוקיס והתוספים של firefox?

    • 10 תגובות
    • 901 צפיות
  16. Started by eyal00,

    שלום, אני מחפש תוכנה שמקטינה גודל של תמונה,אבל שיהיה בה אפשרות לסמן מלא תמונות ולהקטין אותם בו זמנית. אני יסביר יותר ברור, יש לי את התוכנה FASTONE וגם PIXRESIZER ואני רוצה לסמן מלא תמונות ולהקטין אותם למשל ל800X600 ואני לא מוצא את האפשרות הזאת. יש לי משהו כמו 1000 תמונות שאני צריך להקטין ויקח לי מלא זמן להקטין אחת אחת. יש אולי אפשרות לעשות את זה עם אחת מהתוכונת שהזכרתי או שיש תוכנה אחרת שעושה את זה<? תודה

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  17. Started by Guy King,

    התקנתי את התוכנה הזאת וכשניסתי לראות בה סרט לא הצלחתי לשמוע סאונד. הורדתי AC3 והתקנתי אותו ובדקתי את ההגדרות של הקול במחשב (שמתי על עוצמה מירבית) ועדיין אין לי סאונד. איך ניתן לפתור את הבעיה?

  18. Started by Noririco,

    האם קיימת תוכנה לצפייה ישירה בסדרות באיכות גבוהה??

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  19. Started by comvision,

    היי, יש לי סרטון השמור כקובץ EXE איך אפשר להמירו ל- AVI?

    • 1 תגובה
    • 901 צפיות
  20. Started by ShaharSi,

    אז ככה לאחרונה כשאני משתמש בוינראר על קבצים גדולים עם חלקים אני מקבל שגיאות CRC , קובץ פגום. אז ניסיתי להוריד עוד פעם את הקבצים, ללא הצלחה. ניסיתי להוריד אותם משרתים אחרים גם ללא הצלחה. מה שעוד יותר מוזר ניסיתי לפתוח אותם במחשב אחר בבית זה עשה לי את אותה בעיה אפילו כשניסיתי להוריד אותם במחשב השני. אבל כשהורדתי אותם בלפטופ שלי שבדיוק עבר פירמוט זה עבד. אני משתמש בIDM גרסא 6.07 , ולא זאת לא הבעיה כי בלפטופ אני משתמש באותה תוכנה בדיוק וזה עבד. עכשיו פירמטתי את המחשב שלי (שבו הבעיה התגלתה לראשונה) וזה עדיין עושה לי את הבעיית CRC חשוב לציין ששאר הגולשים דיווחו שהכל תקין בחלקים ככה שהבעיה אצלי. אני כבר לא יודע מה לעשות כל עזרה תתקבל בברכה! תודה!

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  21. Started by Shlompy,

    שלומלום! יש לי מחשב נייד HP DV6408NR עם ויסטה. כרטיס קול CONEXANT HIGH DEFINITION AUDIO זה תומך ב SURROUND, לא? איך אני יכול לחבר לו 4 רמקולים? יש לי יציאה אחת לאוזניות, אחת SPDF, וכניסה למקרופון. הדרייברים של הכרטיס קול מותקנים, ויש סאונד. אני לא רואה שום הגדרות של הכרטיס קול שאני יכול להיכנס אליהם. יש לי רק את ההגדרות שמע של הווינדווס, עם שליטה רק על העוצמה של האוזניות והמקרופון. תודה!

    • 3 תגובות
    • 901 צפיות
  22. שלום איזה תוכנות חינמיות יש למילוי אוטומטי של אתרים חוץ מ roboform

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  23. אני מחפש אפליקציה שתתן לי אפשרות לבחור מספר קבצים (או לגרור לתוכה), לבחור ספריית יעד, שם עם אינדקס רץ (למשל CaptainCaveman* כשהכוכבית תוחלף במספר עולה) ואז תעביר את כל הקבצים לספרייה שבחרתי ותשנה להם את השם. אני מתעצל לשנות שם של קבצים מיד עם ההורדה, סליחה, היצירה והצטברו לי הרבה (אלפים) קבצים שאני מעוניין לשנות את שמם. במקרה הגרוע אכתוב אחת, אבל אני מתכנת מספיק בעבודה

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות
  24. Started by gshhar,

    תודה.

  25. Started by snaidis,

    יש לי בעיה בתוכנה שהזכרתי את שמה בכותרת. התקנתי אותה בפעם הראשונה והפילטרים לא עבדו אבל היא מצאה סרברים עם פינגים נמוכים(אף אחד). אחרי כן התקנתי אותה שוב ואז היא מצאה רק סרברים עם פינגים של מעל 200...(יש לציין שזה ללא שום FILTERS) ואז ניסיתי להוריד גרסאות יותר חדשות וזה בכל זאת זה מצא לי רק של פינג מעל 200 וגם הפילטרים לא עובדים. מה אפשר לעשות... אני כבר מיואש ממנה..

    • 4 תגובות
    • 901 צפיות

דיונים חדשים בפורומים