תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הסורק הוא של umax astra 3450 אין לי דיסק הפעלה בשבילו ומערכת הויסטא שלי מזהה אותו אך אינה יכולה להתקין לו את הדרייבר הנכון מה עושים ?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי דבר ראשון עשיתי חיפוש לשאלה וההודעות היחידות שמצאתי היו משנה שעבר אז לא נראה לי שזה ממש רלוונתי אז אני קונה מחשב חדש מעבד אינטל 2 או 4 ליבות מהדור החדש וגם 4GB זכרון אני חושב לקנות ויסטה אבל לא יודע אם 64 או 32 נראה לי הכי הגיוני ללכת על ה64 בגלל ה4GB זכרון אבל אני מפחד מחוסר תאימות של תוכנות ודריברים ובעיות בכללי מה דעתכם בנושא? אני עד היום היתי עם XP 32 תודה רבה חברים
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום אני לא יודע כמה זה שייך לפה אבל זה הבעיה: יש לי מסך שיש לו יציאות USB יש לי עכבר ומקלדת של מיקרוסופט אלחוטיים והמקלט מחובר למסך עכשיו שאני מעלה את המחשב אז המקלדת והעכבר עדיין לא עובדים ככה שאני לא יכול להפעיל במצב בטוח כי אני לא יכול לבחור בתפריט.. איך אני כן יכול להפעיל?
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
"זיהוי מאובטח הופסק - CRYPTOKEYS נכשל באיתחול." ואחר כך עולה הדף של אימיול אבל אני לא מצליח להוריד כלום. אשמח לקבל עזרה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
שלום בוינדוס אפשר להגדיר שכאשר סוגרים את המחשב ואח"כ פותחים אותו שוב, או שעושים ריסטארט, אותם החלונות שהיו פתוחים לפני שסגרתם את המחשב, יפתחו שוב אוטומטית אני הייתי רוצה לדעת אם יש דרך לעשות את אותו הדבר עם תוכנות, או לפחות קבצי טקסט פתוחים? ועוד שאלה שלא תלויה בשאלה הקודמת, אם אתם מכירים תוכנה שאפשר לפתוח בה יותר מקובץ טקסט אחד בבת אחת, ורצוי גם קבצי ?DOC
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בsensor יש לי טמפ' רק של הGPU (49 מעלות) מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אז ככה: בעיקרון כמעט כל אתרי האינטרנט עובדים ללא שום בעיה ופלאש פועל כמו שצריך. אבל... כשאני נכנס לאתר www.planetside.com לא עובד הפלאש וכתוב לי כשאני לוחץ קליק ימני על המקום שבו אמור להיות סרט פלאש "Movie not loaded...". במחשב של אחותי לעומת זאת, האתר עובד בסדר גמור. מעבר לזה, שימו לב לתפריט בתחתית הדף - מה השטויות שמופיעות לי שם במקום Contact, Support וכו'? אגב, ניסיתי לחפש פתרונות. באמת שהרצתי שאלות בגוגל וניסיתי כל מיני פתרונות (למחוק, להתקין מחדש, כלים מיוחדים, תוספות, פתרונות של מייקרוסופט) אבל שום דבר לא עזר עד כה. אני מיואש. תמונה מצורפת למטה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום יש לי במחשב 2 תקיות שלא רוצות להימחק אז אני מחפש איזו תוכנה שתימחק אותם יש המלצות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
דרייבר: IDT High Definition Audio CODEC מערכת הפעלה: Windows XP home Edition מבקש לינק ישיר לדרייבר זה, תודה =]
-
- 1 תגובה
- 705 צפיות
-
-
איך אני עושה שאני לוחץ עם העכבר למעלה הוא יופיע אוטומטי כמו ב OBJECKDOCK? בלי שיהיה ALWYAES AT TOP ? אני מקווה שאתם מבינים אותי תודה
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים בבית מאחד אני מצליח להכנס לאתר ומחשב אחד מעלה את האתר אבל אומר שיש שגיאה בדף ואי אפשר ללחוץ על שום קישור המחשב עם הבעיה גם לא מפעיל את המשחקים בוואלה.. יכול שחסר לי משהו שצריך להתקין? יואב
-
- 2 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום כולם! אני משתמש דיי הרבה זמן בפיירפוקס זה פעם ראשונה שזה קורה לי, הדפדפן לא "זוכר" אתרים בשורת כתובת החלק המוזר זה שלא נגעתי בכלום, פשוט כיביתי את המחשב הדלקתי ופוף כל הכתובות נעלמו ואחרי שאני מכבה ומדליק שוב זה שוב קורה תודה על העזרה!
-
- 7 תגובות
- 814 צפיות
-
-
היי, מחפשת שם מדויק של תוכנה לעיצוב אלבומי תמונות דיגיטלים דיגי פוטו או אולי פרו.. משתמשים בה מעצבי אלבומי חתונות דיגיטלים מישהו יודע את השם המדוייק ומי מייצר אותה?? תודה
-
- 0 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר טוב עם סקינים לVS? רצוי סקינים שנוטים לצד השחור
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
http://vi9ati.deviantart.com/art/In-to-the-Deep-84558263
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
מתקבלת הודעת שגיאה: "MAXIVISTA COULD NOT INITIALIZE VGA DRIVER..." קראתי קצת באתר שלהם והבנתי שזו בעיה ידועה אבל לא כ"כ הבנתי אם יש פתרון...
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה הנ''ל, ובתוכנה שתי מוכונות וירטואליות שעליהן מותקנת XP PRO. כרטיס הרשת מוגדר כ- NAT. ואני לא מצליח לעשות שיתף בין הוירטואלית למחשב האמיתי ובין שתי הוירטואליות. איך אני פותר את זה? אני עובד עם מודם נתב של בזק. תודה.
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
יש חלונות שנפתחים בגוד מינימלי או משונה אני רוצה שהחלון של ה IE או כל דבר אחר יפתח תמיד בגודל מלא מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח שמכיל קבצים מסויימים (ידוע לי איזה קבצים) מחשב (ידוע לי איזה מחשב ויש לי גישה אליו) ודיסק און קי נוסף אני רוצה לבדוק אם קבצים מדיסק און קי א הועברו לדיסק און קי ב ששניהם היו על המחשב (העתקתי ישירות מדיסק אחד לשני) באותה מדיה במקום דיסק ב זה יכול להיות סתם תקליטור או שאני רוצה לבדוק אם הקבצים מהדיסק און קי נצפו על המחשב מבחינה טכנית אני בטוח שזה אפשרי השאלה איך עושים את זה? אין לי מושג אפילו מה לכתוב בגוגל בשביל לקבל רקע כללי
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
עדכנתי את גרסת הPHP וגרסת הMY SQL שמותקנים על המחשב שלי (מחקתי את הגרסאות הקודמות והתקנתי חדשות) ומאז הסרבר של APACHE קורס בלי הפסקה. ניסיתי להתקין ריפייר, אבל הוא עדיין קורס. בהתקנה הוא מביא לי שגיאה (בהתקנה הראשונה הוא הביא את אותה שגיאה, אבל עבד בלי לקרוס) - תמונה ראשונה. איך אני מטפל בבעיה הזאת? הסרבר קורס כשאני מנסה לגשת בדפדפן ל localhost וגם כשאני מכבה אותו. מידע על הקריסה בתמונה השנייה.. מקווה שמישהו יוכל לעזור לי לסדר את הבעיה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אני מחפש דרייברים למודם בכבלים....sb6100I של מוטורולה לווינדוס 64X תודה....
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום! יש לי וינדוז ויסטה והתקנתי את התוכנה DEAMON TOOLS 3.47 בשביל משחק... פתאום שביקש ממני להפעיל מחדש את המחשב אחרי התוכנה אז המחשב לא מעלה את הוינדוז כל הזמן עושה ריסטרט לבד.. מה אני עושה??? [br]פורסם בתאריך: 2.05.2008 בשעה 17:20:07 טוב לא משנה תודה בכל מקרה הצלחתי להעלות את המחשב דרך אחד האפשרויות אחרי שלא עלה לי ב SAFE MODEאבל אני פוחד להתקין את הדימון שלא יעשה לי בעיות..
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה על microsoft office 2007 אני משתמש בוורד ואני רוצה להזיז תמונה אבל אני לא מצליח לעשות פריסה ב"צמוד" איך עושים את זה בוורד 2007 ב 2003 פשוט הייתי עושה מקשה ימני ובהגדרות תמונה בוחר בצמוד עריכה : לא חשוב הצלחתי
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
לא יודע אם כאן זה המקום אבל איך אני עושה את זה? לא הצלחתי להוריד את קובץ ה-swf למחשב כדי לנסות דרך תוכנה כלשהי, ודרך תוכנות שאמורות להקליט stream גם לא הצלחתי. תודה!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


