עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי בעייה ב-UTORRENT הוא לא מגביל לי את ה-UPLOAD למרות שאני מגדיר את זה וההגדרות נשמרות אבל עדיין זה מעלה במהירות הכי גבוהה. :-\ רעיונות?

    • 8 תגובות
    • 906 צפיות
  2. אני מחפש תוכנת ניטור של חיבורים פנימה והחוצה מן המחשב. על מנת לחסום חיבור לאינטרנט של תוכנות לא רצויות וכגון פנימה מהאינטרנט. התוכנה צריכה לתמוך ב- windows7 64bit. אני מכיר את comodo firewall, איזה אלטרנטיבות נוספות קיימות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  3. Started by bati6,

    אני מנסה לשלוח תמונות לחבר שלי שגר בחול, יש תמונות שהוא מצליח לשלוח ויש תמונות שלא, למה ככה? יש מגבלה לסקייפ בשליחת תמונות? הגודל של התמונות שהוא כן מצליח והגודל של התמונות שהוא לא מצליח, אותן גודל. אפילו אלה שהוא מצליח גדולות יותר. מה שכן שמתי לב, אלה שהוא לא מצליח לשלוח זה תמונה לאורך ומה שהוא כן שולח אלו תמונות לרוחב תודה

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  4. מעבר לפקודות הבסיסיות והברורות מאליהן של mount ודומותיה רציתי לדעת מה אומרים הדברים הבאים: secure mode וכל תתי הכותרות של emulation זאת אומרת מה עושה הפקודה safedisc securom laserlock RMPs תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  5. Started by ras81,

    הורדתי את התוכנה אבל כשאני פותח אותה אז נוצרת לי ספריה עם מלא קבצי C++ מה אני אמור לעשות עכשיו?

    • 1 תגובה
    • 906 צפיות
  6. שמתי לב שזה התחיל לפני כמה ימים כשנכנסתי לאתר וקיבלתי הודעה שהוא עובר תחזוקה כלשהי.. מאז אותו יום אני לא רואה תמונות מסוימות. ואני אומר מסוימות כי זה לא שרת ספציפי שממנו מגיעות התמונות, וזה לאו דווקא אווטרים.. רוב התמונות כן עובדות רק תמונות ספציפיות לא. ביטלתי כל מיני תוספים שיש לי בFF וזה לא עזר. לצורך העניין בIE רואים שאמורה להיות תמונה אבל גם אם אני עושה Show Picture שום דבר לא קורה. לצורך העניין כאן תראו שאני מכניס תמונה.. ותוכלו להעתיק את הקישור ותראו שהיא עובדת. ובשביל התגובה- הנה הקישור לתמונה http://img204.imageshack.us/my.php?image=ip35ejc9.png (מצטער על הגודל של התמונה, במקרה ואתם כן רואים את התמונה..) תמונות שמתארות את המצב בשני הדפדפנים: למשל אווטר ש…

    • 3 תגובות
    • 906 צפיות
  7. אייקונים חדשים חוץ מאלה שווינדוס נותן לי.. לווינדוס XP..

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  8. Started by alfus73,

    שלום רב, בשבועות האחרונים שאני נכנס לאתר - כל אתר - הוא עולה מיד. ברגע שאני מנסה לגלול מטה, עם הגלגלת או עם פס הגלילה - הדפדפן נתקע למשך כמה שניות, מצביע העכבר מראה שעון חול, בכותרת מופיע Not Responding. לאחר כמה שניות (10-15 שניות) הכל משתחרר, ואפשר לעשות הכל. זה מתיש כי זה קורה בכל אתר ואתר שאני גולש אליו. אני משתמש ב- Explorer גרסה 6.0.2900. רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 906 צפיות
  9. Norton Removal Tool for Windows 2000/XP/Vista 2207.2.02.14 http://fileforum.betanews.com/download/Norton_Removal_Tool_for_Windows_2000XPVista/1169144666/1

    • 8 תגובות
    • 906 צפיות
  10. יש לי קובץ DLL ישן שכתבתי והקוד מקור שלו אבד השאלה אם מישהו מכיר תוכנה שמנסה להפוך את הקובץ חזרה לשפת C

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  11. Started by Frozen-Ice,

    שלום הפייפוקס 3 לא נותן לי להוריד כלום !! כל פעם שאני מוריד הוינדוס משחזר את עצמו תמונת סך מצורפת [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  12. Started by Rafi921,

    עד עכשיו השתמשתי ב - axcrypt אך הגרסה שתתמוך ב- 64bit , עדיין בבטא תוכנה שתהיה בעלת פונקציונליות דומה ועדיף חינמית תודה

    • 5 תגובות
    • 906 צפיות
  13. Started by hagay21,

    מחפש תוכנת כיווץ מעולה מישהוא מכיר? חוצ מwinrar winzip או דומות להן משהוא רציני

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  14. Started by overload,

    חזרתי להוריד עם האימיל (בגלל שלא מצאתי בKAZAA\EXEEN\MIRC קובץ שאני ומאד רוצה) השבוע. ואני לא מבין למה התוכנה הזאת כל כך בעיתית אני מוריד קובץ עם 100 מקורות כבר יומים רצוף וכל מה שירד זה 6.22MB מתוך 100MB ! אני עושה משהוא לא נכון או שזה בגלל שהתוכנה הזאת פשוט גרועה ? ההגדרות הם לחיבור 768\96. זה האימיול של ליונטורק (אחד לפני ההכי חדש שיצא). הנה תמונה של המצב, אתם רואים שיש מקורות והמיקום בתור הוא לא רע (תמיד כשזה מתחיל להורדי ממקור הוא מוריד על 0.0-0.1 למשך כמה שניות ואז מתנתק מהמקור) . וגם אין לי בעיה של ID נמוך. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  15. Started by רוני1,

    איך אני מוחק את כל מה שחיפשת עד היום באימיול בשורת חיפוש??

    • 5 תגובות
    • 905 צפיות
  16. Started by spankus,

    כל פעם שאני פותח את האי מיול... כותב לי Error: the file known.met is currupted, unable to load known files אין לי מושג מה זה אומר ואני אשמח לדעת איך לסדר את זה.... ואחר כך כשהאי מיול עצמו עולה...הוא כותב הודעה כזאת, שגם איתה ניסתי להתעסק אבל לא ממש מצאתי איך No server list adress entry in 'addresses.dat' found. please paste a valid server list address into this file in order to auto update your server list. בנוסף לכך, ואני לא יודע אם זה קשור או לא, האי מיול ממש ממש ממש ממש מכביד על המחשב... הוא שואב כמעט 200 מגה בייט של זיכרון, ולוקח לו איזה 5 דקות עד שהוא לגמרי נפתח... המחשב חזק וזה לא היה קורה פעם...אני אשמח לדעת אם למישהו יש רעיון לזה גם כן... נ.ב. ניסיתי להתקין מחדש…

    • 0 תגובות
    • 905 צפיות
  17. Started by dennis14,

    כבר שבועיים שמופיעה לי השגיאה הזאת ולא מאפשרת לי להתחבר, הסרתי אותו והתקנתי מחדש וכלום לא השתנה. מה הפתרון ?

    • 11 תגובות
    • 905 צפיות
  18. שלום. העניין הוא כזה: יש לי מנינ דיסק של סוני MZ-S1 אני משתמש בתוכנה OPEN MG שקיבלתי עם המכשיר, וגם דרייבירם קיבלתי. הכל עבד כמו שצריך עד אתמול. אתמול קניתי חבילת דיסקים חדשה, ואחרי כחודש שלא נגעתי בתוכנה, ניסיתי להעתיק שירים מהמחשב למכשיר. כשהוא התחיל להעביר את השירים אחרי כמה שניות, הופיע המסך הכחול המפורסם של וינדוס. (XP PRO) ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש, אבל זה לא עזר זה רק הרס! עכשיו היא לא עולה בכלל היא מודיע על איזה שהי בעיה ויש אפשרות לOK ניסיתי גם למחוק את הדרייבר, דרך הDEVICE MANAGER אבל רק חשבתי שמחקתי. אחרי שכביכול מחקתי, ניסיתי שוב לחבר את המכשיר והוא הופיע לי כאילו הדרייברים מותקנים. עוד דבר, ישנה עוד תוכנה שמגיע עם המכשיר, כשניסיתי להפעי…

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  19. Started by roy_BB,

    יש לי תמונה שהיא קטנה...יש איזה דרך להגדיל אותה אבל לשמור על האיכות?או לפחות שהיא לא תרד הרבה בשביל שלא יראו פיקסלים כאלה שלא מיבנים כלום?? תודה

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  20. האם יש תוכנה לדגום וידאו למחשב באופן שהחומר גלם יחתך בכל עצירת מצלמה? אח"ז אני צריך לערוך בפרימייר

    • 2 תגובות
    • 905 צפיות
  21. אהלן, התקנתי ווינדוס 7, ואני משתמש באקספלורר, יש לי בעיה מעצבנת, כל פעם שאני לוחץ על לינק בדפדפן, יש שמע של תוף באס או משהו. איך מבטלים את זה?

    • 3 תגובות
    • 905 צפיות
  22. שלום השאלות שלי הם 1. מישהו יכול להזכיר לי מה הם הקיצורי דרך בשביל עכבר במקלדת ולא החמש פעמים שיפט 2.האם יש תוכנה שאני יכול לצרוב איזה data disc ויהיה לו aotorun ולמי שלא יודע מה זה זה אומר שאני ייכניס את הדיסק התוכנה תתחיל לפעול בלי שאני ייעשה משהו 3.האם יש תוכנה שמראה את הדרייברים שלך ונותנת לך את ההורדות המעודכונות שלהם? אשמח עם ייענו לי על השאלות בברכה איתי

  23. אני צריך מישהו שמבין באויד ומוכן להדריך אותי טלפונית מחר בבוקר בערך בי10 ל2 ככה

    • 6 תגובות
    • 905 צפיות
  24. חבר שלי שאל אותי על תוכנה לעריכת קבצי AVI - הוספת בהירות וכו'... אין לי ידע בתחום הזה בגרוש, מי שיכול לתת המלצות על תוכנה טובה ופשוטה להבנה ... תודה מראש 8)

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  25. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    האם Daemon Tools יכול ליפתוח קבצים את סיומת של IMG? ואם לא איזה תוכנה כן?

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות

דיונים חדשים בפורומים