תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עד היום עבדתי עם XP ואני מעוניין להתחיל לעבוד עם WINDOWS 7 - מכיוון שהמעבר הזה קשה לי החלטתי להתקין מערכת הפעלה נוספת ולהתחיל לעבוד על WINDOWS 7 במקביל לעבודה עם XP . אני יודע שיש שני אופציות לעשות זאת. האופציה הראשונה היא ע"י יצירת כונן נוסף והתקנת מערכת הפעלה שניה במחיצה הזו והאופציה השניה היא ע"י התקנת מערכת ההפעלה השניה במערכת וירטואלית ע"י שימוש בתוכנה VirtualBox. אני מעוניין לעשות זאת ע"י האופציה הראשונה. השאלה שלי היא כזו: כאשר מדליקים את המחשב אמור להופיע לי חלון DOS שבו אני אמור לנתב או ל-XP או ל-WINDOWS 7 כמו בתמונה הזו. http://www.up2me.co.il/v.php?file=89707093.jpg השאלה שלי היא כזו - מאיפה מגיעה התמונה הזו? מי גורם לכך שתוצג התמונה הזו? האם זו תוכנה נוספת שאנ…
-
- 9 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת הורדות של משחקים מישהו יכול להביא לי תוכנה חוץ מאמיול סבבה דיסי וקאזה משהו טוב אבל בבקשה ממכם ומה הדרייבר הכי חדש לג'יפורס 8800GTS 640MB תנו קישור בבקשה תעזרו תודה.
-
- 13 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך בבקשה דרייבר למכשיר ברקוד שקורא קודים של מוצרים וכו' של חברת cipher lab model 1100 בבקשה זה דחוף מאודדד אני מתחנן אליכם!! תעזרו לי
-
- 11 תגובות
- 907 צפיות
-
-
יש לי צורב ימהה 10*16*40 וקיבלתי איתו דיסק רב פעמי שאפשר לכתוב עליו ב-X10 כשאני צורב דרך הנרו אפשר לצרוב רק על X8 או X4 ודרך NTI CD MAKER אפשר על X4 X8 ו-X10, חשבתי בהתחלה שזו בעית חומרה אך איך זה יכול להיות שדרך תוכנה אחת אפשר לצרוב ככה ובתוכנה אחרת ככה?? זה לא אמור להיות בצורב/דיסק?
-
- 8 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
שלום, עם word 2007 שברשותי אני עובד 13 שנים ונוהג לסמן ולהוסיף לאינדקס מילות מפתח כדלקמן: 1. מסמן מילה 2. reference-> mark entry 3. בחלון Mark Index Entry לוחץ על לחצן mark. כאמור, פעולה זו עבדה במשך 13 שנה ללא הרף, כיום לא ! אחר שאני לוחץ mark הכל נתקע וב file manager שורת microsoft word רשומה באדום: not responding. הסרתי את ה word, הרצתי 2 אנטיוירוסים: 1. adwcleaner_8.0.7 2. hitmanpro_x64 התקנתי מחדש את office אך הוא בסורו: לא מקבל מילים לאינדקס ! ביליתי יום בחיפוש בגוגל והאפשרויות המותעות ע"י גוגל: הקובץ גדול מידי לא נכונות. במשך 13 השנים עם word 2007 עבדתי עם קבצים פי אלף יותר גדולים מהקבצים עימם הסתבכתי השבוע. אפשר יכול לעזור לי ?
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
על המחשב שלי ישנה תקייה שבה מסמכים חשובים שלא רציתי שיפלו בטעות ליידים זרות. בשלב מסויים החלטתי לנסות להוריד תוכנות להצפנת המידע וניסיתי כמה מהן ולבסוף החלטתי לעזוב את זה והסרתי את ההצפנה ואת ההתקנות. לאחר זמן מה, המחשב שלי קרס ולאחר שהתקנתי מחדש מערכת הפעלה גיליתי משום מה שהספריה עדיין מוצפנת. אני לא זוכר בדיוק איזה תוכנה נעלה לי את הספריה אבל זה ממש מבעס כי יש שם חומר שאני זקוק לו. לדעתי אני זוכר את הסיסמא שבחרתי לתיקיה האם אתם מכירים תוכנות שיכולות לסייע לי בעניין הזה? אני זקוק דחוף לתשובתכם. תודה.
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
מקווה שזה הפורום המתאים, אני מחפש תוכנה להמרת סרט HD לDVD-R או כל פורמט אחר שיוריד כמה שפחות מהאיכות. יש לי אחלה מערכת אבל עדיין תקוע עם מסך CRT.. איזה תוכנה מומלצת? אשמח גם למדריך בנושא אם יש.. תודה
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שיחקתי עם המחיצות והזזתי ?PQ-MAGIC) את המחיצות של הלינוקס, כולל את ה-BOOT . מאז הלילו לא עולה לי , מחקתי אותו זמנית שאני אוכל להשתמש ב-WIN-XP . עכשיו....איך אני מחיזר
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
-
ה NETLIMITTER עושה לי בעיות ואני רוצה תוכנה שתעשה את אותו הדבר בדיוק..אבל רק שלא תהיה אותה תוכנה.. מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני חייב עזרה דחופה - אני צריך לעבוד על הפרוייקט שלי (פרוייקט ב-VB6 עם אקסס), ואני לא מצליח לעבוד, ברגע שאני פותח Form שמור הוא קורס! ניסיתי להתקין גרסאות שונות של VB6, וכולן קורסות... ניסיתי גם להתקין מחדש את ה-Runtime Packet של VB6, כלום לא עוזר.. על מחשב אחר אין בעיה שכזו - בבקשה תעזרו לי למצוא את הבעיה במחשב שלי... :-| [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה חלופית ל-Norton Utilities 2005 עם מאפיינים דומים וביצועים שווים או טובים יותר. בעיקרון, התוכנה צריכה להגן על הסל מחזור ולאפשר Undelete מתקדם, ולתחזק את המחשב באמצעות תוכנות סריקה, איחוי ותיקון תקלות משופרות.
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש לי WMP11. לפניו היה לי את 9 והייתה אותה בעיה. כל סרט שאני מפעיל אני רואה בשחור-לבן. בלי צבע. כל סיומת וכל קידוד. הנגן לא רושם שחסר לו קודקים. לעומת 2 סרטים שהיו חסרים לו קודקים של audio והוא רשם. פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה הזאת. מדובר במחשב חדש. ניסיתי להתקין את ה-K-lite mega-codec-pack 3.90 ולא עזר. הסרתי אותו אח"כ כי היו בו מלא דברים שלא הבנתי, ואם הוא גם ככה לא עזר לי העדפתי לא להתעסק בדברים שאני לא מבין. אשמח לקצת עזרה... תודה
-
- 9 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני צריך משהוא שיינגן WAV או MP3 (עדיף שניהם) ומשהוא שייתן לי להחליף פונטים לא מקיבצי תמונה אלא מפורמט TTF רצויי לציין שאני משתמש ב טורבו++ C העתיק של בורלנד (עדיף שהפונקציות יהיו כתובות ב C++) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 906 צפיות
-
-
ראיתי שאני יכול להוריד פרקים של אבודים בגודל 99 מגה במקום.. לא יודע בדיוק כמה אבל יותר אז זה מה שעשיתי אבל זה התברר כלא חכם במיוחד כי אני לא מצליח להדליק אותם. אני ממש לא רוצה להוריד ולהתקין הרבה חבילות של קודקים אז אם מישהו יכול לכוון אותי לנגן אחד וחבילה אחת שאיתם אני יכול לראות זה יהיה נחמד האם זה מזיק להתקין מספר חבילות אחת על השניה? אם זה משנה יש לי ג'יפורס 9400 ולא חיברתי את הכבל קול שבא איתו ואין לי כרטיס קול בכלל חוץ מהמובנה תודה
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום לכולם. 1. כשאני כותב כתובת (או מילה מסוימת) בלי סיומת או www, אני מופנה משום מה למנוע החיפוש נטקס/netex. רציתי לדעת איך אפשר לשנות את זה לגוגל או כל מנוע חיפוש אחר, אבל בלי למשל להתקין את סרגל כלים של מנוע חיפוש מסויים (את של גוגל למשל). 2. מכירים את הסמל הקטן הזה, חץ לבן קטן שמוטבע משמאל לאייקונים בדסקטופ, ואומר שהאייקון הוא קיצור דרך. אז החצים הקטנים האלה נעלמו לי, יש אפשרות להחזיר אותם? אפשרות איפשהו ב-windows? * אני מודע לאפשרות של שינוי המסל דרך מאפיינים, שאין בה שום דרך לשנות את החצון הקטן. ** אני לא מתכוון להחזיר את הסמלים האלה בכלל, כי זה לא אסתטי, אבל אני מעוניין לדעת אם קיימת האפשרות. תודה, ויום נעים.
-
- 6 תגובות
- 906 צפיות
-
-
תוכלו בבקשה להפנות אותי למדריכים (עם תמונות והסברים בעברית) לתוכנה photoshop ....? אני מעוניין ללמוד לעבוד איתה יותר טוב להכן רקעים יפים בתוכנה הזאת ולהשתמש בה ולנצל אותה יותר בייעילות... תודה מראש למי שעוזר
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
יש לי משחק ספידרמן 3 ןהוא לא נככנס לי עליו כאילו הוא נכנס ויש מסך שחור ויש קולות והכול אבל זה לא מראה לי ניראה לי אני צריך דרייברים יש לי כרטיס מסך דיי דפוק נבידיה ג'פורס 5200 תביאו לי לינק מדויק של הורדה לא אתר תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 906 צפיות
-
-
שלום רב לכולם, לאחרונה ה windows media player במחשב שלי לא מצליח לפענח קבצים שנמצאים על המחשב כפורמט וידאו ומנגן אותם כקבצי סאונד בלבד. הבעיה קיימת רק בקבצים מסוג מסויים, כמו: AVI. עד שזה קרה לא הייתה לי שום בעיה כזו עם הקבצים בהם מדובר. הנגן מודיע בהתחלה שהוא מחפש CODEC מתאים, מנסה להוריד אותו, ולאחר שהניסיון מסתיים ב- error downloading codec הנגן פותח הקובץ עם סאונד בלבד. מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 906 צפיות
-
-
אני בחרתי את הסרט רטטוי עם התרגום כדי לראות את זה ב dvd ועכשיו שאני מנסה לעשות את זה זה כותב לי ששזה שגיאה בסוף!! ועכשיו זה מה שהוא כותב לי בהתחלה < בחרתי בדיוק לפי המשקל של הסרט 701 מגה ! מה לעשות ? תודה לעוזרים !!
-
- 11 תגובות
- 906 צפיות
-
-
-
אז התקנתי היום את NIS או בשם המלא של הגרסה - Norton Internet Security 2005 AntiSpyware Edition בכל אופן הבעיות האלה קרו לי גם פעם משום מה כשהתקנתי את NIS 2003 אז וויתרתי עליו ועברתי ל KASPERSKY אבל אני לא מרוצה פשוט ואני רוצה לסדר את הבעיות המוזרות האלה אז ככה מאז שהתקנתי את זה צצו שתי בעיות - בעיה ראשונה - זו בעיה שקרתה לי גם פעם כשהתקנתי את 2003, בגללה וויתרתי על NIS, מה שקורה בעצם זה שכשNIS דלוק, יעני מגן על המחשב והכל, אז האינטרנט עובד לאטטטטטטטטטט מאוד, שום דבר לא מוריד כמו שצריך, אני לא יכול לגלוש כמו שצריך למשל ברוטר, זה מוצא את האתר אבל לוקח לו מלא מלא מלא זמן לטעון את האובייקטים של הדף, ברגע שאני מכבה את NIS , הכל חוזר לקדמותו ועובד יפה, כנ"ל בהורדות וכל…
-
- 5 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני משתמש בפוטושופ 7 ואני דיי NOOB בפוטושופ ורציתי לדעת באיזה פילטר אני אמור להשתמש על מנת לקבל מן אפקט כזה של... כמו פאזל כזה, שכל התמונה הופכת לתבליט של פאזל ואפשר לעשות כל מיני צורות כמו פאזל, משולשים, ריבועים וכל מיני... מישהו יודע למה אני מתכוון? אה ואם משהו מהשאלה לא ברורה או לא הבנתם משהו קטן תגידו לי... תודה מראש ;D
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
-


