עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by omri_ro,

    איך מנטרלים את זה? אני לא מוצא בשום מקום את האופציה הזו. טוב לי עם הגרסה שיש לי ואין לי שום בעיה וכל פעם קופצת לי ההודעה המרגיזה שלהם ואין לי שום כוונה לעדכן(גם לו בחינם!). תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 549 צפיות
  2. Started by SpLiNtEr,

    הי. לאחר שפרמטתי את המחשב,והתקנתי את הפיירפוקס מחדש, העתקתי את כל תיקיית ה-Mozilla הקודמת בכדי שכל הטאבים,הסימניות והפרטים שלי ישארו. מאז,אני לא מצליח להתקין שום תוסף. מישהוא חווה בעיה זאת בעבר ויודע על פתרונה? (תמונה מצורפת). בתודה מראש, MuTaTiOn. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  3. בזמן האחרון השגתי לעצמי חשבון פרימיום ב RS. הבעיה היא שאני לא מצליח להוריד כמו שצריך. עד עכשיו השתמשתי ב flashget אבל היא עושה עבודה חרא ואחרי שתי הורדות קורה מצב שהוא פשוט לא מסוגלת להוריד את הקובץ במלאו אלא רק 3 קילובייט מתוכו (לא זו לא בעיה של מקודם). בבקשה תמליצו לי על מנהל הורדות טוב שיעבוד טוב עם פרימיום. תודה

    • 5 תגובות
    • 810 צפיות
  4. Started by amitey,

    ברשותי מספר סרטים XVID וסרטי HD . אני רוצה לצרוב אותם עם תרגום לילדים. מה עלי לעשות ? האם יש הבדל בצריבה בין שני סוגי הסרטים? תודה מראש לכל המגיבים

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  5. הדיסק שקיבלתי עם המצלמה (DSC-P32) אבד. לא מצאתי באתר של סוני ולא בגוגל. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 603 צפיות
  6. http://www.songbirdnest.com/ Play music. Play the Web. ניראה כמו תוכנה מצליחה חדשה מבית מוזילה, כרגע עדיין בבטא (גרסא 0.5) די מזכיר את האיטונס. אפשר לסנכרן דרכה גם את האיפוד.

    • 5 תגובות
    • 781 צפיות
  7. טוב אז הבעיה היא ככה, כשאני מכניס לWMM שיר ומספר תמונות הכל עובד מצויין עד שאני שם את התמונה ה-22, בדקתי את זה עם מספר שירים ותמונות כולם בגודל שונה והתוצאה היתה נפילת התוכנה אחריי התמונה ה-21, עשיתי לו reinstall וזה לא עזר.. מישהו נתקל בבעיה? יש פתרון? אגב יש לי ווינדוס מקורי XP וSP2... ועשיתי את כל העידכונים הזמינים...

    • 0 תגובות
    • 719 צפיות
  8. צריך עזרה בשיחזור אתרי אינטרנט שנמחקו מרשימת ההיסטוריה

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by enzo,

    ישנם תהליכים במנהל המשימות שצורכים משאבים רבים מדי. יש אחד שמוזר לי מפני שלא נתקלתי בו בעבר: Tea Timer.exe צורך הכי הרבה משאבים- 39,416K מה זה בדיוק והאם ניתן לסיימו? ekrn.exe גם לגביו האם ניתן לסיימו? כל השאר כבר מוכרים.תודה

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  10. Started by shacharoren,

    שלום, למישהו יש פה ניסיון עם עבודה מאוד מאומצת של CS3? בקצרה אני צריך לבצע מספר שינויים ופילטריזציה בקובץ tiff בגודל 2.7GB!!! כרגע מותקנים לי ארבעה כוננים במערכת. 2 של 320 לאחסון כללי. ו 2 שמחוברים ברייד 0 ועליהם מותקנת מערכת ההפעלה וכל האפליקציות הדרושות - 36gb SAS drive 15k.4 seagate עקב מערכת ההפעלה והתוכנות, נשאר זמין כרגע רק 15גיגה פנויים. בעבודה מאוד מאומצת של פוטושופ CS3 המקום שנותר על הסאסים (15גיגה) אוזל תוך שניות ספורות ומגיע למצב שקורסת הפעולה בפוטושופ עקב מחסור במקום על הדיסק! (strech disk) מישהו יודע למה זה קורה? למה בעצם המקום אוזל בכונן (ומדובר ב 15גיגה) כאשר מפעילים פילטר כבד בתוכנה? מה יתן לי אם אחבר ארבעה כונני סאס עם קונטרולר מתאים (adaptec 3405) ברייד …

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. אני משתמש בתוכנה כדי להעביר סרטים לPS3 אך יש לי בעיה... כשאני פותח את התוכנה ומנסה להתחבר אני מקבל שגיאה של הMEDIASERVER.EXE... מצורפת תמונה: הסרתי והתקנתי מחדש, הבעיה נמשכת...

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  12. Started by shahar07,

    רציתי לדעת איך אני מצליח לראות תמונות בתצוגה מקדימה מבלי לפתןח את הקובץ ב outlook express ?

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  13. היי כולם , מחפש תוכנה קלה והכי פשוטה וחינמית כדי שאוכל לחתוך קטעים משיר במפי3 לקטעים קצרים יותר לפי הזמן בשיר שאני צריך... אשמח אם תוכלו לתת לי קישור ישיר להורדה ושם תוכנה, בתודה מראש HIGHLANDER

    • 2 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום יש לי כמה קטעי ודיו שצילמתי ואני רוצה להכניס אותם לדיסק DVD וליצור להם תפריט שיאפשר לי לבחור איזה קטע אני רוצה לראות... עם איזה תוכנה אני יכול לעשות את זה?ואם אפשר בלי לקודד מחדש זה רצוי(אם יש דבר כזה) תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  15. Started by saar3,

    שלום!! תגידו יש תוכנה שאם אני מוריד סרט בנפרד ותרגום בנפרד היא תהפוך תסרט לסרט עם תרגום מובנה,כאילו שאני ישים תדיסק בדי וי די הוא יפעיל אותו כאילו הסרט עם תרגום מובנה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  16. Started by mtfl,

    שלום לכולם אני משתמש בווינדווס XP SERVICE PACK 2 ודף הבית שלי הוא וואלה כשאני מעלה את הדף הבית האקספלורר נתקע אם אני אלחץ על אתר אחר אז אחרי שתי דקות האתר האחר יעלה ואז אם אני אחזור לוואלה או לכל אתר אחר האינטרנט חוזר לעבוד בסדר גמור לא שיניתי כלום בהגדרות אני רק מריץ תוכנה לשיחזור קבצים (כי נמחקו לי כמה תמונות) אבל זה לא נראה לי קשור. מישהו?

    • 3 תגובות
    • 542 צפיות
  17. ^ אשמח אם מישהו יוכל למצוא לי, מפני שאני כבר הרמתי ידיים. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  18. שלום לכל המומחים! שאלתי היא האם יש אפשרות בתוכנה MEDIA PLAYER 11 (או באמצעות PLUGIN כלשהוא) להציג PLAYLIST כמו שהוא מוצג בWINAMP פשוט . כלומר חלון תוכנה ממוזער של MP11 ומתחתיו PLAYLIST שמוצג בו שם השיר, מספרו הכרונולוגי ומה אורכו (כמו WINAMP PLAYLIST). תודה רבה לעוזרים! המשך יום מצויין!

    • 4 תגובות
    • 651 צפיות
  19. שלום. עד עתה, הייתי עם XP עברית והאקספלורר היה בהתאם. כרגע, אני עובד על ווינדוס וויסטה-אנגלית, שם מן הסתם הצדדים של סרגלי הכלים הפוכים. האם/איך ניתן, באופן ספציפי, באקספלורר 7, לשנות את כיוון סרגלי הכלים?

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  20. למשל יש לי אלבום של simon & gafunkel אז בתוך התיקיה השם של הקובץ זה למשל "110a_simon_and_garfunkel_-_homeward_bound-swe.mp3" אבל אם אני פותח את זה בוינאמפ זה כותב לי בתוך ווינאמפ את שם הקובץ בצורה ברורה כמו שאני רוצה שיהיה בתיקיה, במקרה הזה "Simon & Garfunkel - homeward bound" אני רוצה תוכנה שתעשה את זה בצורה שיטתית כלומר תיקח את שם השיר כמו שנפתח לי בווינאמפ ותשנה את שם הקובץ לזה עבור כמות גדולה שירים

    • 1 תגובה
    • 788 צפיות
  21. Started by ShayGTi,

    אז כל העולם ואשתו ממליצים על פיירפוקס...האם הוא באמת יותר טוב מהאקספלורר? יש לי את גירסה 3 ולפני כן הייתה לי את גירסה 2... יש לי בעיות קשות עם פיירפוקס, אני באמת חושב שזה דפדפן מצויין מבחינה רעיונית ומבחינת כל האפשרויות האינסופיות שלו... אבל ואולי זה לא ממש באשמתו, יש הרבה אתרים שמתחרבנים לגמרי כשמעלים אותם עם פיירפוקס...חלק מהבעיות: * בעיות של קידוד שפה באתרים ישראליים, כל פעם צריך לשנות מחדש את הקידוד. * בעיות של טקסט רץ, (מבזקים וכדומה) שמתעוותים לגמרי. * הרבה פעמים פתאום יש כמה תמונות ש"נתקעות" ומסרבות לעלות בלי שום סיבה מוסברת. * לפעמים האתרים נחצים לשניים ונראים מעוותים לגמרי. יש בדפדפן הזה כל כך הרבה יתרונות ואני מאוד רוצה לעבוד איתו, אבל תמיד שאני מנסה אותו, אחרי …

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by SendaRider,

    אני ואחי עשינו רשת המופעלת דרך ראוטר וכרטיס רשת בנייד, ומהירות האינטרנט היא 1.5, שמתי לב שבזמן האחרון מאז התקנו את הרשת, האינרנט נהיה איטי, וכשאני נכנס לאימיול ומנסה להתחבר לשרת כלשהו, זה רושם לי את זה : 09/05/2008 01:21:58: אזהרה Razorback 3.1 (193.138.205.25:5000) - You have a lowid. Please review your network config and/or your settings. 09/05/2008 01:21:59: LowID -- Trying Again (attempts 1" תודה מראש לעוזרים =]

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  23. שלום, נכנסתי לתיקיה של NVIDIAיליתי שיש שם 2 תיקיות בשמות Win2k והשניה Win2KXP.. עכשיו גיליתי שמותקנים אצלי הרבה דרייברים ואני חשבתי שכל פעם שמתקינים אחד חדש הקודם נמחק והחדש מחליף אותו.. אז השאלה שלי זה האם אני יכול למחוק ללא כל חשש את הדרייברים 163.75,169.02,93.71 מהמחשב ולהשאיר רק את 169.21 ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 538 צפיות
  24. Started by מוקיון1,

    שלום קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת לגבי התהליכים האלו חלק אני חושב שייכים לאנטי וירוס אבל יש כאלה שאני לא יודע של מה הם EKRN.EXE - EGUI.EXE - TSNP2STPD.EXE - NVSVC32.EXE - NOTEPAD.EXE - VSNP2STD.EXE - IGFXSRVC.EXE - IUSCHED.EXE - תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 717 צפיות
  25. Started by מוקיון1,

    שלום קניתי מחשב חדש ורציתי לדעת לגבי התהליכים האלו חלק אני חושב שייכים לאנטי וירוס אבל יש כאלה שאני לא יודע של מה הם, לא ידעתי ממש איפה לשאול מקווה שזה לפה EKRN.EXE - EGUI.EXE - TSNP2STPD.EXE - NVSVC32.EXE - NOTEPAD.EXE - VSNP2STD.EXE - IGFXSRVC.EXE - IUSCHED.EXE -

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות

דיונים חדשים בפורומים