עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש תוכנה שמעלימה את כל ההיסטורית חיפוש שכתבתי במנועי חיפוש לדוגמה בגוגל יש תוכנה טובה כזאת?

    • 10 תגובות
    • 908 צפיות
  2. Started by arbily,

    פירמטתי את המשחק מווינודס 7 לאותו אחד. יש לי 64 bit. התקנתי את כל הדרייבים מהאתר הזה: http://www.gigabyte.com/products/pro...px?pid=2837#dl התקנתי גם את הדרייבר של הכרטיס מסך. עכשיו, כל ההוינדוס שלי זז לאט והוא לא מתפקד כמו שצריך. אפליקציות מגניבות בווינדוס 7 לא עובדות וזה. אני זוכר שבפעם שעברה התקנתי משהו וזה פתר לי את הבעיה. (תפריט ההתחל אפורה ואני לא רואה את החלונות בקטן וכאלה דברים). מה אני צריך לעשות? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 908 צפיות
  3. Started by ElPelado,

    שלום חברים אני לא יודע אם זה המקום הנכון לכתוב את זה. יש לי וירוס במחשב. שמו הוא Win32/Virut.NBK וממה שהבנתי הוא די קטלני וקשה להפטר ממנו.... מישהו מכיר אולי דרכי התמודדות עם הוירוס הזה? כנראה שאני אצטרך לפרמט אבל אם מישהו מכיר דרך אחרת שהיא לא לפרמט אני מ-א-ד אשמח לנסות.... אין לי כבר מה להפסיד. יש לי גירסה ל30 יום של Nod32 ויש לי Spybot - S&D והתכנה של Malware Bytes. הNOD מוצא את זה אבל כל מני קבצים exe של ווינדווס נבדקו והוא לא מסכים לתקן אותם.... תודה!

    • 5 תגובות
    • 908 צפיות
  4. מאיפה אני יכול להוריד את דיסק התקנה של מדפסת HP 5150 כי הוא הלך לאיבוד. תודה לעונים!

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  5. אם זה כבר פורום גרפיקה אז אני מקווה שציור נכנס לפה (הכוונה לציור אם עפרון על נייר) מישהוא מכיר?

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  6. או שאולי לא כדאי בכלל להשתמש בחבילה אלא בקודקים מסויימים? ואיזה נגן מומלץ (בבקשה אל תגידו לי VLC :s05:) ?

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  7. מחשב חדש עם XP. מותקנים הנגנים media player , ROXIO creator 2010(cineplayer) אין בעייה לנגן סרט מDVD. כשאני מנסה להריץ סרט AVI בפורמט DIVX הנגן של ROXIO מודיע לי שהוא לא מזהה את הפורמט. הנגן מדיה פלייר מנגן רק את פס הקול. זה נראה שחסרים קודקים. אבל האם הם לא מותקנים אטוטמאטית עם הנגנים? האם יש קשר לכך שהתקנתי VLC ואח"כ הסרתי אותו? האם יש קשר לכך שהתקנתי דרייבר למצלמת אינטרנט?

    • 6 תגובות
    • 908 צפיות
  8. Started by rbenita,

    היכן אני יכול למצוא איזה קובץ שיכול לעזור לי לבטל את הודעה מאבקש גם קישור לקובץ ותודה רבה

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  9. Started by STRENGTH,

    אני הייתי בהורדה ואז הייתה לי הפסקת חשמל..בעעעעע אבל עכשיו אני רואה שכמה מהורדות שלי נעלמו!! בעע איך זה יכול לקרות? אז הלכתי ל TEMP ואני ראיתי שהם עדיין שם..אבל עכשיו אני צריך להתחיל את ההורדה מהתחלה? זה 2 GB בבקשה תעזרו לי אני לא יודע מה עושים בא לע :'( :'( :'( :'( :'( :'( תודה ANYWAY

    • 8 תגובות
    • 908 צפיות
  10. Started by yonir,

    שלום, קניתי כרטיס טלוויזיה DVB-T. (דגם Gigabyte GT-PTV-TAF-RH) אני משתמש בProgDVB Pro בשביל לראות את השידורים. הצלחתי לקבל אות וידאו תקין, אבל אני לא שומע כלום. נראה לי יש לי בעיה עם ה-codec של הסאונד, משתמש כרגע בזה של FFDShow. זה אמור לעבוד? יש איזה Codec אחר שכדאי להשתמש בו? תודה

    • 1 תגובה
    • 908 צפיות
  11. מישהו יכול להגיד לי איך מקודדים סרט לSVCD ??? אפשר אולי גם מדריך?

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  12. כי זה מוזר הוא עושה לי את זה באיזור ה6 שעות כלומר (3 שעות לכל חלק)....זה אמור להיות ככה?..כי חבר שלי אמר לי שהוא מקודד בשעה..(יש לו P4 3GHZ)...

    • 13 תגובות
    • 908 צפיות
  13. Started by massinvallus,

    תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 908 צפיות
  14. יש לי כמה שאלות,אם אתם יודעים תעזרו בבקשה... 1.האם זה חשוב(נורא או לא נורא) שהפיירוול חוסם את NT KERNEL & SYSTEM מלהיכנס לאינטרנט? 2.האם את ה ID באיימיול ניתן לשפר,או שזה תלוי רק בוותק בתוכנה ו UPLOADS? והכי חשוב: 3.יש לי קובץ בכונן עם המערכת הפעלה שלוקח 4 ג'יגה! מה זה לעזעזל???! זה הנתיב: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Dr Watson והקובץ הוא: DRWTSN32.LOG תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  15. Started by i.k,

    לאיזה ביצועים הגעתם עם מחשב כמו זה או דומה לזה ב-3dmark 2001 se celeron 1000mhz@1400 fsb 140 gigabyte ga-6vxe via 694t 256mb pc-140 ati radeon 8500 64mb ddr creative live

    • 5 תגובות
    • 908 צפיות
  16. Started by karpad,

    שלום רציתי לשאול מהי הגרסא האחרונה של Freehand ואיפה אני יכול למצוא מדריכים בשבילה (עדיף בעיברית אבל אני יסתדר גם אם אנגלית) אגב מישהו יכול להעלות לכאן עבודות שהוא עשה בFreehand? תודה

    • 2 תגובות
    • 908 צפיות
  17. ההבדל בין התוכנות הוא במערכת ההפעלה שבהם הם עובדות למי שלא יודע הWindows Messenger עובד רק תחת XP וה MSN Messenger עובד תחת כל שאר מערכות ההפעלה. בכל אופן התוכנות זהות לחלוטין אבל נתקלתי בבעיה. הבעיה היא כזו.. כשאני מנסה לקיים שיחה קולית דרך התוכנה אני מצליח רק עם משתמשים של אותה תוכנה (Windows Messenger). כשאני מנסה לקיים שיחה עם מישהו שעובד עם MSN Messenger אני לא מצליח. מישהו מכיר תתופעה ?

    • 0 תגובות
    • 908 צפיות
  18. Started by scohen360,

    שלום לכולם יש לי בבית שני מחשבים ניידים שמחוברים כולם לראוטר היום הוספתי עוד מחשב נייד שלישי עכשו המחשב מזהה תראוטור ומתחבר אליו תוכנות כגון אי סי קיו עולות רגיל אבל שאני רוצה להיכנס לאינטרנט אקספלורר זה לא נותן זה רושם לי כזה על הדף internrt explorer cannot display the webpage זה אינטרנט אקספלורר 7 ניסיתי למחוק אותו להתקין מחדש שום דבר לא עוזר האינטרנט מחובר תוכנות עובדות אבל לא מעלה אתרים משהו יכול לעזור תודה עשיתי איזה בדיקה שהיה כתוב לי על הדף של האינטרנט ובסוף זה מה שהיה כתוב לי משהו יכול לעזור windows cannot connect to internet using http,https or ftp. this is probably caused by firewall settings on computer check the firewall for the HTTP port (80) ,HTTPS port (44…

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  19. Started by דשא,

    אני מנהלת חדר מחשבים בתיכון, ואנו עובדים בצורה כזו שלכל משתמש יש פרופיל אישי. הבעיה מתחילה כאשר יש תוכנות ש"משגעות" ומבקשות הגדרות חדשות לכל משתמש לדוג: תוכנת פיקסה, שהיא מקטלגת חומר בצורה מדהימה, מבקשת לכל פרופיל קיטלוג מחדש! למישהו יש רעיון איך להתגבר על הבעיה הזו או לחילופין - לבעיה הספציפית של פיקסה - אולי תוכנת קיטלוג טובה אחרת?[[

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  20. Started by dmx,

    שלום אני השתמשתי ב- WindowBlinds 3.5 ואחרי שהסרתי אותה כהרגשתי שאין לי צורך בה... היא מחקה לי את כל התוכנות שהיו מותקנות באותה ספריה... למזלי היה הייתה ספריית משנה ולא Program Files ... ליתר דיוק היא הסירה את התוכנות , לא מחקה... זאת אומרת שעדיין נשאר שאריות מהתיקיות... למה היא עשתה לי את זה?

    • 1 תגובה
    • 908 צפיות
  21. Started by Kopi8,

    היי, אני מחפש אנטיוירוס אמין, נוח ואפקטיבי... לא משנה לצורך העניין אם הוא עולה כסף. המלצות שמבוססות על ניסיון אישי יעזרו לי מאוד, נימוק או הסבר קצר יעזרו אפילו יותר תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 908 צפיות
  22. אתרים כמו נענע, קשת, וYNET לא עובד בהם הסרטונים כמו שצריך.. יש מסך שחור ויש רק קול. מותקן הכל. ג'אווה, פלאש, דרייבר לכרטיס מסך , חבילת KLITE MEGA , דיויקס פלייר ווב, מדייה פלייר, וכל מה שצריך להיות במחשב נורמלי ביוטיוב הסרטונים עובדים טוב. מה יכולה להיות הבעיה? כבר כמעט ניסיתי להתקין הכל ולא עוזר. פשוט הכל.. תודה

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  23. Started by ITSIK86,

    יש איזה אתר שכשאני מנסה להכנס אליו אמרו לי שחסמו את האייפי שלי לכניסה לאתר בקיצור אני חסום אז ניסיתי דרך אתר פרוקסי להכנס וזה גם לא הצליח אולי תתנו לי תוכנה שמזייפת או חוסמת אייפי או פשוט עוד אתריי פרוקסי... תודה מראש...

    • 12 תגובות
    • 908 צפיות
  24. היי יש לי נורטום סיסטם וורק והוא מותקן על המחשב, אבל מאז שהחליפו לי לוח-אם אני לא יכול להיכנס אליו והוא בכלל לא עובד! מה אני יכול עשות? ויש לי את אותה בעיה עם ורטון אנטי ווירוס 2004 וניראה לי שהמחשב מלא ווירוס וכאלה המא ני יכול לעשות? ואני לא רוצה להחליץ תוכנות. מה אני עושה???? תודה מראש Install

    • 8 תגובות
    • 908 צפיות

דיונים חדשים בפורומים