עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. צהריים טובים, אני מעוניין לקחת בפוטושופ תמונה צבעונית, לבודד אובייקט, להשאירו בצבע ולעשות שכל הרקע יהיה ב GRAYSCALE, כיצד עושים זאת? תודה רבה!

    • 9 תגובות
    • 909 צפיות
  2. האם זה יתן לי משהו יותר אבטחה / ביצועים ? האם צריך לשדרג בכלל או שאין כל צורך?

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  3. Started by sapartil,

    צרבתי דיסק בפורמט MP3 הכנסתי את הדיסק לנגן שכתוב עליו MP3 והוא כותב לי NO PLAY מה הסיבה לזה ?

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  4. Started by ar6_n,

    תגובות

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  5. Started by LazyBoy,

    אהלן. אני עוזר מאמן בג'יו ג'יטסו, והמאמן שלי רוצה ליצור אתר. מאחר וכבר המון שנים לא עשיתי משהו כזה, חשבתי לקבל פה טיפה עזרה. הכנתי איזה דוגמא של הדרישות מהאתר. (משמע, תפריט) אשמח מאוד אם תוכלו לעזור בעיצוב מושך את העין ולתת רעיונות. את כל התוכן הממשי אני אוסיף לבד לאחר ש"השלד" יהיה בנוי. אם תוכלו ליצור תמונת מסך של העיצוב ולהעלות לפה אז ככה יהיה לי הכי קל להראות את זה למאמן שלי. כמו שעשו פה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=127569.0 תרגישו חופשי לשחק עם העיצוב והצבעים כמה שאתם יכולים, האתר אמור להיות קטנטן אבל מושך את העין. החלק החשוב ביותר הוא שאני אוכל להכניס את התוכן בקלות יחסית לבד. עוד אפשרות חשובה זה ליצור תפריט דינאמי (כמו שיש היום) בשבי…

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  6. Started by (Matan77(Dlixez,

    שלום אני רוצה להתחיל ללמוד לערוך סרטוני פארגים של המשחק BFBC2 אז באיזה תכונה כדאי לי להתחיל? מאיפה אני יכול ללמוד? תודה לעוזרים.

  7. Started by DeadByDawn,

    קודם כל מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד דוס 6.22 בחינם??? (יש וזה חוקי,אני זוכר שהיה אתר לזה...איפהשהו) ועוד משהו,אין לי פלופי..אפשרי לעשות בוט ולהתקין את זה דרך CD?

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  8. Started by morans,

    היי אנשים! השאלה מופנית לאנשים שלומדים שפה עם התוכנה רוזטה סטון ועם ווינדוס 7 (אני מקווה שיש כאלה פה) ואם לא אז אולי בכל זאת תוכלו לעזור לי! התקנתי ווינדוס 7 ואז את הרוזטה סטון, אבל אני לא מצליחה לגרום למיקרופון להיות "גלוי" באפשרויות של הקול ואז אני לא יכולה לבחור אותו וכמובן לא יכולה להשתמש בתוכנה כי יש שיעורים שכוללים מיקרופון. המיקרופון שלי כלול במצלמה של לוג'יטק http://www.wired.com/images/productreviews/2008/09/logitech_quickcam_ultra_vision_f.jpg אני לא מצליחה לגרום למיקרופון להיות גלוי ברשימה של המיקרופונים בתוכנה..... מישהו נתקל בזה? מכיר את הבעיה? תודה לעוזרים!! מורן.

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  9. לאחרונה יש לי בעיה שהקספרסקי לוקח הרבה משבאים בעיקר מעבד, משהו בין 40-70% כשאני גולש, (גם בגוגל). בדקתי ובהגרות web anti virus הוא נמצא על recommended מה יכל להיות הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות
  10. Started by Lior4543,

    שלום, התבקשתי לעצב פלאייר למסיבה בפוטושופ, אני לא יודע מה המידות של פלאייר כזה.. ואיך לכוון את הרזולוציה והסוג צבעים להדפסה.. אשמח אם מישהו יוכל לומר לי.

    • 1 תגובה
    • 909 צפיות
  11. שלום רב, אני מנסה לעזור לשכנה שלי, היא בודקת דוא"ל באמצעות תוכנת Outlook Express 6 על גבי מערכת הפעלה WIN-XP. לפני מספר ימים תוכנת האוטלוק הפסיקה להוריד הודעות מייל, (אך מאפשרת את שליחתם). התוכנה מזהה 170 הודעות שתרם הורדו למחשב אך לא מוכנה להורידם. ואני מקבל את הודעת השגיע בקובץ המצורף. דיברתי עם ספקית האינטרנט והם בדקו וראו כי הבעיה אינה בהגדרות החשבון או בהתקשרות בין המחשב לבין השרתים. והגדירו את הבעיה בתוכנה עצמה, והפנו אותי לדבר עם מיקרוסופט. לפני שאני מבצע פעולה זו אשמח להעזר בכם. מה ניתן לעשות על מנת שהתוכנה תמשיך להוריד הודעות מהשרת. תודה רבה עמיר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 909 צפיות
  12. Started by BadMan,

    אחרי שהתקנתי את פוטושופ כשאני נכנס לפוטושופ זה מבקש ממני עוד סיסמה ולמלא פרטים את הפרטים אני יכול למלות אבל אני לא יודע מהי הסיסמה השתמשתי בסיסמה כבר בהתקנה בעלת 6 תיבות ועכשיו זה מבקש סיסמה בעלת 5 תיבות איזה סיסמה לכתוב ומה עושים???צריך תשובה דחופה אף אחד לא עונה לי תודה

  13. Started by Electric Boom,

    אהלן, יש לי מספר נגנים במעט שמאפשרים הצגה בפורמט 16:9 עדיין נתקלים בפסים השחורים המעצבנים האלה האם יש תכנה שמאפשרת סקיילינג כדי לנצל את כל שטחו של המסך?

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  14. Started by at,

    הוצאתי את פנטיום 120 עם 32MB ממחסן התקנתי עליו win98 עכשיו אני רוצה להשתמש בו להורדות ב-אימיול ותוכנות דומות כולל שרת FTP ועוד כמה שימושים. אני מבקש המלצות לתוכנות שונות שיהיו מסוגלות לחיות בסביבה כזאת (מהירות 120MHZ,ו- 32MB זיכרון , נדמה לי שכרטיס מסך 2MB) כבסיס אני מחפש אנטיוירוס אמין שמתעדכן לעיתים דחופות כמו כן פיירוול. כמו כן תוכנה שתאפשר FTP עם הגבלות כניסה לפי סיסמה. גם תוכנות שימושיות אחרות התקבלו בשמחה!!! (אם ניתן ציינו יתרונות וחסרות לתוכנות שאתם מזכירים - והאם הן דורשות רכישה, שיתופיות ...) בנוסף אם אתם חושבים שמ"ה אחרת תהיה יציבה יותר תמליצו (לינקס לא בא בחשבון עכשיו אין לי זמן ללמוד לטפל בו) כמעט שכחתי אני רוצה לבצע remote control על המחשב מחשב אחר ב…

    • 8 תגובות
    • 909 צפיות
  15. אני רוצה ליצור clone שמה שאני רואה במסך מחשב יופיע בדיוק בטלווזיה.. איך עושים את זה? מישהו יכול להדריך אותי צעד צעד ? יש לי כרטיס fx5200 מחובר בכבל s-video -rca לטלווזיה ניסיתי את כל האפשרויות שיש אני מקבל רק רבע מסך ב av2 ובאפשרויות של ה nivida control panel אין לי מושג מה עושים

    • 8 תגובות
    • 909 צפיות
  16. כל דבר, אם אני עכשיו בדפדפן ושומע מוזיקה בסטרימינג וכו, שהתוכנה תעשה לזה הקלטה כאילו זה מיקרופון. אגב, ניסיתי קומבינה ממש מפגרת של ג'ימפור היציאה בכרטיס קול לכניסה בכרטיס קול, בעיקרון זה עבד אבל מכוון שזה אונבורד מעאפן זה גם הקליט רעשי רקע שממש לא מתאימים לי... תודה רבה (:

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  17. שלום לכולם,אני חדש בפורום זה,ואני מקווה שהשאלה שלי קשורה לפורום זה. אז ככה,יש לי בעיה במחשב,המחשב לא מצליח להשאר דולק ברצף יותר מ3 ימים,אחרי 3 ימים הוא מעלה הודעת שגיאה כחולה. אחרי שפירשתי תהודעה באמצעות התוכנה של קריאת קבצי DMP,מסתבר שהבעיה היא בקובץ של GV800 שזה הכרטיס\קובץ של המצלמות אבטחה שמחובר למחשב שלי. התוכנה עובדת מעולה במחשב ללא בעיה כלל,והכול נפלא פרט לזה שהמחשב לא מצליח להשאר דלוק יותר 3 ימים. בדקתי כמעט הכול אף על פי שאין קשר,בדקתי תכרטיס מסך,בדקתי תחום של המעבד,בדקתי תכונן קשיח עם התכונה שעולה בדוס. אז שאלתי היא:האם יש מצב שהכונן הקשיח שלי לא תקין והתוכנה שבודקת לא עלתה על זה,ומה שקורה שהתכונה של מצלמות האבטחה יוצרת סרטונים, והוא יוצר ביום למעלה מ3-2 גיגה ,ו…

    • 10 תגובות
    • 909 צפיות
  18. Started by WarMachine,

    יש בידי מיקס גדול של איזה 70 דקות אבל אני רוצה לחתוך ממנו רק קטע של שיר אחד ולהקליט אותו אבל שהאיכות תישאר איכות טובה....איזה תוכנות שעושות את העבודה אתם מכירים?

    • 3 תגובות
    • 908 צפיות
  19. שלום ברשותי עכבר מסוג ERGO 525 של חברת genius בתוכנה שמגיעה עם העכבר אפשר לתכנת את הכפתורים הצדדיים שישמשו כ next ו forward זה עובד לי יופי כשאני מ "מחשב שלי" ואני יכול לעבור קדימה ואחורה בעזרת הכפתורים, אולם בדפדפן זה לא עובד. האם יש תוכנה או דרייבר כלשהו שיכולים לאפשר את זה גם בדפדפן? (הורדתי מהאתר של genius את הדרייבר הכי עדכני לעכבר, אך זה לא פתר את הבעיה) תודה

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  20. אני רוצה סינכרון מהסרטים ביין כל המידע ה"אופיסי " שזורם ביין הנייד לנייח שלי זו התצורה שאני עובד כיום : אופיס 2003 יומן פגישות > אופיס/אוטלוק 2003 + נוקייה דוא"ל > אוטלוק אקספרס מחשבים : מישרדי נייח > כל המידע הקריטי נמצא רק עליו מישרדי נייד ( אופיס 2000) > שמשמש בעיקר לפרזנטציות! ( ואינו מסונכרן) פעם אחת ולתמיד > אני רוצה לעשות כאן סדר אני רוצה שהפגישות שלי והדואר יהיו מסונכרנים ביין המחשבים אני רוצה שתקייה אחת של מידע חשוב > גם כן תהייה זהה ומסונכרנת ביין שני המחשבים אף פעם לא עשיתי את זה > מי עוזר לי ? >>> ממש צ'ק ליסט לאיך כדאי לעבוד? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 908 צפיות
  21. האם יש המלצה על תוכנת עדכון דרייברים שיכולה להקל על חיינו והיא ידועה כטובה? אשמח לשמוע תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 908 צפיות
  22. שלום רב. אני משתמש בתוכנת XNVIEW להמרת PDF לJPEG בד"כ. הזדמן לי כרגע קובץ PDF בעל 4 עמודים שאני מעוניין להמיר אותו ל4 קבצי JPG ברצף אבל כל פעם שאני מבצע את ההמרה הוא שומר לי רק את הדף הראשון. אם למישהו יש רעיון איך עושים זאת בתוכנה הנ"ל או באלט' אחרת,בשמחה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 908 צפיות
  23. כאן כתוב HIGH וכאן LOW.... מה נכון? ואני משתמש בפיירוול של SYGATE... אני שואל כי אני לא מוריד יותר מ 40-45 קילו בכללי(לכולם ביחד)....ויש לי אינטרנט 1.5 מגה....אני יודע בד"כ מגיעים ל 70-80 ממוצע... מה נכון? ואני משתמש בפיירוול של SYGATE... אני שואל כי אני לא מוריד יותר מ 40-45 קילו בכללי(לכולם ביחד)....ויש לי אינטרנט 1.5 מגה....אני יודע בד"כ מגיעים ל 70-80 ממוצע... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 908 צפיות
  24. איך אני עושה ריסט להגדרות כלומר מחזיר את כל ההגדרות למצב התחלתי ? ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש אבל כל השינויים הקטנים שעשיתי לפני בהגדרות נישארו. בקיצור זאת הבעיה הקטנה יותר שאולי תעזור לי לפתור את הגדולה: בעיה עם הפורטים הם פתוחים והכל בסדר (או אמור להיות בסדר) רק שלפעמים בתוכנה למטה מופיע שה יו-די-פי (פורט) לא טוב וזה כנראה בעיה של פיארוול. (העיגול צהוב) עכשיו רשום שהTCP בסדר אבל כשאני מנסה לבדוק אותו בעזרת: כלים>NAT/FIREWALL TEST זה כותב שהוא לפעמים בסדר אבל לרוב עם בעית חומת אש. איך אפשר לפתור את זה ? עד לפני 3-4 העלתי ב24 שעות כמעט גיגה ועכשיו ב4 ימים אני לא חושב שהגעתי לגיגה אפילו.

    • 11 תגובות
    • 908 צפיות
  25. כרגע אני משתמש בZONE ALARM ויש לי הרגשה שהיא חוסמת את הBT מלהגיע למהירות גבוהה. אז יש המלצות?

    • 7 תגובות
    • 908 צפיות

דיונים חדשים בפורומים