עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by motaboy,

    יש לי כרטיס מסך Geforce4 MX440. לא משנה איזה גירסאת דריוורים אני מתקין, אני לא יכול לקרוא מה שכתוב בתוך ההגדרות של הכרטיס (סתם מאפיינים של התצוגה אפשר לקרוא כמובן). יש לי עוד ווינדוס מותקן על המחשב במחיצה שונה, ושם הבעיה לא קיימת. משמע, חסר לי פונט. ניסיתי את כל הגירסאות, international, uk english, וכו', ושום דבר לא עוזר. רעיונות? תודה מראש, צום קל וגמר חתימה טובה.

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  2. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש לי את ה KASPERSKY האחרון ואני שם לב שמידי פעם הוא מריץ סריקה לקבצים... סתם ככה, הוא לא מבצע סריקה שנקבעה מראש או משהו וכשאני לוחץ על כפתור ה STOP (הריבוע) אני מקבל את ההודעה שמצורפת בתור תמונה ואז הקספרסקי מפסיק להגן... מה הסריקה הזאת שהוא עושה בצורה אקראית כל פעם? כי זה דיי מעצבן, לדוגמא בזמן שאני צופה בסרט הסרט מקרטע ד"א, בהודעה שאני מקבל למה הכוונה ב there are 1 open connection? על איזה סוג connection מדובר? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 910 צפיות
  3. Started by Dr.Drek,

    אהלן חברייה... עד לפני מספר ימים, ה KAZAA שלי עבד נהדר במשך שנה...בה הורדתי וחיפשתי שירים בעברית בקלות רבה וראיתי את השמות בעברית נהדר... אולם לאחרונה, בעת חיפוש שיר מסוים בעברית, אני מקבל תוצאות בג'יבריש, כלומר אילו שמות בעברית ואכן השירים האלה אולם השמות מוצגים בצורה מחורבשת שאינה ניתנת לקריאה ולזיהוי השיר אלא רק לאחר הסתכנות והורדה... אני ממש צריך את עזרתכם... בדקתי בהגדרות האיזוריות והכל בסדר, ניסיתי להתקין מחדש.... פה כבר אזלו לי הרעיונות ( אין מה לעשות שזקנים (20) ובצבא זה כבר לא עובד כמו פעם).. תודה מראש דחוף אמיר

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  4. Started by KoDkOd,

    שלום , אני זוכר לפני כמה זמן אני לא בטוח שפה מירסמו איזה תוכנב לכיון המסך צבעים גודל וכו' , אני ממש לא מוצ אותה מישהו מוכן לרענן את זכרוני ? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  5. אם אני מגדיר ללא הגבלה של UPLOAD ו DOWNLOAD הוא מוריד לאט יחסית אם אני מגביל ל 4KB ב UPLOAD הוא מתחרפן ומוריד ממש מהר... יש למשהו מושג למה זה ככה? אגב זה הגרסא החדשה... ה 5 שיצאה לפני שבועיים בערך. תודה יניב

    • 10 תגובות
    • 910 צפיות
  6. היי. יש לי NOD32. היום הורדתי קובץ כלשהו שנראה לי חשוד, אז בדקתי אותו עם התוכנה. הכל היה בסדר, האנטי וירוס שלי אמר שהקובץ תקין ואין מה לחשוש. אז הפעלתי את הקובץ. בדיוק שניה אחרי שהפעלתי את הקובץ, התחילו לקפוץ לי חלונות של NOD32 עם הודעות שנכנסו לי וירוסים. החלטתי לעשות סריקה, ובזמן שאני עושה סריקה - ה NOD32 יוצא אחרי 5 דקות מהסריקה ולא ניתן לבצע סריקה. בקיצור, עשיתי הפעלה מחדש, פתאום ה explorer.exe לא עלה עם הוינדוס, ועלתה הודעת שגיאה שממש הפחידה אותי: "על מנת להגן על מחשבך, userinit.exe נסגר (זה כל מה שמפעיל את המחשב בריבוט). אז ניסיתי להפעיל את האקספלורר ידנית דרך מנהל המשימות, וגם מנהל המשימות קרס. אז עשיתי שוב, ומנהל המשימות נפתח, ופתחתי את האקספלורר. לאחר מכן, אחרי ה…

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  7. Started by ag43,

    יש ברשותי מכשיר פוקט PC ואני מעוניין לגשת לדואר אלקטרוני באמצעות תוכנה חיצונית (FLEXMAIL) ולהשתמש בפרוטוקול IMAP המאפשר תקשורת דו כיוונית ועוד יתרונות על פני POP3. גוגל טוענים שהם מאפשרים שימוש בפרוטוקול זה בחינם ושההגדרה נמצאת בדף שבו מגדירים את הPOP3 אבל אצלי לא צופיעה האפשרות הזו. בדקתי ב3 חשבונות שונים (בני 4 שנים ואחד חדש שיצרתי כדי לבדוק) והאפשרות לא מופיעה באף אחד מהם. מישהו יודע איך אני יכול להגדיר את הGMAIL לשימוש בפרוטוקול זה? (יש לציין שאת POP3 אין לי בעיה להגדיר ולהוריד דואר דרכו).

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  8. Started by drortes,

    אהלן חבר'ה, משום מה אני לא מצליח להתקין את הדרייבר ל audio device on high definition audio bus . התקנתי את הדרייבר של הסאונד למחשב , אבל משום מה זה מראה לי שלא התקנתי את זה , ובתוך ה- device manger הוא מופיע על צהוב.. המחשב הוא מחדש חדש של lenovo 7298 , חדש מהארגז.. תודה לעוזרים !

    • 1 תגובה
    • 910 צפיות
  9. Started by ronenur,

    שלום יש לי אנטיוירוס של NOD32 ANTIVIRUS BUSINESS EDITION 64BIT 2010 ויש לי גם אנטיוירוס שקיבלתי ביחד עם לוח האם של גיגהבייט של NORTON ANTI-VIRUS 2009 אז השאלה מה עדיף לשיפור הביצועים של המחשב ולהגנה טובה יותר: NOD32 2010 או NORTON מקורי אבל שנת 2009? וכמו שהבנתי NORTON לוקח פחות משאבים מהמחשב זה נכון? ומה מגן יותר טוב? כדאי אולי לקנות NORTON 2010? או שאולי עדיף בכלל לקנות KASPERSKY? תודה לכולם! המפרט שלי: E7500@3.6 GHZ EP43-UD3L 2X2 GB 800 MHZ CL4 HD4870 WIN 7 64 BIT

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  10. Started by yanushka,

    עדיף חינמית. שמות/קישורים יתקבלו בברכה. בתודה מראש, יניב.

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  11. Started by TheFly,

    לפני כמה ימים התקנתי עדכון לפלאש בגלל ביקור באתר שטען שהפלאש לא מעודכן. העדכון היה לגרסא 11.4.402.278 מגרסא מוקדמת יותר. מאז העדכון שמתי לב לשינויים הבאים: 1. כל פעם שמוצג פלאש פועלים ברקע שני תהליכים של פלאש. 2. כשכמה סרטי פלאש מופעלים הם מקרטעים. 3. ביוטיוב חלק מהסרטונים מוצגים כ- HTML5 וחלק כפלאש. הדברים האלה קורים רק בפיירפוקס (זה הדפדפן שאני משתמש בו והוא מעודכן) לפני העדכון הכל פעל חלק וכל הסרטונים ביוטיוב הוצגו כפלאש. ניסיתי להסיר את פלאש ולהתקין מחדש וזה לא עזר. מישהו נתקל בזה / יש רעיון מה לעשות? אני מעדיף שהסרה והתקנה מחדש של פיירפוקס תהיה האפשרות האחרונה.

    • 1 תגובה
    • 909 צפיות
  12. Started by SciFi7,

    שלום יש לי איזה מסמך PDF ארוך (של 32 עמודים) שאני צריך להמיר ל-DOC , עכשיו ברגע שאני מהמיר עם Adobe Arcobet אז הקובץ החדש יוצא בג'יבריש ניסתי עם pdf2doc ו-sofit pdf pro.. ולא הצלחתי למשהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  13. Started by Imtheman,

    יש לי "DANCE PAD" שנקרא "STAY COOL" מישהוא יודע איפה אני יכול למצוא דריברים ותוכנה לזה ?

    • 0 תגובות
    • 909 צפיות
  14. Started by benor,

    יש לי ווינדוס אקספי ואני לא רואה שיש לי נטמיטינג! איפה הוא??????

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  15. מנהלים, אין מה לדאוג, אני לא מפרסם שום אתר, רק העלתי לשרת. www.calm.off.co.il/adiso/index.html www.calm.off.co.il/adiso/nikuy.html אשמח לשמוע מכם תגובות.

  16. Started by bad-sector,

    אני מחפש אנציקלופדיה ומילון בעברית למחשב... יש לי אחת ישנה של דוס, אבל אין בה עברית ב COMMAND של XP.... אני רוצה אחת נורמלית, מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  17. איזה תוכנה פשוטה יש לעריכת מוסיקה, אני צריך לשנות מקצבים (TEMPO) ולחתוך ולחבר קטעים שונים. תודה לעונים. (הכי חשוב שתהיה ידידותית למשתמש).

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  18. היי, זוכרים אותי? אני זה עם הכוכבים, קבלו עוד אחד... אם בא לכם להגיב אז תגיבו באתר של היצירה גם כן.. תודה http://vi9ati.deviantart.com/art/Volk-100259784

    • 5 תגובות
    • 909 צפיות
  19. Started by ratzabi,

    איזה גירסא של התוכנה Ad-Aware יותר חדשה: *Ad-Aware 6.0 או *Ad-Aware'SE 1.5 ??? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 909 צפיות
  20. Started by GrayFox,

    מה מהצב אנשים רציתי את עצהתכם בקשר ל2 תוכנות EMULE BITTORRENT אני רוצה להשתמש ב2 התוכנות הללו אבל אני לא יודע אילו להוריד שהם הכי טובים ואפקטיביים מאחר ויש המון גרסאות אז אם תוכלו לעזור לי אני מודה לכם מאוד

    • 4 תגובות
    • 909 צפיות
  21. אני לא יודע אם זה הקובץ הנכון וחשבתי אולי יש תכנה מקבילה ל- AVIPREVIEW של קזה. (אני זוכר שלחמור היתה כזאת , לפני שנה בערך). ** נב לא מצאתי על זה מידע בחיפוש אז... תודה

    • 6 תגובות
    • 909 צפיות
  22. Started by miclando,

    שלום היום במהלך הורדת תוכנה המתנה הזאת worm win32 netbooster נפלה עליה. נכון להרגע המחשב כמעט מושבת... אשמח לדעת אם משהוא נתקל בזה איך הוא הצליח להסיר את זה? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  23. לאחרונה התקנתי מערכת ויסטה. לאחר ההתקנה שמתי לב שחלק ממאגר התמונות שלי, לא נפתח על ידי המערכת, וגם לא על ידי פוטו שופ, פלאש ושאר תוכנות. למיטב הבנתי מדובר בפומט JPEG אבל יש במחשב תמונות אחרות בJPEG שדווקא נפתחות.. אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 909 צפיות
  24. Started by e-r-a-n,

    הוספת כתוביות? ;D עריכה: לקבצי Avi\RM

    • 2 תגובות
    • 909 צפיות
  25. Started by nadav1379,

    אני צריך תוכנה להוסיף תרגום לסרט אבל שלא תוריד את האיכות תוכנה כמו BSPlayer רק שתדביק אותו לתמיד

    • 3 תגובות
    • 909 צפיות

דיונים חדשים בפורומים