עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, אפשרות טובה. האם אפשרי ליצור התקנת פירפוקס מותאמת אישית כך שלמשל אני יוכל להוסיף תוספים וערכות נושא (בקבצי XPI) ואולי אפילו לשנות הגדרות? ולהפוך את כל זה לקובץ התקנה שאוכל ללמשל בcustom inatall לבחור איזה עידכונים יוספו בהתקנת פיירפוקס? משהו כמו nlite/vlite לווינדוס? תודה מראש, אנטון.

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  2. אני לא מוצא את הדריבר של הכרטיס קול מכול הדריברים של הלוח שלי מישהו יכול לעזור? הנה פה http://global.msi.com.tw/index.php?func=searchresult&keywords=7043&table=download זה הדגם של הלוח שלי יש בפנים התקנה של צ'יפסט HD וכו' יש שם דריבר להורדה של כרטיס קול מסוג via בלה בלה בלה והכרטיס קול שלי לפי אוורסט הוא AC 97

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by Os.Master,

    יש לי איזה ספר שקיבלתי בדיסק והוא בקובץ PDF האם אני יכול לעשות העתק ואז הדבק ולשלוח אותו במייל למישהו? זה דיי דחוף אגב אז תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 865 צפיות
  4. לא מצליח להתחבר אליהם מאז שעברתי לאיי פי קבוע הבעיה קשורה במקרה לזה או שאצל כולם לאחרונה יש בעיית התחברות לכל שרתי RAZORBACK ? 3.0 3.1 וכו' ... ?

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  5. אני לא מדבר על מספר קבצים בודדים אלא על דיסק קשיח מלא אני מעוניין בתוכנה מקצועית תודה מראש מאוד דחוף

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה עם KIS 7 , הוא פשוט חוסם לי את חלק מהאתרים , כשאני סוגר אותו זה מסתדר :bash: תמונה מצורפת [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  7. עדיף שגם ידע להשלים את האומן / שם שיר / אלבום... אם צריך. תודה...

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  8. Started by xzamer,

    היי. יש לי בעיה מוזרה שה EXPLORER הפסיק להציג אתרים כמו שצריך לדוגמא כשאני נכנס ל FACEBOOK.com האתר לא מוצג כמו שצריך ולמטה רשום ERRORS ON PAGE ניסיתי להתקין מחדש את ה EXPLORER או לעדכן , מדובר ב בגירסה האחרונה. ניסיתי גם להוריד JAVA , ולעדכן להתקן האחרון וזה גם לא עזר. ישנם אתרים שהוא מציג כמו שצריך וכאלה שלא מה שכן , ב FIREFOX הכל עובד תקין , אין לי מושג מה הבעיה אשמח לעזרה תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 741 צפיות
  9. אני רוצה להתאמן על בניית שירטוטים בAUTOCAD רק אני לא מוצא שירטוטים קיימים עם מידות. מישהו יכול להביא לי אתר של שירטוטים כאלה? אבל של 2D. תודה טל.

    • 2 תגובות
    • 974 צפיות
  10. Started by I7210I,

    שלום בשעת הגלישה מופיע לי החלון הבא בזמן שהאינטרנט מחובר או שלפעמים גם האינטרנט נופל אבל לרוב זה בשעת החיבור. למה זה מופיע ואיך מסדרים זאת? תודה

    • 9 תגובות
    • 835 צפיות
  11. שלום שעוברים בשורת ההתחל מעל חלונות פועלים מקבלים בועה כזו בצבע צהוב שכתוב בה את התיאור של החלון .שאני נמצא באינטרנט ואני עובר מעל חלון פועל אני לא מקבל את הבועה הזו.איך אני מסדר שזה לא יוסתר? שורת המשימות נעולה תודה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by lironxxx,

    חברים משהו מכיר את המוצר mvix???? אני צריך לעדכן את הקשוחה שלו הוא לא קורא לי קידודים מסוימים... כמו MKV משהו יודע איך עושים את זה??

    • 1 תגובה
    • 819 צפיות
  13. זה נראה לי הכי מתאים לכללי כי זאת שאלה כללית הביאו לאבא שלי מחשב די ישן המחשב בערך לפני 3 שנים . עכשיו חשבתי לעשות לו פורמט אבל כמובן שהוא לא קיבל דיסק אם הדרייברים ביחד אם המחשב . השאלה שלי זה אם עדיין קיימים דרייברים באינטרנט למחשבים די ישנים? תודה מראש (די דחוף אני נוסע מחר בבוקר) .

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by free fraek,

    הוא מראה את הלוגו ואז נכבה בלי שום סיבה נראית לעין... מה אני אצטרך להתקין את SUPREME COMMANDERמחדש?

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  15. Started by kokos1,

    הורדתי מדריך וידיאו בשביל להתקין משהו ושאני פותח את הוידיאו אז רואים הפוך ושאני פותח אני פתחתי את זה במדיה פליר

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  16. שלום, יש לי מצלמה ואני רוצה שתשמש כמעין מצלמה נסתרת אני שם אותה אצלי בחדר באמצעות איזו תוכנה אני יכול לתת לה פקודה שתקליט במשך כמה שעות ובלי שתראה סימן כלשהו כלומר שלא תהיה ב task bar או ב tray ושלתא תתפוס 400 מגה על 25 דקות הקלטה. תודה ויום טוב.

    • 9 תגובות
    • 870 צפיות
  17. ברשותי רמקולים X-530 וכרטיס קול CREATIVE X-FI. לאחר שניסיתי להתקין משחק מסויים על המחשב, כרטיס הקול שלי שבק משום מה והייתי צריך להתקין דרייברים מהתחלה. לאחר שהורדתי את הדרייברים מהאתר של קרייאטיב ,התקנתי אותם ועשיתי RR למחשב, הסאונד חזר אבל עם קול של ססססססססססס..... מלווה ברקע. (מה שלא היה קודם כמובן) , איך זה קרה ואיך אני פותר את זה?

    • 0 תגובות
    • 760 צפיות
  18. השאלה בכותרת, ברצוני להתקין extension כלשהו אך מנגד FF3 לא מאפשר משום שזהו לא extension רשמי ואינו מספק secure update, יש דרך לעקוף זאת?

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  19. הורדתי והתקנתי על המחשב החדש, כשאני מכניס DVD וקורא אותו במדיה פלייר אני מקבל סיגנל משובש - הערוץ האדום של המסך משוכפל, כלומר בנוסף למסך כמו שהוא אמור להיראות אני רואה תוספת של הערוץ האדום בטייה של כמה ס"מ ימינה. כשאני מנגן DVD בNero Showtime זה לא קורה. אבל שם אני גם לא יכול לקרוא כתוביות בעברית (או כל שפה אחרת חוץ מאנגלית). השתמשתי בחבילה הזאת במחשבים הקודמים שלי ואף פעם לא הייתה בעיה. מה אתם אומרים? ואם אפשר לקבל המלצות על חבילות אחרות זה יהיה נחמד. תודה!

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  20. Started by D-Bang,

    עד היום השתמשתי ב NERO, אבל היא הפכה לכבדה ומסורבלת מדי ראיתי ש ASHAMPOO מציעה את אותם הדברים, אבל חשובה לי האופציה של כתיבה/מחיקה מדיסקים הניתנים לשכתוב (כמו INCD שיש בNERO) יש פיצ'ר דומה גם באשמפו? או אולי תוכנה אחרת שלא חשבתי עליה?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  21. שלום רב, בעיה שלא נפתרת לי כבר הרבה זמן: אני לא מצליח לראות וידיאו באתר ספור 5. ניסיתי המון דברים: מקדדים, פירמוט וכיו"ב. שום דבר לא עוזר. מותקן לי WIN XP + SP2 אם מדיה פלייר 11 וכיו"ב (גרסה נפוצה ברשת). שום דבר לא עוזר קבצי ודיאו מאתרים אחרים אני רואה ורק מאתר זה לט (אוהב ספורט). שכחתי לציין אני שומע קול ולא רואה תמונה. אשמח לקבל הצעות לפתרון. בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  22. יש לי סרטון בפורמט WMV, אני יודע כי בעבר הוא היה באיכות DIVX בפורמט AVI. רציתי לדעת אם יש אפשרות איכשהו להמיר אותו ולהחזיר אותו לאיכות המקורית שלו DIVX לפורמט AVI? תודה.

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  23. Started by xxdragonxx,

    המחשב ניהיה איטי פתאום ולוקח לו שנה לעלות אחרי שמופיע הלוגו של ה XP יש כזה מסך שחור כמה דקות ורק אז הוא עולה, ושהוא נכנס לווינדווז הוא ניהיה איטי מאוד ומופיע כזה ציור של דיסק ליד הסימן של העכבר משהו מוזר כזה. וכל זה קרה ברגע זה לא היה לפני כן

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות
  24. יש לי דיסק קשיח נפח 320gb. עשיתי חלוקה דיסק קשיח 3 מחיצות. בעזרה תוכנה ghost. אבל לפני שחילקתי ghost מראה לי גודל קטן ולא מלא. עשיתי גם פקודה בדוס fdisk ולא מראה לי גודל מלא דיסק קשיח 320gb... שחיקלתי אותו. היתקנתי חלונות XP. לחצתי קליק ימיני "מחשב שלי" --> "ניהול"--> ניהול דיסקים. וראיתי מחיצה מלאה בגודל 298.09 והחלוקה שווה. אבל חסרים לי עוד 20gb. איפה הם? האם יש פיתרון אחר תוכנה אחרת שעושה מחיצה בגודל מלא שיהיה 320gb. ואח"כ לחלק מחיצות שווה או קטן או יותר? אני מבקש שהתוכנה שעולה בהפעלה בתקליטור(דיסק) ניכנס לדוס ומראה לי גודל מלא דיסק קשיח 320gb. ואח"כ לחלק אותו לפי מה שאני רוצה. אני מחפש תוכנה טובה מאוד שגם מזהה דיסק קשיח מלא שאפילו בגודל 500gb בדוייק. איפה אפשר ל…

    • 2 תגובות
    • 840 צפיות

דיונים חדשים בפורומים