תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך את עזרתכם במציאת דרייבר למצלמה הזאת.דגםWEBCAM. 1.3.MP
-
- 5 תגובות
- 911 צפיות
-
-
היי לפני שבוע ביקשתי ממכם תוכנה להריץ סרטי HD דרך הכרטיס מסך עזרתם לי עם התוכנה מידה פלייר סינמה וכרגע יש לי בעיה יש לי סרט של בלו ריי שלוקח 40 גיגה והוא בא בתוך תיקיה שבא יש עוד כמה תיקיות ועוד תיקיה שיש שם תחלקים של הסרט אז ככה קודם כל ניסיתי להדליק חלק חלק דרך התוכנה סינמה וזה לא נתן לי והשאלות שלי הם כאלו: 1:האם זה אפשרי לעשות ככה שלוחצים על קובץ אחד וזה ישר מדליק תסרט בלי ללחוץ חלק חלק 2: האם יש תוכנה שתריץ HD BLUE REY דרך כרטיס מסך 3: למה הסרט של BLUE-REY בא עם 5-6 תיקיות ובפנים כל מיני קבצים מוזרים אם מישו יודע למה אני מתכוון !? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
צריך לינק לתוכנה (לא דוסית/ביוסית) שתמדוד לי טמפ' ל amd וללוח שלי , יש המלצות ? תודה
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
-
אני מחפש תונכה שסורקת Acces Point. נניח אני יושב בביתי ורוצה לראת כמה Acces Point הוא קולט ומה המצב שלהם . אני יודע שאפשר לבצע את זה בווינדוס אבל אני מחפש תוכנה מיקצועית כזאת אם יש
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצה לתוכנה (תחת Windows) המאפשרת לראות בצורה ויזואלית פשוטה וברורה, את כל צרכני רוחב הפס במחשב שלי, הן מבחינת ההעלאה והן מבחינת ההורדה. כלומר, תוכנה שתציג לי את כל התוכנות/תהליכים הרצים במחשב, ואת רוחב הפס שהם צורכים, לדוגמא: סקייפ: 10Kb D/L, 15KB U/L כרום: 1500Kb D/L, 0KB U/L (ואם אפשר גם Drill Down עם פירוט, מה טוב, לא קריטי) מסנג'ר: 120Kb D/L, 55KB U/L אשמח להמלצה, תודה.
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אהלן! נגן הפלאש המובנה בקרום פשוט מקרטע ברמה שזה בלתי נסבל בכלל לפתוח יוטיוב על 480P. זכור לי בעבר שהיה מותקן לי הפלאש פלייר החיצוני, וביטלתי את זה הפנימי של הקרום והכל עבד הרבה הרבה יותר טוב. אך כעת - לא משנה כמה פעמים ניסיתי, ההתקנה של הפלאש החיצוני מהאתר הרשמי שלהם נכשלת. למה ההתקנה לא עובדת?
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתמיר סרטים לפורמט mp4 של האייפוד ובדרך גם תצמיד כתוביות במידה ולא אשמח לתוכנה של הצמדת כתוביות ותוכנה להמרה לאייפוד אני צריך שההמרה תשמור על רזולוציית הסרט בתודה מראש, דור.
-
- 6 תגובות
- 911 צפיות
-
-
מחפש ספר ללימוד פלאש איכותי וטוב בעיברית וכן גם מקום לקנות אותו או להזמין (איזור ת"א) תודה ושנה טובה
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
מחפש אייקונים לIconPackager, הם צריכים להיות יפים,נקיים,אלגנטים ואחידים. יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
בע''ה, כאשר אני רצה להכנס למשחק מסוים מופיע השגיאה: QueryDosDevice failed. More data is available. כשאני מפעיל את המחשב ועובד איתו אז הכל בסדר אולם מהרגע שאני מפעיל את המשחק השגיאה לא מפסיקה להופיע(גם אחרי היציאה ממנו) נ.ב, ניסיתי לעשות restore לאחד התאריכים שהיו לא ושמתי לב שלא משנה איזה נקודה אני בוחר הרסטור תמיד נכשל, מדוע ? תודה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
brd.dll is missing! what the hell are u trying to do? איזה קובץ זה? בחיים לא נתקלתי בזה...
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
היי! רציתי לדעת איך אי מוריד דיבוב מסרט דיוידי מקורי? תודה!
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
יש לי בעיה בהתחברות לsteam הכול היה טוב ויפה עד שהדלקתי את המחשב ואני לא מצליח להתחבר ניסיתי להתחבר כלום לא עובד! בבקשה תעזרו לי למצוא פיתרון לבעיה אני מתחנן! זה מה שזה מראה לי! בבקשה אני צריך עזרה מכולם או תגידו לי איזה חנויות או אנשי מקצוע יכולים לעזור לי בזה אני מתחרפן! מי שיכול לעזור לי אני אשלח תמונה של מה שזה מראה לי כי זה לא נותן לי להצמיד לפה מוזר..
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-
-
יש לי Emule על כונן נפרד ולאחר שהתקנתי Win 7, כל הקבצים שהיו בתהליך הורדה נעלמו. הם עדיין נמצאים בתקיית TEMP אבל הוא לא מצליח לטעון אותם. מישהו מכיר את הבעיה? או איך אפשר לטעון אותם מחדש?
-
- 6 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום לכם פורום תוכנה, הצתברו בזמן האחרון כמה שאלות שלי עליכם, אז אני ישאל את כולם בדיון אחד: 1. אני מעוניין להתחיל ללמוד פוטושופ, קצת לימדתי את עצמי וקצת חבר אבל זה לא עזר. מישהו יכול להמליץ לי על הספר מתחילים הכי מומלץ לפוטושופ, הבנתי שיש כמה ספרים בעברית, רציתי לדעת איזה מהם הכי טוב. הכסף זה לא מגבלה אני רוצה טוב לא זול. 2. יש לי כרטיס לכידת וידיאו פשוט של ASUS שקניתי בKSP, אני רוצה תוכנה שתיהיה גם ללכידת הוידיאו, גם לעירכתו. התחלתי להשתמש בStudio 9 איך התוכנה? כדאי לי לקנות אחרת? מה התוכנה הכי פשוטה וידידותית? או שפשוט להישאר איתה כי היא טובה? יצא בכלל סטודיו 10 כבר? 3. תוכלו להמליץ לי על תוכנה הכי טובה לצריבת DVD. האם NERO היא טובה, אם כן איזה גירסה של נרו. אני לא מחפ…
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
בvlc זה לא קורה, אני משתמש בshark 007, ניסיתי להסיר ולהתקין גרסא ישנה יותר.. תודה
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
אני הבנתי שHD אינו שונה מבחינת תכונות מDVD רגיל רק שהוא מגיע בדיסקים בעלי נפח הרבה יותר גדול והמשמעות סרט איכותי יותר יש בNERO VISION את האופציה לצרוב על דיסק רגיל 4.7 גיגה בHD ואני לא מבין מה ההבדל יהיה מצריבת DVD רגיל כי הנפחים יהיו זהים... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
יש לי את הבעיה הזאת כבר הרבה זמן ואני לא מצליח להוריד קבצים מהאימיול כל פעם שאני רוצה להוריד שירים/תוכנות אני מוריד ממחשב אחר בבית שיש לו את אותו האימיול . פתחתי פורטים לשתי המחשבים נסיתי לשנות אותם וזה לא עוזר במחשב שלי אני לא מצליח למצוא קבצים נמשל אלבום של משינה הוא מוצא את רשימת הקבצים האלה: rar.7 Windows משינה Limeware.exe משינה watch.exe משינה remix.exe משינה Key.rar משינה best quality.exe משינה No serial(crack).rar משינה Adult game.exe משינה Razorback.exe משינה BDRip.rar משינה HDTV.exe משינה יש לי אנטי וירוס של AVIRA מבקש את עזרתכם נסיתי כבר הכל.... תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 911 צפיות
-
-
היי היום הנורטון אומר לי שיש לי וירוס שנקרא Backdoor blarul והוא בא מהאוברנט ועכשיו אני לא יכול לפתוח את האוברנט יותר אפילו שהתקנתי אותו מחדש מישהו שמע עליו ויודע מה הוא עושה?
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
מישהו יודע איך מעיפים את המטרד הזה?? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 911 צפיות
-
-
טוב אז הוא: PLEXTOR 4824A לא רוצה לצרוב דיסק של 90 דקות עם תכנת NERO, האם יש לבצע הליך כלשהו?
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אני מתחיל כרגע לעסוק בעיצוב, ואחותי בארצות הברית אז רציתי שהיא תקנה לי נייד. אבל יש לי כמה שאלות. מה עדיף MAC או WINDOWS? והאם צריך כרטיס גרפי מיוחד? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אהלן, יש לי סוגיה קטנה, קבצים סרוקים אפשר להפוך ל PDF בעזרת התוכנה PRIMOPDF שיש לי ללא בעיה. קובץ WORD/EXCEL אפשר להפוך גם הם לPDF בעזרת תוכנה זו. אבל עשיתי עבודה, שמורכבת גם מקבצי WORD וגם מקבצים סרוקים (כמו תמונה image) וכשאני מנסה להפוך את שניהם יחד לקובץ PDF אחד, הוא לא נותן לי אלא מדפיס את הקובץ WORD ואת השאר הופך לPDF. איך עושים את שניהם יחד לקובץ PDF אחד שעלי לשלוח למרצה במייל? תודה!
-
- 1 תגובה
- 911 צפיות
-
-
יש לי בעיה חמורה מאוד...... היום הנתקע לי המחשב ולאחר שעשיתי ריסט ה-norton internet security וה-norton antivirus לא עלו לי. סרקתי את המחשב לי בעזרת האנטיוירוס המקוון של סימנטק ומצאתי כמה וירוסים שאותם מחקתי. אבל עדיין התוכנות לא עלו....החלטתי למחוק את התוכנות ולהתקין אותן מההתחלה אבל זה לא עזר, הן עדיין לא עלו. מישהו יכול לעזור לי?......זה דחוף מאוד יש לי גם שני מחשבים שמחוברים ברשת לאינטרנט והמחשב שמחובר פיזית ל-ADSL מצליח להתחבר לאינטרנט ואילו המחשב השני לא מצליח (כנראה בגלל ה-NIS) נ.ב אני יודע שה-internet security עובד בגלל שסרקתי את המחשב בעזרת הסריקה של סימנטק והתוצאות הראו לי שהוא אכן עובד אבל משום מה אני לא רואה את זה על המחשב. לגבי אנטיוירוס אני לא יודע אם …
-
- 3 תגובות
- 911 צפיות
-


