תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, אני הורדתי גירסא מתקדמת של מסנג'ר 6.2 ואני רוצה שהווינדוס מסנג'ר יפסיק לעלות לי בזמן עליית הווינדוס, מכיוון שאני מתחבר אז הוא ישר נפתח גם כשאיני רוצה. הורדתי את ה-v בכלים ועדפות של המסנג'ר, וגם נכנסתי ל- msconfig ->startup ושם גם הורדתי את ה-v של המסנג'ר, אבל זה עדיין פועל בזמן עליית הווינדוס וההתחברות לאינטרנט... כיצד אני מפסיק זאת? איזה עוד דרכים יש להפסקת עלייתו של המסנג'ר בזמן ההתחברות לאינטרנט והכניסה לווינדוס..?? תודה
-
- 9 תגובות
- 912 צפיות
-
-
-
התקנתי ג'בה 6.5 הגירסה האחרונה מה הבעיה פה?
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
-
שלום חברים אני מחפש תוכנה שיכול להפוך את קובץ PDF לקובץ AZW תודה
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
הודעה על BACKDOOR TROJAN מטעם האנטי וירוס NORTON אני קבל הודעה כזאת בתדירות ולעיתים ברצף של 10 ויותר הודעות ההודעה : NORTON ANTIVIRUS VIRUS ALRET HIGH RISK NORTON ANTIVIRUS HAS DETECTED AND REMOVED A VIRUS FROM YOUR COMPUTER HIDE DETALIS (קישור) OBJECT NAME C:DOCUMENTS AND S...\MCM3[1].EXE VIRUS NAME BACKDOOR.TROJAN (קישור) ACTION TAKEN THE FILE WAS AUTOMATICALY DELETED בסוף ההודעה אני נדרש ללחוץ על כפתור "OK" ההודעה מופיעה פעמים רבות שבכל פעם בOBJECT NAME מופיע משהו אחר נראה כמו שם של קובץ אחר אם זה בא לומר שנמחק הקובץ או הוירוס מה ההודעות חוזרות כ"כ הרבה פעמים כמו כן האם זה אומר שעלי לנקוט באיזה צעד דרך התוכנה, כלומר תוכנת NORTON גשהיא מותקנת ה…
-
- 8 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום חברים ותודה מראש על העזרה הכנתי באנר בתוכנת Adobe After Effects CS4 והבאנר מורכב אך ורק מטקסט ואפקטי פלאש על הטקסט אורך הבאנר הוא כ41 שניות בערך עכשיו קראתי שכדי לסגור אותו לקובץ שיוכלו לשדר אותו באינטרנט זה צריך להתבצע על ידי פקודת Make Movie בחלון Composition לחצתי ואח"כ לחצתי על render והוא אכן סגר לי את הקובץ באותה איכות טובה שבתוכנה אבל שומו שמיים! הקובץ שוקל לי 168Mb! מאה שישים ושמונה מגה בייט! מה קורה.. מה אני עושה.. איך אני יכול לשמור את הבאנר הזה שערכתי שעות ולסגור אותו בקובץ קטן שיוכלו לשדר אותו באתרי האינטרנט? אני חש מבוכה היות וסגרו איתי מחיר וכל זה ועכשיו הפאדיחה הזו.. אז כל מי שיוכל לעזור לי ולרשום לי ממש את הפרטים לסגירת באנר במשקל קטן אודה לו מאוד!
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
זה מה שיש לי: http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=152634 אשמח אם תוכלו להמליץ על תוכנה טובה, שניתן לצייר ולצבוע בה בצורה איכותית (לא פוטושופ). תודה.
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
טוב אז זוכרים שהבאתי עיצוב מזעזע בצבעים של ירוק זוהר ושחור טוב החלטתי שאני לא מוכן להמשיך הלאה עם העיצוב ההוא ועיצבתי משהו חדש.. טוב אז זהו העיצוב החדש.. הרמקולים בצד ימין למעלה נראים לכם מוכרים?? ארתור נראה לי שהניק שלו זה AR6_N הכין לי אותם תודה לך!!! כל השאר זה אני הכנתי לא להעיר בקשה על החלק הריק במרכז כי אני מודע לבעיה וכנראה שיש לזה פתרון זוהי גירסה נראה לי כמעט סופית של העיצוב תהנו... אההה ולפני שאנשים "חכמים" יעירו השם שלי זה קרידיט ובשביל שלא יעתיקו אז אני מבקש... אל תעירו הערות חכמות... [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
מספר תיקוני אבטחה קטנים אבל קריטים: http://www.mozilla.org/products/firefox/
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן בו האימיול רץ אצלי ברקע, אפילו אם אני לא מוריד כלום ורק משתף (יש לי לימיט של 12K על העלאת קבצים), הגלישה אצלי נורא איטית. אני גולש בחבילה של 1.5 M בADSL. עדיין, אני מקבל מהירויות הורדה של משהו כמו 20K לשניה. ברגע שאני מכבה את האימיול, המהירויות עולות ואז אני מוריד ב180K לשניה. יש למישהו פתרון? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 912 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנת אנטי וירוס AVG לפני כשבוע ולא היו שום בעיות איתה עד עכשיו שאני מנסה להתקין עידכונים זה נותן לי את הודעת השגיאה הבאה מה אני צריכה לעשות??... תודה רבה לכל מי שיוכל לעזור!
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום לכולם פתחתי תיקיית שיתוף במסנג'ר פעם ראשונה מייד לאחר מכן הופייע לי מסך כחול עם ההודעה הנ"ל כשאני מדליק את המסנג'ר , לאחר בערך 5 דקות אני מקבל שוב את המסך הכחול חיפשתי בגוגל אך לא מצאתי משהו מדויק למה שקרה לי תודה מראש לכל העוזרים תמיר. יש לי ווינדווס XP SP3 אנטי וירוס של AVG
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
הורדתי משחק ניד פור ספיד החדש פר סטרייט ויש לי וינדוס ויסטה כל פעם שהורדתי משחק והתקנתי דרך דימון טוללס הוא ישר הביא אותי להתקנה מי שום מה הוא שאני נכנס לקובץ שהורדתי מי ביטורנט הוא לא מעלה לי ישר את ההתקנה הוא מעלה לי את התיקייה של ההתקנה....קבצים ותמונות של המשחק וכו..... מה עושים תעזרו לי בבקשה ??? ??? ???
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
הורדתי כתוביות בעברית לסרט, הכתוביות עובדות, אבל ברגע שאני מוסיף אותן נהיה קו ירוק אלכסוני לכל אורכה של תמונת הסרט. מישהו יודע מה הבעיה? (הורדתי 2 סוגים של כתוביות לסרט וזה קרה בשניהם, אז בודדתי את הבעיה של תקלה בכתוביות כנראה)
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח מסמך חדש בפוטושופ, ומשום מה נפתח לי מסמך עם קווי אורך ורוחב כמו דף חשבון איך אני מצליחה להחזיר את המסמך לצורתו המקורית ללא קווים אלא מסמך חלק?
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
רוצה ליצרוב לעצמי אוסף שירים = נימצאים כרגע בפורמט MP3 רוצה ליצרוב לדיסק רגיל - אבל שלא יהיו הבדלי רמות בווליום האם הנרו יודעת לעשות את זה? האם צריך תוכנה אחרת - יותר טובה? THX
-
- 4 תגובות
- 912 צפיות
-
-
האם יצאה גרסא מלאה של אנטיוירוס קספרסקי 2006 ? (לא "אבטחת אינטרנט" אלא "אנטי וירוס" )
-
- 11 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בגיבוי המובנה של ווינדווס 7 כדי לגבות את המחשב שלי על דיסק חיצוני. האם אתם מכירים תוכנות גיבוי חינמיות טובות מהגיבוי של הווינדווס? אני מגבה את תמונת המערכת ואת כל הקבצים והתמונות סדר גודל של כ 200 ג'יגה. רוצה גיבוי כל לילה תודה ערן
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
אני צריך דרייבר ל XEROX PE16 לווינדוס 64X תודה מראש לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-
-
1. תוכנה שמחברת בין סרט DVIX לקובץ תרגום ( SUB.SRT וכו"ו ) כמו BSPLAYER רק שזאת לא מתאימה ל ויסטה 2.תוכנה שניתן לחבר את התירגום קבוע לסרט כמו תוכנה PocketDivXEncoder רק שזאת לא מתאימה ל ויסטה תודה
-
- 7 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אני נורא רוצה לעזוב את אקספלורר לטובת פיירפוקס אבל יש דבר אחד בפיירפוקס שמעצבן אותי וזה שאין אפשרות פשוטה כמו באקספלורר פשוט ללחוץ על הכוכבית בצד ולקבל את המועדפים.. יש איזה תוסף שיעזור לי בנושא הזה?
-
- 14 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום! יש לי כרטיס טלויזיה במחשב, כשהיה לי ווינודס XP הכל עבד כמו שצריך, אחרי שהתקנתי את ה 7 בכל פעם שאני פותח את התוכנה (WINPVR) הוא מביא לי את ההודעת שגיאה הזאת: ניסיתי לעדכן את הדריברים של הכרטיס אבל הוא רשם לי שיש לי את העדכון הכי חדש שיש... הינה הסוג של הכרטיס: תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 911 צפיות
-
-
אני משתמש בPLEX MEDIA CENTER/Server ואני רוצה לדעת אם יש דרך לשם שם ספרייה של משחקים ? אני ישמח לעוד תוכנות יעילות לHTPC
-
- 0 תגובות
- 911 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה חינמית ללכידת וידאו של הדסקטופ לא צריך משהו רציני קיים משהו כזה???
-
- 4 תגובות
- 911 צפיות
-


