עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני רוצה שכל ההודעות שנשלחות אלי מ2 כתובות מייל מסוימות יכנסו מייד לדואר זבל, איך אני מגדיר את זה? אני משתמש בGMAIL ומוזילה טאנר בירד אם זה עוזר. תודה!

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  2. Started by booster,

    שלום לכולם. ניסיתי לראות סרט dvd ורשם לי הודעת שגיאה: "מפענח dvd תואם אינו מותקן במחשב שלך" יש לי סרטונים שמורים ב -hd ששמרתי ואני מצליח לראות. למה לא מצליח לראות מתקליטור? תודה.

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  3. לפני שאני מתקין תגידו לי מה לעשות כי בפעם האחרונה שעשיתי את זה הוא פשוט לא נתן לADSL להתחבר.... כשעברתי לפירוול אחר הכל היה בסדר. מה צריך לשנות שם בהגדרות?

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  4. Started by GaLmgnT,

    שלום! ב-Internet Explorer, ליד כפתור Home, יש כפתור Read Mail. כרגע לחיצה עליו פותחת את ה-Outlook. רציתי לדעת איך אני גורם לכפתור הזה לפתוח את חשבון ה-Gmail שלי. תודה מראש (:

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  5. Started by barhanin,

    שאני מוריד מהאתר את התוכנה MHDD http://hddguru.com/download/software/mhdd/mhdd32ver4.6iso.zip זה מה שפירסמו בסטיקי של פורום חומרה. זה יורד לך בתור קובץ ZIP שבתוכו נמצא קובץ ה ISO. עכשיו שאני מחלץ את הקובץ ISO מתוך הZIP הוא שוקל 1.5 מגה בערך... אבל שאני פותח את הקובץ ISO אין שום קובץ ושום כלום בפנים גם לא מוסתרים . אז מה כאילו ליצרוב ככה על ריק ? ובסוף סתם אין כלום בדיסק תורידו את הקובץ תבינו יותר טוב.

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  6. שלום לכול חברי הפורום רציתי לדעת אם משהוא מכיר תוכנה חינמית שתוכל לא לפתוח כתובית אחרי שפתחתי את הכתובית באנגלית רציתי להעתיק הכל ל WORD וללא הצלחה הוא רק מעתיק שורה אחת יש תוכנה שאפשר לסמן את כל השורות ויתן להעביר למסמך של WORD תודה לעוזרים אתם גדולים אין כמו הפורום הזה

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  7. Started by e-d-a,

    כל פעם שאני מפעיל את התוכנה היא תופסת מ100% מהמעבד ואי אפשר לעבוד איתה בכלל ושאני מתקין את הicq4 הוא לא מפעיל אותו ואומר לי שחייב להתקין את הגרסא החדשה יותר שזה אומר 5. אם מישהו יודע מה לעשות זה יעזור מאוד.

    • 12 תגובות
    • 915 צפיות
  8. Started by zohare62,

    העם מישהוא מכיר תוכנה כזאת שכשאני בדוס אני יכול ולהדפיס את הדף. תודה לעונים. ועם יש אפשרות להדפיס את הביוס?

    • 1 תגובה
    • 915 צפיות
  9. הי אני לא לגמרי בטוח שזה המקום - אבל לקרובת משפחה שלי יש בעיה ואני אמור לעזור לה - בתור אחראי המחשוב המשפחתי.. היא נמצאת בעיצומו של פרוייקט גדול ב Pinnacle Studio שבו היא השקיע עשרות (אם לא מאות שעות עבודה..) , הבעיה היא שהיא החליטה "לעשות סדר" ותוך כדי הפרוייקט שעדיין לא מרונדר היא שינתה את מיקומי הקבצים שעליו מבוסס הפרוייקט וכצפוי הם נעלמו מהטיים ליין , מדובר כנראה על כמות מאוד גדולה של קבצי וידאו ומעט קול שזה( פחות בעיה) השאלה האם יש דרך להשיב את המצב לקדמותו בצורה כלשהי ? המערכת היא WIN7 64BIT (ומפרט מאוד חזק..) לא בוצע אימאג לקשיח או גיבוי לפרוייקט עצמו (לחומרי הגלם יש גיבוי חיצוני) - שגיאה שלי שלא לחצתי עליה לבצע אימאג של הקשיח בצורה סדירה כנראה.. אשמח מאוד אם למישה…

    • 1 תגובה
    • 915 צפיות
  10. Started by huber,

    הי. בעבר כשהשתמשתי ב XP נעזרתי בתוכנה בשם WINWALL להחלפה יזומה של הרקע (כשניתן היה לבחור בכל הפעלה מחדש, או בכל זמן קצוב מראש). אני רוצה שוב את האופציה הזו אך שמי לב שהפסיקו לעדכן את התוכנה ב 2005: http://www.freewebs.com/yue_hong/Winwall/index.htm יש למישהו רעיון לתוכנה דומה שעובדת בויסטה היטב - תוכנה שהוא מכיר וניסה כבר?

    • 8 תגובות
    • 915 צפיות
  11. אוקיי, אני התחלתי לעבוד עם התוכנות הנ"ל. Traktor DJ - עם התוכנה הזאת הבנתי שאפשר להוציא את מוזיקת הרקע משיר, אפשר לדעת איך אני עושה זאת בדיוק? CuBase - איתה אני צריך הסבר כללי שיסביר לי קצת את הבסיס על התוכנה. בעיקר את הדברים הבסיסיים שאני צריך לדעת בה. FruityLoops - הבנתי שבתוכנה הזאת אני יכול להוציא את הסמפלים(יש לה מאגר סמפלים), איך אני עושה זאת+ הייתי מעוניין בהסבר כללי עליה. אם למישהו יש סבלנות לעזור לי, אפילו בקצת, אני אשמח. ואם מישהו מכיר מדריכים טובים שמפרטים את הבסיס על כל תוכנה, גם זה יהיה נחמד מאוד. *הדבר שהכי חשוב לי לדעת - איך אני מוציא את מוזיקת הרקע מהשירים בתוכנה טרקטור די ג'יי? תודה מראש לכולם.

    • 2 תגובות
    • 915 צפיות
  12. יש לי כפתור שנימצא בתוך (Portfol mc (MOVIE CLIP אני רוצה שבעת לחיצה עליו הוא יקח אותי לטיים ליין של Right Square mc לפריים שניקרא back מה הקוד שאני אמור לרשום בכפתור הזה? MC=MOVIE CLIP סדר האנרכיה של MOVIE CLIPים: [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 915 צפיות
  13. Started by eladbu,

    אני מנסה להתקין winks של מסנגר אבל אני נתקל בבעיה הורדתי את *.mco אינסטולר אבל משום מה זה עושה כאילו מתקין אבל לא! הבנתי שחוץ מהנ"ל אני צריך לשים עוד קובץ ב sys32 מישהו יכול לעזור לי?

    • 4 תגובות
    • 915 צפיות
  14. Started by Friend,

    שלום, יש לי קובץ MPG שאני מנסה לצפות בו דרך מדיה פלייר של windows 7 אבל יש בעיות צפיה קלות, וחשבתי להתקין נגן אחר שיריץ את הסרט בצורה חלקה. האם יש קשר בין הדברים?

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  15. כמובן בעזרת המקשים של המקלדת המולטימדיה קיים חייה כזאת?

  16. אני אוהב את MV2player אני משתמש בה כרגע, אבל אני מחפש תוכנה שיודעת למתוח את הסרט על כל המסך כמו שב VLC אתה יכול לקבוע (16:10)ASPECT RATIO, ב MV2 אני צריך את הקטע של האפשריות סינכרון כתוביות שיש שמה עם ctrl + אחד החיצים, ניתן בקלות לסנכרן תרגומים. תודה

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  17. Started by shafankis,

    מישהו יודע אם ואיך מנקדים ב-WORD? תודה מראש שפן כיס

    • 3 תגובות
    • 915 צפיות
  18. Started by isparks,

    קצת קשה למצוא אותה באתרים המקובלים...

    • 1 תגובה
    • 915 צפיות
  19. התוכנות צריכות להתאים ל98SE.

    • 5 תגובות
    • 915 צפיות
  20. אני מעוניין לקחת סרט דיוידי מהספרייה ולהפוך אותו לויסידי רגיל שיעבוד על מכשירי דיוידי וויסידי רגילים ושיתפוס מקסימום 3 דיסקים רגילים ושתהיה האופציה לחפצל אותו.

    • 2 תגובות
    • 915 צפיות
  21. Started by tomer_et,

    לא יודע בדיוק איך התוכנה הזאת הגיע אלי אבל ראיתי שיש לי על המחשב את תוכנת AudioCatalyst. משהו יודע מה היא עושה ולמה היא קשורה והכי חשוב... איך מעיפים אותה מהמחשב??? כשאני מנסה להסיר אותה בדרך הרגילה אני מקבל הודעה שאומרת: could not open install.log מה עושים.

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  22. איך קוראים לתוכנה שבעזרתה אפשר לתקשר טלפונית בחינם כמובן?

    • 9 תגובות
    • 914 צפיות
  23. Started by matanhh,

    שלום אני צריך דרייבר ללוח אם הבא ל win7 דרייבר שכולל כרטיס קול הכל כל מה שצריך .הדגם הוא 43 neo-f 7.1 GLAN MSI אם אין עדיין אז שיצא תתנוו לי.תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  24. Started by House M.D.,

    היי. האם אי מחיקת היסטוריה בכרום לאורך זמן (חצי שנה) יכולה להשפיע לרעה על הביצועים של הדפדפן? אני חושב כך מכיוון שכאשר אני מקליד כתובת של אתר מסוים בשורת הכתובת, זה משלים לי את הכתובת לפי אתרים שביקרתי בהם בעבר, גם אם האתר הזה לא בסימניות שלי, זאת אומרת שזה כנראה מתבסס על ההיסטוריה. וככל שיש יותר היסטוריה, זה לא יכול להשפיע על המנגנון הזה והגלישה בכללי? תודה.

  25. היי יש לי כאן ICQ5 שיש בו שיחה חשובה שאני רוצה להעביר למחשב נוסף עם ICQ5.. לא אכפת לי שיעשה overwrite להיסטורי של אותו משתמש, אם צריך ,פשוט כי במחשב השני במילא לא קיים כלום למשתמש הזה.. אבל שלא יפגע לי בהיסטורי של שאר האנשים ברשימה.. זה אפשרי? אולי בעזרת תוכנת צד-שלישי כלשהיא ? שימו לב שאני צריך גם לעשות export לקובץ חיצוני בפורמט נורמלי (לא בפורמט הטקסט שאפשר לשמור מתוך ה-ICQ, הרי "you have send a message!" זה לא משהו שאפשר להמיר בחזרה..), וגם אח"כ לעשות לקובץ הזה import במחשב השני.. קראתי איפשהו שהוא שומר את זה בפורמט XML.. אין לי בעיה להתעלל קצת בקבצים שבהם הוא שומר את זה ולעשות קצת copy&paste.. יש למישהו מושג? תודה..

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות

דיונים חדשים בפורומים