תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אחרי הרבה שנים עם FF, החלטתי לעבור לכרום. בעזרת תוספים שונים שיניתי את התנהגותו כך שתהיה נוחה כמו שהתרגלתי ב-FF. הדבר היחיד שלא מצאתי לו פתרון, זה פתיחת קבצים. מחיפוש בגוגל אני רואה שעוד אנשים לא מצאו לזה פתרון, אבל אני מסרב להאמין שבאחד מהדפדפנים המובילים ביותר חסר פיצ'ר כל כך בסיסי. אשמח לשמוע על פתרון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שאני רושם בהפעלה convert e: /fs:ntfs אז הוא פותח חלון דוס שכותב שהכונן הוא FAT32 ונותן לי לרשום משהו מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 916 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לגילוי מקור של אתרים, מבלי להיכנס אליהם (בלי לעשות view source)... יש אתרים שנותנים לך את האפשרות הזאת, גם האתרים יתקבלו בברכה. רצוי תוכנות.
-
מישהו מכיר תוכנה שיכולה לקלוט INPUT ולהקליט אותו למחשב???
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
-
-
כרגע יש לי את HDDLife אבל משום מה היא מראה זמן שימוש בדיסק וטמפרטורה רק לדיסק הראשון, לשאר הדיסקים היא מראה רק אחוזי ביצועים ותקינות. מישהו מכיר אלטרנטיבה לתוכנה הזאת? נ.ב. יש לי גרסה מלאה של התוכנה
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שמתי לב שבימים האחרונים הכניסה לגוגל לא מאובטחת. למה זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 916 צפיות
-
-
9 שניות של קרדיטים בלבד, וזהו!! ניסיתי ב VLC MEDIA PLAYER BSPLAYER שאר הסרטים עולים כרגיל מדוע? מקור הקובץ אמור להיות אמין, תמיד אני מקבל סרטים (ביתיים) מהמקור הזה
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
יש לי סורק mustek 600cp עריכת המודר:: הכותרת שונתה. בפעם הבאה הת'רד יינעל.
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני עובד בבטא של WINDOWS 7, ורציתי לשאול שאלה לגבי ה MP 12.. רציתי לדעת איך אני מוסיף לו את השירים לספרית המוזיקה (librery) רשום שם שהוא מזהה אותו בעצמו, אבל הוא לא מזהה כלום.. גם השארתי אותו דלוק בלילה בשביל שיחשוב אולי לוקח לו זמן.. אבל כלום.. רעיונות?
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
המחשב הוא פנטיום 3 עם 192 זיכרון פנימי, יש להתחשב בעובדות כי נורטון לא בא בחשבון במקרה כזה.
-
- 10 תגובות
- 916 צפיות
-
-
לא ניתן לגרור אותו, מה עושים? windows7 ultimate הם מחוברים על כרטיס מסך אחד ליציאת DVI אחד ליציאת VGA
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
כל פעם שאני עושה EXTRACT לקובץ RAR/7ZIP גדול הוא מוצא שגיאה כלשהי ובמחשב השני שלי הכל עובר חלק בלי שגיאות והתוכנות בגירסאות העדכניות ביותר הרצתי memtest86 והכל בסדר שם איך אפשר לסדר את זה?
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום, כדי להגן על המחשב ולשמור על תפקדו היעיל, באילו תוכנות יש להצטייד? אני משתמש באנטיוירוס של Avira, וכן בפיירוול של Windows 7. האם זה מספיק?
-
- 3 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום, הורדתי את האימיול הנ"ל וישירות ראיתי שיפור בזמן הורדה וחיפוש. בכל מקרה, שמתי לב שכשאני צובר קרדיטס, אני רוצה לצאת מהאימיול אבל בכל פעם שאני מנסה לצאת מהאימיול אני מקבל הודעת שגיאה "error saving credits, try exiting witout saving credits" ואז קורה שהוא יוצא לי מהאימיול ללא שמירת הקרדיטים, מה הקטע של זה? אצל בן דוד שלי זה לא עושה בעיות בכלל ורק פה זה עושה לי בעיות, אולי WIN7 הבעיה? בכל מקרה מישהו מכיר שיטה להתחמק מזה?
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
רגילים וHD .. ? אני כרגע עם KMPLAYER..
-
- 8 תגובות
- 916 צפיות
-
-
לאחר שנות שימוש רבות בBSPLAYER, שוכנעתי לעבור לVLC. הכל עובד טוב ויפה, רק שבהגדרות המקשים לא הצלחתי לשנות פעולות מסויימות להפעלה באמצעות העכבר בלבד. הכוונה היא שאם בBS יכולתי להגדיר שPAUSE יעבוד בלחיצה על הכפתור השמאלי של העכבר, בVLC לא הצלחתי לשנות זאת. ניתן, כמובן לשנות את המקש לשילוב אחר על המקלדת, אך ללא אופציה לשליטה מהעכבר. האם אני מפספס משהו או שפשוט לא ניתן לשלוט מהעכבר? תודה
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום מותקן לי במחשב אנטיוירוס של פנדה. כמו כן לפני כשוע התחיל המחשב להיות ממש איטי והתחילו לקפוץ לי ברקע מידי כמה דקות אתרים לא רצויים , מה לעשות? איזה תוכנה תשפר את המצב? תודה.
-
- 5 תגובות
- 916 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי איך צורבים או משתמשים בקובץ tar?
-
- 6 תגובות
- 916 צפיות
-
-
יש למישהו מושג איך אפשר לגרום לchrome לסנכרן בין דפדפנים רק הרחבות ספציפיות ולא את כולן ביחד? לדוגמא יש לי Smooth Gestures שאני ממש לא צריך על המאק. אין לי בעיה שהיא תסתנכרן אבל תהיה ב disable או משהו. תודה לעזורים.
-
- 0 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אני משתמש בחלונות XP פרו (עברית). היקנתי כמה דרייברים ללוח אם למשל כרטיס קול. כרטיס מסך. ונישאר אחרון שיש בעיה בחומרה דריייבר שנימצא בהתקנים בתוך חלונות XP. מחשב שלי --> קליק ימיני בעכבר -->מאפיינים-->חומרה --->מנהל התקנים.... יש סימן קריאה עיגול צהוב שכתוב: Intel® management egine interface ונסיתי להגיע לאתר של אינטל ומצאתי דרייבר כזה בגירסה 2 והיפעלתי מחדש... והיקנתי אותו ולא עזר,עדין יש לי סימן קריאה צהוב. הורדתי גירסה 3 וזה לא נותן להתקין כי לא מתאים לשפה חלונות XP. חשבתי שאולי כרטיס מסך שיש לי הוא Asus Ati - x1950 היסרתי דרייברים כרטיס מסך וזה לא עזר עדין רואים עיגול צהוב סימן קריאה. אני לא יודע איך פותרים את הבעיה הזאת... פשוט יש בעיה בחלונות XP בזמן עבו…
-
- 0 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שיכולה לקרוא את האיי פיי של אנשים באיי סיי קיו
-
- 14 תגובות
- 915 צפיות
-
-
אני מעוניין לסובב אובייקט כלשהו בפוטושופ , כיצד אני עושה זאת? תודה.
-
- 4 תגובות
- 915 צפיות
-
-
-
עד לא מזמן היה לי WINDOWS XP SP3 וUTORRENT עבד בצורה טובה. הפורטים היו פתוחים ומהירות ההורדה הייתה תקינה. לאחרונה עברתי לWINDOWS 7 ולא הצלחתי לפתוח את הפורטים בשום אופן. התוכנה מאושרת בפיירוול שלי (קומודו), סימנתי בהגדרות את הUPNP וביטלתי לחלוטין את הפיירוול של WINDOWS, ועדיין אני מקבל שגיאה כשאני מנסה לבדוק אם הפורט פתוח ומהירויות ההורדה ירדו פלאים. חוץ ממערכת ההפעלה שום דבר לא השתנה בתצורה של התוכנה, אז מה אני מפספס פה?
-
- 9 תגובות
- 915 צפיות
-
-


