תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה ציטוט של בחור שהעלה בעיה שיש לו "יש לי בעיה.. כל פעם שאני גולש בשניים או יותר חלונות במקביל, לפני שזה נתקע אז למשל אני קרא דף אחד, אז הדף השני קופץ באמצע מבלי שלחצתי עליו בכלל... או שאם הוא ממוזער הוא מהבהב בכתום! זה ממש, אבל ממש מעצבן! אני בטוח ששיניתי משהו בהגדרות כי זה לא היה ככה לפני כן... אני רק לא יודע איפה שיניתי. בתודה, תומר." סוף ציטוט וגם אצלי צצה אותה בעיה בדיוק שלשום בלילה אני לא מבין למה ואיך זה קרה אני גולש בשני אתרים וחלון אחד בזמן הטעינה קופץ קדימה ואי אפשר להמשיך לקרוא במסך השני אפילו שאני ממזער את החלון ההוא הוא ממשיך לקפוץ חזרה עד סוף הטעינה שלו לפני כן הייתי קורא בחלון אחד כשהשני נטען ברקע כאילו הדף שנטען הופך להיות הראשי וזה מתנהג ממש כמו POPUP כ…
-
- 4 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי הפוטושופ מבקש ממני לעשות את הדבר הבא Turn off Enable OpenGL Drawing כיצד אני עושה זאת בויסטה 64 ביט? תודה רבה איתי.
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת גרפיקה תלת מימדית שאפשר לבנות איתה שכונות חנויות וכל הדברים האלו [אם יש אולי בעברית]תביאו לי שם של תוכנה ואני כבר אלך לקנות אני רק רוצה המלצה
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
אהלן, אני מקווה שאני פונה לפורום הנכון. אם לא, מתנצל מראש. המחשב שלי מתואר במפרט בצד ימין. יש לי שני כרטיסי רשת: 1. O/B שמחובר למחשב אחר ברשת. 2. PCI של realtek אשר מחובר למודם של הוט ודרכו לאינטרנט. הבעיה שלי היא כניסה אוטומטית ל-standby mode. כלומר, כאשר אני מקנפג את המחשב להיכנס למצב standby לאחר Idle של זמן מסוים. זה לא עובד, למרות ש-standby רגיל כן עובד. ניסיתי לדבג במשך זמן רב את הבעיה, ביטלתי תוכנות ברקע, ניתקתי רשתות וכו'. התוצאה שהגעתי אליה: החיבור לאינטרנט דרך ה-PCI של realtek הוא זה שמונע מהמחשב להיכנס ל-standby. כאשר אני לא מחובר לאינטרנט (גם אם החיבור למודם enabled) - המחשב עובר לבד ל-standby. כאשר אני מחובר לאינטרנט, הוא לא עובר. עדכנתי דרייברים של realtek, …
-
- 6 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי במחשב סרט בלו ריי מלא. ז"א עם כל התפריטים והתוספות שיש (ווידאו ולא ריפ). זה כמובן שוקל 50GB. כל העסק הזה נמצא בתוך תקייה אחת שבתוכה יש עוד כמה תקיות שבניהן BACKUP, CLIPINF, PLAYLIST ועוד כמה קבצים ותיקיות. אני מנגן אותו עם תוכנה שיודעת לנגן סרטי BR מתקייה (ולא מדיסק) בשם TotalMedia Theatre 5, ניתן לבחור שם כתוביות מיתוך מה שיש בבלו ריי רק שאין שם עברית. איך אני מוסף תרגום בעברית? אני צריך לזרוק אותו אולי לתקייה מתאימה? באיזה קובץ התרגומים שם, אני לא מוצא אותם?
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
התוכנה הזאת AdbeRdr707 היא חינמית? ואם כן מאיפה אני יכול להוריד אותה?
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אתמול הובחנתי כבעל אוזניים רגישות במיוחד.. רציתי לדעת מהו גבול קצה היכולת שלי
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
היי. אני משתמש בנגן VLC. ברצוני לגרום לכך שכל פעם שאני פותח קובץ דרך הנגן, הוא ייפתח בחלון חדש והחלון הקודם של VLC יישאר פתוח. בהגדרות, ביטלתי את "אילוץ הרצת מופע אחד בלבד" אבל עדיין זה לא עוזר, כל פעם שאני פותח קובץ מדיה זה סוגר את הקובץ הקודם שהיה פתוח. אשמח לעזרה.
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי XP PRO ובאינטרנט אקספלורר הוא מוציא לי כל הזמן את הודעת השגיאה הבאה : A RUNTIME ERORR HAS ACCORRED DO YOU WHISH TO DEBUG ? אם תסבירו איך אני שם פה תמונה מהמחשב אני יוכל להראות לכם את ההודעה בקיצור איך אני יכול להפסיק את זה , אחרי ההודעה הוא לא מציג את הנתונים באותו דף שהיה אמור להיפתח
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
איזה תוכנה אני צריך בשביל שאני אוכל לשנות קבצי ISO לפני צריבתם? הורדתי אימג' של תוכנה שכשאני צורב אותה על דיסק היא תופסת בדיסק רק 596 מגה (למרות שהיא מראה שיש בדיסק 1.1 GB) ואני רוצה להוסיף לה איזה משהו של 50 מגה לדיסק ואז לצרוב.. זה אפשרי? עם נרו לא הצלחתי..
-
- 4 תגובות
- 919 צפיות
-
-
חזרתי לא מזמן מחו"ל ואני רוצה לפתח את התמונות הכי טובות, הבעיה שיש המון... אם מישהו מכיר תוכנה שאפשר לדפדף בתמונות במסך מלא ועל ידי הקשת כפתור להכניס את התמונה לתקייה אחרת או משהו בסגנון אשמח אם תשתפו... בתודה מראש, יניב.
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מצלמת וידאו שצורבת ישירות על די.וי.די, הקבצים שהיא צורבת הם בפורמט VOB. מישהו מכיר תוכנה שניתן לערוך איתה קבצים מהסוג הזה? ניסיתי ב- movie maker אבל היא לא מזהה את הקבצים האלה. האם premier או pinaacle יזהו את הקבצים האלה? תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 919 צפיות
-
-
כשאני במצב IDLE לאחר מספר שעות של שימוש האחוז שימוש בזיכרון מגיע ל 90% שום יישום כבד לא רץ, האמת שום דבר לא רץ חוץ מהשולחן עבודה.. מישהו מוכן לעזור לי? המחשב בקושי זז ורק ריסט פותר את הבעיה..
-
- 6 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אהלן, יש לי תוכנית שרצה ב DOS ואני צריך שיהיה ניתן להריץ אותה באמצעות ה WINDOWS. פתרון ה DUAL BOOT לא עוזר לי. יש לי WINDOWS XP SP2,נכנסתי לקובץ ההפעלה ובמאפיינים שיניתי את ה compatibility ל WINDOWS 95 ועדיין התוכנית לא רצה. האם יש למישהו פיתרון? חייב עזרה !
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
-
הרבה פעמים עקב קוצר זמן אני נאלץ לקטוע את הגלישה באתרים מסוימים וכאשר מתפנה לי זמן , אני רוצה לחזור במהירות לאותם דפים מסוימים באתרים הספציפיים שבהם הייתי לפני שנאלצתי לקטוע את הגלישה , ולכן אני מחפש דפדפן (רצוי כזה שאין לו בעיות עם עברית ) שמאפשר "העלאה " אוטומטית של הטאבים שהיו פתוחים בעת סגירתו האחרונה. מחכה להמלצות . תודה
-
- 14 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי תאים באקסל עם ערכים שמסודרים בצורה מלבנית. אני רוצה לסמן את כל התאים ושבכולם הערך ירד ב1. איך אני יכול לעשות זאת? תודה מראש! עריכה: אופס... להעביר.
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי ספר שאני עובד עליו כבר חודשים באינדיזיין גירסת CS4 ME בכל פעם שאני רוצה לעשות לקובץ יצוא ל PDF מה שקורה זה שכל המספרים במסמך נעלמים כולל מספרי העמודים שמוגדרים מדף האב. הבנתי מהמורה שלי שזאת בעיה מוכרת ושיש לסמן את כל הדפים ולעשות APPLY MASTER TO PAGES כדי לשחרר את המספרים מדך האב למסמך אבל זה לא עוזר בבקשה עם מישהו יכול לעזור אני חייב להדפיס את הספר ממש בקרוב. תודה מראש טל.
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי אני התחלתי לעבוד בזמן האחרון בפוטושופ, ומצאתי את המדריך הזה: http://negetiv.net/index.php?option=content&task=view&id=66&Itemid=26 וכתוב שם בשלב השני לצבוע רקע, אז איך אני בעצם צובע רקע<? (על מה אני צריך ללחוץ?) תודה מראש Install
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
אני משתמש באייסיקיו 2003A כבר מלא זמן ופיתאום הוא החליט מעצמו שאחרי רבע שעה הוא מתנתק מעצמו... ז"א, אני בא לשלוח הודעה למישהו ופיתאום קופצת לי הודעה שאני לא מחובר (פרח צהוב) כבר החלפתי אייסיקיו אחר והבעיה עדיין נמשכת למישהו יש בעיה לתופעה הזאת?
-
- 8 תגובות
- 918 צפיות
-
-
ככה לפחות זה נראה לי. אני עובד עם FF 3.03 על WinXP-S2 ומחשב חזק. מאז ששידרגתי לגירסה 3 אני נתקל בתופעה שבהפעלה ראשונה של הדפדפן (15 טאבים פתוחים) לוקח לפעמים 15 דקות עד שהדפדפן "מתחמם" ובזמן הזה אם אני מנסה לפתוח URL חדש או לרפרש טאב קיים הוא כותב בשורת הסטטוס looking up _www.stam.co.il יש לציין שבאותו זמן ב IE פתיחת URL חדש היא מיידית. אני שובר ת'ראש הרבה זמן בבעיה הזאת ??? ניסיתי התקנה חדשה ופרופיל חדש (ללא תוספים) וגם ניטרלתי את כל תוכנות ההגנה אבל ללא הועיל אשמח לרעיונות תודה
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
-
שלום. רציתי להתעסק בעניין של לחבר קטעים מסדרות וליצור סרטון אנימציה עם מוזיקה וכל זה. יש איזו תוכנה קלה? וגם איפה נמצא העורך של הווינדוס לדברים האלו? תודה.
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום.. מישהו יודע איך משנים את זה שכאשר אפתח את windows media player 10 (או 11 אני כבר לא יודע..) אז זה ייפתח לי אוטומטית על "פועל כעת" ? כי זה כרגע פותח לי תמיד על "ספריה" וזה מעצבן ...חיפשתי בכל התפריטים וזה פשוט לא שם.../: אני אודה ממש למי שיעזור בנושא הזה אני מיואש כבר..למרות שזה דבר שטוטי, זה מעצבן..
-
- 5 תגובות
- 918 צפיות
-
-
היי people! אני מעוניינת לצרוב סרט על דיסק. בנוסף יש לי קובץ של כתוביות בנפרד. איך אני אמורה לצרוב אותו כדי שאני אוכל לצפות בסרט, בdvd , יחד עם הכתוביות? תודה....
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-


