עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MagnuM_47,

    שלום יש לי בעיה בפתחית קובץ WORD נגיד שלחו לי אימייל עם קובץ WORD כלשהוא אני מוריד אותו למחשב והוא לא נפתח. הוא מראה את ההודעה הזאת: http://img262.imageshack.us/my.php?image=51523319kh0.jpg כנ"ל לגבי POWERPOINT (מצגות וכו') חוץ מלהסיר את התוכנה ולהתקין מחדש יש למישהו עצה מה לעשות?! תודה לעוזרים. (ומצטער אם זה לא הפורום הנכון לכתוב בו)

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות
  2. Started by CyberBot,

    אחרי שאני עושה "אל תשלח" אין לי אינטרנט כיאלו הוא מחובר אבל כל מה שמתקשר עם האינטרנט מאבד קישוריות(יש לי תחושה שזה יהיה בחתימה של מישהו..) מופיע לי "לא ניתן להציג דף זה" וכנ"ל בפיירפוקס והאייסיקיו והמסן מתנתק אבל אני עדיין רואה את המחשבים למטה מהבהבים [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  3. אהלן, אתמול התקנתי קודקים של ליונטוורק, ומאז כמעט כל סרט נתקע לי וגורם ליציאה מהאקספלורר, וגם עושה לי את ההודעת שלח/אל תשלח, ורושם כי drewstn32 משהו נתקע ושלח אל תשלח.. יש אפשרות לסדר את זה? יש קודקים אחרים טובים יותר? זה קורה עם כל נגן מדייה שניסיתי.. ובסרטי DIVX למינהם.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  4. Started by TheTNT.COM2,

    שלום רב, יש ברשותי מחשב די ישן לפני 3 שנים מבוסס AGP (אינטל 2.4 פרספוקט), ומסך מחשב עוד יותר ישן לפני 6 שנים של פילפס 17'. רכשתי לפני 4 חודשים x1950pro, התקנתי את הדריורים והכול היה בסדרר ורץ מצויין עד עכשיו. אולם עכשיו יש בעייה כלשהיא, (סגרתי 21 ואין לי מושג מה אח שלי עשה למחשב), הבעייה היא שברגע שאני מפעיל את המחשב, ולאחר השלב של הלוגו של XP שנטען, המסך לפתע מתכבה, מופיעה לי ההודעה - 126k/240 hz frequency is out of range, לאחר כמה שניות מופיע לי מסך כחול עם ati2dvag. עכשיו, אני פשוט מפעיל שוב את המחשב, עושה last known good... והמחשב עולה, אך עם הדריור תצוגת הברירת מחדל של וינדוס. נסיתי הלוך ושוב למחוק ולהתקין את הדריור, אך הבעייה חוזרת על עצמה, הדריור מותקן, אני מבצע רי…

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by -Dudu-,

    יש לי הארד דיסק שמחולק לשני כוננים C+D עכשיו רציתי לדעת אם אפשר לאחד ביניהם לכונן אחד, כי קניתי הארד דיסק חדש, ואני כבר לא צריך את שני הכוננים האלו. אז אם יש דרך תוכנה משהו לעשות זאת בלי פורמט או בלי שיקרה משהו לקבצים.. תודה!

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות
  6. Started by motogt,

    הורדתי מהאתר של גיגהבייט את הדרייבר ללוח הנ"ל. אבל בהתקנה , כתוב שהדרייבר מיועד לצ'יפ סט X38 ו X48 . כאשר הצ'יפ סט שלי הוא P35 . מה עליי לעשות, להתקין בכל זאת?

    • 6 תגובות
    • 737 צפיות
  7. Started by JXK,

    קודם כל אם זה לא הפורם הנכון אז מראש סליחה ואם אפשר להעביר בבקשה לפורם המתאים אם צריך כשאני מריץ סרט מסויים שיש לי במחשב קדימה אז התמונה מתעוותת כזה ואחרי איזה שלוש שניות חוזר לעצמו והתמונה ברורה ככה זה לכל אורך הסרט אם אני לא נוגע בכלום הסרט מתנגן טוב זה קורה לי רק כשאני רוצה להעביר קדימה לזמן מסויים בסרט ויש לציין שאני יודע שזה בעיה בסרט עצמו בכל תוכנות הנגינה שיש לי זה קורה גם עם VLC ניסיתי להמיר את הסרט וזה יצא טוב ואפשר להעביר קדימה אחורה בלי עיוותי תמונה אבל ההמרה יוצאת באיכות יותר גרועה וגם שוקל פי שתיים מהסרט עצמו אז ככה שאני לא יודע מה הבעיה בסרט אולי מישהו מכיר את התופעה הזאת ויכול לעזור

    • 9 תגובות
    • 725 צפיות
  8. Started by avihy,

    אני מחפש תוכנה להחבאת חלונות (אני עובד על משהו ב word ואני לא רוצה שיסתכלו על מה שאני רושם ,כאשר אני לא נמצא).

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  9. Started by kokos1,

    יש לי את האנטי וירוס Spyware Doctor .כשהאנטי וירוס מוצע וירוס אז בישביל ללחוץ על REGISTER בשביל למחוק אתת הירוס אז אני צריך לרשום שם וסיסמא איך אני יודע מה שם והסיסמא?

    • 7 תגובות
    • 675 צפיות
  10. Started by llime,

    לאחר פירמוט והתקנה מחדש של וינדוס,המון אתרים מופיעים לי בצורה מקושקשת עם JAVA של SUN.זאת תופעה שאני מכיר ממזמן. לאחר התקנת JAVA VM של מיקרוסופט,התמונה הופכת לנקיה וצלולה-צירפתי שתי תמונות כדי להראות את ההבדל. אה-מה,קודם-כל JVM עובדת רק עם אקספלורר ומעטפותיו.פיירפוקס ממשיך להציג את אותם אתרים בצורה מקושקשת. בעיה נוספת,ישנם אתרים אשר לא עובדים עם JVM וכאשר היא מותקנת,הם לא מציגים תמונה כלל גם עם ג'אוה של SUN.ה JVM שמותקן במחשב מנטרל בהם גם את האפשרות להשתמש בג'אוה של SUN עם כל דפדפן שהוא. ועכשיו מה ש"מוזר"..... לפני הפרמוט מצאתי מדריך מפורט להסרה של JVM לחלוטין מהמחשב בצורה דומה למדריך הזה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=71&msgid=35252048 (א…

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  11. שלום רב, יש לי בעיה מתמשכת שכאשר אני רוצה להציג סרטון באתר מסוים .. כמו YNET.. זה פשוט רושם שזה מתחבר ושם זה נתקע. אבל ביוטיוב לדוגמא זה עובד בסדר גמור.. לא יודע אם זה קשור אבל ניסיתי למחוק temp internet files וכאלה.. תודה מראש =)

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  12. Started by refaels2006,

    איך אפשר לדעת האם אני נמצא אצל בן אדם מסויים באייסיקיו ברשימה שלו ?.. משהו דומה למסנג'ר 8.1 שהוא מראה לי מי הוסיף אותי לרשימה שלו .היש כזה דבר?

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  13. Started by dj shay 30010,

    הורדתי מהאתר של ATI את הדרייבר אבל עפם היתי מוריד היה אוד פווול אופציות שעושים מאיפנים לכרטיס מסל וחסר כל הTV אני רוצה לחבר אותו ל TV ואין לי את כל התוספת מאיפה אני מוריד

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  14. Started by blue wings,

    שלום לכולם בקשר לתוכנה Driver Genius, יש מישהו שמכיר\משתמש? שאלתי היא האם התוכנה לאחר פירמוט מזהה לבד את הדרייברים הנחוצים ומתקינה אותם? תודה.

    • 4 תגובות
    • 692 צפיות
  15. Started by zurkin1232,

    אני כבר הרבה זמן מחפש תוכנה איכותית להמרה בין קבצי 3GP ל-AVI. עדיף משהו חינמי כמובן. למישהו יש המלצות? מצאתי כל מיני תוכנות בגרסת דמו, שמגבילות את זמן הסרט.

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  16. Started by xlSnaK,

    עשיתי פירמוט והתקנתי הכל...עכשיו בDEVICE MANAGER יש דבר אחד צהוב וזה PCI יש עליו סימן קיראה צהוב ורמקולים לא עובדים המחשב כאילו לא רואה אותם אין אותם בכלל מה לעשות ? כבר ניסיתי לחבר שוב וזה

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  17. שלום לכולם! יש בעייה כזו שיש לי קובץ במחשב שלא ניתן למחוק אותו כי הוא בשימוש. בדקתי במנהל משימות->תהליכים והוא לא מופיע שם. הקובץ הזה הוא גם לא קובץ משותף. מדובר בסרט שלא עובד ותוקע את המחשב (בופור, למי שרוצה לדעת). הוא נמצא במחשב כבר הרבה זמן וללא הצלחה. איתחלתי את המחשב כמה פעמים וגם זה לא עוזר. למשהו יש עצה על תוכנה שמוחקת בלי להתחשב אם הקובץ בשימוש או לא? תודה, מוישקו

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  18. Started by rino,

    בדרך כלל אני משתמש הFIREFOX לגלישה והכל היה בסדר. לאחרונה מתחילים לקפוץ לי טבים חדשים עם הודעות שיש לי וירוס במחשב או חומרים פורנוגרפים והמחשב שלי בסכנה. כשאני עוזב את המחשב וחוזר כעבור כמה שעות אני מגלה שגם האקספלורר נפתח ללא הפעלה שלי ושוב הודעות על וירוסים וחומרים. ברור לי שזה משהוא שאני לא רוצה במחשב שלי אך אני לא מצליח להפסיק זאת . אני משתמש לNOD32 כאנטי וירוס. מה עלי לעשות כדי להפסיק את התופעה?

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  19. Started by TALIGAL5,

    שלום לכולם הWMP שלי אינו מריץ תוכן עם סיומת MKV ,רצוי לציין שקיימות לי תוכנות נוספות במריצות בלי בעיה תכני MKV במחשב שאר התוכנות שלי מכוילות בצורה מדוייקת להרצת קובצי HD על המחשב החלש שלי לפי הגדאות שניתנו באתר HOMRTEHTER במחשבשלי מוגדר הקודק של CORE AVC +FFDSH... האם ניתן לכייל את הWMP שישתמש בקודקים שכבר מצויים במחשב מבלי להרוס את ההגדרות שכבר יש לי ע"מ להריץ קובצי HD. תודה

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  20. Started by kokos1,

    יש לי אימיול BOOSTER ולמעלה יש הרבה אפשרויות וכשאני נכנס למשותף יש הרבה תיקיות שבכלל לא הורדתי למשל קבצי מוסיקה מסמכים ותמונות למה זה ככה?

    • 0 תגובות
    • 454 צפיות
  21. Started by NM,

    אני רוצה להזמין טבלט(לוח גרפי) מחו"ל ואני מעוניין לדעת אם לוקחים מיסים מאיזה מחיר מסוים ובעצם כמה לוקחים

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אם מישהו יוכל לתת לי תשובה אני ישמח תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by avipeso1,

    היי חברים רציתי לדעת אם כשאני שומע מוזיקה במדייה פלייר ומשחק במקביל במשחק- האם ניתן להעביר שירים? אין לי במקלדת את הכפתור של העברת שירים. אני יודע ש-Ctrl+F במדיה פלייר מעביר לשיר הבא, אך רק כשאני נמצא במסך של המדיה פלייר. יש רעיונות?

    • 1 תגובה
    • 983 צפיות
  24. אני משתמש בעריכה וידאו פרימייר גירסה 3. השאלה היא האם אני יכול לערוך סרט 3 שעות ולצרוב DVD 4.7GB ולהפוך ולידאו DVD. זה אפשרי,איך עושים? בתודה מראש מיכאל

    • 0 תגובות
    • 816 צפיות
  25. Started by Vampire_Master,

    שלום חבר'ה רציתי לדעת אם מישהו כבר ניתקל בבעיה הזאת , אני רוצה עכשיו להתקין KASPERSKY והוא אומר לי שאי אפשר אתה חייב להסיר את הAVG אוקיי הסרנו אותו מADD/REMOVE עדיין נשארה הבעיה ניסיתי את HIJACK THIS , CCLEANER , TUNE UP UTILITIES , REGISTRY MECHANIC כדי להסיר כל מה שקשור לAVG מבחינת REGISTRY וקבצים.. וכאשר אני מנסה להתקין את הAVG שוב , הוא נותן INTALLATION FAILED מה עוד אפשר לעשות בנדון הזה ? תודה

    • 5 תגובות
    • 780 צפיות

דיונים חדשים בפורומים