עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי, קניתי לאחרונה מתאם מ - PCMCIA ל - 4 יציאות USB של Dynamode, וקיבלתי איתו דיסק של דרייברים. התקנתי את הדרייברים שיש בדיסק, אבל המתאם לא מזהה שום דבר (המחשב מזהה שחיברתי את המתאם, אבל הוא אומר שזה Unknown Device). אולי מישהו ניתקל בבעיה הזו ופתר אותה? הלינק למוצר: http://www.pccenter.co.il/product.asp?productid=1544&catcode=148&AdCat=&parentid= תודה!

    • 3 תגובות
    • 921 צפיות
  2. Started by audigy,

    nero מסרב להכיר ב-sessions קודמים שצרבתי ,יש לי צורב yamaha 24x8x8 scsi שמחובר לבקר 2940uw של adaptec מערכת הפעלה xp pro sp1 גירסת ה-nero היא 5.5.10.35 בחרתי ב-wizard ביצירת data cd בחרתי ב-multi session צרבתי 500mb על דיסק בנפח 700mb לאחר סיום הצריבה נזכרתי ששכחתי להוסיף עוד כמה קבצים הפעלתי שוב את ה-wizard ובחרתי continue multi session disc ולהפתעתי קפצה הודעה מרגיזה בנוסח this medium is not recordable מדוע זה קורה ?

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  3. היי, לפעמים (כ 50%) מהפעמים שאני מדליק את המחשב אז רואים רק את התמונה של הדסקטופ והעכבר, אני יכול ללחוץ קליק ימני ולסמן קופסה בדסקטופ וגם ללחוץ על המקש השמאלי ולראות את התפריט אך לא יותר מזה. כדי להתגבר על הבעיה אני חייב לעשות ריסטרט, לפעמים גם כמה ריסטאקטים. אני חושב שזו בעית תוכנה ולא חומרה בגלל שבדיוק החנות החליפה לי זכרונות וכרטיס מסך כי הם היו בעיתיים, אז יותר סביר לדעתי שזו בעית תוכנה או במערכת ההפעלה. אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה, תודה.

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  4. Started by ניר.,

    http://img339.imageshack.us/my.php?image=61839667dy1.png מישהו יכול להגיד לי מה השגיאה הנ"ל אומרת וכיצד ניתן לתקן אותה?

    • 9 תגובות
    • 921 צפיות
  5. אני מעונין לאפשר למשתמש בעל חשבון משתמש מוגבל להריץ תכנית עם זכויות מנהל באופן קבוע ושקוף למשתמש הנ"ל בווינדווס XP PRO כיצד אני עושה זאת? בנוסף אשמח לקישור למאמר על ניהול משתמשים וקבוצות במערכת הפעלה זו.

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  6. שלום לכולם...נתקלתי פה בבעיה מעצבנת היום התקנתי את הMCAFFE פיירוול לאחר מכן הסרתי תתיקייה כי חבר שלי הביא לי אינטרנט סקיוריטי 2005.... הבעיה שכל פעם שאני מפעיל תמחשב אני מקבל הודעה מה - MCAFFE בהודעה רשום שכדי להמשיך תהתקנה של התוכנה הזאת צריך לעשות ריסטארט, עשיתי ריסטרט 2000 פעם כבר אבל זה לא משנה כרגע כי זה מעצבן ההודעה הזאת! וכמובן מחקתי תתייקייה בעת הפעלה מחדש התיקייה של התוכנה נמצאת כאילו חוזרת לאחר שכבר מחקתי אותה.. מה הבעיה פה ולמה יש תהודעה מהתוכנה המזדיינת הזאת?

    • 7 תגובות
    • 921 צפיות
  7. Started by shaithebest,

    שלום חברים, קניתי תבנית FLASH XML מחו"ל כמובן עם העברית יש בעיה נוראית השאלה איך מסדרים את זה עם AS3 נכון שישנם את התוכנות שהופכות טקסט הבעיה אצלי היא אחרת אם אני רושם יהונתן הקטן רץ בבוקר אל הגן התוצאה: הגן אל בבוקר רץ הקטן יהונתן אז אני מודע לכך שאי אפשר להוסיף שום מילה לועזית בתוך טקסט רץ עברי ולא נקודה בסוף משפט אבל אני חייב עזרה עם RTL באקשן סקריפט 3 תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 921 צפיות
  8. Started by Shortboarder,

    אני מחפש תוכנה טובה,ולא כבדה (משהו הכי קטן שיש) שבודקת את הטמפרטורות של המחשב(מעבד וכו..) תודה.

    • 5 תגובות
    • 921 צפיות
  9. Started by gshhar,

    שלום לכולם. אני רוצה לעשות עריכה לסרט כדי שאוכל לראות אותו ב-DVD אבל הסרט שלי הוא DCN FILE. איך אני מעביר אותו ל-AVI?

    • 1 תגובה
    • 921 צפיות
  10. נשמות יקרות של פורום זה, האם מישהו מכיר תוכנה להקלטת המשחק בזמן שאני משחק שהיא אינה FRAPS?

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  11. יש לי קובץ DAT של המשחק מי רוצה להיות מיליונר ואני רוצה משם את הצלילים עכשיו... פתחתי את ה DAT עם ה WINRAR וגיליתי את כלללללללללללל הצללים של המשחק... אבל... אני מנסה להוציא או לנגן... ויש סיסמה יש לי תוכנה שפורצת סיסמאות RAR ZIP וכל זה... אבל זה קובץ DAT והתוכנה לא מכירה את הקובץ... מה אני עושה???? (אני רוצה להוציא את הצלילים)

    • 3 תגובות
    • 921 צפיות
  12. הוספתי RAM של 1G ל512 שהיה לי, ועכשיו המחשב אפילו יותר איטי WTF?!

    • 10 תגובות
    • 921 צפיות
  13. Started by ידין 10,

    מחשב חדש לחלוטין עם הרחבה של הזכרון הפנימי ל - 2MB נתקע מייד או אחרי זמן לא ארוך של גלישה באינטרנט. בינתיים משמש רק לגלישה ועל כן איני יודע אם היה נתקע גם ביישומים אחרים. מה עושים ?

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  14. השאלה בכותרת. סרטים מסוימים מקרטעים למרות שהם לא אמורים, ואני רוצה לבדוק את זה.

    • 5 תגובות
    • 921 צפיות
  15. היי. אני מחפש פיתרון אשר יאפשר לי ליצור עותק של הזיכרון המוקצה למכונה וירטואלית, שייעשה באופן אוטומתי כל X זמן. מה שאני מחפש דומה ל hibernation שהוינדוס עושה, כאשר הוא שומר את תוכן הזיכרון לדיסק הקשיח לפני כיבוי המחשב. אבל אני מחפש משהו שיעשה את התהליך באופן אוטומתי, ולא יכבה את המחשב לאחר התהליך. ואז אם המחשב שלי נכבה ואיתו המכונה הוירטואלית (מהפסקת חשמל לדוגמא) אני אוכל לשחזר את המצב שבו היתה המכונה הוירטואלית, למצב שבו היא היתה קרוב למועד הכיבוי. אני מדבר כאן על מכונה וירטואלית שמריצה XP על virtualbox, אבל כמובן שאם יש פיתרון דומה שמתאים למערכת הפעלה אחרת אשמח לשמוע. תודה.

    • 4 תגובות
    • 921 צפיות
  16. Started by weissby,

    איזה פורמט של תמונה (תמונה רגילה..לא אנימציות) הוא הכי איכותי?

    • 7 תגובות
    • 921 צפיות
  17. Started by shaithebest,

    הי קניתי דיסק מוזיקה מחנות ואני רוצה להעביר את השירים למחשב. הם מופיעים לי כמוגנים ולא נפתחים עם שום תוכנה אני לא עושה כאן שום דבר לא חוקי אבל האם קיימת תוכנה שפותחת את ההגנה? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 921 צפיות
  18. Started by noise,

    היי לכולם, אני מנסה כבר שעה וחצי לזהות איזה פונט מופיע באיזה שהיא תמונה... ולא מצליח האם יש מישהו שיכול לעזור?מצורף קובץ [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 921 צפיות
  19. Started by Vidati,

    אני צריך להתקין כמה סקריפטים לתוך מאיה ואני לא יודע איך לעשות את זה... שמות של הסקריפטים הם: 1) CryExportUserInterface.mel 2) applyCrysisShader.mel תודה זה ממש חשוב, אני כבר מת למדל דברים ולשים בארגז החול של CRYTECK

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  20. אז ככה יש לי Media Player11 והורדתי כמה סרטים אם המחשב החדש שלי אם סיומת avi וזה מראה לי את זה כמו שיר ואני רק שומע את הסאונד ולא רואה את הסרט אשמח אם תוכלו לעזור לי או לתת לי תוכנה שדרכה אני יוכל לצפות בסרטים תודה.

    • 5 תגובות
    • 920 צפיות
  21. אני מחפש תוכנה שתעשה לי פעולה כזאת: אני לוחץ על קובץ אחד וקובץ שני והשם של הקובץ השני יהפוך לשם של הקובץ הראשון (בלי הסיומת, רק השם) או במילים אחרות, דרך פשוטה יותר לשנות שם של כתוביות לשם של הוידאו שזה קצת בעיה שיש לך *המון* קבצים לעשות להם את הפעולה הזאת. תודה

    • 1 תגובה
    • 920 צפיות
  22. Started by lexxx,

    שלום לכולם יש לי וירוס\מזיק כלשהו על המחשב שהשם שלו הוא: PCTattletale הוא נמצא אצלי בנתיב c:\windows\system32\winload עשיתי סריקה במצב בטוח באמצעות kaspersky וavg anti spyware והם לא מצאו את הוירוס.. רק xoftspy מוצא את הוירוס..... וכאשר ניסיתי להסיר אותו גם במצב בטוח וגם במצב רגיל אבל הוא אומר שכדי להסיר אותו צריך להפעיל את המחשב מהתחלה ואז הוא אומר שהוא לא הצליח להסיר אותו.... איך לעזאזל אני מעיף אותו?!?! נ.ב יש לי windows vista home preimuim תודה __________________

    • 9 תגובות
    • 920 צפיות
  23. Started by coorva,

    שלום יש לי XP PRO SERVICE PACK 2 התקנתי את הפלאש האחרון של מקרומדיה גירסה 8 אך למרות זאת כל פעם שאני פותח את האקספלורר ונכנס לאתר מופיע לי הערה למעלה שאני מתבקש להתקין שוב את ה- ACTIVE X על מנת לראות את האתר כמו שצריך. אני לוחץ מייד על INSTALL ACTIVE X וזה עושה רושם שההתקנה הצליחה והאתר ניראה היטב, אך בפעם הבאה שאני פותח את האקספלורר הבעיה חוזרת על עצמה שוב, ואני שוב מתבקש להתקין את ה- ACTIVE X. אודה למי שיוכל לעזור.

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  24. איזה תוכנה יותר טובה WinAVI.Video.Converter או x-3gp-video??

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  25. אז כבר יש לי נסיון עם מייקרוסופט, באמת שאף פעם לא איכזבו אותי WMP11 BETA סבבה.... MSIE 7 גם סבבה... VISTA איך שיצאה עבדה לי סבבה. בקיצר לא התאכזבתי ממייקרוסופט! אחלה חברה. אבל עכשיו!?!?!? התקנתי לתומי את גירסאת הבטא של אינטרנט אקפלורר 8 ולהפתעתי גיליתי שזה שיבש לי את המחשב, קיבינימאט זה דפק לי תוינדוס, הוא לא כתמול שילשום. והוא עושה "נתקל בשגיאה ועליו להיסגר" ונסגר בקיצר תוכנה דפוקההההה אל תורידו תבטא חכו לגירסא הרשמית לאלו ממכם שמשתמשים בו בכלל.... אני עד היום פעם פייר פוקס פעם אקפלורר עכשיו אני עם האקספלורר הזה כל כך גרוע! אני כבר ממשיך עם פיר פוקס 2 נקודה משו לא זוכר! לא להוריד אינטרנט אקספלורר 8 בדיחה עלובה, זה אפילו לא אלפה גועל נפש של תוכנה. הרסה לי תמחשב לעזאזל

    • 7 תגובות
    • 920 צפיות

דיונים חדשים בפורומים