תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכולם, אני מנהל רשת בחברה קטנה , שהמשתמשים נכנסים לאינטרנט דרך שרת אחר, השרת עמוס עד 100% , שמתי לב שזה מפני שאנשים רבים פותחים הרבה חלונות אקספלורר שהאקספלורר סגור , המעבד בקושי מגיע ל10%, רציתי אם כך לאפשר למשתמשים לפתוח רק חלון אינטרנט אחד בלבד בכל פעם , אך אינני מוצא שום אפשרות כזו בשום מקום , מישהו מכיר? תוכנה ? או משהו ?
-
- 10 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שהופכת תמונות לקובץ ווידאו ( ל DVD ) ותאפשר לי להוסיף גם מוסיקה כתוביות וכדומה רצוי שתהייה חינמית....
-
- 1 תגובה
- 923 צפיות
-
-
שלום לכולם באיזה תוכנה אתם משתמשים ולמה ? יש כלכך הרבה ואני לא יודע במה לבחור הייתי משתמש עד עכשיו בNORTON אבל גירסה 2005 שלו ממש מעצבנת אותי מה אתם אומרים ?
-
- 6 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש לי כונן DVD ורציתי לדעת מה התוכנה הטובה ביותר לשימוש
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
היי לכולם. ממש חייב עזרה. בימים האחרונים אני מקבל הודעת שגיאת script ב internt explorer כשאני פותח את ה flashget וכן בכל לחיצה בתוכנה (צירפתי תמונה) . כך שהשימוש בה נהפך לבלתי אפשרי ממש. כל הלשוניות הקשורות לעניין ה script וכד' בinternt explorer כמו שהן אמורות להיות (Disable script debugging, Disable Scipt debugging) התקנתי את התוכנה שוב שוב וכן ניסיתי גרסות שונות של explorer אך הבעיה לא נעלמת... ממש זקוק לעזרה. לא יודע מה לעשות. כמו כן, לעת עתה אשמח להמלצה כעל תוכנה לניהול הורדות מהראפידשר שניתן לקבוע תזמון להורדה ( לא jdownloder) שוב תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
כאילו פאק, מתי במקום לרדוף אחרי הגירסה הבאה, יתחילו המפתחים לטפל בבעיה הרצינית באמת של הדפדפן הזה, שאחרי כמה שעות של גלישה עם 3 טאבים פתוחים ובלי שום addons הוא מטפס מ40 מגה ל350. על כל מיליוני התלונות של המשתמשים הם עונים בכך שאין שום בעיה בדפדפן, אלה רק התוספות שגורמות לבעיה, טענה שהיא כמובן לא נכונה. אני אשכרה פותח את הtask manager ורואה איך הזיכרון שהוא תופס מטפס לעלה לאט לאט, מגה אחרי מגה, עד שכל חווית השימוש במחשב ובאינטרנט הופכת לבלתי נסבלת ויש צורך לסגור אותו. אני כבר שוקל ברצינות לעבור לגוגל
-
- 3 תגובות
- 923 צפיות
-
-
נתקלתי לאחרונה משום מה בשם הזה, ועד עכשו לא הבנתי מה בדיוק הסיפור של הדבר הזה. הדפדפן מתיימר להיות מותאם במיוחד לווינדוס, יותר מאשר פיירפוקס, בפועל הפופולאריות שלו ברצפה, אז מה קורה כאןו? הוא באמת יותר טוב לווינדוס או שזה סתם קישקוש? הם צודקים עם העיקרון שפיירפוקס בעצם לא "בנוי" בשביל ווינדוס?
-
- 9 תגובות
- 923 צפיות
-
-
ניסיתי לתקן את המדיה פלייר ,ומה שעשיתי נכנסתי להוספה או הסרת תוכנה ובצד ימין יש הוספה/הסרה של רכיביwindose סימנתי את מדיה פלייר בווי והמשך המדיה פלייר לא הוסרה.....אבל נגרמו נזקים אחרים האינטרנט אקספלור נעלם משולחן העבודה.....השאלה שלי אם זה הנזק היחידי שנגרם או שיש עוד? ואיך ניתן לתקן את הבעיה ..... בברכת תודה דודי
-
- 5 תגובות
- 923 צפיות
-
-
הכרטיס הוא כרטיס רשת חדש של Level One , עדכנתי קושחה. הIP סטטי. הייתי בשמחה "משנמך" לגרסה 5, אבל זה בלתי אפשרי. לא מצאתי פתרון לזה בחיפוש בפורום\ברשת. מישהו מכיר\יודע למה זה קורס? (כן, גם אני לא סובל את התוכנה הזו, זה בשביל אחי הקטן). תודה מראש. (וחג שמח)
-
- 6 תגובות
- 923 צפיות
-
-
-
עשיתי חיפוש ולא מצאתי את מה שאני צריך אני צריך שמישהו יהיה נחמד ויסביר לי בדיוק מה אני עושה כדאי להתחיל להוריד ב MIRC 6.12, מההתחלה עד הסוף (אפשר גם בפרטי, אפשר גם לא). ועד שאלה: יש לHW ערוץ בIRC ? תודה 8)
-
- 9 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אני רוצה לשכפל דיסק sata לדיסק sata אחר , כמובן את מערכת ההפעלה ושאר המחיצות הקיימות . ניסתי בעזרת גוסט 2003 וכאשר עלה המסך של הדוס הוא ניתקע ולא הסכים להעתיק . בעזרת איזה גוסט ממולץ לבצע את העתקה ? ויש לכם מושג למה הוא ניתקע ? לפעמים גם כאשר אני מנסה לבצע בעזרתו גיבוי הוא ניתקע . כמובן התוכנה חוקית , אולי להשתמש בגוסט יותר ישן שמתאים לדוס ? עוד שאלה קטנה , האם מותר לשכפל דיסק sata ל ide ? רעיונות בבקשה ...
-
- 0 תגובות
- 923 צפיות
-
-
הכרטיס קול שלי זה Creative 5.1 ופעם היה לי תוכנה 3 d winamp לא זוכר לא יודע מה היא הייתה משפרת מזה יפה את הסאונדדד חבל על הזמן מישהו מכיר את התוכנה או תוכנה דומה ? :- :
-
- 10 תגובות
- 923 צפיות
-
-
צריך למחוק וירוס (לא אצלי ;D ) , שלא נמחק בתוך התוכנה.
-
- 1 תגובה
- 923 צפיות
-
-
אני די מתוסכל... הורדתי את הגירסה החינמית האחרונה שלו (כמובן, רק מהסיבה שאמורים להיות לו עידכונים חינמיים) והוא לא יכול להוריד עידכונים!!!! אם מישהו מכיר את הבעיה הזו אצלם אני אשמח אם הוא יודיע לי מה הפיתרון... "...incomplete...the update server could not..." תודה אופק
-
- 13 תגובות
- 923 צפיות
-
-
יש לי קובץ PDF עם התמונה הזאת: כמו שאתם רואים יש כמו ריבועים כאלו ליד כל עיגול, זה כנראה layer של צל או משהו, אבל גם כשאני מעתיק את זה לפוטושופ זה נראה כשכבה אחת ואי אפשר למחוק את זה. איך אני יכול למחוק את הריבועים האלו? תודה :]
-
- 2 תגובות
- 923 צפיות
-
-
חבר שלי חטף וירוס רציני כנראה מפייס-בוק. כפי שאתם בטח מכירים הוא מטיס מלא תוכניות "אנטי ספיי" שלמעשה הם ספיי בעצמם. הבעיה שהמחשה נתקע לפני שאני מצליח לסיים להתקין את האנטי וירוס, ואני כמובן לא מצליח להתקין את האנטי וירוס דרך SAFEMODE שם המחשב רץ חלק ללא תקיעות. כעת הצלחתי בצורה משונה ביותר להתקין NOD32 החדש ביותר בגרסאת הטרייל. הוא למעשה לא סיים את ההתקנה המלאה אך באיזושהיא צורה מוזרה, האנטי וירוס הצליח לרוץ. הייתי מעדיף עם מישהו יודע על אנטי וירוס שיכול לרוץ בסייף מוד דרך דיסק ללא התקנה או אנטי ספייור שיכול לרוץ באותו צורה. אם הוא יוכל להדריך אותי בצריבת הדיסק הודה לו מאוד.
-
- 9 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שניתן יהיה להגדיר לשמור דף אינטרנט כלשהו עם כל תתי הקישורים שבו. תודה.
-
- 5 תגובות
- 923 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב נוסף ישן יחסית, שהתקנתי עליו בזמנו את האנטיוירוס 9 Avg. כמו שזה נראה, התוכנה כבדה על המחשב והיא גורמת לאיטיות רבה. ניסיתי להסיר את התוכנה ע"י Uninstall גם דרך הסרת התוכניות של הווינדוס, וגם דרך ה-Uninstall של התוכנה עצמה. הפעולה מתבצעת, אולם בסוף הוא רושם שיש לו 2 שגיאות, כאשר בפועל ההסרה לא מתבצעת והתוכנה ממשיכה לפעול. כיצד ניתן לפתור זאת? (לא מתחשק לי לפרמט שוב את המחשב...) ד.א, איזה תוכנה מומלצת במקום, כזו שלא תכביד על המחשב? תודה
-
- 1 תגובה
- 922 צפיות
-
-
-
-
שלום. השתמשתי בתוכנה COMBOFIX כי היו לי מלא וירוסים. לאחר סיום הפעולה, הוירוסים נמחקו אבל גם ה LOCAL AREA CONNECTION וכנראה גם הקול. אני מנסה להתקין מחדש את הדריבר של כרטיס הרשת, אבל לאחר ההתקנה הוא לא מופיע. מה אני עושה??
-
- 10 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום חברים . יש לי כרטיס מחברת LEVEL ONE מסוג WNC-0301 שקניתי לא מזמן . אבל החלפתי WINDOWS לפני כמה ימים מVISTA רגילה ל VISTA 64BIT , ואז הדרייבר לא התאים. בסוף מצאתי דרייבר מתאים כמעט אבל תתקלתי בבעיה !!והבעיה היא שכל הזמן האינטרנט מתנתק !!!! בבקשה אני רוצה דרייבר שכן עובד ושהוא כן לחברת LEVEL ONE כי מה שהורדתי זה RLINK .
-
- 8 תגובות
- 922 צפיות
-
-
הורדתי סוס טרויאני מאיזה אתר ולא פתחתי אותו.יש מצב שהמחשב שלי נדבק בלי שפתחתי את הסוס?
-
- 11 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי WINDOWS 8 וכמו שאתם יודעים התוכנה Windows Defender באה באופן מובנה עם WIN8 . עכשיו הבעיה היא שהתוכנה לא מתעדכנת באופן אוטומטי נכנסתי להגדרות התוכנה ואין שם שום אופציה לכוון את מועד העדכונים אשמח אם תעזרו לי לתקן את הבעיה הזאת כי זה ממש תרחה כל פעם לעדכן ידנית את האנטי וירוס...
-
- 3 תגובות
- 922 צפיות
-


