עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ScreaMan,

    אני מחפש תחליף לקאזה אם מישהו יודע על שם של תוכנה שהיא כמו קאזה אז אני יודה לו מאוד אם יומר לי את שמה

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  2. Started by מסבחה,

    יש לי מסנג'ר לייב 8.5 מותקן על חלונות XP, עם מלא מלא אייקונים (Emoticons) ואני רוצה לגבות את כולם ולפרמט. הבנתי שהמידע אמור להיות כאן: C:\Documents and Settings\<windows accountname>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<your_msn_id_number>\ בתוך תיקיה בשם CustomEmoticons אבל יש שם רק חצי מהאייקונים... חיפוש בגוגל העלה כל מיני תוכנות שונות ומשונות ואני לא יודע מה לבחור. מישהו עשה את זה ויכול לעזור? אם אני שומר את כל התיקיה ההיא זה יעזור? אשמח לכל עזרה או רמז!

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  3. שלום כאשר אני מבטל את הפיירוואל אין שום בעיה כאשר אני מפעיל את הפיירוואל אני לא מצליח להכנס לאתרי FTP ניסיתי כבר לשנות הגדרות של הפיירוואל אך ללא הצלחה (אגב גם עם תוכנת FXP אני לא מצליח בגלל הפיירוואל) בבקשה שמשהו יפרט לי איך עושים בתודה מראש

  4. מדוע דפדפן IE8 כל כך איטי ומעמיס על המערכת אצלי? סה"כ פתחתי 3 לשוניות של פייסבוק, ותראו את גודל הזיכרון הפנימי שהוא תפס: http:// לעיתים קורה שהוא נתקע, וצורך כך: כרגע אני עם פיירפוקס, 20 לשוניות והוא סוכר. אז איך זה שאצלי הIE כל כך מעמיס ואיטי ?? מעבד P4 3.0GHZ@1.5GHZ וזיכרון 1GB.

    • 4 תגובות
    • 925 צפיות
  5. Started by שבע-שנים,

    שלום, יש לי בעיה די מעצבנת עם התוכנה הזו, בכל פעם שאני מנסה לפתוח קובץ (לא משנה איזה) המחשב עושה ריסטרט. ניסיתי למחוק את חבילת הקודק שהייתה לי על המחשב, אבל גם זה לא עזר. מישהו יודע מה הבעיה ויותר חשוב איך לפתור אותה?

  6. היי מאז שGAMER. co .il (תמחקו רווחים) שינו עיצוב של האתר הוא כל הזמן מרסק לי את הFIREFOX 3.01 שלי יש למישהו פתרון ??

    • 9 תגובות
    • 925 צפיות
  7. שלום לכולם היום סוף סוף החלטתי להיפטר מה-XP שיש ולהוסיף את המקום לכונן של הוויסטה שלי, עכשיו אני צריך כמה דברים ממש קטנים מה-XP אז אני מתקין עכשיו אותו בVirtual PC של Microsoft. עכשיו השאלה שלי, האם הווינדוס הווירטואלי שהוא מקבל ווירוס, האם הוא מדביק רק את המחשב הווירטואלי, או שהוא יכול לפגוע גם במחשב המארח...? ובקשר לדרייברים עדיין לא הגעתי לקטע , מתקינים כרגיל, או שיש דרך אחרת?

    • 10 תגובות
    • 925 צפיות
  8. Started by erez_sots,

    שלום רב, אני מצטרף חדש כאן, ורציתי לשאול אם מישהו יודע איך אפשר להוריד תוכנה לשליחת הודעות לביפר? אם מישהו יודע, שיעזור לי בבקשה. תודה ושבת שלום!

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  9. Started by Vatos-Locos,

    חשבתי שזאת בעיה בקישוריות לרשת - אבל ההורדה מגיעה בסופו של דבר למהירות טובה... חשבתי שזאת בעיה בטראקר - אבל אצל אחרים זה מגיע למהירות גבוהה מהר מאוד. אז מה יכולה להיות הבעיה? למה רק אצלי התאוצה כל כך איטית? ולכל המתחכמים, מדובר על טורנטים חוקיים, אני כל היום יושב ומוריד אובונטו ואופן-אופיס. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 925 צפיות
  10. Started by mtomy,

    שלום לכולם. יש לי תופעה מוזרה עם WINDOWS 98 SEלאחר כשעה שעתיים שאני לא נוגע במחשב אני מקבל מסך שחור עם סמן מהבהב בצד שמאל למעלה ואין לי אפשרות לבצע שום דבר חוץ מלבצע איתחול של המחשב. החלפתי כרטיס מסך וזיכרון ועדיין יש לי את התופעה. למישהו יש רעיון ? בתודה מראש על כל תשובה טומי

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  11. Started by r.b.y,

    שלום אני מעונין לדעת כיצד אני רואה דרך תוכנה את החלקים שיש במחשב כלומר אומרים שיש לי מעבד כזה זיכרון כזה אני רוצה לדעת איך אני מגיע במחשב ולראות את זיהויי החלקים תודה

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  12. Started by snoopi,

    יש לי בעיה שכשאני מוריד בתוכנה U torrent אני לא יכול לגלוש באינטרנט . אצלי במחשב זה ממש לא נותן לי ולשאר המחשבים בבית זה רק מאט את הגלישה (וזה הגיוני כי אני מנצל את כל רוחב הפס) איך אני פותר את זה ? אני צריך להגביל את מהירות ההורדה או גם את מספר החיבורים ? ואם כן כמה מומלץ? יש לי 10 Mbit . תודה

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  13. Started by miki891,

    אני מנסה לעלות בדוס.ורואים טבלה רשימה הרבה ולא יודע איזה מיהם הוא הנכון. אני מחפש אופציה שניקרא ProduKey 1.50 בקטגוריה passwords tools. הרשימה לא מדוייקת.לא מצאתי תוכנה שניקרא ProduKey 1.50. איך אני מוצא אותו ברשימה? בתודה מראש מיכאל

    • 3 תגובות
    • 925 צפיות
  14. Started by 3d7,

    שלום! אני מחפש תוכנה חינמית לwindows שאפשר לגרור לתוכה קבצי וידאו, והיא מציגה מידע לגבי הקובץ, כגון: 720p 1080p divx xvid ac3 dts וכיוצא בזה. אשמח לקבל המלצות.

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  15. שלום לכולם, חיפשתי פיירוול,פעם השתמשתי ב SYGATE,עבד בסדר עכשיו פתום הוא נתקע ולא עובד לי(ניסיתי להתקין עוד ועוד פעם מחדש...) הלכתי על ZONE ALARM,התקנתי,בא להיכנס לאינטרנט והמחשב שנייה לפני שנכנסים עושה ריסט!!! ??? עלה המחשב כיביתי את ה ZA עדיין אותו דבר... רק כשמחקתי את ה ZA לגמרי אז נכנס... בבקשה תעזרו לי אם אתם יודעים מה יכולה להיות הבעיה... או אולי ללכת על פיירוול אחר? בכללי אני יודע ש ZA זה אחד ההכי מומלצים וחזקים למחשב ביתי. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  16. Started by Wolf-Net,

    שלום, רכשתי לפני 3 חודשים USB Skype Gateway מאתר סיני המכשיר הגיעה עם תוכנה שנקראת ITA, התוכנה עובדת עם ה- SKYPE . עברתי אחרי כל ההוראות התקנה והכל עבד לי כמו שצריך עד ש.... בזמן האחרון אני מתקשר דרך ה- SKYPE במחשב הנייד לבית השני שבו מחובר ה- Gateway אחרי 1-4 דק' בערך ישנו צפצוף כמו של ניתוק. לא ידוע לי למה זה קורה וניסיתי למצוא כל דרך (שאני מכיר) למצוא פתרון. אני זקוק לעזרה למצוא תוכנה אחרת או מישהו מכיר את התופעה הזאת ואיך אפשר לסדר את זה. זה המפרט אם זה יעזור: USB Gateway,USB Skype Gateway with PSTN LK-C18 תודה על העזרה זאב.

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  17. Started by shahar2k7,

    שלום לכולם, רציתי לדעת איזו מערכת הפעלה כדאי להתקין על המערכת הנ"ל : Intel q8400 GIGABYTE G41M-ES2L 4GB DDR2 800MHz Sapphire HD5750 1GB ENERMAX 525W האם x86 או x64?? הבנתי (אולי לא נכון) ש x86 מאפשר שימוש רק ב 3.25GB DDR אבל משתמש למערכת ההפעלה במה שלא מאופשר למשתמש. וגם שבכמות כזו של זכרון לא כדאי להתקין x64 כי הפעולות יהיו יותר איטיות. בגדול, העבודה על המחשב היא תכנות. Visual Studio 2010 Linux Mint Isadora על VMWARE. המכונה הוירטואלית של הלינוקס מקבלת 1.5GB DDR לכן אני מעדיף להתקין x64. השאלה אם x64 => יותר זכרון => פחות ביצועים ?? תודה ושבת נפלאה לכולם. שחר.

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  18. Started by silky,

    כל פעם שאני פותח מספר כתבות כטאבים חדשים אני מקבל את אותו הפופאפ. הבלוקר המובנה לא חוסם אותו. מצ"ב תמונה. איך מעלימים? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  19. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! מישהו אולי מכיר תוכנה חינמית לשחזור קבצי NTFS תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 925 צפיות
  20. התקנתי אתמול אקספולרר 7 לאחר ההתקנה הוא ביצע אתחול אבל לאחר שהמחשב עלה הוא נתקע רק עם הטפט שלי בלי שום כפתור לחיצה על קונטרול אלט דיליט הביא את שורת הפרוססים שלי SYSTEM IDLE PROCESS תופש משהו כמו 98 אחוז שולחן העבודה לא עולה לי ואין לי דרך להעיף את האקספורר אולי הוא התחיל את הבלאגן מערכת הפעלה XP SP2 זהו אין לי דרך להכנס להוספה הסרה למרות שאני יכול להריץ משימה מתוך הטסט מנג'ר תנו לי כיוון בבקשה לא בא לי להתחיל מהתחלה תודה :s05:

    • 14 תגובות
    • 925 צפיות
  21. Started by dash1,

    Have a new computer with XP. got from a friend an old pinnacle BlueBox to connect to VCR and convert from analog to digital to my new I7 in order to save to my computer my old family tapes. The computer found and set the driver but the luck stoped here. The picture did not come up on my Adobe premire nor on my Megix 15. My vcr is mono so I tried to connect to the box with RCA jack for video and one for audio.but could not capture. Help please

  22. מעניין לדעת מה אתם חושבים, אם פיספסתי איזה אנטי וירוס תודיעו אני אוסיף לסקר

    • 6 תגובות
    • 925 צפיות
  23. Started by Vatos-Locos,

    יש לי תיקיה עם כמה קבצי ZIP ולא בא לי לפתוח אותם אחד אחד בימי הדוס והנורטון קומנדר היה את ה "pkunzip" או משהו בסגנון שהיה עושה את זה בפשטות משהו בסגנון של לסמן את כל הקבצים ולכתוב "pkunzip *.zip" וכאלה דברים... מכוון שאני בXP ולא בדוס יותר.. אני מחפש דרך לעשות את זה בצורה יותר נוחה וחכמה (עם הכלי לפתיחת ZIP של הוינדוס לא נראה לי שאפשר..) טנקיו.

    • 3 תגובות
    • 925 צפיות
  24. Started by solo53,

    עד עכשיו השתמשתי בטימר שנמצא במערכת ההפעלה Scheduled Tasks טוב השתמשתי עד כה ב WIN2000 ואם תוכנת AUTOIT ועם סקריפט קטן שהיה מזיז את העכבר לנקודה מסוימת במסך מקיש קליק שמאלי ואחר מכן זז הצידה בעיקרון השתמשתי בזה לצורך הקלטה עם תוכנת DR. DIVX אם אני מפעיל את הסקריפט מתוך RUN או הקלקה עליו הוא עובד אבל Scheduled Tasks לא מפעיל אותו כלל הסיומת שלו VBE והדוגמה היא -------------------------------------------------------------------- '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ' ' Example WSH Script (VBScript) ' ' ' ©1999 Jonathan Bennett, jbennett@hidden.demon.co.uk ' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''…

    • 1 תגובה
    • 925 צפיות
  25. Started by blackbimer,

    וגם שני ניכנס לעמוד הבעיות והפתרונות שהתוכנה מפנה אותי אליו אין תשובה לבעיה הזאת מישהו יודע? כתוב לי שהקטבץ פגום. א הורדתי עוד פעם את הסרט (130 mb) ועדיין אותה בעיה.. מישהו יכול ללעזור הסרט הוא .... די כחלחל של טרה פטריק (virtual sex-tera patrick) מומלץ !

    • 6 תגובות
    • 925 צפיות

דיונים חדשים בפורומים