תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני וחברי יצרנו סרט (המון המון המון השקעה, 7 שעות צילום ו9 שעות עריכה...) יצא בסוף 13 דקות בעיקרו זהו סרט מחווה למטריקס שעשינו לכבוד מסיבת הסיום במועדון הקראטה שלנו : כן... בקיצור יש רק בעיה אחת, החרא הזה שוקל 114 מגה... שזה סבבה על דיסק אבל אין לי שום דרך להעלות כזה קובץ גדול לאינטרנט על כן אני שואל, האם כדי לי לקמפל את הקובץ ולקודד אותו לצורה אחרת, במידה וכן, איך אני עושה זאת ובאיזה כלים? בתודה מראש יואב נ.ב. שם הסרט: KARATERIX RELOADED
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
היי אנשים במחשב עליו מותקנת XP home ומותקנים הרכיבים: הציפ: intel pentium 4 530j 300MHZ, לוח האם: ntel avalon d915gav (כן המחשב ההוא של החבר) נתקלתי בבעיה רצינית עם הכוננים האופטיים. ועוד שתי בעיות של עם כרטיסי PCI (כתבתי בת'רד נוסף http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=459674.new היות ונראה לי שלא קשור) 1. כרגע, משום מה כל דיסק DVD ריק שאני מכינה אל שניהם מופיע כדיסק מלא ולכן בצורב לא ניתן לצרוב עליו. ניסתי שתי חבילות שונות של דיסקים ריקים. אחת של אופיס דיפו והשנייה של ורביטיים. ניסיתי גם לצרוב בכמה תוכנות אולם גם באלו שבתחילה אפשרן לי לצרוב, תמיד בשלב כלשהו הצריבה נכשלה. 2. מידי פעם אחד האופטיים (או שניהם) פתאום אינו מסוגל לקרא דיסקים מלאים (DVD ו-CD) והדבר היח…
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי איזה תיבת אימייל בGMAIL שמסרתי את הכתובת שלה לכל מאן דבעי וכידוע התוצאה היא הצפת התיבה בספאם אז יצרתי אינסוף פילטרים ויש איזה כתובת של דואר ספאם שהפילטר לא משפיע עליה כלומר אפילו שהגדרתי לסנן דואר מהכתובת הנ"ל עדיין אני מקבל ממנה דואר ספאם יש למישהו איזה עצה ? או שזה מקרה אבוד ? תודה חבר'ס
-
- 11 תגובות
- 927 צפיות
-
-
-
שלום בעקבות gears of war הייתי צריך להוריד דרייבר למעבד שלי (3800+ AMD) או בשם המלא:AMD Processor Driver for Windows XP and Windows Server 2003 version (x86 and x64 exe) 1.3.2.16 הורדתי מהאתר של AMD, הורדתי מהאתר הראשון שהופיע בגוגל, אפילו התקנתי מהתיקיה של gears, אבל בכל הפעמים הוא מתקין לי את 1.3.2.0 ??? גם בadd\remove רואים את הגרסה עם ה0 בסוף ולא ה16. למה לעזאזל זה קורה? כאילו זה משתנה מהאתר עד לקובץ EXE... פתרונות יתקבלו בברכה.
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
יש לי את זה ב-C:\Program Files\Creative מה זה זה לא איזה ווירוס אני מקווה
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
קניתי מדפסת חדשה של XEROX לייזר שחור לבן דגם 3121. ב EPSON PHOTO "הישנה" שלי היתה לי תוכנה שקוראים לה STATUS MONITOR ויכולתי לדעת כמה דיו נשאר לי אני רוצה את אותו דבר גם למדפסת XEROX החדשה שלי כתוב (באיזה מקום שאפשר לשנות את השפה של הדריבר) שקיימת תוכנה כזאת אבל אין לי את התוכנה... וגם לא קיבלתי בדיסק משהו יודע משהו בעניין? תודה מראש יניב
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מחפש תוכנה קלה ופשוטה למיקסוסים ועריכת מוזיקה עם אפשרות להקלטה מבחוץ וכל מיני אפשרויות תודה
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שמעו אחים שלי יש תוכנה שמאיצה את האינטרנט והאימיול? כי זה די איטי....
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-
-
ערב טוב לכל הנמצאים אני מקווה שהגעתי למקום הנכון. אני אמא לילדים והתחברתי לאינטרנט לפני שבוע. לצערי שמתי לב שילדיי גולשים באתרים לא פונוגרפיים. רציתי לדעת האם יש לכם תוכנה חינמית מומלצת על מנת למנוע כניסה לאתרים אלו. ידוע שבוינדוס XP יש גירסאות אבטחה,אבל כאשר הפעלתי את זה ראיתי שהוא חוסם לי גם אתרים רגילים. אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ערב טוב תהילה
-
- 2 תגובות
- 927 צפיות
-
-
חברים אני מחפש מדריך צריבה לנרו 6 על כל פרקיו מי יכול לסייע יבורך :s05:
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
איך מוחקים לצמיתות את כל היסטורית החיפוש באימיול? ניסיתי ctrl+a ולא עזר. תודה.
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום אני משתמש ב word 2010 הרבה זמן ללא בעיות לאחרונה החלה בעיה שאני מעתיק טקסט מהאינטרנט. קודם כל הוא מופיע משמאל לימין ובנוסף הוא מועתק בגודל בגודל 10 אני קודם צריך לשנות אותו לימין ודבר שני להגדיל את הגופן לפני זה הוא הופיע מימין לשמאל ובגודל נורמלי איך להחזיר את המצב לקדמותו תודה
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
מאיפה אני מסיג פוטושופ ? אין לי ואני רוצה ? יש למישו להגיד לי ?
-
- 5 תגובות
- 927 צפיות
-
-
תראו תבמונה כל פעם שאני מפעיל תMSN מסנג'ר הוא רוצה תהתקנה של הWINDOWS MESSENGER.. אני מביא לו והוא מתקין אבל זה קופץ מדי פעם מחדש ונמאס לי .איך אני מבטל שלא יקפוץ לא רוצה תווינדוס מסנג'ר הזה בMSN שלי (הסרתי את הווינדוס מסנג'ר מהמחשב וניסיתי להתקין מחדש MSN MESSENGER)..לא עבד :'( [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני שתתנפלו עליי,אני חיפשתי כבר בכמה עמודים,ובחיפוש של הפורום ולא מצאתי תשובה לשאלתי,למרות שאני יודע שכבר שאלו זאת בעבר. אוקיי,אז... אני משחק ב-Counter-Strike, ואני רוצה לבנות סירטון (הגיעה הזמן)!!! עכשיו,עם איזו תוכנה אני מסריט סירטון ממשחק - סירטון בעל איכות טובה! (כמובן שאם זה שוקל הרבה אז דרך להפחית את המשקל). בתודה מראש, MuTaTiOn.
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום חבריה כרטיס ל4 מצלמות ,לא מוצא אותו ברשת האינטרנט,אי אפשר לקבל שירות או תמיכה אלא רק בתשלום,אתה רוכש את הכרטיס אינך מקבל דיסק התקנה והם מחייבים אותך בחתונה קטולית כל שנה , אודה באם יש פתרון אוליי באמצעות תוכנה אחרת ואו כל פתרון להפעיל את המצלמות תודה הכרטיס:TIAMBO HJR-4102E-L-05V ) נראה שזה הצ'יפסט מס נוסף על הכרטיס :c1rs-a 0405aaps
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
שלום יש ל מחשב נייד ומשום מה באמצע הגלישה הוא התחיל לי את המחשב מחדש ואיך שאני בא להיכנס לווינדוס הוא לא נותן לי (גם במצב בטוח אני לא מצליח להכנס)אני חושב שיש מסך כחול לחצי שניה ואז הוא מתחיל מחדש ניסיתי את hirens לא מצאתי וירוס או משו דומה חשבתי להעתיק מחדש את הקבצים של האיתחול(איך אני עושה את זה?) למישו יש עוד רעיונות? תודה
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
התקנתי ווינדונס 7 באנגלית ע"ג ויסטה בעברית, מה שאומר שלא נעשה שדרוג אלא הותקן "על" - והקצבים הועברה לתיקיה .old. האם ישנה דרך לגרום לכל המיילים או/ו אנשי הקשר שלי שהיו לי באאוטלוק "להתלבש" על האאוטלוק בווינדוס 7? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב את כל השירים שיש לי ב PLAYLIST ישר לדיסק בעזרת התוכנה ויהיה פורמט MP3 ולא WAV, אפשר לעשות את זה?
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין לדעת אם אני פותח mp3 בעזרת התוכנה המקצועית לdbpowerAmp ל- WAV, ואז צורב ב-NERO ל- audio cd האם יהיה הבדל באיכות של השיר או שניתן לוותר על התוכנה dbpoweramp ולתת ל- NERO לעשות את העבודה ופתיחת הקבצים ?
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
אני לא לא בטוח אם זה מתאים לפה אם לא אז תעבירו בזמן האחרון ביוטוב לכול לינק אם סרטון כותב לי שאו שג'אווה סקריפט סגור או שיש גרסה ישנה של פלאש אבל בלינק שכתוב אחרי שיש לי גרסת פלאש ישנה כתוב שבשני המחשבים שלי שיש את הגרסה הכי חדשה ואין את הסרטון פלוס רואים את האתר כאילו שינו כמה דברים ולא כמו האתר רגיל אלה הכול מבולגן האם יש פתרון לזה? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 927 צפיות
-
-
יש לי גרף המבוסס על נתונים ואני רוצה להזיז את הקו האפור למעלה/למטהניסיתי לבחור אותו בעכבר או במקלדת עם החצים למטה/למעלה וזה לא עזר.help!
-
- 0 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני ממש אוהב CHROME - באמת גוגל אין עליהם ! בכל אופן אצלי הגדרתי שדף הבית זה ה"8 טאבים" ההכי פופולריים - אחלה דבר העניין הוא ברזולוציה 1920*1200 זה קצת משאיר מלא מקום שימושי וריק השאלה יש אפשרות להוסיף עוד טאבים במסך הראשי ?
-
- 1 תגובה
- 927 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתוכל להמיר מ-avi ל-VCD מישהו יכול לעזור לי ? :s05:
-
- 3 תגובות
- 927 צפיות
-


