עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום יש לי מחשב עם XP HOME שהשפה שלו ברוסית ואני רוצה להשאר עם שפה רוסית אבל רק להוסיף את הכתיבה בעברית. לא יכול לפרמט יש לי שם תוכנות עם רשיון חוקי שאבדו לי הרשיונות שלהם. בכל מקרה, השגתי דיסק מקורי של XP HOME בעברית ואני נכנס ללוח בקרה לשפות ושם וי על להוסיף שפות מימין לשמאל והוא נכנס לתוכן הדיסק אבל לא מוצא מאיפה לחלץ את השפות יש תיקיית LANG אבל היא ריקה והוא לא נותן לי לבחור כלום מתוך תוכן הדיסק וכמובן גם לא מוסיף את העברית לרשימה. ניסיתי עם צורב חיצוני אשמח לעזרה

    • 7 תגובות
    • 928 צפיות
  2. Started by big_fishy,

    לדוגמא אם יש לי שלום אז שהתוכנה תוכל להפוך את זה ל-םולש ולהפך... יש תוכנה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  3. Started by ofir626,

    זה משגע אותי אני לא יודע מה זה החמור... :-[ :-[

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  4. Started by Green,

    שלום ברצוני לדעת בכמה אני יכול למכור מספר ICQ בעל 6 ספרות מספר מאוד קליט ונדיר (מיוחד רק של מקורבים לחברה) ואיפה עדיף למכור בשביל לקבל עליו כמה שיותר בארץ או בEBAY תודה

    • 8 תגובות
    • 928 צפיות
  5. Started by GaLmgnT,

    שלום! פתחתי לאחרונה חשבון של WindowsLive, ורציתי לדעת אם קיימת אפשרות לשנות את הכתובת של המסנג'ר הישן שלי כך שיהיה תואם לכתובת החשבון החדש שפתחתי, כך שאוכל להתחבר דרך החשבון החדש שלי לאותו המסנג'ר. גיגלתי קצת את העניין, אבל לא מצאתי בדיוק את מה שאני מחפש. אשמח לעזרה בנושא

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  6. יש דבר כזה?

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  7. שאני מנסה להתקין Windows על דיסק או קיי הוא מפצל לי אותו ל 2 מחיצות. מה שלא קרה לי אף פעם. למה זה קורה?

    • 0 תגובות
    • 928 צפיות
  8. הכותרת אומרת את הכל אבל בכל-זאת אני מחפש תוכנה חינמית ואמינה עם ממשק משתמש נוח לצריבה. בגדול אני מחפש מה שנרו הייתה פעם לפני שהיא התנפחה למימדים לא הגיוניים.

    • 10 תגובות
    • 928 צפיות
  9. Started by magnom,

    לא מצליח לכתוב את הנוסחה או בדרך הזו לעשות דרך המחשבון מדעי את הפעולה הבאה (106*314.15)/1 ולבסוף תלחץ ENG [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  10. Started by Nahum2,

    מישהו משתמש בכזו? או שכולם על הדפדפן? האם יש יתרון לשימוש ב OUTLOOK או ב THUNDERBIRD על GMAIL?

    • 4 תגובות
    • 928 צפיות
  11. Started by Banana-Man,

    הורדתי שני משחקים ג'י טי איי סאן אנדראס וג'י טי איי 3 אני מנסה להפעיל אותם הוא מביא לי הודעה האם אני רוצה לשלוח דו"ח שגיאות. פעם הייתי משחק במשחקים האלה במחשב הזה לפני מלא זמן אבל לפני שנה+ איך אני מתפטר מזה? יש לי מחשב באמת ישן אבל המשחקים האלה היו מותקנים לי פעם במחשב ועכשיו הורדתי אותם שוב. Geforce 2 mx 440 intel p4 1.8 256 ddr זה המפרט פחות או יותר. מה אפשר לעשות?

    • 12 תגובות
    • 928 צפיות
  12. הפיירואל ממשיך לשאול אותי עם להסכים או לא להסכים להריץ כל מני דברים שמתסיימים ... בה exe ועוד מופיע לי הודעה שיש לי ספייאור מסוכן על המחשב ועם אני רוצה לגשת לפה ולפה אז לחצתי כן ואז זה ניסה להוריד לי עוד משהו exe אז מהר ביטלתיאת זה וזה לא הוריד לא יודע יש מלא דברים שלא קשורים ועובדים על המחשב exe exe exe כל מני תוכניות שאני בטוח שלא אומרים להיות מה אני אומר לעשות ?

    • 9 תגובות
    • 928 צפיות
  13. חברה יש לי את התוכנה אוורסט ואאני לא כולכך מבין בא..אז יש לי שאלה.. איך אני יודע של מה בדיוק כול טמפרטורה? כי יש כמה דברים של מעבד כמה דברים של ארד דיסק וזהה..

    • 10 תגובות
    • 928 צפיות
  14. יש לי מחשב עם Win XP SP1 ואני משתמש באחת הנגזרות של IE6. התקנתי את הגרסה האחרונה של Java Runtime Enviroment, אבל עדיין באתרים רבים מאוד כמו למשל www.doom3.com או אפילו ב-ynet לעתים קרובות popupsמופעלי ג'אווה מסרבים להופיע. פרמטתי את המחשב לפני שבוע, אבל הבעיה הייתה גם לפני כן, רק שעכשיו היא חמורה יותר. מה אני יכול לעשות? (החלונות לא חסומים ב-internet options).

    • 5 תגובות
    • 928 צפיות
  15. Started by Imtheman,

    קיימת תוכנה שאינה קשורה ל WINDOWS ומסוגלת להפעיל סרטים ?

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  16. Started by bilbo,

    אני מעוניין להפוך את ה DVD שלי ל ZONE FREE. אמרו לי שיש תוכנה שמבצעת את זה בלי ליצרוב FRIMWARE חדש וכך לבטל את האחריות על הכונן. תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  17. מצ"ב ההודעה [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 928 צפיות
  18. שלום, יש תוכנה שיכולה לקרוא את הקוד מתוך המעבד של כרטיס הפיתוח AT89c5131 ולאפשר לשמור לי אותו על המחשב לצורך עריכה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 928 צפיות
  19. אני משתמש ב Aurora בגירסתו האחרונה, ויש לי הרבה מועדפים (סימניות) וזה מציק כל פעם ללחוץ על החץ הקטן ולחפש סימניה רצויה. איך אני מרחיב את הסרגל הזה לשתי שורות או יותר? ניסיתי "התאמה אישית". לא הצלחתי להוסיף שורה. תודה. ;D

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  20. אני כרגע במחשב של אבא שלי,אצלו כל החיים זה רק המשחק הזה שש-בש דרך YAHOO עכשיו זמן התגובה הוא מאוד מאוד איטי,זאת תופעה של כמה חודשים,שלחנו מייל ל YAHOO והם טוענים שאצלהם הכל בסדר,למיטב ידיעתי המשחק עובד על JAVA,הסרתי והתקנתי את JAVA מחדש כמה פעמים אך הבעיה עדיין נשארה,מה עוד אפשר לעשות שלא עשיתי כדי להריץ את המשחק? אני חייב להגיד שהמחשב רץ מהר ואין שום בעיה של איטיות במחשב זה רק במשחק של השש-בש חשבתי אולי לשחק בהגדרות של JAVA אבל אין לי כל כך מושג.. אשמח לקבל עזרה תודה רבה מראש

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות
  21. יש לי לפעמים שעה פנוייה לקרוא על חומר שאני אוהב בעבודה ואז נגיד פתחתי משהו כמו 5-10 לשוניות עם אתרים שונים על אותו נושא. אני רוצה לשמור אותם איכשהו ולשלוח באימייל, כדי שבבית אני אוכל לפתוח אותם בקלות בFF במחשב בבית ולכתוב עליהם חדשה. כן, אני יכול פשוט להעתיק איזה 10 לינקים למייל ואז לפתוח אותם אחד אחד, אבל חשבתי אולי אפשר לשמור משהו כפונקציה של הדפדפן.

    • 6 תגובות
    • 928 צפיות
  22. Started by kokoki,

    שלום, נגן הפלאש שלי לא עובד. זאת אומרת שכשאני רוצה לראות סרטונים באינטרנט כמו ביוטיוב וכו' אני רואה מסך ירוק בנגן. יש לציין שניסיתי לעדכן את הנגן כמה פעמים והסרתי אותו והתקנתי כמה פעמים ועדיין נשארה אותה בעיה. בעיה זו מופיעה בין באקספלורר 8 ובין בכרום. אשמח אם תוכלו לתת לי פתרון למצב. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 928 צפיות
  23. Started by guy 12,

    איך אני מוחק כל מה שעשיתי באקספלורר נגיד אתה מועדפים את כל מה שכתבתי במנועי חיפוש הכל אני מתכוון הכלש יהיה כאילו פעם ראשונה אני פותח אותו בקשה תעזרו לי תודה מראש גיא

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  24. אני צריך תוכנה שבודקת בעיות בהארד דיסק ומתקנת אותם קיימת כזאת תוכנה ?

    • 11 תגובות
    • 927 צפיות
  25. Started by shugi,

    ערב טוב, שבוע שעבר החלטתי לכבות את המחשב (מה שאני לא עושה בדר"כ). אחרי שהדלקתי אותו ביום למחרת נכנסתי לדפדפן FF ואז הופיעה לי התראה מוזרה: לפי מה שהבנתי יש לי בעיה עם אחד הקבצים. הם מציעים לי לבדוק הרבה דברים: לבדוק אם הקובץ מוגן בפני קריאה/כתיבה ולבדוק אם ההארד דיסק שלי לא מלא או קרוב לכך. יש יותר מחצי מקום פנוי בהארד דיסק שלי אז זאת לא הבעיה. לא הבנתי בדיוק מה לעשות עם הדבר האחר שכתוב שם. מישהו יכול לעזור לי? תודה.

    • 7 תגובות
    • 927 צפיות

דיונים חדשים בפורומים