תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה: אני רוצה לעבור לICQ 2001, אך נתקלתי בבעייה הבאה: פעם, לפני שיצאה הגרסה האחרונה ה"רשמית" של ICQ2001, השתמשתי פעמים אחדות בגרסאות הלא רשמיות שהסתובבו ברשת. וירא Ewingum כי רע ומחק התוכנה מהכונן הקשיח. בינתיים עברו הרבה מים במיסיסיפי, ורציתי להתקין את ICQ 2001. הורדתי את הגרסא הכי חדשה, השתמשתי בDB CONVERTER, המרתי את המאגר נתונים של המשתמש שלי מ2000 ל2001, והפעלתי את אייסיקיו. רק מה, אוטומטית כשזה מתחבר, זה עושה שכל המשתמשים שמצב האישור שלהם הוא AUTHORIZE, הם לא ברשימה, אלא על AWAITING AUTHORIZATION כמו כן שאני מוחק מישהו מה AWAITING AUTHORIZATION אז אחרי שאני מתחבר שוב, הוא שם בקיצור - קוד שרתים וניהול מאגרי מידע של משתמשים יעיל כמו במבה מתוקה ("במבה אדומה"…
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
-
1)מה יותר עדיף להשיתמש בנורטון אנטי וירוס 2005 של סימנטק או ב Mcafee 2005 ?? 2)ועוד דבר קטן יש תוכנה שאני יכול לינהול תיקייה עם סיסמא ??
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני ממש לא מבין מה קורה... יש לי מוד של 0.30a (לא המקורי) והתחלתי להוריד קובץ גדול. ה-HD התחיל לטחון, ולמרות שהאימיול מדווח על קצב הורדה של 1KB, הוא רץ כמו מטורף, ותוך 10 דקות הוריד 500MB!!! כמובן שזה ממש לא הגיוני, מה גם שיש לי חיבור 750K ולא מטוס סילון... זה קרה לי לפני יומיים, שמצמצתי ופתאום נוספו לי איזה 20 מגה אבל חשבתי שטעיתי. ועכשיו תפסתי אותו על חם. מה קורה כאן?
-
- 6 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת תמונות. משהו בסיסי ביותר ולא מסורבל ומסובך כמו פוטושופ. יותר בסגנון עורך התמונות של office 2007. רצוי שתהיה ידידותית ככל הניתן וחינמית. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
רציתי לדעת את אני מכניס תמונות ומראה אותן ברצף על קובץ GIF... בבקשה להסביר לאט... אני לא יודע הרבה בפוטושופ... עריכה: לא משנה כבר... הסתדרתי. אפשר לנעול.
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
שלום לכולם , נוצרה לי בעיה קטנה במחשב הנייד (עוד אחת אחרי שפתרתי את הבעיה של ה-device manager) הדגם של הנייד IBM R50e. מותקן Win XP Pro SP2 הכרטיס רשת לא מופיע לי ב-Network Connections. ה-ICON של ה-Local Area Network לא שם ! איך אני מחזיר אותו חזרה ??? (ד"א , חיפשתי הרבה בגוגל .. לא מצאתי כלום.. ) תודה !!!
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
מה מקל על השימוש? (בתקווה שיש פה משתמשים ב-TB...)
-
- 11 תגובות
- 930 צפיות
-
-
שלום עשיתי סריקה בדפסת צילום דף ציור. ופתחתי בפוטושופ תמונה שעשיתי סריקה. ורואים בתמונה ציור קווים אפורים חלשים. איך עושים בפוטושופ לכוון בהירות צבע חזק בשחור רק קווים ציורים. אני רוצה שקווים אפורים חלשים שיהיו קווים שחורים. ובלי לשנות כתב ציור את הקווים... בתודה מראש מיכאל
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
שלום. אתם בטוח יודעים שאם אני מקליד google.com בשורת הכתובת אז הדפדפן יעביר אותי אוטומטית לגוגל ישראל. לכן אני מקליד google.com/ncr אבל אני רוצה שכשאני מקליד מילות חיפוש בשורת הכתובת אז שזה יעשה חיפוש ב-google.com ולא גוגל ישראל. ואת זה אני לא מצליח לעשות. חוץ מזה יש דרך לגרום לגוגל לא להעביר אותי לגוגל ישראל בלי להקליד גם את /ncr? (אני לא רוצה לבטל את האפשרות של הדפדפן להעברות אוטומטיות- רק את האתר של גוגל) אם אפשר להדריך גם לFF וגם לכרום. תודה
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אקספלורר, מוזילה פירפוקס או תוכנות אחרות? פרטו: יתרונות חיסרונות.. כאלה (לא שמתי סקר כי אני לא מכיר בגרוש תוכנות אינרנט...)
-
- 5 תגובות
- 930 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה ProShow Gold (קישור לתוכנה : http://www.photodex.com/) . זאת תוכנה ליצירת VCD מתמונות + מצגת תמונות(בקובץ EXE) למחשב על אותו דיסק. התוכנה מצוינת אבל הבעיה שהיא לא תומכת בעברית. א. האם יש אפשרות עם פונט מסוים או בדרך אחרת להוסיף תמיכה לעברית. ב. האם מישהו מכיר תוכנה דומה עם תמיכה בעברית. (חשוב שהתוכנה תיצור VCD מתמונות + מצגת תמונות למחשב על אותו דיסק. תוכנות שיוצרות כל דבר בנפרד אני מכיר) תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
איך אני מגיע להיסטוריה ב אינטרנט אקספלורר ?
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שמורידה את הצבע של האייקונים בדסקטופ...יענו איזה שרשום נגיד Internet Explorer אז זה בטורקיז נגיד אז יש תוכנה \ תוכנות שעושות שהרקע עצמו יהיה הצבע של האייקון... אם מישהו מכיר תוכנה כזאת שיגיד לי בקשה
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
מחפש תוכנת עריכה למחשב עם פילטרים אוטומטיים בדומה לאפליקציית enlight. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 929 צפיות
-
-
הורדיתי לפני מספר ימים את המקודדים החדשים של kaza גרסה 2.73 כשהתקנתי אותם ראיתי שמספר מקודדים לא הותקנו בהצלחה במערכת ועכשיו חלק מהסרטים רואים על הפנים (הכל נורא אבל נורא כהה - בדקתי את הכרטיס מסך , מסך ) ויש גם סרטים שללא קול נסיתי להסיר את המקודדים הישנים והם הוסרו אבל לא לחלוטין הקבצים ffdshow.ax , divxdec.ax , vsfilter.dll , xvid.ax לא נתנים להסרה אי אפשר להסיר אותם ובגלל זה אי אפשר להתקין מחדש את המקודדים דוקטור תציל אותי
-
- 13 תגובות
- 929 צפיות
-
-
תראו נמחקה לי הרשימת אייסיקיו מהמחשב אז התקנתי את האייסיקיו מחדש ועכשיו זה עידכן את הרשימה מהדטהבייס של האייסיקיו אבל כל השמות מופיעים בתור סימני שאלה (כל השמות בעברית...) מה לעשות?? יש פיתרון או שצריך לכתוב הכל מחדש??
-
- 8 תגובות
- 929 צפיות
-
-
איך לעזעזעל אני מוריד איתה? תודה מ ר א ש
-
- 5 תגובות
- 929 צפיות
-
-
http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp גרסא חינמית: http://download.zonelabs.com/bin/free/1012_zl/zlsSetup_60_631_002.exe מישהו ניסה ? יש רשמים ? פחות עמוס מ 5 מבחינת משאבים ? עושה בעיות עם P2P וכו'?
-
- 8 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
שלום אני מחפש דריברים ל XP SP3 יש לי תמונה אבל אני לא יודע מה אני צריך... http://www.zix.co.il/viewer.php?id=1111439899.JPG אם מישהו יכול להביא לי אז הוא יעזור לי מאוד.. בברכה, גל
-
- 11 תגובות
- 929 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מרבל מלא ספאם באימייל וזה כבר הרבה מעל מה שהיה בעבר. אז אולי יש לכם המלצה לאיזו תוכנה טובה שחוסמת ספאם? תודה!
-
- 10 תגובות
- 929 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שיודעת ליצור 2 שכבות של תמונה כלומר לקחת סריקה ולהתאים לה לוגו ממקור שני. כמובן שתהיה FREEWARE.
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
האם יש דרך כלשהי לראות את הספריה של האייפוד ולהאזין לה בווינדוס מדיה סנטר (ווינדוס ויסטה)? פלאגין כלשהו, תוסף, משהו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 929 צפיות
-
-
שלום אנשים אולי מישהו מכיר תוכנה שמפצלת קובץ MP3 אחד גדול (שמחובר במיקס רציף) לשירים נפרדים? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-


