תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
בעיה עם התוכנה הנפלאה הז, כאשר אני מבצע אתחול למחשב התוכנה מתחילה להוריד את הבצים מהתחלה ולא מאיפה שהפסיקה
-
- 9 תגובות
- 931 צפיות
-
-
החלטתי לעשות גיבוי מחיצה עם נורטון גוסט, כדרכי מדי פעם, והתברר לי שדיסקט האתחול שהייתי משתמש בו לכניסה לדוס נעלם לו. היתה עליו תוכנת אתחול שאיני זוכר את שמה שנתנה לי מעין ממשק גרפי עם אפשרויות שונות לטיפול במערכת. היא גם אפשרה לי גישה למחיצות NTFS מה שחיוני לי לצורך הגבוי שכן את המחיצה המגובה אני רוצה לשמור כקובץ GHOST במחיצת NTFS. למישהו יש או מכיר את התוכנה המדוברת? אני זקוק רק לשם ואמצא אותה שוב. ד"א, זו לא היתה תוכנה שהיתה חלק מאפליקציה גדולה יותר, כפי שאני זוכר, אלא תוכנה עצמאית שמריצים והיא התקינה את הקבצים הנחוצים על הפלופי. כל גודלה, אני מניח, כמגה וחצי. בתודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
-
-
היי, לאחרונה קניתי מחשב חדש עם הארדיסק של 1TB של Samsung, הHD103UJ, הבעיה היא שכאשר אני מוריד ארכיון WinRar בעל מספר גדול של חלקים(בין אם זה 100mb לחלק או 200mb לחלק) אני תמיד מקבל שגיאות CRC, וכך גם בהתקנות של קבצים שחולצו מאותם ארכיונים. הדבר המוזר הוא, שכאשר חיברתי את הכונן במחשב אחר, הבעיות האלה נפתרו משום מה, מה זה אומר? שהכונן בסדר? מה זה אומר על המחשב שלי, לוח אם לא טוב, מה מה מה? עריכה: *חשוב לציין* שגם ESTool של Samsung וגם HD Tune Pro לא מצאו דבר שגוי או פגום בכונן והוא עבר את כל הבדיקות. גם MEMTEST86 רץ במשך 10 שעות ולא מצא אף שגיאה.
-
- 3 תגובות
- 931 צפיות
-
-
[shadow=blue, 2, 300]שלום חברה[/shadow] [glow=blue,1, 10]יש לי צורב של אייץ' פי כפול שתיים עשרה, ולוקח לנרו שמונה דקות להעתיק 650 מגה מההרד דיסק במהירות כפול 12 , אשר אותה אני מגדיר, לאחרונה התחלתי להשתמש בתוכנה פשוטה יותר קלון סידי , והיא צורבת במהירות רגילה של 5 דקות לדיסק , מה קורה?[/glow] :
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
-
-
הייתה לי פעם תוכנה ממש טובה אבל אני לא זוכר מה השם ולא מצליח לאתר כרגע הייתי יכול בתוכנה הזאת להכניס טווחים של קבצים ללחוץ פליי וללכת לעשות משהו אחר בזמן שהתוכנה הייתה מורידה את כל מה שסידרתי לה צריך בעקרון תוכנה שיודעת לעבוד עם טווחים למשל בקבצי תמונה [001-300].jpg ויודעת לשמור אוטומטי את הקבצים לתקייה ולעבור הלאה ללינק טווח הבא הייתה לי תוכנה מעולה פעם שעשתה בדיוק את זה הייתי שם 100 לינקים הייתה סורקת הכל ומורידה מישהו מצוי ?
-
- 0 תגובות
- 931 צפיות
-
-
בעודי יושב ומכין אלבום תמונות דיגיטלי למשפחתי, אני נתקל בבעיה מטרידה. ברוב המקרים מעט טישטוש עם כלים שונים בפוטושופ עזרו, אך פה אינני יודע כיצד להתמודד עם הבעיה. צירפתי את החלק הבעייתי בתמונה. אשמח לעזרה, הכוונה או כל דבר שעולה על הפרק. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 931 צפיות
-
-
איזה תוכנה יש להסרטת המסך (כלומר שמסריט את כל מה שקורה במסך)?
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
-
-
כן, כן!! 3DMark05 יצא להורדה בלינקים הבאים. http://www.futuremark.com/download/?3dmark05.shtml לינק מהיר מ-Majorgeeks http://files1.majorgeeks.com/files/73a863f2ad41c7702ef74788571bf68a/benchmark/ 3DMark05_v100_installer.exe מומלץ להשתמש בפלאש גט. עריכה: עוד לינק. http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=4376&file=9&evp=036bc5c6cb937e91965469dc8728ff80 עריכה 2: עוד לינק. http://www.edgefiles.com/file.x?id=/games-fusion.net/www/software/futuremark/3DMark05_v100_installer.zip אני מפחד להתקין את זה. למה? קודם כל, אין לי את הדרישות המינימליות, ויש לי כרטיס מסך (בחתימה) כל כך טוב שאני לא רוצה לשבור שיאים חדשים. :'( תהנו, והכי חשוב - תביאו תוצאות!!
-
- 8 תגובות
- 931 צפיות
-
-
כולם תמיד מדברים שקספסרקי הכי טוב וגם יש אנשים שחולקים ואומרים פנדה או מקאפי קספסרסקי נחשבת לחברה בעלת המאגר נתונים הגדול ביותר בשוק שקונים את האנטיוירוס קונים אותו לשנה, מי שאכן קונה, מעבר לכך לא יהיה עדכונים אני אישית לא השתמשתי באנטיוירוס וחומת אש שנה וחצי ולא הייתה לי שום בעיה במחשב יש אנטי וירוסים שמוצאים "וירוסים" שאף אנטי וירוס אחר לא מצא, מתי שניסיתי את הקספרסקי זה היה לאחר המקאפי שלא מצא משהו והקספרסקי אף עצר כמה התקפות(יש שם פיירוול פנימי), יש השערות שוירוסים מיוצרים על ידי תוכנות האנטיוירוסים כדי לספק עבודה, וקיים כזה דבר בטבע האדם ראו חברת פולקסווגן , מנוע החיפושית זה מנוע מושלם שלא יכול להרס , עשו אותו בצורה מושלמת אבל זה חיסל להם פרנסה אז שינו את זה, כ…
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
שלום רב יש לי קבצי avi שאמורים להיות קבצי וידאו. בכל הנגנים שיש לי (bsplayer, splash pro, window media player) אני מצליח לשמוע רק את הסאונד ולא לראות תמונה. חשבתי שאולי חסר לי קודק, אבל אף נגן לא "מציע" לי להוריד קודק מתאים. אז השאלה שלי היא איך אני יודע איזה קודק חסר לי? והיכן אני מחפש אותו? אני מצרף בתמונה את המאפיינים של הקובץ. תודה על העזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני משתמש בקליינט הרשמי של הביטורנט במערכת הפעלה Windows 2000 Professional במחשב עם מעבד פנטיום 2 305MHz עם 512MB זיכרון. BitTorrent מוגבל משום מה למקסימום שלוש הורדות במקביל. :-\ הבעיה היא שכאשר אני מוריד טורנטים מסויימים (מאוד איטיים - 2-10KB/s) אני לא יכול להוריד טורנטים נוספים במקביל. אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה: בהתאם למה שכתוב ב-FAQ, סימנתי ב-Settings את האפשרות "Potential Windows TCP stack fix", ובשורת פקודה של הקיצור דרך של ה-BitTorrent כתבתי: "C:\Program Files\BitTorrent\btdownloadgui.exe" --max_allow_in 18. ניסיתי גם להוריד את 18 לערכים יותר נמוכים, אבל שום דבר לא עזר. איך אפשר לפתור את הבעיה הזאת? :s05:
-
- 2 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני לא יודע למה אבל כל כמה זמן הקספרסקי מנתק לי את האינטרנט לבד......מישהו יכול לעזור לי שזה לא יקרה יותר....?? בהתחלה שאני מתחבר עוברות 2 שניות ואז הוא שואל אותי עם לחסום או להמשיך ואני ממשיך הכל טוב ויפה אבל משום מה כל כמה זמן הוא מתנתק לבד..???????
-
- 5 תגובות
- 930 צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט Avi ואני רוצה להעביר אותו לווידאו אין לי Tv-Out על כרטיס המסך אך יש לי כרטיס טלוויזיה האם ניתן להעביר את הסרט לווידאו ואיך מחברים את החוטים. יש לי תוכנה AbodePremier או EditStudio בשניהם לא הצלחתי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 930 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בנטבוק asus1000he ואני מחפש תוכנות מתאימות למחשב. התוכנות ה"נפוצות" אומנם טובות, אבל בנטבוק מומלץ לחסוך איפה שאפשר בדרישות. אני מחפש: 1. תוכנות חלופיות קלות יותר אך טובות ואמינות לא פחות מהתוכנות הנפוצות. תוכנות שיהיו מסוגלות להחליף את הדפדפן, אנטיווירוס ואת כל מה שעוד אפשר בדרישות הפעלה נמוכות מיותר. 2. תוכנות מומלצות לפעילות השוטפת וניהול הנייד. אשמח לקבל המלצות, תודה
-
- 4 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני מחפש תכנה טובה ליצירת אלבום תמונות דיגיטלי ולצרוב אותו על דיסק אני מחפש משהו יפה עם הרבה אופציות כמו הוספת קובץ קול או משהו כזה אשמח לשמוע על תכנה טובה :saint:
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני מנסה להתקים את התוכנה כדי לקרוא מסמכי PDF הורדתי אותה מהאתר המקורי של החברה נראה שהוא מתקין ומסיים את ההתקנה אבל התוכנה בפועל לא מותקנת אין לה זכר במחשב וקבצים שלה לא פועלים כמובן! מה יכולה להיות הבעיה? תודה רן
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעבודה תוכנה שעובדת בדוס(דוס דרך ה-WIN 98), וקניתי מדפסת, מכונת צילום של HP, שלא עובדת עם דוס. דרך חיבור USB, היא מדפיסה טוב רק את מה שנשלח דרך ה-WIN יש אפשרות לעשות\לקנות משהו שיגרום לזה לעבוד. תודה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
טוב אז ככה - שני חברים שלי נמחקו לי מהרשימה, ואני לא מצליח למצוא אותם שוב. יש איזושהי דרך לשחזר אותם, או אם למשל יש איזה יוזר שנראה לי שזה חבר שלי אז ישנה דרך לבדוק ם דיברתי איתו כבר כמו ב-massage history? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
שלום. מכיוון שאני לא ממש אוהב את ויסטה ויש לי 4 גיגה זיכרון הפיתרון היה מערכת שרת 2003.אבל פה יש בעיה קטנה שתוכנות AV חינמיות לא ממש הולכות יד ביד עם מערכות שרת ועם מנסים זה מפנה אותי למחלקה העסקית של החברה {ככה AVG כתבו לי בהתקנה..]. מה עושים? יש מערכת לשרת חינמית וטובה כי כרגע יש לי דמו של AVAST גרסה 4.8 server edition והיא מעולה אבל היא תפוג בעוד 30 יום. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 930 צפיות
-
-
לום לכולם, יש לי norton personal fire wall 2K3 וקאזה. אי אפשר להפעיל את קאזה ביחד עם הפיירוול, בגלל משהו ששיך לפורט, מה הפורט של קאזה (לייט)? ואיך אפשר להפעיל את קאזה עם הפיירוול. יאיר
-
- 4 תגובות
- 930 צפיות
-
-
האם ישנה אפשרות בWord 2010 לגרום למספור שיקשר בין תיבות טקסט שונות? אני מנסה להוסיף מספור ע"י שדות אבל בכל תיבת טקסט המספור מתחיל מחדש. :s05:
-
- 1 תגובה
- 930 צפיות
-
-
יש לי אחת כזאת אבל הבעיה היא שאחרי שהיא מדביקה אין סאונד!!!
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני רוצה להמיר קובץ מ vob ל mpeg. קראתי שאפשר פשוט לעשות rename ואז המחשב יזהה ויראה אותו, כמו כן מה שמעניין אותי זה הוידאו בלבד, ולא הסאונד. המון תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אני מחפש כזה דבר כי מתי שאני משחק משחק מולטיפלייר ובמחשב השני מישהו גולש אז הפינג קופץ לשמיים אני מחפש תוכנה שברגע שאני לוחץ על כפתור או רושם משהו אז היא מחלקת את המהירות בין שתי המחשבים וברגע שאני לוחץ שוב אז המהירות לא מתחלקת האם יש כזה דבר לינק \ שם מאוד יעזרו !
-
- 8 תגובות
- 930 צפיות
-


