עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by FIRE-KID,

    שלום קניתי את הכ.מסך הכי זול שהיה בksP שם הדגם באתר שלהם הוא C-Media 4.1 PCI הטכנאי היה קצת יותר מדוייק cl-fm801-4ch ואני לא מוצא את הדרייבר שלו באינרנט. אני רק מוצא הורדות שסורקות את המחשב מוצאות דרייבר ומורידות .כגון זה: http://www.nodevice.com/driver/company/C-Media/SOUND.html רק הבעיה היא שאני צריך להתקין את זה על מחשב חסר אינטרנט.. אולי אתם תוכלו לעזור..

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  2. Started by tal_p,

    אם יש אתרים , כמו למשל WALLA, שאני רוצה שאי אפשר יהיה לגשת אליהם, יש אפשרות לחסום אותם דרך ה IE?

    • 3 תגובות
    • 931 צפיות
  3. כמו שהכותרת אומרת תביאו לינקיםן לעבודות שלכם או תעלו אותם לפה תעשו סטיקי של עבודות תלת מיימד.

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  4. Started by cluber69,

    יש לי 4 וירוסים במחשב עכשיו הורדתי את התוכנה Prevx CSI והרצתי סריקה וזה מצא לי את הוירוסים אחר זה רושם לי שאני צריך לשים Licenes Key ואין לי מישו מוכן לתת פה? זה מקרה דחוף!!! המחשב שלי לא עובד כמו שצריך

    • 5 תגובות
    • 931 צפיות
  5. שלום לכולם, לאחרונה אני מצלם די הרבה בחשיפה ארוכה, עם חצובה. נוצרת לי בעיה לפעמים שהלחיצה על הכפתור במצלמה יוצרת רעידה קטנה בתחילת הצילום ולכן כל מקורות האור בתמונה מקבלים מעין צ'ופצ'יק כזה, בהתאם לתזוזת המצלמה. אני יודע שאם אשתמש ב- Self Timer הבעיה תיפתר, אבל לא תמיד זה מתאים למה שאני רוצה לצלם. מה הדרך הטובה ביותר לערוך תמונות שיצאו כך? האם יש כלי בפוטושופ שיודע להתמודד עם זה בצורה מתוחכמת? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 931 צפיות
  6. Started by someone,

    זה לא מתחבר לי משום מה... לעוד מישהו שמשתמש זה קרה גם אתמול והיום?

    • 7 תגובות
    • 931 צפיות
  7. Started by tamir2,

    שלום לכולם!! כולכם בטח מכירים את התכונה הזאת.. אז יש לי בעיה איתה... וזה מעצבן!!! אני במשחק בקונטר סטריק(רשת) כבר כמה זמן.. אבל דרך המשחק עצמו ולא דרך התוכנה הזאת.. אני לא יודע למה אבל ה - The All-Seeing Eye לא מראה לי בכלל שרתים..התקנתי את האלף ליף... וגם שפותחים את התוכנה הזאת.. צריך לסמן את הקונטר סטריק בצד.. ואת הגירסה..1.5 ולמטה ישראל.. זה אני יודע... אבל צריך לעשות עוד משו.?? בבקשה עזרו לי כל החברים שלי משחקים ואף אחד לא יודע מה הבעיה אצלי..

    • 10 תגובות
    • 931 צפיות
  8. יש לי כמה סרטונים שצילמתי בפלאפון אבל הם הפוכים , מישהו מכיר אולי תוכנה טובה וידידודית שמסדרת את זה ? תודה

    • 7 תגובות
    • 931 צפיות
  9. Started by redead,

    יש איזה נגן שמומלץ + קודק שמומלץ בשביל צפיה בתוכן HD בצורה הכי טובה? תודה..

    • 6 תגובות
    • 931 צפיות
  10. Started by poltergeits,

    היי אני מעוניין להוריד את התוכנה האם אפשר לקבל לינק לגרסה הכי אמינה ועדכנית ....

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  11. Started by IlyaN,

    שלום, האנטיוירוס שלי מציק לי לגבי יישום שנקרא Inegrator (נמצא בC:\WINDOWS), והוא מסווג אותו כKeylogger. הבנתי שזה סוג של תוכנה שמתעדת את קלט המקלדת... שזה לא יכול להיות טוב. עשיתי Terminate כמה פעמים אבל זה חוזר על עצמו. הייתי מוחק אותו אבל אני לא יודע מה היישום הזה עושה... אז האם למחוק אותו, ואם לא איך אני נפתר מהמטרד הזה (האנטיווירוס לא מוכן לקבל אותו)?

    • 4 תגובות
    • 931 צפיות
  12. Started by mic,

    ה-MUSIC MATCH יותר יפה ונחמד לדעתי אבל כל הקטע שהם רוצים שתשדרג לPLUS די מעצבן. מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 931 צפיות
  13. Started by UponTheRose,

    שלום, האם אפשרי לקבל טלפונים מאנשים ולענות להם בטקסט בלבד במידה ואין מיקרופון למחשב? כלומר לעשות איתם צ'אט שהם מדברים ואני כותב תודה

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  14. Started by shai23,

    היי, אני מתעסק בעריכת וידאו ברמת בינונית פלוס מינוס ושאלה אחת מטרידה אותי כבר הרבה זמן.. סאונד. איך בסרטים ובסדרות מנהלים את כל העסק של הסאונד? יש סאונד כל כך מפורט , מדריכת כפות רגליים על הדשא, ועד צליל של נגיעת יד במתכת (צליל שמין הסתם נוסף בעריכה לאחר הצילום..ולא בזמן אמת) אז: א) מאיפה הם מביאים את כל הצלילים האלה ? ב) איזו תוכנה נחשבת למקצועית בתחום ניהול הסאונד ? ג) בסרטים וסדרות, באיזה מיקרופונים משתמשים בד"כ? והאם רק במיקרופון שטח בודד , או שלכל שחקן יש גם מיקרופון על הבגדים , ומיקרופונים מפוזרים באיזור וכו' ? אם יש פה מישהו שמבין בדברים האלה, אשמח אם ישפוך קצת אור על הסוגיה

    • 3 תגובות
    • 931 צפיות
  15. Started by AmitDanan,

    שלום לכולם הורדתי סרט מהאינטרנט אני לא מצליח להדביק לו כתוביות , אני עושה שוליים ולאחר מכן טוען את הכתוביות העזרת textsub לאחר מכן אני עושה שמור כקובץ avi כמו שעשיתי לסרטים רבים ואז אני מקבל הודעת שגיאה, כנראה שאיך שהסרט מקודד וירטואל לא יכולה או לא מזהה את הפורמט, השאלה הגדולה היא איך אני מסדר את זה? [br]פורסם בתאריך: 4.11.2010 בשעה 00:36:18 אוקי עברתי שלב שלב הבעיה היא כאשר אני בוחר במקודד של הוידאו DivX521, פעם ראשונה שזה קורה לי אני תמיד מקודדבעזרת המקודד הזה, יש מקודד טוב אחר שאני יכול לקודד את הסרט בלי בעיות, מוזר פעם ראשונה שהוא עושה בעיות שאני בוחר באפשרות בלי המקודד הוא מגיע לטרה ביט אז אני מפסיק ישר את התהליך, תודה רבה למי שיעזור לי פה בבחירת מקודד טוב…

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  16. הורדתי את הקובץ מהאתר של אדובי ואני מקבל הודעה על encountered errors מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  17. Started by sarkise,

    אהלן, אתמול נודע למוחי כי גופי משועמם, ומוחי החליט להוריד בעזרת גופי פוטושופ, לאחר כ-5-6 שנים שלא עיצבתי כלום. אתמול יצרתי לוגו פשוט בשביל מספר חברים שאני מכיר (כ-20 וקצת יותר נכון) בעלי סובארו מכל הדגמים, והלוגו הועלה. עשיתי אותו בשיא הפשטות, ברקע לבן כדי שלא יהיה עמוס ולעניין, והוא בצורת הגריל החדש של סובארו (כרגע אני עובד על הגריל כדי שיראה יותר אמיתי בעל גוון כרום, אתמול פשוט לא היה לי זמן לזה.. הלכתי לעבוד מוקדם. הרקע לבן כי כעקרון הוא מיועד לדפים לבנים ולא אפורים כחולים כמו פה.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  18. Started by LazyBoy,

    אני כותב את כל האימיילים שלי בדואר רשת בלי להשתמש בתוכנות דואר שונות. קורה לי הרבה כשאני מקליד מהר שפתאום FF חוזר עמוד אחד אחורה ואני מאבד את כל הכתיבה. אני משוכנע שזה נגרם מאיזה צירוף מקשים, אבל אני לא יודע איזה צירוף ואיך מבטלים את הקיצור מקשים הזה? (אני רוצה לבטל לגמרי את האפשרות לעבור בין דפים עם המקלדת) אגב, זה לא קורה מלחיצה על ALT + חץ שמאלה. תודה, LazyBoy

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  19. כנראה שייך ל Nero, כי הוא הופיע אחרי שהתקנתי. ניסיתי לסגור את כל המשימות שקשורות ל Nero וזה לא עוזר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  20. היי, אחרי שבטעות אישרתי כניסה של וירוס פירמטתי את המחשב ... התקנתי WINDOWS XP ואת הדרייברים של הכרטיס מסך ATI 2600 PRO את הדרביירים של הלוח ASUS P5KVM וכן אנטיוריוס - NOD . אחרי כל שWINDOWS עולה אני מקבל הודעת שגיאה של קובץ MOM.EXE 1.האם מישהו מכיר מה אפשר לעשות עם זה? 2.התקנתי וינדוס שאמורה היתה להיות עדכנית אבל אחרי ההתקנה הייתי צריך להוריד בערך 80 UPDATE ,האם קיים סיכוי שמדובר בגירסא ישנה? 3.נסיונות התקנה במסך ה LCD בסלון לא עלו יפה ,משום מה אחרי עליית ה BIOS פשוט המסך מהבהב .... האם מישהו מכיר את התופעה? 4.האם כדאי כבר להתקין שוב מחדש?אם כן בבקשה תעזרו בבחירת מערכת הפעלה ל HTPC

    • 5 תגובות
    • 931 צפיות
  21. יש לי אפשרות לשדר את מה שמצלמת המצלמת רשת שלי לפלאפון . עכשיו נגיד ואני רוצה לשדר המקום את צילומי ה-web-cam סרט וידאו (נגיד בקובץ avi/mpg) אז אני צריך תוכנה שתעשה התקן וירטואלי של מצלמת רשת כדי שהתוכנה שמשדרת לפלאפון תחשוב שהיא זיהתה מצלמת רשת ושהתונה תשדר את הקובץ וידאו.ואל תתנו לי בבקשה פיתרונות כמו לצלם את המסך... ותודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 931 צפיות
  22. עד היום נהגתי לעבוד עם SyncToy של Microsoft. תוכנה חינמית פשוטה. הממשק מאוד התאים לי. רק דבר אחד מפריע לי שם - התוכנה "שותלת" בתיקיות היעד קבצים, שככל הנראה עוזרים לנהל את הסנכרון. במילים אחרות, הקבצים מכילים מידע הקשור בסנכרון. מה הבעיה שלי עם זה? שאם תיקיה מסוימת תימחק (ולא משנה מאיזו סיבה), המידע על הסנכרון יאבד, ולכן אצטרך ליצור "מנהל" סנכרון חדש לאותה תיקיה. ראוי לציין שמדובר במספר רב של תיקיות, ולכן מדובר במספר רב של קבצי סנכרון. בקיצור עבודה קשה אם רוצים לבנות הכל מחדש. אני צריך תוכנת סנכרון שמסוגלת לשמור את המידע בקבצים, כך שמיקומם יהיה ידוע מראש ובתיקיה אחת, וכך שיהיה ניתן לגבות אותם (ולכן לשחזר את המידע על הסנכרון). האם יש תוכנה חינמית כזאת? אשמח לשמוע.

  23. Started by DXT,

    לאחר שקראתי את ההשוואה הזאת שפרסמתם הבנתי שעלי לעשות uninstall מייד לזבל שקוראים לו Norton AntiVirus 2003 ולהתקין את F-Prot, רק דבר אחד אני לא הבנתי וזה האם התוכנה גם סורקת את האי מייל שלי? (יוצא/נכנס) תודה למי שיודע.

    • 1 תגובה
    • 931 צפיות
  24. Started by Cha0stAlker,

    כבר תקופה מסויימת (אולי אפילו מעל חצי שנה) יש תסמינים קלים לוירוס, ולא היה לי אנטי וירוס. לפעמים היה קופץ windows help and support ולא היה מפסיק לקפוץ עד שהייתי מקליד משהו ב feedback ועושה OK, לפעמים קפץ מלא google chrome support ולפעמים mozilla help and support, וכשאני אומר "מלא" אני מתכוון כמה מאות טאבים. ניקיתי את המחשב מאיזה 9 וירוסים/רוגלות לפני כחודש בעזרת תוכנה חינמית, והיום התקנתי את האנטי וירוס (ESET חבילת אבטחה). סיימתי לסרוק את המחשב (כולו) ומצאתי 0 סיכונים. כעבור זמן מה הייתה מעין "התקפה משולבת": גם מאות טאבים בכרום, גם windows help and support, גם ESET support (זה היה חדש לי) ואני מניח שאם מוזילה היה פתוח אז גם שם. תסתכלו גם על מה שפתוח ב taskbar, לא בדיוק …

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  25. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שיודעת לשכפל כרטיס זיכרון אחד לאחד, משהו בסגנון clone cd רק לכרטיס זיכרון. תודה מראש, גיל.

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות

דיונים חדשים בפורומים