עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by assaf990,

    ?

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  2. Started by Shay17,

    http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=389333.0 יכול להיות שהבעיה קשורה לעידכונים או משהו אחר ולא למשחק ? http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2007/10/16/Buffer-overrun-detected-_2D00_-Run-time-error.aspx התקייה (Proof) אצלי ריקה אין שם כלום

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  3. Started by ori83,

    מישהו מכיר תוכנה לאחד שני חלקי סרטים כולל התרגום שלהם?

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  4. Started by chatin,

    כרטיס רשת ללוח אם של Gigagyte GA-945GZM-S2 Chipset i945GZ למערכת הפעלה של WIN 7 זה מה שה AVEREST מציג [table] [tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][ Unknown / ‏‏בקר Ethernet‏ ] [/td][/tr][tr] [td] [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td][/td][td][/td][td]Device Properties: [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Driver Description [/td][td]‏‏בקר Ethernet‏ [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Hardware ID [/td][td]PCI\VEN_1148&DEV_4320&SUBSYS_43201148&REV_10 [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Location Information [/td][td]@system32\DRIVERS\pci.sys,#65536;PCI bus %1, device %2, function %3;(2,5,0) [/td][/tr]…

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  5. אני משתמש ב FIREFOX וגם ב EXPLORER מזמן האתרים הללו עברו כל גבול לא מפריעה לי הפרסומות הקטנות אבל ...הפרסמות הגדולות בין הדפים שאתה צריך למצוא את ה X כדי לכבות אותם...

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  6. Started by shibie,

    היי חברה, מישהו מכיר תוכנה או דרך כלשהי שאני יוכל לשלוט במהירות המאוורר שעל הכרטיס מסך? תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  7. Started by zzroni,

    שלום לכם. האם יש דרך אולי בעזרת תוכנה מסוימת להעתיק דיסק (משחק) לכונן הקשיח, וכך שלא אצטרך כל פעם שארצה לשחק במשחק , להכניס את הדיסק לכונן הדיסקים ? אני מתכוון לדיסקים המוגנים ולא לסתם משחקים פשוטים. ואולי מישהו בעל ידע טכני יוכל להסביר איך המחשב יודע שהדיסק המקורי לא נימצא בכונן ?

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  8. Started by arie2006,

    שלום, מישהו מכיר תוכנת היפוך לשפה העברית שעובדת גם באיקסל ? ניסיתי את langover 5.0 אך ללא תוצאות . בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  9. Started by iib,

    שלום. אני מעוניין לתכנן שולחן מחשב לחדר שלי וחשבתי שזו הזדמנות טובה לעבוד עם תוכנת CAD. איזו תוכנה אתם ממליצים לי עליה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  10. Started by ex_,

    שלום, אני מחפש תוכנה טובה(עדיף קוד פתוח או חינמית) להקלטה וידאו ממצלמת רשת תוכנה שתדע לזהות תזוזה מול המצלמה להקליט וכו' תודה.

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  11. Started by nimz911,

    בעיה באאוטלוק 2010 , התוכנה לא שומרת שמות/כתובות של נמענים ולא מציג אותם בהשלמה האוטומטית בהגדרות של התוכנה מסומנת האפשרות אבל בכל זאת הוא לא שומר אשמח לשמוע אם למישהו יש איזה רעיון/הצעה , תודה .

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  12. Started by Ronll,

    מישהו מכיר איזה תוכנה טובה להורדות , שירים מישחקים , וגם שירים בעיברית!

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  13. Started by thegame998,

    יש איזה כמה דברים שלא הבנתי בו , כמו איך אני מעביר את המועדפים מהאיקספלור לfirefox ? ויש איזה כמה אתרים שלא רואים את התמונה כמו שצריך , יש איזה פאץ ? והכתב לא נראה טוב אפשר לשנות אותו ?

    • 9 תגובות
    • 932 צפיות
  14. Started by blinki,

    מישו יכול למצוא לי ת'תוכנה הזו על HTTP ?? אני מדגיש ת'תוכנה המלאה, לא הטריאל.... ENHACED זוהי תוכנה שעושה אפקטי הנפשה לXP AND 2000

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  15. Started by vipnisim,

    יש תוכנה לM4 כמו ה TOOLBOX של INTEL ?

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  16. כשכתוב שם באחת האפשרויות : קישור לקובץ 1: ed2k:// איך אני אמור להוסיף את הלינק שלי ? מה אני אמור לרשום ?הקובץ הרי נמצא על ההארדיסק שלי...מה עושים ?

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  17. Started by xena,

    מישהו מכיר? היא לא עובדת כראוי. בעקרון למי שלא מכיר אותה, אני מחפש תוכנה שתעבוד כראוי בויסטה למטרת המרה מקבצי MPG לקבצי AVI עם מקודד XVID. עדיף משהו מקצועי.

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  18. אז אחרי שפיירפוקס התחיל לאכזב אותי מבחינת ביצועים (קריסות בלתי נסבלות וקפיאות) החלטתי לנסות את אופרה. עד כה אני חייב לציין די מוצלח. רציתי לשתף אתכם בסדרת פוסטים בבלוג מסויים שמספרים על כמה מהפונקציות של הדפדפן, http://www.ghacks.net/tag/discovering-opera/

  19. Started by darkman,

    אז ככה קיבלתי לידי סרטונים מיכוון שהם צולמו במצלמה ביתית הם תופסים נפח רב וגם איכות הקול ועוצמתו לא מי יודע מה אני צריך 1)תוכנה שתשפר לי את איכות הקול(כי בתאכלס אני צריך יותר קול מתמונה) [הגברת הקול וגם אם אפשר תוכנה שמעיפה רעשים] 2)עריכת וידיאו(חיתוך\איחוד\הורדת איכות...) תודה לכל האנשים שיזערו לי בפרויקט "גבאי הסרט"

    • 4 תגובות
    • 932 צפיות
  20. תוכנה חמודה שחבר שלי כתב... (אני חושב שצריך net framework). התוכנה מחפשת torrents באתר קיים (כרגע 1), כתוביות מאתר ישראלי, מידע רלוונטי על סדרות מאתר אחר, תומכת RSS , תגובות, מריצה פרקים קדימה,אחורה .. ישנם אופציות נחמדות להורדות אוטומטיות, פילטרים וכו'... בסך הכל היא באה להקל על המשתמש "הפשוט"... רק שהיא עדיין לא כל כך "ידידותית" לדעתי. יש באגים פה ושם, הבחור לא פרפקציוניסט כמוני ;D אבל אני משתדל לתת לו רעיונות ו-feedback. הוא הוסיף כפתור UPDATE וביקש ממני להפיץ עכשיו, כשכבר אפשר לעדכן את התוכנה ישירות. התכנון הוא לשפר \ להוסיף אתרים ו- Whatever * אם משהו חושב שהנושא עובר על החוקים או לא הולם, אני מבקש סליחה מראש. התוכנה עצמה חוקית לחלוטין. * התוכנה מקשרת בלבד,…

    • 5 תגובות
    • 932 צפיות
  21. Started by The Ball,

    הבנתי שהאנטי וירוס הכי טוב זה הקספרסקי... אבל מה הוא הפיירוול הכי טוב? היה לי נורטון בהתחלה (גם פיירוול, וגם אנטי וירוס) והם נחמדים. אבל בגלל שהקספרסקי יותר טוב אני הורדתי אותו והוא עובד והכל מצויין. עכשיו הדבר הבא זה הפיירוול. מה אתם ממליצים? גם מבחינת הגנה, וגם מבחינת משקל (שלא יהיה כמו הנורטון) תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות
  22. Started by alzi,

    שלום ברשותי מחשב dell אם מערכת הפעלה windows 7 ב-64 ביט (כל התוכנות חוקיות). אני מתפרנס מעבודת גרפיקה בתוכנת פוטושופ, הבעיה היא שכאשר אני שולח להדפסה, התוכנה נתקעת למשך 10 דקות עד שמופיעה חלון ההגדרות, כאשר אני רוצה לשנות הגדרות, החלון לשינוי ההגדרות מופיע שוב רק אחרי 10 דקות ושוב עוד 10 דקות לשלב הקודם ועוד 10 דקות מאישור ההדפסה ועד תחילת הפעולה. חצי שעה לפחות להדפסה אחת הורדתי תוכנת ניקוי cclener + מחקתי קיבצי temp + התקנה מחדש של המדפסת, כלום לא עזר. כאשר אני נכנס דרך ה- start למדפסת, התקלה לא קיימת וההדפסה מתבצעת בצורה יעילה כולל הדפסת תמונה לא דרך הפוטושופ תודה רבה alzi

    • 0 תגובות
    • 932 צפיות
  23. קיבלתי היום מחשב חדש כאשר ההתקנה של הWINDOWS בוצעה במעבדה אבל שחכתי לבקש חלוקה למחיצות של הHD. מה האפשרויות העומדות בפני כדי לחלק למחיצות? והאם כדאי בכלל לחלק למחיצות או להשאיר את הכונן כמו שהוא. (500 GB)\ תודה

    • 6 תגובות
    • 932 צפיות
  24. Started by eninyo,

    שלום, אני משתמש ב outlookXP. לאחרונה המחשב קרס! הצלחתי בעזרת תוכנת שיחזור לשחזר את קובץ ה-PST שלי (האוגר בתוכו את כל המיילים שלי). גודל הקובץ הוא כ 200 מגה(!!!). כשאני מנסה לשים אותו בoutlook החדש שהתקנתי, אני מקבל הודעת שגיאה שהקובץ לא תקין. השתמשתי בscanpst שבא עם הoffice אך ללא הצלחה רבה. הוא הצליח לשחזר רק חלקית. אני עובד עיצות. רציתי שתמליצו לי על כלי או על דרך אפשרית לשחזר את הקובץ ולתקן אותו. תודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 932 צפיות
  25. אני חושב שהבנתם את השאלה שלי מהכותרת 8)

    • 4 תגובות
    • 931 צפיות

דיונים חדשים בפורומים