תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב, אז ניסיתי את קלמווין פה ושם והא אחלה אנטי וירוס סך הכל. דבר אחד לא ברור לי- עצם העובדה שהוא בקוד פתוח לא עושה אותו לקל לעקיפה?
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
לא יודע כל כך אם זה קשור לפה ,אך בכל אופן לפעמים אני פותח כמה חלונות של דפדפן כרום במקביל או של IE ,ואני רוצה שאחד החלונות יהיה תמיד בטופ ,ואני לא מוצא אפשרות כזאת...יש דרך?
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
היי שידרגתי עכשיו את הכרטיס מסך והספק,ומאז במנהל ההתקנים מופיע לי התקנים אחרים עם סימן שאלה צהוב גדול כזה וכתוב שם audio device on high defenition audio bus התקנתי את הדיסגק של הדרייברים שקיבלתי עם הכרטיס מסך וזה עדין מופיע הכרטיס מסך החדש זה ASUS 6850
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
יש לי אוזניות 5HV2 עם כרטיס קול חיצוני שבא איתם של C-Media , עכשיו אני יושב עם חברים בוונטרילו וזה ואני רוצה להשמיע שירים , פעם הייתה לי אפשרות של stereo mix שהייתי משמיע להם את מה שאני שומע , אפשר לעשות את זה? עכשיו אין לי את זה משום מה
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
-
שלום. היום גלשתי לי וחיפשתי בגוגל דבר מסוים (פאצ' לרד אלרט 3) והגעתי לאתר מוזר, תוך כמה שניות קפצה לי הודעה של הוינדוס שהsvchost.exe רוצה לעשות unlock בfirewall, כבר חשדתי ועשיתי block, יצאתי מיד מהאתר, וכעבור 30 שניות בערך AVAST קפץ עם ההודעה שהוא גילה סוס טרייני בשם jllpkghk.exe מסוג WIN32:FakeAlert-AJ TRG, הAVAST נעל אותו וחשבתי שכאן נגמר הסיפור, טעיתי. כעבור בערך חצי שעה פתאום התמזהר לי משחק בגלל הודעת שלח אל תשלח של googleupdate.exe שקרס (אין לי שום דבר של גוגל מותקן אגב) עשיתי ריסט וההודעה קפצה שוב ישר שהוינדוס עלה, כבר הבנתי שהודבקתי. בstartup config מצאתי את הגוגל אפדייט הזה והפסקתי אותו, ההודעה לא קפצה מאז אבל אני עדיין בצרות, עכשיו כל דבר שאני מחפש בגוגל שקשור ל…
-
- 5 תגובות
- 936 צפיות
-
-
היי אבא שלי התמכר קשות לסידרה (חה חה) נכנסתי לאתר דרך הנייד שלי ומשומה הוא נשאר על "מושהה" ניסיתי להשתמש גם בFF וגם ב\IE7 אך ללא הועיל נכנסתי ל"עזרה" של האתר והורדתי את העידכונים הדרושים. עדכנתי אך כתוב לי שיש לי את כול העידכונים כבר ואין צורך לעדכן. ובIE הוא מראה שיש לי את כול העידכונים ותחת FF הוא מראה שאין לי את העידכונים,ניסיתי לעדכן והוא מראה כי יש לי את כול העידכונים. על הנייח שלי זה עובד יופי. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
קראתי מאמרים בנושא הזה אבל עדיין לא הצלחתי ליצור cd שניתן יהיה לאתחל את הpq magic ממנו, חברים אם למישהו יש כזה cd אשמח אם מישהו ישלח לי את הimage שלו.
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
לאחרונה שיחקתי קצת עם ההגדרות של פרוקסי בדפדפן. עכשיו ביטלתי אותו ככה שלא מוגדר שום שרת פרוקסי יותר. אין שום בעיה עם הדפדפן חוץ מבאתר של וואלה שאותו הוא מסרב להעלות. אני מקבל את הדף הבא Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, support@walla.net.il and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.37 Server at www.walla.co…
-
- 3 תגובות
- 936 צפיות
-
-
תראו אני מנסה לעלות את הצורה הכחולה שיצא לי דומה לא הצורה עצמה אלה יותר העיצוב והסגנון.. אולי למישהו יש מדריך ליצור צורות בסגנון זהה אל תתיחסו להשתקפות ולחלק הכתום שבא מאחור ולמלל.. רק הצורה הכחולה זה מברשת צורה סגנון או כל דבר אחר??
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
איך אני גורם ל Microsoft Office Outlook להודיע לי שיש לי הודעת אימייל? כלומר שאם לדוגמא אני סתם גולש באינטרנט ומגיע אלי דואר לאימייל הוא ישר יתן לי הודעה שהגיע דואר, ושאני לא יצטרך כול פעם כמו עכשיו לבדוק את הדואר אם קיבלתי או לא(כלומר להפעיל את התוכנה ידני).
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
הורדתי את הקאזה החדשה ביותר מהאתר הישראלי - קאזה 3.0 יש לי אינטרנט של בזק (ללא חסימה של תוכנות שיתוף) וווינדוס XP
-
- 12 תגובות
- 936 צפיות
-
-
ברשותי http://www.anko-tech.com/products/kmc-4400r.htm ואני רוצה לדעת אם צריך דרייבר או תוכנה כדי שכל זה יעבוד...
-
- 0 תגובות
- 936 צפיות
-
-
החבילה כוללת: Office Home and Student 2007, Windows Live OneCare, Office Live Workspaces, Windows Live Mail, Live Messenger and Live Photo. כל זה ב69.90$ לשנה (לומרות שחלק מפה זה חינמי) זה די משתלם, אפילו אם הולכים להתמש רק באופיס שבגרסא המלאה עולה 149$. כך נגיד שאם תקנה לשנתיים אופיס 2007 זה יעלה לך פחות מהגרסא המלאה, וזה עוד גמיש הרבה יותר שנגיד תוכל לשדרג ישר לגרסא הבאה של אופיס למשל לעומת זאת מי שקנה אופיס 2007 מלאה יצטרך לשלם על שדרוג. זה יתחיל להימכר רק בUS ב15 ביולי. http://www.pcworld.com/businesscenter/article/147836/microsoft_to_sell_office_value_pack_for_70_per_year.html
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-
איכשהו השתנה ללא התערבותי.ניסיתי לשנות אותו חזרה למקורי אך ללא הצלחה.כיצד פותרים את הבעיה? :s05:
-
- 4 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום רב! יש לי מחשב במקום ציבורי וקבלתי תוכנה שאני יכלו להתקין אותה רק על משמתמש Admin הבעיה היא שאם אני אתן לאנשים גישה ל Admin הם יוכלו לעשות כל העולה על רוחם. אולי יש אפשרות לתת גישת Admin אבל לחסום את כל האפשריות ורק לתת גישה לתוכנה הזאת? או כל פתרון אחר.. תודה רבה מראש
-
- 7 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אהלן חברה יש לי שאלה עבורכם איך אני עושה שהוינדווס יהיה מקורי כי עכשיו אני לא מצליח להתקין עדכונים בגלל שהוא אומר שוינדווס מזויף יש דרך כלשהיא לפץור את הבעיה. תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
-
היי אנשים.. ממש נמאס לבדוק טמפרטורות בביוס כל שניה... אז אני מחפש תוכנה שיכולה איכשהו לתת לי מידע על הטמפרטורה של המחשב שלי.. מעבד/בורד לא משנה מה.. תודה :]
-
- 4 תגובות
- 936 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר שירשום את השם שלו.. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 936 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי בדריבר של קול של מחשב נייד.אין את הדריבר באתר של HP לXP Conexant Cx20561 @ nVIDIA MCP67 - High Definition Audio Controller PCI אם אפשר לינק מאיפה שאני אמור להוריד אותו תודה
-
- 6 תגובות
- 936 צפיות
-
-
האם קיימת תוכנה / אופציה לנגן מדיה של יוטיוב דרך המחשב בלבד? (ללא פתיחת דפדפן)
-
- 1 תגובה
- 936 צפיות
-
-
שלום נכנסתי היום לhwzone ופתאום אני שם לב שסוג הפונט באתר השתנה (בכל אתר אחר הכל כרגיל) לכן התקנתי firefox ונכנסתי לhwzone ושם רואים כרגיל כמו שתמיד הייתי רואה בie. לכן צירפתי תמונה להשוואה. ההבדל הוא רק בחלק הימני איפה שכתובים שמות הפורומים וההסברים. ניסיתי לשנות הגדרות בנושא הפונטים בie אבל הפונט נשאר בדיוק אותו דבר. מכוון אצלי פונט arial בie אבל הפונט נראה שונה. עריכה: במקרה שמתי לב כעת לנושא אחר שמדבר בדיוק על אותה בעיה ונובע מהמשחק audiosurf שבדיוק התקנתי ולאחר מכן הבעיה החלה. לכן ניתן לנעול את הנושא. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר שאלות על רשתות. יש לי כ 30 מחשבים המחוברים לראוטר\מודם של בזק, וכולם מקבלים IP מהראוטר. השאלה היא כזאת, אין לי אנטיוירוס בכל מחשב, יש איזשהו פתרון לזה? אין לי מספיק תקציב לרכוש רשיון לאנטיוירוס לכל מחשב האם ניתן להגן על המחשבים בצורה כלשהי? ישנו גם מחשב "שרת" שגם הוא מקבל IP מהראוטר, תפקידו רק להכיל את כל התיקיות המשותפות ולגבות אותם.
-
- 8 תגובות
- 936 צפיות
-
-


