עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by berner,

    שלום לכולם המחשב שלי נתקע מפעם לפעם לדקה ולאחר מכן חוזר לעצמו העכבר זז אך לא ניתן לפתוח דוא"ל או אתר עד שהוא חוזר לעצמו עשיתי בדיקת ווירוסים ורוגלות וכן בצעתי איחוי הHD ושום דבר לא עוזר מערכת הפעלה XP SP2 עדכנית מאבד אינטל 6300 זכרון 3G HD 250G : אשמח לקבל הסיוע

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  2. Started by lesForce,

    שלום, אני מחפש בנרות תוכנה שמסוגלת להמיר קבצי MKV לקבצי AVI (או כל קובץ שה-PS3 מסוגל לקורא) בלי שתיפגע האיכות- והכי חשוב , שתהיה מהירה. יש לי כבר תוכנה שעושה את העבודה נפלא (mkv2vob) אך הבעיה שלוקח לה בערך 3-4 שעות להמיר את הקובץ - דבר שממש לא נוח ... אשמח להצעות לתוכנות כאלה. בתודה מראש, Playaz

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by HoT-DoG,

    שלום לכולם! אחרי חיפוש בפורום ובגוגל, הגעתי כבר בעצמי לתשובה שכל המידע שמור בקבצי PST, אבל! רציתי להיות בטוח בוודאות מה מכילים קבצי הPST האם הם מכילים: קונטקטים לוח שנה "פתקיות" מדובר על מחשב על בעל עסק, עם אלפי קונטקטים, ומאות פתקיות עם מידע חשוב מאד. אמנם הקובץ PST שגיביתי הוא 1.7GB (!) רציתי להיות בטוח שבאמת כל המידע המבוקש נמצא בקובץ הזה, ובנוסף, ע"מ להיות בטוח ב100% עשיתי חיפוש לכל הקבצים עם סיומת PST וגיביתי את כולם (היו איזה ארבעה) ורציתי לשאול האם ישנם עוד קבצים שעליי לגבות? תודה רבה לכולם

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by ychig,

    http://img503.imageshack.us/img503/6496/fhduo3.png אין אפשרות לשנות את העוצמה זה נעול, שאני מקליט את עצמי בווינדוס זה שומעים די חלק אבל במשחקים למשל בCS יש הרבה רעש גם כשאני מחבר אוזניות. התקנתי את הדרייברים של הלוח (DS3) אבל זה לא עוזר.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  5. Started by yaloner,

    למישהו יש רעיון איך אני יכול להוריד את הוידאו שבאתר הזה: http://www.warrenvideos.blogspot.com/ תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 4.9k צפיות
  6. Started by extra-g,

    הכנסתי את הדיסק. נפתח לי ה-autorun. יש שם מספר אפשרויות, כמו בדיקת driver validation, הרצת עדכון לvirus defenitions וסיור בדיסק, אבל אף אחת מהאפשרויות היא לא התקנת התכנה. חיפשתי בדיסק ולא מצאתי שום קובץ הפעלה. מה זה אמור להיות מוחבא? יש למישהו מושג?

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  7. Started by roy1878,

    הורדתי והתקנתי פיירפוקס ואני פשוט לא מצליח לפתוח אותו אני לוחץ עליו ושום דבר לא קורא אין שום חלון ואין שום הודעת שגיעה ניסיתי מצב בטוח ועדיין כלום ניסיתי למחוק ולהוריד ולהתקין עוד פעם ועדיין אותה בעיה מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  8. Started by roy1878,

    הורדתי והתקנתי פיירפוקס ואני פשוט לא מצליח לפתוח אותו אני לוחץ עליו ושום דבר לא קורא אין שום חלון ואין שום הודעת שגיעה ניסיתי מצב בטוח ועדיין כלום ניסיתי למחוק ולהוריד ולהתקין עוד פעם ועדיין אותה בעיה מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 538 צפיות
  9. Started by amitey,

    צילמתי הרבה תמונות ע"ג כרטיס 2GB כאשר רציתי להעביר את התמונות למחשה לא כלן מצליחות להפתח ואני רואה רק חלק(הן מופיעות אך התמנה לא מוצגת) במצלמה אני רואה את כל התמונות . מה עלי לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by shaibend,

    מישהו מכיר את מערכת - High Learn ? הדפדפן לא מצליח לפתוח חלק מהקבצים במערכת יש קובץ עדכון שאני יכול להוריד? ממש אהבתי את הדפדפן הזה אבל בלי תאימות למערכת הזאת אין לי ככ צורך בו.. נ.ב בשרשור שבראש הפורום מוצעים כל מיני תוספים לדפדפן אבל לא כתוב איך להתקין

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות
  11. Started by Kalisto,

    התקנתי IE 8 BETA אבל אחר כך מחקתי אותו. ועכשיו כשאני פותח את הIE7 הוא תמיד נכנס לדף הזה: http://runonce.msn.com/runonce2.aspx - שזה customize your settings. ונגיד אני בוחר הגדרות,אז הוא נקתע כלומר,יש בצד שמאל את האיקון בסרגל למטה,שמראה שיש שגיאה בדף.. למישהו יש רעיון איך אני נפטר מזה?

    • 12 תגובות
    • 995 צפיות
  12. שלום אני רוצה לדעת איך אני עושה שלא ישמר לי כול דבר שאני מחפש באינטרנט למשל אני מקליד מילה באות א' אז כול מה שחיפשתי אי פעם עולה לי כול הזמן וזה מעצבן.. ודבר שני שלא יודע אם זה אותו דבר אבל בכול זאת: יש לי את אותה בעיה אם אני למשל רושם נושא כאן בפורום אז כול נושא שכתבתי פה מופייע לי ברשימה כזאת למטה בכותרת...מאוד מעצבן. תודה למי שעוזר, כבר מאז שהגיע המחשב אני לא מצליח לסדר את זה.

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  13. Started by יוגב1,

    שלום, בכל פעם שרושמים בעברית זה הפוך את סדר המילים לדוגמא: "שלום יש לי בעיה" יהפוך ל: "בעיה לי יש שלום" מישהו יודע איך פותרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  14. פעם שיש עדכון לנוד יקפוץ בועה או חלון שידווח על עדכון של האנטי וירוס, רציתי עוד לאמר שאין לי סמארט סקיוריטי אלא אנטיוירוס רגיל 3.0.667 תודה לעונים, יוסי.

    • 5 תגובות
    • 712 צפיות
  15. Started by alex28,

    מה הבדל בין Kasparsky Internet Security ל kaspersky anti virus

    • 5 תגובות
    • 887 צפיות
  16. Started by alex28,

    איזה אנטי וירוס הכי טוב מכל דרכים? שלא תוקע את מחשב שלא מפריע לגלוש קל לשתמש איתו

    • 2 תגובות
    • 650 צפיות
  17. Started by viper_sb,

    יש ברשותי את Media Splitter Settings שנותנת לי לראות רק קבצי MKV איך אני יוכל לראות גם קבצי TS ?

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  18. Started by german103,

    לאחר הגבלת ה-Upload בתוכנה, הבחנתי שזה לא ממש קורה, בזכות הפינגים הגבוהים בתוכנת Ventrilo. לדוגמא : ברשותי 6 טורנטים פתוחים, כולם מוגבלים ל-1KB העלאה, אך תוכנת BitDefender מציגה מהירות חזור של 17KB. כנראה שמעבר להעלאת מידע (המוגבל ל-1KB*6) התוכנה מבצעת עוד משהו מעבר לזה שאוכל פס חזור? אם מישהו נתקל בבעיה ומצא פיתרון, הודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. מחפש תוכנה שתקליט את כל מה שקורה אצלי על מסך המחשב + את הסאונד של האנשים המדברים ליד המחשב (דרך המקרופון). המטרה היא להקליט את ההדגמה שאני מבצע על המחשב + את הדיבור תוך כדי.

    • 7 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. Started by amittt,

    בכל המחשבים שניסיתי הדף אינטרנט הזה נפתח. ובמחשב שלי יש ווינדאוס xp pro אני מנסה להפעיל דף אינטרנט ואז הוא כותב לי למטה כאילו בוצע עם סימן קריאה צהוב כזה ושאני לוחץ על זה רושם לי בעיות בדף אינטרנט זה עלולות למנוע תצוגה תקינה או פעולה תקינה.. וכו... מזה הדבר הזה איך אני מבטל את זה שהדף כן יופעל לי??? תודה רבה רבה רבה לכל העוזריםם

    • 6 תגובות
    • 780 צפיות
  21. Started by 3d7,

    יש לי אימייל ביאהו שאני רוצה להגדיר ב-Pidgin. איך אני עושה את זה? מה אני צריך להגדיר? שאלה נוספת: האם באמצעות האימייל הזה אני יכול לדבר ב-Pidgin עם מישהו שיש לו MSN Messenger, ואם כן אז איך אני עושה את זה?

    • 10 תגובות
    • 849 צפיות
  22. הורדתי ספר מסויים בפורמט של התוכנה הזו ומי שסרק את הספר סרק את העמודים במאונך במקום במאוזן ולכן אני צריך לסובב כל עמוד ועמוד 90 מעלות שמאלה. השאלה האם זה אפשרי וכיצד עושים זאת? תודה מראש. עריכה: לא משנה הצלחתי.

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  23. לדוגמה הפירסומת ^^ איך פוטרים את זה ?

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  24. שיחקתי באיזה משחק באינטרנט שהצריך התקנת ActiveX אחרי שהגעתי לשלב מסוים ניתנה לי האפשרות בתחילת המשחק לבחור אם להתחיל את המשחק מהשלב הזה או מההתחלה מחקתי את כל האפשרויות בbrowsing history של האקספלורר 7 שלי שזה כולל קבצי אינטרנט ועוגיות וכו' ועדיין המשחק ידע שעברתי את השלב הזה והמשיך להציע לי להתחיל משלב יותר מאוחר חיפשתי ברג'יסטרי ולא מצאתי שום דבר. איפה הוא איחסן את המידע הזה?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  25. לכבוד הדיסק החדש שהתקנתי במחשב, החלטתי להתקין מחדש את XP (אקטיבציה טלפונית היא כזו כאב ראש!) ובאותה הזדמנות החלפתי את הפיירוול מהקריו 21.5 העתיק (משנת 2001) לקומודו פיירוול 3. כשהגיע הזמן להתקין אנטי וירוס, ניסיתי להתקין את KAV 2009, אבלך הוא לא מוכן לרוץ עם קומודו בטענה של אי תאימות. לא נורא, נשארו לי רק עוד שלושה שבועות עד שרישיון הקספרסקי שלי יפוג (איזה מזל שעוד לא הזמנתי חדש), אבל בינתיים אני בלי אנטי וירוס. יש המלצות? בבקשה רק ממי שיש לו ניסיון עם קומודו ויודע שהשניים יכולים לעבוד אחד עם השני בלי בעיות.

    • 1 תגובה
    • 937 צפיות

דיונים חדשים בפורומים