תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתחסום מס' אתרים מסויימים שאני לא רוצה שכשאר מי שגולש באינטרנט יכנס לאתרים אלו. בתודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 938 צפיות
-
-
היי לאחרונה ניתקלתי בכמה מחשבים שה-MP אצלהם לא עובד יש תמונה מצורפת. האם מישהו נתקל במשהו דומה? ניסתי להסיר ולאחר מכן להתקין לא עובד,ניסיתי עוד כמה דרכים ועדיין לא מצאתי פיתרון אני צריך את עזרתכם תודה רבה.. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
הורדתי תוכנה בסיומת dmg איך אני מתקין אותה? תודה רבה וחג שמח!!
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
M-Audio Revolution 5.1 שמעו יש לי תכרטיס קול הזה עכשיו קניתי אותו חודש לפני שיצא הווינדוס 7 ועכשיו הוא לא תומך בווינדוס 7 קניתי תכרטיס קול במיוחד בשביל המחשב החדש שבוא יותקן ווינדוס 7 קניתי מי אתר פנדה תכרטיס קול קיצר מבאס אותי שאין תימכה ורשום באתר ששזה בפיתוח זה בפיתוח כבר איזה 3 חודש איין פה עוד משהו עם אותה בעיה כמו שלי ? שמעתי משהו שאפשר להתקין תכרטיס קול ידני בלי דריבר ניראה לי קיים דבר כזה ונסיתי להתקין דריבר וויסטה קיצר מה אפשר לעשות במחשב היא אפשר להגיד לחברה שיחלפו לי לכרטיס קול אחר פיצוי משהו
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
-
-
היה לי עד היום בבוקר את הונדוס לייב מסנג'ר מותקן במחשב והוא עבד בצורה ממש טובה בלי בעיות מיוחדות. היום בבוקר הוא הפסיק לעבוד. ניסיתי להפעיל אותו מספר פעמים אבל ללא הצלחה. הורדתי מספר גירסאות וניסיתי להתקין אותם אבל קיבלתי הודעה שהגירסה שאני מנסה להתקין היא ישנה יותר ואני צריך קודם להסיר את המסנג'ר מלוח הבקרה. הלכתי ל add/remove programs אבל המסנג'ר פשוט לא מופיע ברשימה. מה ניתן לעשות ? האם יש קשר ל service pack 3 שהתקנתי ערב לפני ?
-
- 4 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני משתמש ב- BITCOMET ורציתי להבין משהו בנושא הביטורנט (הרבה זמן משתמש אבל אף פעם לא התעמקתי בזה). אם יש לי טראקר מאתר מסוים אני יכול להוסיף לתוכנה קישור לטראקר אחר לאותה הורדה אבל מאתר אחר, כדי שיהיו לי יותר משתמשים להתחבר אליהם? או שזה לא עובד כך והתוכנה כבר מוצאת את כל מי שאני יכול להוריד ממנו את הקובץ?
-
- 4 תגובות
- 938 צפיות
-
-
BSplayer היא תוכנת Media קלה ונוחה מאוד בסגנון MEDIA PLAYER שמנגנת כל כל סוגי הקבצים ( avi / mpg / asf / wmv / wav / mp3...) אבל בעיקר סרטי Divx\Xvid מעצבנים בעזרתה אפשר בקלות לטעון קובץ כתוביות ואפילו לכוון אותה למצב שאיך שתפתחו את הסרט הכתובית שלו תופיע.. (שמות זהים) הורדה: http://www.bsplayer.org/index.php?p=download&PHPSESSID=11afd5fc29c49949ec789ac494233d6d קיימת גרסאת פרו בתשלום התכונה העיקרית בפרו היא שאפשר לשחק עם הכתוביות, לשנות BITRATE וכו'... ברגיל אפשר רק לטעון, כמובן לשנות פונטים, מיקום וכל השטויות אבל לא BT RATE
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנה לעריכת קבצי מוזיקה, המליצו לי התוכנה MP3Knife אבל אני צריך תוכנה שתוכל לחתוך לי מהשיר את השנייה ה- 0:19 עד ה0:39 והשיר ישאר כמו שהוא רק בלי השניות האלה. יש הצעות?
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם משהו מאוד בסיסי.... אני לא כל כך יודע איך להוריד את התמונות מהמצלמה למחשב... יש לי מצלמת וידאו דיגיטלית של סוני DCR-PC101E שבה יש גם אפשרות לצלם לכרטיס זיכרון. כשאני מחבר את המצלמה למחשב, המחשב מזהה אותה והכל בסדר ואני גם רואה את התמונה על המסך, אבל כשאני נכנס ל - EXPLORER ולוחץ בתפריט של ההתקן (ע"י לחצן ימני) על GET PICTURES אני מקבל הודעה שלא נמצאו תמונות על כרטיס הזיכרון למרות שהוא מלא... אני רוצה לציין שאני מחבר את המצלמה למחשב בחיבור פיירווייר ובמדריך של המצלמה יש הוראות רק לגבי חיבור USB (הייתי בטוח שזה אותו הדבר, אבל כנראה שלא...) יש למישהו מושג מה אני עושה לא נכון, או פיתרון אחר (ע"י תוכנה או משהו...) להורדת התמונות מכרטיס הזיכרון?
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי שני צורבים ואני רוצה תוכנה שאני יוכל לצרוב שני דיסקים במכה אחת. תודה לכם
-
- 7 תגובות
- 938 צפיות
-
-
נכון אז היה פה קישור שאיך אפשר לבטל את הפרסומות של הKAZAA או משהו כזה ואיך שהאיכות של השיר תעלה מי יודע את הקישור?
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אהלן, יש לי בעיה קטנה עם ה Labels בג'ימייל שלי. לדוגמא מיילים שאני מקבל כידוע מהפורום מגיעים אצלי לתיקייה של Notifications ואני רוצה שיגיעו לתיקייה של Forums. ושיניתי את זה פעם אחת ועשיתי Apply ועדיין זה לא עזר. מישהו יודע איך לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אולי זה נשמע קצת מפגר אבל עד היום אני עובד רק עם אימיול שנותן לי עבודה ממש טובה אבל הייתי רוצה להכיר בעוד תוכנות !... כמו שאני רואה יש הרבה כאן שממליצים על זה ,אז התקנתי אבל אני לא רואה שם מקום לחיפוש או משהו בסיגנון של אימיול !... א. אז איך בדיוק אני מוצא קבצים ומוריד אותם :\? בנוסףב. איך אני יודע שזה לא זיוף גם פה יש תגובות על הקובץ כמו באימיול או שזה עובד אחרת ?!.... תודה על העזרה ...
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי כמה בעיות עם המסנג'ר. קודם, זו גרסה MSN Messenger 7.5 ולא 8, לא שמתי את עצמי על אופליין (!) חלק מהאנשים במסנג'ר רואים אותי כלא מחובר, אבל אני כן מחובר.. חלק רואים אותי מחובר ולא מסוגלים לשלוח לי הודעות, ולפעמים גם אני. עשיתי סריקת מזיקים עם NOD32, לא מצא כלום, אותו דבר גם קספרסקי. מישהו יודע מה אני עושה עם זה? זה היה לפני יום בדיסק הקשיח הקודם (החלפתי בגלל בעיה שלא קשורה לזה) וזה מופיע גם כאן.
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
-
-
תסתכלו בתמונה מתוך משחק ותראו שיש שם כאילו ה FRAPS עובד אבל לא מצאתי זכר אליו [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום לכולם. במזל טוב הזמנתי את ה-LG 4163b. אני לא ממש מחבב את נרו 6, ורציתי לדעת האם גרסה 5 תדע לנצל את הצורב, או שבכל זאת עלי לשדרג ל-6... ואם כן, לאיזו גרסה בדיוק?
-
- 7 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה זמן התקנתי את ה-Windows ואני מחפש תוכנה טובה לניגון שירים, תכתבו לי איך קוראים לתוכנה ותיתנו לי לינק אם אפשר
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום לכולם האינטרנט אקספלורר לא נפתח לי מה לעשות ? בתודה דני
-
- 10 תגובות
- 938 צפיות
-
-
כשאני משתמשת בתוכנה לחיתוך שירים חלק מהשרים עולים לי ועם חלק עולה לי ההודעה: "אירעה בעיה באיתחול MCI" מה זה אומר?
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
חברה שמעתי מהרבה שהתוכנה הזאת ממש מומלצת להורדת קבצים מראפידשר החלטתי להוריד אותה עכשיו השינוי היחידי שעשיתי הוא הוספתי את חשבון הפרימיום שלי בראפיד שר ובהגדרות בלשונית DOWNLOAD CONTROL המקסימום הורדת סימולציות היא על 1 וגם מספר ההורדות הוא על 1 זאת מאחר כי ראיתי שכשאני מוסיף לו קבצים להורדה הוא מוריד לי 2 ביחד יעני בנאגלות של 2 קבצים כל פעם-מה שאני לא רוצה אני רוצה רק קובץ כל פעם עכשיו הבעיה היא שהוספתי לו נגיד סרט של 8 חלקים זה אומר לי לחכות דקה לTICKET (שלא הבנתי למה אני צריך לחכות יש לי פרימיום) ואחרי שהוא מסיים להוריד את החלק הראשון ועובד לשני השני נצבע באדום והוא לא מוריד לי אותו מעין תקלה מישהו יודע מה? ולמה אני מחכה לפני שהוא מוריד? תודה לעזורים
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
איפה אני יכול להשיג demon tool שמישהו יביא לי לינק תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לבקש ופה יענו לי הכי מהר.. בבקשה למי שמכיר תתוכנה הזאת של ה ICQ שיכולים לראות מי מסתכל לכם ב AWAY.. לא זוכר איך קוראים לה אני צריך תגירסא הכי חדשה.. תודה רבה מראש ולילה טוב.
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
מחפש driver ללוח ג'יגה בייט ga 81915p, לא מוצא באף מקום, מישהו יכול לעזור ??? תודה לעוזרים ושבוע טוב .........
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
בעזרת איזה תוכמה אני יכול לצרוב קובץ וידאו של 7 ג'יגה בפורמט WMV?? יש לי דיסקים של 8.5 ג'יגה ויש לי צורב שתומך בטכנולוגיית הצריבה הזאת אבל אין לי מושג באיזה תוכנה להשתמש...ניסיתי בכל דרך אפשרית עם NERO וזה לא צרב כי הקובץ גדול מדי כאילו (ד.א אני צריך שהסרט יעבוד על xbox360) תודה רבה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
יש לי סרט בקובץ mpg, אבל כשאני מנסה להפעיל אותו במדיה פלייר, וגם בתוכנות נוספות אחרות, הסרט פשוט לא עולה, לפעמים יש הודעת שגיאה, ולפעמים הסרט עובד אבל רק עם סאונד ובלי תמונה. ניסיתי את כל הפרוצדורות של המקודדים, ושל כל התוכנות אבל סרט לא ראיתי עדיין. אם יש לכם פיתרון או עצה, בבקשה תעזרו לי כי זה חשוב לי ביותר. בתודה, דודי.
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-


