תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעייה עם האיי סי קיו... איך שאני מפעיל את האיי סי קיו זה רושם לי בכותרת: (במסך קופץ כזה) Microsoft Visual C++ Runtime Library ובהודעה: Runtime Error! c:\program files\icq\icq.exe abnormal program termination מישהו יודע מה זה ? כי ניסיתי להסיר הכל ולהחזיר וזה לא עבד...
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
http://duggmirror.com/microsoft/Internet_Explorer_8_Alpha_screenshots/ לפי מה שנירא MS לא רוצה לוותר לFF/OPERA בעיקרון לפי דעתי MS מתקדמים עם הIE שלהם יותר מהר ממוזילה, על ידי הוספות אפשרויות חדשות ועוד, אבל עדיין, FF 1.0 לדעתי קפץ בהרבה יותר מהר מIE, ומוזילה מוסיפים פיצ'רים חדשים לאט יחסית, אך עדיין הם עוקפים את MS מבחינת הדפדפן עצמו. נירא שיהיה מעניין FireFox 3.0 VS. Internet Explorer 8 VS. Opera 9.50 תמונות מגרסאת האלפא של IE8
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
האודיו במחשב התחיל להשמע גרוע. ניסיתי לפתור זאת ע"י עדכון דרייבר של C-Media AC97 Audio device העדכון התבצע אוטומטית והתבקשתי לעשות Reset אך עכשיו אין אודיו בכלל. במאפיינים כתוב כעת This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. אך לחיצה על troubleshoot נותנת את ההודעה: marscore.dll not found מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה בבקשה המלצה ואם אפשר קישור לתוכנה שחוסמת פרסומות (בעיקר פלאש), פרסומות בתכלס לא מפריע לי, אבל המחשב שלי במאמץ שיש פרסומות פלאש וזה סתם מעיק. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום. יש תוכנות שתואמות את אופיס 2003 ולא תואמות את אופיס 2007 שיש בה הרבה אופציות אבל קשה לפעמים ומבלבל את העבודה עימה, מה שיותר קל לעבוד עם אופיס 2003
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להעתיק Audio CD עם NERO , אני מקבל את ההודעה Analyzing CD ואז NERO לא מגיבה עד שמבצעים boot. הצריבה היא עם: OS WIN 2000 , CDR LG X24 , NERO 5.5.8.2 מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
-
-
אני לא ידעתי לאיזה קטגוריה זה משתייך, אבל אני משער שזה קשור לאחד מהחלקים שהפורום הזה עוסק לכן להחלטתי להשים את הדיון הזה פה. במחשב שלי התחיל לעבוד בצורה מאוד איטית, במיוחד במשחקים כבדים או הכי פשוטים, אותו דבר. פשוטים אני מתכוון כמו Soldat למי שמכיר. זה כמו להפעיל ווינאמפ, ועוד 10 תוכנות פועלות ביחד, ולהפעיל משחק כבד, ככה זה נראה שאני משחק במשחק כלשהו. פירמטתי את המחשב אתמול, ועדיין הבעיה לא נפתרה, בגלל זה אני משער שזאת הבעיה בחומרה של המחשב, אבל אין לי מושג מהי. (עשיתי בדיקת וירוסים, ואין לי וירוסים) יש לי פנטיום 4 1.7 gForce 4 440mx 62mb 256X2 אחד DDR ואחד SDRAM אבל אני יחליף את הSDRAM לDDR
-
- 10 תגובות
- 939 צפיות
-
-
קניתי מדפסת C7283 המדפסת התחברה לרשת בVISTA אני איתרתי אותה בתור מדפסת רשת והיא עובדת טוב, אבל בXP אני לא מוצא את המדפסת. עשיתי הוסף מדפסת ואז בחרתי מדפסת רשת ואז אין לי שם כלום. מה עלי לעשות?
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחותי מחוברת למחשב שלי בעזרת כבל מוצלב, ואנחנו שותפים לאותו חיבור אינטרנט. אצלי האאוטלוק עובד בסדר גמור, ואני מצליח לשלוח ולקבל מיילים מכל החשבונות שלי ב-POP כמובן. הגדרתי את אותן הגדרות אצל אחותי אך אצלה ניתן משום מה רק לקבל דואר מהחשבונות (דוגמת נענע), אבל לשלוח הוא לא מאפשר. מה עוד אני צריך להגדיר? מדוע אי אפשר לשלוח דואר אצלה דרך האאוטלוק? (שנינו משתמשים בויסטה) תודה, ירון.
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-
-
כמו שכתבתי בכותרת, ב-FF בלבד (ב-IE זה כן עובד) הוא חוסם לחלוטין popups כאלה של JavaScript שאמורים לפתוח חלון חדש, כמו למשל ה"מפרט מחשב" שמופיע כאן בפורום מתחת לשם משתמש. ה-JavasScript עצמו מאופשר, ולא מצאתי משהו שחוסם את האתר הזה ספציפית (וזה קורה לי גם באתרים אחרים) ניסיתי גם לבטל את ה-AdBlock Plus וזה עדיין לא עזר. חיפוש קצר בגוגל העלה אנשים עם אותה בעיה, אך לא מצאתי פתרון שיעזור לי שם, בעיקר מצאתי אנשים שאצלם זה לא עובד גם ב-IE, בעוד שאצלי זה כן עובד ב-IE אז זה לא אותה בעיה. תודה לכל מי שיוכל לעזור...
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני מצרף שיר שיהיה חלק מהמצגת , כלומר שהקובץ של השיר יהיה חלק מהמצגת
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
הי. בזמן האחרון המחשב שלי נתקע הרבה מאוד פעמים בלי סיבה ובלי שיש לו יותר מדי עומס. אני פשוט מנסה להפעיל תוכנה כל שהיא ופתאום הוא נתקע ולא מגיב לשום דבר חוץ מלכפתור של הrestart. המחשב די חדש ועם מפרט די טוב: מעבד: amd athlon 64 x2 dual core processor +4400 2.3 ghz דסיק קשיח: 230gb רובו פנוי זיכרון: 2gb מערכת הפעלה: windows xp proffesional sp3 בקיצור מחשב שלא אמור לעשות יותר מדי בעיות. מה יכולה להיות הבעייה? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
-
-
מה שחשוב הוא שהסורק יסרוק!! תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
איך אני מוסיף את החגים לאוטלוק כי אני רוצה אח"כ לסנכרן עם הנוקיה ניסיתי דרך ההגדרות אבל משום מה זה לא פועל... (2003)
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-
-
1. הכתבה ב-HWzone 2. האתר הרשמי - ooVoo.com רציתי לשמוע חוויות שלכם מהתוכנה, ביקורות, וכל מידע אחר. אני עדיין לא הורדתי, אני הולך לעשות את זה היום. וזה נשמע כמו הדבר הגדול הבא (זוכרים את Skype). וזה גם ישראלי. ד"א, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את הוידיאו של אירוע ההשקה, עם כל הדמו שעשו שם עם המנכ"ל וכולי? enjoy.
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
כול פעם שאני מפעיל משחק אוו משהוא, ובכלל במחשב יש לי שימוש די קבוע של 100%. שאני מפעיל משחקים וכאלו הוא על 100 !! זה משגע אותי. חשבתי שזה בעיה עם המערכת הפעלה אבל בסוף זה לא היה וניסיתי גם דיסק מקורי. בקיצור, כנראה שזה משהוא בחומרה אבל מה יכול ליהיות ?? כול המחשב הוא חדש !! . עזרה,?
-
- 10 תגובות
- 939 צפיות
-
-
הנה ההודעה שאני מקבל, התוכנות שהתקנתי היום הן Visual Web Developer ו-DirectX 10, יכול להיות שקשור לאחד מהם? ועוד תופעה מוזרה שמצאתי ב-Task Manager, וקוראים לזה mscorsvw.exe, לא הופיע לפני כן, אולי יש לזה קשר? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-
-
מה שכתוב בכותרת הכי חשוב שלתוכנה תהיה אפשרות לעשות NORMALIZE לספרייה ענקית של קבצים MP3 תודה מראש לכל העונים.....
-
- 7 תגובות
- 939 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם!!! לאחרונה הורדתי את התוכנה NOD32 וראיתי שאני לא מצליח להבין איך להשתשמש בה .... מישהו יכול להגיד לי איפה יש מדריך בסיסי לתוכנה זו???? אם יש בכלל... תודה רבה לעונים....
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
התקנתי Kaspersky לפני כמה ימים ועכשיו אני מנסה להיכנס לכמה אתרים, והKaspersky חוסם לי אותם. אני מקבל הודעה כזו: Kaspersky Internet Security 7.0 The requested URL http://www.torrentleech.org/ is forbidden איך אני עושה שKaspersky יכיר את האתר כאתר בטוח?
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
-
-
שלום אני מנסה להתקין מדפסות (שני סוגים) על מחשב בן 3 עם XP PRO עברית חוקי. ההתקנה נכשלת כי לא רואה את המדפסות. בבירור מול המחשב השני שכן רואה את המדפסות (ובו ההתקנה מצליחה) גיליתי שחסר לי USB001 VIRTUAL PORT כפי שניתן לראות בצילום מחשב שני. גיגלתי וניסיתי להוסיף USBMON.DLL וזה לא עוזר!! יש הרבה שיש להם את הבעייה אך לא מצאתי פתרון. אשמח מאוד מאוד מאוד לפיתרון. בברכה, יהודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 939 צפיות
-
-
לאחד מחבריי נמחק בטעות האאוטלוק אקספרס 6. הוא משתמש בווינדוס XP. ניסיתי לעזור לו באמצעות אופציה הוספה\הסרה של תוכניות והתקנת מרכיבים חדשים - בדיוק מה שהיינו עושים בגירסאות קודמות של ווינדוס. אבל כלום לא עוזר. אפילו נסיון להתקין מחדש את האקספלורר עם האאוטלוק נענה בשלילה ע"י המחשב שמודיע כי יש עדין עבודות שיגור דוא"ל הממתינות לתורן. ANYBODY?
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
-
-
-
אני מתלבט עכשיו אם כדי לי להוריד את התוכנה האם היא שווה משהו או שסתם זבל שהורס מערכת? המטרה שלי להפוך את מראה המחשב לכמה שיותר פחות "וינודוסי" ויותר custom ויפה לעין
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי Excel 2007 בעברית. רציתי לדעת איך אני מעביר את הגרף שיהיה משמאל לימין? שיהיה ככה: | | | | -----------------
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-


