עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בדיוק כמו בתמונה http://img518.imageshack.us/img518/1940/popexpww4.png , יש תוכנה שמאפשרת את זה?

    • 9 תגובות
    • 940 צפיות
  2. Started by AKA Psyco,

    האם קיים וירוס שיגרום לתוכנת האניט-וירוס להיסגר כל פעם שפותחים אותה(זה מה שקורה לי) ומה אני יכול לעשות בנידון אני הודה אם תענו לי מהר(זה המחשב של אחותי ועוד שבוע וחצי היא טסה לחו"ל)

    • 4 תגובות
    • 940 צפיות
  3. Started by guyyug,

    הורדתי קובץ גדול שאי אפשר לצרוב בדיסק אחד עשיתי אובר ברן בנירו אבל אי אפשר לקרא את הדיסק לכן רציתי תוכנה שמפצלת את הקובץ ל2 או לערוך ולחתוך קטעים צריך להוריד רק 3 מגה גם עזרה בנירו תתקבל בברכה הדיסק נצרב אבל אי אפשר לקראו אותו

    • 4 תגובות
    • 940 צפיות
  4. Started by 3d7,

    אני מעוניין בשרטוט של דלת שאני אוכל לתת למסגריה, כך שהם יבנו את הדלת לפי השרטוט. הבעיה היא שאני יודע מה שאני רוצה, אבל אני לא ממש יודע לשרטט כך שהשרטוט יהיה נכון מבחינה הנדסית. יש כאן אולי מישהו עם ידע בגרפיקה שיכול לעזור לי בבקשה? השרטוט לא חייב להתבצע בתוכנת מחשב, אפשר גם לשרטט על דף ולסרוק. המפרט של דלת הביטחון הוא כדלקמן: משקוף שטוח (לא מבנה מדורג כמו במשקוף סטנדרטי) בצורה של מלבן (לא צורה של ח). הדלת עצמה היא בעובי של 50 מ"מ, והיא צריכה להיכנס לתוך המשקוף בצורה כזאת שלא יהיו רווחים בין הדלת למשקוף (אבל שגם לא יהיה חיכוך מיותר), וששום חלק מהמשקוף לא יהיה חשוף בשום צד של הדלת (כאשר הדלת תהיה סגורה, לא ניתן יהיה לראות את הצד הפנימי של המשקוף משום צד). זאת אומרת, שהדלת צ…

    • 4 תגובות
    • 940 צפיות
  5. Started by שבע-שנים,

    שלום, איך אני גורם לfoobar שלי להיראות כמו בתמונה הבאה?

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  6. Started by hellknight2,

    אני רוצה להכין סירטון ב-movie maker עם סירטונים שצילמתי ב-FRAPS, אבל רוב הזמן, כשאני שם חלק מהסרט שצילמתי בציר הזמן או לוח התיכנון, הוא מיד נתקע ואני צריך לצאת עכשיו אני בקושי יכול לערוך סרט. בנוסף, גם עכשיו הכנתי סירטון והייתי קרוב לסיים אותו ועכשיו כשאני פותח אותו, כל פעם שאני לוחץ על חלק ממנו בציר הזמן (כי הוא נמצא בחלקים) פתאום זה יוצא מהתוכנה, ניסיתי אפילו להכין את זה בתור סרט ואת הסרט לערוך מחדש, אבל גם ממנו זה יוצא. מישהו יכול לעזור לי, אני עובד על זה כבר יומיים ואין לי כוח לעשות את זה שוב

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  7. Started by l0l9l8,

    שלום, אז ככה: לחבר שלי יש קובץ עם כל מיני סיסמאות לאתרים וכו' הוא ביקש ממני שאשאל פה, איזו תוכנה הכי טובה להצפין את הקובץ (מבחינת אבטחה ושיהיה קשה לפתוח את הקובץ במידה והוא יגיע לידיים הלא נכונות)? (רצוי חינמית אך לא במידה רבה...). הקובץ הוא קובץ WORD. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  8. Started by Drogba,

    יש לי בעיות במחשב , נגיד שאני פותח את "My Computer" או "My Documents" אז הוא לא מגיב לפקודות , רק לפעמים הוא נפתח אחרי חצי דקה בערך... הוא הרבה פעמים נתקע וצריך לעשות ריסטרט , והאינטרנט זז כמו צב ( למרות שיש לי 1.5Mbps ) והמדיה פלייר לא נפתח, ועוד שלל בעיות כאלה . והמחשב חדש , קיבלתי אותו לפני חודש . עכשיו בSymantec Antivirus הוא אומר לי שיש לי ICQ Trojan , ואין לי מושג איך להוריד אותו בבקשה עזרה!

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות
  9. אני הורדתי בינתיים 6 סוגי אימיול למחשב שלי: 1)emulev0.46c-MorphXTv7.8-src 2)Super_Fast_eMule_by_Zulu_גירסת_אימיול_חדשה_של 3)האימיול של Warezfaw גרסה 3 4)super emule V8.01 5)האימיול הרגיל מהאתר www.emule-project.com הגרסה החדשה 6)האימיול של ליונטוורק גרסה 5.3 שאני לא מצליח להתקין הוא עושה לי הודעת שגיאה Access to an unname was denied זה כל האמיולים שמותקנים לי במחשב חוץ מהאימיול של ליונטוורק לכולם הורדתי קובץ קרדיט clients.met בגודל של כ30 מגה אבל משום מה שאני נכנס הקובץ הזה הופך לOLD כלומר מתבטל לי ובמקומו בא קובץ clients.met חדש בגודל של כ1kb דבר ראשון תגידו איזה אמיול אתם ממליצים לי להוריד יעני איזה אימיול יש לו את ההגדרות הכי טובות על מנת שיטוס לי(אתם יודעים פורטים וכו…

    • 10 תגובות
    • 939 צפיות
  10. שלום מזה זמן רב אני מתעסק באופן מקצועי בתוכנת פרמייר פרו ואפטר אפקט, זמן העיבוד והרנדרינג הוא ארוך...יש לי מחשב חזק מאוד אבל מסתבר שגם הוא לא מספיק חזק...אני מחפש כרטיס DSP או משהו כזה שיעשה את עבודת החישוב וישאיר את המעבד פנוי לדברים אחרים מישהו מכיר כרטיסים חזקים שעובדים עם התוכנות האלו? המחיר לא משנה כרגע יש תקציב,,,,

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  11. שלום ! אני בעצם מחפש איזה תוכנה שמבצעת בדיקת דיוק של העכבר + שיפור הדיוק, אם אין את שתיהן אז העדיפות לבדיקת הדיוק, יש חייה כזאת? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  12. כותרת.. הכתב הישתנה לגדול יותר ולא ברור ואני לא יודע איך מחזירים לכתב הרגיל זה שינה לי בכול אתר/פורום לכתב קצת גדול יותר ולא מובן.. צריך עזרה דחוף!

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  13. שלום לכולם הורדתי לאחרונה קובץ מ-kazaa והוא בסיומת של exe כאשר אני לוחץ אליו הוא פותח לי חלון שחור ולאחר שניה בערך הוא נסגר ניסיתי לפתוח את הקובץ בכמה תוכנות קיווץ שיש לי כמו למשל winzip,winrar,winiso והתוכנות הללו לא מגלות את הקובץ כקובץ מקובץ אז חברה מה לעשותתתתת????

    • 9 תגובות
    • 939 צפיות
  14. Started by urich,

    שמעתי מחברים שהמליצו בחום על התוכנה מהי בדיוק והאם היא יותרטובה מקאזאא אימיול ואזורוס

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  15. יש לי מאמר ארוך בפורמט PDF של אקרובט רידר אני צריך לסכם אותו אבל אני צריך להעתיק כל מיני פסקאות אני לא ישב שבוע להקליד את כל זה מישהו יכול להגיד לי שיטה איך להעתיק מידע מה אקרובט רידר או אולי לפתוח את זה ב HTML כדי להעתיק תודה מראש טל

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  16. Started by Absurd,

    מדוע תוכנות אנטיוירוס (Avira לדוגמא, שאותה התקנתי לאחרונה), נוטות להתייחס לקובץ Autorun.inf כוירוס, כאשר כל פישעו הוא לתת הוראות הפעלה בעת הפעלת מדיה\כונן Flash\דיסק און קי (חיפשתי קצת בגוגל ומצאתי שזה תפקידו). בכל פעם שאני מחבר את ה-דיסק און קי שלי, Avira מתריע לי אודות הקובץ הזה, כמו כן בגוגל קראתי שעוד מספר אנשים מתייחסים אליו כוירוס. מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על הנושא? תודה רבה מראש!

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות
  17. Started by RT-PRO,

    אני מחפש Fire wall טוב שלא עושה בעיות במחשב יש המלצות ?

    • 10 תגובות
    • 939 צפיות
  18. Started by Drek Boy,

    שלום יש לי בעיה עם פתיחת קבצים עם דמון טולס או עם האלכוהול 120% אני מנסה לפתוח את הקובץ וזה אומר לי cue sheet line 1 - file nor accessable זה מה שרושם לי האלכוהול והדמון רושם error in comman line ואז product not installed! מה לעשות??

    • 9 תגובות
    • 939 צפיות
  19. Started by e.s,

    אני לא מצליח להפעיל את הסרט כי הוא קובץ avi למישהו יש תוכנה או משהו שיכול להפוך ל-vcd ושיסביר לי?? תודה עריכת המודר: סימני השאלה הרבים בכותרת מיותרים לגמרי. המנע מכך בעתיד.

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  20. Started by alonpartuk,

    אני מנסה להכנס למנהל המשימות(CTRL+ALT+DELETER) והמשחב רושם לי "מנהל המשימות הוגדר כלא זמין ע"י מנהל המערכת שלך" מבחינת וירוסים וכל מיני סוסים טוריינים למינהם המחשב שלי נקי לגמרי עכשיו נכנסתי למחשב במצב בטוח ולאדמינסטור ובדקתי והיוזר שלי הוא מנהל המחשב וגם המצב בטוח הוא כן נכנס לי למנהל המשימות מה עושים??

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  21. Started by ex_,

    יש עוד כמה רעיונות בדרך, אם יהיה זמן... זה נעשה בעיקר בגלל הטקסט(התפוז המכאני) נראה לי מתאים לכל הרעיון [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 939 צפיות
  22. Started by itayze,

    מישהו יכול להביא לי אתר או קובץ טקסט עם הסברים על לינוקס . שיהיה בו איך מפעילים אותו מה היתרונות ,חסרונות וכו.................... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  23. Started by guitarsuite,

    אני עובד איתה ,היא ממוצאת ומוצאת, אבל נראה כאילו היא באמת עושה משהו, עוד שאלה ,לאחר הסריקה מגיע השלב של repair ו backup ,רצוי לעשות backup קודם ואז repair או שלא צריך לגבות? בקיצור, היא טובה לניקוי רגיסטרי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 939 צפיות
  24. Started by ShayGTi,

    יש לי בעיות עם התוכנה, אני חושב שזה קשור אליה לפחות, שלעתים בזמן שהיא רצה או לאחר שאני מכבה אותה אז מופיע לי מסך כחול ואז אני צריך לאתחל. זו בעיה מוכרת? מה אפשר לעשות?

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  25. Started by dlivneh,

    שלום רב, ברשותי מחשב נייד ישן עם WIN 98 SE עליו. הוא מסרב בכל תוקף לזהות לי דיסק און קי (FLASH DISK) של יצרן סיני (אים לי דרייבר). מחפש דרייבר גנרי. לפי מה שמצאתי הקובץ נקרא: Generic Native 98SE USB Driver. אך לצערי לא מצאתי אותו בשום מקום. בתודה מראש

דיונים חדשים בפורומים