תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי מקלדת "מולטימדיה" עם מקשים נוספים, חלקם אינם שמישים כי חלונות לא מכיר אותם ישנו תוכנה למקלדת הזאת אך הוא ישן ובעייתי ואני מחפש דרך אחרת למפות אותם (תוכנה כלשהיא) דבר נוסף, למקלדת הזאת ישנו לד נוסף (חוץ מה CAP,NUM,SCR) שגם הוא היה עובד פעם כשהתוכנה התאימה לXP ללא SP ומעניין אותי מאוד לדעת איך להדליק אותה מקווה שמישהו יעזור
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
-
-
פעם ידעתי אבל משום מה זה לא עובד לי...... יש לי הרבה קבצים ב rar ואני רוצה לפתוח אותם לקובץ אחד... ניסיתי לסמן את כולם בתוכנה winrar וללחוץ על extract אבל זה נראה כאילו כל הקבצים נותנים בסוף את אותו הקובץ... ונוצר לי קובץ bin. מה אני עושה איתו? אשמח אם למישהו יש תשובה או עוד שאלות כדי לעזור.... תודה@!@!!!#
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
האם זה חיוני וכדאי? אנטי וירוס יש לי כבר,הורדתי את הנורטון 2003.
-
- 7 תגובות
- 940 צפיות
-
-
היי. הכוונה היא שכשאני רואה סרט על הטלויזיה דרך המחשב והסרט מקודד על מסך רחב אז רואים את הסרט רק על שליש מהמסך טלויזיה ... השאלה שלי היא האם יש איזו תוכנה שתוכל להראות את הסרט על מסך מלא... המפרט שלי המפרט מחשב ... תודה .
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני מצב אולניין רגיל, לא רואה חברים מחוברים. חברים שלי כן מחוברים רגיל אבל לא רואים אותי מסנגר LIVE גירסה אחרון ,WIN 7 BIT 64 אני עשיתי להסיר תוכנה והתקנה מחדש אותו דבר בעיה. הודעה שירות (תמונה) מה בעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
שלום רב יש לי מערכת XP PRO באנגלית מזה כשנתיים וברצוני לעשות סדר וניקיון ב- registry. האם קיימת היום תוכנה חינמית שעושה את העבודה מצויין או שאני חייב לרכוש את REGISTRY MECHANIC (לדוגמא), ע"מ שהעבודה תתבצע כהלכה? תודה
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
מישהו יודע איך יוצרים סקינים ומעצבים אותם איך שבא לך לתוכנת ה WINAMP ? מאיפה אפשר להוריד תוכנה/מדריך לזה ?
-
שלום לכם, רציתי לדעת אם יש תוכנה שמכבה את המחשב בשעה שמגדירים לה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
כשאני מנסה לקודד סרט DVD התוכנה (גם פלאסק וגם וירטואל DUB) לא מאפשרת לי לקודד את ה AUDIO ל MP3 ב 128 BIT אלא רק ב 57 למישהו יש מושג מה אני אמור להתקין כדי שיאופשר לי לבחור ב 128????
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
שאני מנסה להפעיל כל קובץ סרטים התוכנה של צפיית הסרטים נתקעת..100% מהמעבד בשימוש ואני לא יכול לראות תסרטים. זה היה קורה פעם אחרי כמה ימים אבל בזמן האחרון זה קורה אחרי כמה שעות/דקות... עכשיו ניסתי הצלחתי לראות 5 דקות ואז המסך נהיה שחור ושוב זה נתקע והתוכנה לקחה 100% מהמעבד. לא משנה איזה תוכנה.. אמרו לי שזאת בעיית מקודדים הסרתי התקנתי מחדש ועשיתי הכל. לא עזר אז פירמטתי לפני שעה.. עכשיו התקנתי מקקודים אני מפעיל ועדיין לא פועל אני כבר אובד עצות תודה רבה לכל מי שעוזר
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום חברים, הסיפור הוא כזה - סרטוני וידאו שאני צופה בהם באתרים מבוססי מערכות פלאש, אינם מוזרמים בצורה חלקה ורציפה, וכל 5 עד 10 שניות יש עצירה לטעינה של ה - buffer. מדובר בתפועה מתסכלת ומעצבנת במיוחד. שינוי הגדרות הטעינה של נגן הפלאש (ממצב ברירת המחדל - 100KB ל'בלתי מוגבל') לא סייעו בפתרון הבעייה. התופעה חוזרת על עצמה באתרים שונים. קצת מידע טכני: מעבד - intel core 2 duo (בסיסי) מערכת הפעלה - win XP pro sp3 זכרון RAM - 2GB רוחב פס - 2.5Mb/s גרסת נגן פלאש - 9 גרסת דפדן - IE7 המפרט הזה אמור בעקרון לאפשר זרימה חלקה ונקייה של וידאו, אבל זה לא מה שקורה בפועל. מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעייה? תודה וחג שמח
-
- 12 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני כמה ימים הבחנתי במשהו מוזר, נכנסתי ללשונית Data execution prevention (תמונה מצורפת) והבחנתי שם שהיו 3 services שהאפליקציה "תדלג" עליהם בבדיקות הקשורות לפגיעה במחשב. כאשר ניסיתי להסיר את שלושת השירותים מהרשימה קרה דבר מוזר... 2 שירותים הוסרו מיד ואילו שירות בשם Keygen.exe פשוט לא נמחק! לא משנה מה אני עושה - מוריד את ה V, עושה REMOVE שום דבר לא עוזר... כאשר אני לוחץ APPLAY או OK אחרי ההסרה אני נכנס שוב לחלון וללשונית ושוב אותו שירות מופיע מחדש עם V מסומן עליו. יש לי חשש שמדובר בVIRUS ורציתי אולי לקבל חוות דעת ממישהו שמבין. יש לי אנטיוירוס מהיום שקניתי את המחשב - nod32 ואני אדם שיודע לנהל מחשב בצורה תקינה. קצת פרטים - לפטופ מדגם asus, vista home premium, 4g…
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
ניסיתי ליצור קובץ PST ביצוא ואח"כ לייבא אותו למחשב החדש אבל הוא לא הצליח לפתוח את הקובץ? יש שיטה יותר פשוטה פשוט על ידי העתקה מהתיקייה במחשב אחד והעברה לשני?
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
יש לי מסך 22 אינץ' רחב, וסט של מקלדת ועכבר אלחוטיים. אני רוצה להיות מסוגל לשבת על המיטה (2-3 מטר מהמסך) ולהיות מסוגל לקרוא את מה שכתוב על המסך (בעיקר בשביל שאני אוכל לראות איזה סרט אני בוחר בנגן הסרטים שלי, אבל גם שאני אהיה מסוגל סתם לגלוש). ניסיתי לשנות לרזולוציה של 800X600, אבל: א. זה עדיין לא מספיק גדול. ב. זה די מכוער. ג. זה הורס את כל הפואנטה של לראות סרטי HD ומסך רחב. יש למישהו הצעות?
-
- 6 תגובות
- 940 צפיות
-
-
זה כנראה התחיל באי מייל. אנשים מוזרים שיש להם שמות דומים מאוד לאלה שיש לי ברשימת אי מייל שלי (שינוי של אות אחד בשם) שלחו לי אי מיילים מוזרים באנגלית... עד שקלטתי שאלה לא האנשים ברשימה שלי כבר נהיה מאוחר אני חושב.... היום קיבלתי אי מייל מדוד שלי שאמר לי לא לשלוח אי מייל לאף אחד כי יש לי וירוס מסוג W32 אני כמעט בטוח שזה בגלל האנשים האלה באי מייל, האמנם? ומישהו יכול לתת לי פרטים על הוירוס הזה, מה הוא עושה? מה המקסימום נזק שלו, איך מורידים אותו והאם פירמוט יעזור (מקווה שיש דרכים פחות נזקיים להסיר אותו :-[?) תודה
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני משתמש בנגן בגרסא 10 החדשה ואני פשוט לא מזהה בהבדלים... מישהו יכול להסביר לי מה מייחד את הנגן החדש?
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אהלן, אני בא מתוך הנחה שהדיון הבא הוא חוקי [השימוש בקליאנט הוא למטרות חוקיות בלבד] בכל מקרה, עד היום השתמש בABC, אבל נמאס לי ממנו... רציתי לדעת איזה קליאנטים אתם ממליצים? בתודה מראש...
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
הורדתי קאזה V2. הכל עובד למעט כתיבה בעברית - יוצא הכל גיבריש. לא מצאתי שם את ה ENCODING שח\יש באקספלורר. איך מתקנים? מע הפעלה XP.
-
- 5 תגובות
- 940 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המחשב ממצב כבוי החיבור לאינטרנט לא עובד ואני צריך לעשות הפעלה מחדש כדי שהוא יעבוד. וגם שהמחשב נכנס למצב שינה החיבור מתנתק וחוזר רק כשאני יוצא ממצב שינה. ובעיה אחרונה ה-QUICK LUONCH אייקון עברו לצד ימין של שורת המשימות,ליד כפתור ההתחל, ואני לא מצליח להחזיר אותם. תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 940 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאיתה אפשר לעשות הנפשות לסרטונים. אם תוכלו לכתוב תוכנות כאלה אז אני אשמח מאוד
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה.. קניתי לפני חודשיים בערך מחשב חדש והעברתי את המועדפים שהיו לי במחשב הישן ויש בעיה אחת.. שאני לוחץ באקספלורר "מועדפים" אז זה פותח את הרשימה ולא את כולה.. ואז למטה למטה יש חץ שחור שרק אחרי שאני לוחץ עליו הוא מראה לי את הכל.... וגם בתוך קטגוריות של המועדפים זה ככה... והדרך היחידה שאני גורם לזה להראות את הרשימה במלואה זה ללחוץ על הקישורים שלא מופיעים ואז זה בסדר.. הבעיה שזה כל כמה ימים עושה את זה ואז שוב אני צריך ללחוץ על כל הקישורים שיש לי (ויש לי ממש הרבה וזה לא כיף כל כמה ימים ללחוץ אחד אחד...) נוסף בעריכה : הנה תמונה של איך זה נראה : מה עושים ? זה ממש מעצבן.. תודה רבה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום, יש לי חלונות 7 פרימיום אני מעונין להצפין תיקייה בצורה כזו שגם התוכן שלה יהיה מוצפן, כלומר אם מישהו יעשה חיפוש אז הוא לא ימצא את התוכן מכירים תוכנה חינמית?
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
חשבתי להתקין את התוכנה Flashmute אבל האנטיוירוס חשב אחרת... יש לציין שהתוכנה מופיעה ברשימת התוכנות המומלצות של HWZONE . אנטי וירוס: NIS209 מעודכן . הנה תמונה: מה נראה לכם? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אני כבר הולך להשתגע, ה Windows Messenger live מסרב להתחבר, לא משנה כמה פעמים אני מנסה! לפעמים אני מצליח להתחבר אבל זה מציג רק איש קשר אחד או שניים, אחר כך את כולם לאט לאט (או חלק) ומתנתק שוב לבד. ואחרים מצליחים להתחבר אליו בקלות, ללא בעיות.. זה כל הזמן מציג שגיאה שיש בעיה בחיבור. במחשב הקודם הייתה לי את אותה הבעיה, עכשיו קניתי חדש.. בהתחלה אחרי ההתקנה המסנג'ר התחבר מהר מאד והכל, בלי בעיות.. אבל עכשיו, אחרי יומיים הבעיה שוב חזרה. אני פשוט לא יודע מה לעשות.. עזרה, מישהו?
-
- 10 תגובות
- 940 צפיות
-
-
שלום לכולם! מישהו יכול להמליץ על תוכנה נגד ספאמים? העדפה לתוכנה חינמית. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 940 צפיות
-


