תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה (חינמית אם אפשר-אם לא אז לא..) שבעזרתה אני יוכל לערוך את המסמכים הסרוקים . תודה וכבר עשיתי חיפוש זה לא עזר לי ...
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
אני מחפש פלאג-אין מסויים שיגרום לרצף בין השירים. כלומר, שיישלב את סוף השיר המתנגן באותו הרגע עם תחילת השיר הבא ברשימה. יש את האפשרות הזאת בווינאמפ 3 אך אני משתמש בווינאמפ 2.9 כי הוא הרבה יותר קליל ונוח לעבודה. תודה לכל העוזרים.
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום בירשותי מחשב חדש ומערכת הפעלה ויסטה 32 עם חבילת הרחבה 1 (sp1) יש לי כרטיס מסך דיי טוב (gtx 280 1g ) אבל אני לא מצליך להוריד את התוכנה directx 10 ועם הדיסק של הדרייברים מגיע רק גירסה 9 עם מישהוא יכול לעזור בלינק או בהסבר אני ישמח תודה רבה לכולם מראש
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
היייי אני רוצה לרנדר ספר במקס אבל ספר ספר כאילו שיהיה אפשר לפתוח אותו יענו עם דפים כריכה קשה והכול למישו יש מדריך?
-
- 9 תגובות
- 943 צפיות
-
-
ברצוני לדעת איזה תוכנת צריבה (ואיזה גירסה שלה), מתאימה בוודאות (רצוי בהסתמך על ניסיון) לעבודה ב-win 95. ניסיתי להתקין את ה-nero 5, אך זה תקע לגמרי את המחשב (וכנ"ל קרה גם עם easy cd-creator ver.4). כמו-כן אבקש לדעת (אם אפשר), מהיכן ניתן להוריד את התוכנה המתאימה.
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
אני שוקל לפתוח חשבון פרימיום בראפידשר וקראתי את הפוסט הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=300980.10 המתאר הורדות סימולטניות מראפידשר (לא אחת אחת). אה מה,משהו לא ברור לי. התקנתי גרסת נסיון של IDM ,חיפשתי בגוגל את העונה הראשונה של "אבודים" ,(סדרה שלא ראיתי אף פעם לצערי),והעתקתי רק שורה אחת ל-IDM . (ראו תמונה "lost links"). הורדתי ,ומה שקיבלתי זה רק כתובת אינטרנט! (ראו תמונה "lost2"). אז נכון שאפשר ללחוץ על הקישור החדש ורק אז להוריד ,אבל איך זה יעבוד אם רוצים להוריד כמה ביחד?
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
אומנם לא תוכנה "סטנדרטית", אבל ברוח ה- web *.* השורה על כולנו, משהוא שנתקלתי בו הבוקר ב- lifehacker: http://goosh.org לכתבה המקורית: http://lifehacker.com/394715/gooshorg-unix+like-google-command-line לא מוגבל לפריקים בלבד . עוד אתר מעניין שכבר הוזכר כאן לפני הרבה זמן הוא: http://yubnub.org
-
- 0 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום. כל מי שאני מכיר משתמש ב SKYPE. אבל אני מחפש תוכנה יותר איכותית שאני יכול לבחור את האיכות של הווידאו בשיחה. או לפחות שאני יכול לעשות שיחה באיכות יותר גבוהה מ SKYPE
-
- 6 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי את ה- vostro 3500 והלחצן Fn לא עושה את העבודה. הוא ממיר את האותיות הימניות למספרים רק כאשר לוחצים עליו ובמקביל על האות. מה אני צריך לעשות כדי שבלחיצה אחת הוא ישנה את ה"מוד" של האותיות הימניות כך שיהיו מספרים עד ללחיצה הבאה על Fn שיחזיר את המספרים לאותיות? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 943 צפיות
-
-
מדובר בקבצי אקסל שלא עולים בפתיחה ישירה של הקובץ. כאשר מבצעים פתח, היישום (אקסל) עולה אבל הקובץ לא. לעומת זאת, אם פותחים את הקובץ דרך היישום הוא עולה כראוי. בנסיונות השונים לעלות על מהות הבעיה עלתה הודעת תקלה (שנעלמה מיד) על כך שהיישום לא מזהה את הכתובת לקובץ. מדובר באופיס XP וחלונות XP העסק עבד כראוי עד להופעת התקלה. נסיונות שחזור או התקנה מחדש של היישום לא הסירו את הבעיה. מדובר בכל קובץ אקסל , מכל ספריה שהיא. יתכן ומדובר בשינוי כלשהו ברגיסטרי אבל השאלה היכן (אם זאת אכן הבעיה) כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
יש תוכנה חינמית שמעבירה פורמטים של סרטים מ dvd--R לavi או מ avi לmpeg
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
בוקר טוב לכולם, יש לי קובץ ASX שזה פלייליסט לWMP, עכשיו הקובץ שם נמצא ברשת.. אני מעוניין את אותו סרטון להוריד למחשב. ה"לינק" בקובץ מתחיל ב mms:// לא אומר לי הרבה... ידוע לכם כיצד אני יכול להוריד את הקובץ? הלינק הוא; mms://a1.m.akastream.net/7/1/5290/3b858b51/crleu.mtv.s8.com/191/paneuro/1.wmv (שם הקובץ אינו אמיתי, לא ממש משנה,אבל ככה הלינק והקובץ רק על שם אחר)
-
- 3 תגובות
- 943 צפיות
-
-
כשאני מגיע ל CD Label Creator ומנסה להדפיס שם את רשימת השירים שעל הדיסק (עם רקעים שונים) זה לא מדפיס לי כלום, אלא דף ריק לבן יוצא עם מסגרת ... יש לי מדפסת HP 940C וווינדוס XP אם מישהו יודע איך מתקנים את זה תודיעו לי...
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
אני משתמש בנטסטיק של חברה סולולרית ויש לי 10GB לחודש. אני מחפש תוכנה שמודדת כמות מידע שנשלח והתקבל כדי שאני אדע בכמה מתוך ה10G השתמשתי וכמה נשאר לי. תודה.
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר כזאת תוכנה שיכולה לעבוד רק עם שלט?
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
-
הייתה לנו הפסקת חשמל בבית (וכמובן שהספק כח לא היה מחובר באותה עת). מאז קרה משהו מוזר: כשאני מנסה להקשיב לסרטים ביוטיוב, או להשתמש בסקייפ אני לא שומע כמעט כלום, פרט לצלילים חלשים מאוד או צלילי בס נמוכים מאוד. הקטע הוא, אם אני מפעיל ווינאמפ ברקע אז אני פתאום שומע בסדר (פחות או יותר) אבל אם אני מנמיך את הווליום בווינאמפ, אז גם מה שאני מנסה לשמוע פתאום נחלש ואני לא שומע כלום. ניסיתי להתחכם והקלטתי קובץ WAV של שקט כדי להפעיל בווינאמפ בזמן שאני מקשיב לדברים אחרים, אבל כניראה שווינדוס לא כזה פראייר וכלום לא מתנגן אם אני מנגן "שקט" ברקע. יש לי גם WINDOWS 7 מותקן ושם אין בעיה כלל. התקנתי דרייברים מחדש לכרטיס קול שלי (מפרט בצד) וזה לא עזר. מה עלי לעשות? עריכה: פנדורה עובד בלי בעיה …
-
- 0 תגובות
- 943 צפיות
-
-
טוב אז ככה , אני לא יודע כמה כוכבים אני יקבל על האתר הנחמד הזה , אבל נראה לי שהוא דיי ידוע , אז אני מקווה שלפחות אחד . בקיצור אתר עם תוכנות חדשות והקראקים שלהם , מתעדכן כמעט יומית : <צונזר>
-
- 4 תגובות
- 943 צפיות
-
-
אבל קבצי ה-TEMP שלהם נשארים. מה עושים? ולמה זה נגרם? (איתחול המחשב לא עזר)
-
- 9 תגובות
- 943 צפיות
-
-
כשאני מקבלת הודעה עם ללחוץ על לינק וכשאני לוחצת על הלינק זה לא מעביר אותי ללינק באקספלורר זה פשוט פותח לי הודעת טקסט ואני לא יודעת למה,עד עכשיו כשהייתי לוחצת על הלינק זה היה מעביר אותי ישר להודעה באקספלורר עכשיו זה פותח לי הודעת טקסט..
-
- 2 תגובות
- 943 צפיות
-
-
-
שלום, אני עובד על שני מחשבים (נייד ושולחני) בשניםה אני משתמש ב-OUTLOOK מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שמאפשרת סינכרון בינהם (בשני המחשבים אני עובד על אותם חשבונות EMAIL), ואני רוצה שה-INBOX בשני המחשבים יהיה זהה. אם מישהו מכיר תוכנה ל-OUTLOOK 2003 או אפילו ל-OUTLOOK 2007 תודה
-
- 1 תגובה
- 943 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתקליט לי שידורי רדיו מהאינטרנט. אני יודע שיש המון אתרים/תוכנות שניתן לשמוע דרכם רדיו, אבל אני לא יודע באיזה תוכנה אפשר להשתמש ע"מ להקליט את השידורים. אם זה משנה אני צריך להקליט מגלגל"צ.. אם מישהו מכיר דרך לעשות את זה אני אשמח מאוד!
-
- 8 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שלום לכולם. מבקש המלצה למקודד MP3 (ובפרט מקודד שהופך קבצי WAV ל-MP3), משהו פשוט ועדיף חינמי. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 943 צפיות
-


