תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם לפני כמה ימים שידרגתי ל 100 מגה בהוט ובגלל שישנה בעיה ב WIFI בהעברת מידע ב 100 מגה (זה מגיע ל 30 מגה) לקחתי את HOTBOX של הוט והעברתי אותו ליד המחשב כדי שיגיע עם כבל לרשת ישירות למחשב שאני אקבל את ה 100 מגה וזה אכן עובד. באותו יום שידרגתי כמו 50 אחוז מהעולם ל WINDOWS 8 והתקנתי את תוכנת ההורדה הפופלרית IDM. עכשיו אני כמוריד סרטים משחקים מתקדם באיכויות גבוהות BLUERAY ומעלה.. ומשחקים של 15 ג'גה + מתחיל להוריד עם תוכנת ה IDM אבל כשאר הוא מגיע לרגעי סיום ההורדה ב 99 אחוז אני מקבל ניתוק מה IDM והוא רושם לי שהזמן עבר ומתחיל לי את הקובץ מההתחלה או מ 30 אחוז וחוזר חלילה כשאר הוא מסיים את ההורדה שוב. העניין הוא שזה קורה לי רק מקבצים מעל ג'גה, וניסיתי לעשות כמעט הכול…
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
צריך אצה אם אני מתקין windows איזה תוכנות טובות אתם יכולים לאציה לי?
-
- 4 תגובות
- 947 צפיות
-
-
שלום! ברצוני לשאול את מירב האנשים אשר מחבורים לאינטרנט ב"טכנולוגיית הפס הרחב" בחיבור מסוג 750/96, משתמשים בתכנת השיתוף eMule ובתכנת FireWall כזו או אחרת: מה-הוא קצב ההורדה הממוצע שלכם? ובהתאם - באיזו תכנת FireWall אתם משתמשים? הסיבה לסקר שברצוני להריץ הוא מכיוון שפעם הייתי מקבל קצב גבוה יותר עם תכנת FireWall אחרת וכו', ולכן רציתי לדעת מה קורה אצל שאר האנשים. בתודה לכל העונה!
-
- 5 תגובות
- 947 צפיות
-
-
פתחתי אתר עם עוד אחד. באתר יש מגוון של דברים מוכנים שמה שאתם צריכים לעשות זה רק לשמור אותם ולכתוב עליהם ( ואז יהיה לכם עיצוב מדליק). שימו לב שמה שנמצא באתר זה רק התחלה וכבר היום יהיו לי לפחות עוד 6 עיצובים ( לפחות!). קיימת אפשרות לפרסם בכסף ( לחודש או שנה) אבל לרגל הפתיחה אנחנו עושים מבצע מיוחד: הראשון שיגיב כאן וישלח בהודעתו באנר של האתר שלו, יזכה!. הבאנר יופיע באתר למשך חודש שלם בחינם! !** תהיו בטוחים שאנחנו נביא לשם לא מעט גולשים.! אני מאוד מקווה שזה המקום לפרסם ואם לא, אז תעבירו ואל תנעלו, כי לא ממש ידעתי איך לתייג את זה :} דבר נוסף!- שימו לב שחייב לתת קרדיט אם אתם משתמשים בעיצובים, אלא אם קיבלתם אישור מצוות האתר . אהה ורק תדעו לכם שיהיו גם עיצובי פלאש שתוכלו לקבל.. נ…
-
- 0 תגובות
- 947 צפיות
-
-
;D תוכנה שעובדת בדוס וניתן לבדוק בעזרתה תקינות זכרון / לוח אם / חומרה אחרת עם מישהו מכיר תוכנה כזו איפה ניתן לשיג אותה
-
- 2 תגובות
- 947 צפיות
-
-
כשאני מייצא את אנשי הקשר שלי מהאטלוק לקובץ במטרה להעביר לgmail הוא ממיר לי את כל מספרי הטלפונים למספרים ולא שומר אותם בצורת מחרוזת ואז בכל מספרי הטלפונים חסר ה - 0 בהתחלה מחר מוחקים לי את המייל של העבודה ואני חייב את זה דחוףף תודה רבה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 947 צפיות
-
-
היי, בכל פעם שאני פותח קובץ עם BSPlayer, הוא משתלט על כל קבצי השמע/ווידיאו במחשב ועלי להגדיר מחדש באיזו תוכנה לפתוח כל סוג. איך אני עוקף אותו?
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום חברים. בעיה מוזרה ללא ספק. קשה לתאר בכמה מילים בודדות, החלטתי לכתוב כנושאים. מהרגע שאיתרתי ועד נסיון פיתרון התקלה. נראה שלא ניתן יהיה לפתור את התקלה, מישום שאת כל הפיתרונות האפשריים כבר ניסיתי. הבעיה: נניח ויש עמוד ובו תמונת GIF או JPG וכד', היא מעטה את העמוד, ז"א, גלילת העמוד רצה לאורך כל המסך באופן מהיר, וכמופיע תמונה בעמוד, העמוד זז בצורה איטית וכבדה יותר. דוגמא: http://spikal.net/test/ - בדוגמא כאן, ניתן לראות אנמציה פשוטה, שמוצגת כפי שהיא אצל כולם, אך אצלי, לעומתכם, מוצגת בצורה איטית מאוד וכבדה. מע.ה: לינוקס/חלונות, כ.מסך: Geforce 6600GT עם טמפ' של 45 בערך בשעת מנוחה. מעבד AMD 3000 ווינצ'סטר. טמפרטורה נעה בן 35 ל38, במצבים קרטיים יותר, גולשת למקסימום 40+. זיכרונ…
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום, משהו השתבש לי והכתוביות והסרט לא תואמים,איך ניתן לכוון זאת? כאשר אני לוחצת על הלשונית:נגן>כתוביות>אפשרויות>DEFAULT STYLE ,מה צריך להיות האיחור והBUFFER? תודה!
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
ב-MPC יש כידוע אפשרות לשמור תמונות מהסרט בעזרת כפתור F5... איך עושים שבתמונה יהיה גם כתוב הזמן המדוייק של הסרט ושזה ישמר בקובץ JPG ולא ב-BMP?
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
הבקשה בכותרת. איך זה הגיע לתוכנה?!
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
אהלן אנשים! יש לי סרט ב DVD מקורי, אני רוצה "לקרוע" אותו ל AVI שאני אוכל לראות אותו על ה ARCHOS. אני לא מצליח למצוא משהו נורמלי פשוט חינמי, אתם יכולים לעזור לי? אני מעדיף תוכנה שמסוגלת לעשות הכל אוטומטי, או כמה שיותר אוטומטי. יש על הדיסק כמה קבצים של VOB ו IFO, ניסיתי כמה תוכנות מעפנות שאני לא זוכר את שמן והם לא מזהות את כל הפרקים על הדיסק. יש תוכנה שתהפוך ישר את כל הקבצים ותאחד אותם לקובץ AVI אחד? תודה.
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
היי החלפתי לא מזמן דרייברים לכרטיס קול שלי לדרייברים של RealTek (מקודם היה Nvidia, הם פשוט עשו בעיות). היום נכנסתי לקיובייס, לוחץ על Play, ולא שומע כלום! הכל בלוח בקרה כבר מוגדר נכון. הנה תמונה של רשימת האפשרויות שלי בכרטיסי קול: http://i15.photobucket.com/albums/a387/GbeTech/Other/Cubase.jpg לכולם יש את ה Multimedia ואת ה Full Duplex, ה Juli@ זה סתם כ. קול שזמנית לא בשימוש לי. אתם רואים, אין RealTek! מה עושים? אני משתמש בדרייברים העדכניים ביותר לכרטיס. תודה.
-
- 1 תגובה
- 946 צפיות
-
-
שלום. היה לי בעבר את התוכנה אבל איבדתי אותה ואני מחפש להורדה מהאינטרנט. חוקי לגמרי, יש לי את הג'וק שמתחבר מאחור... רכשתי את זה בעבר ואני יודע שיש אפשרות להתשר לחברה שמוכרת את זה בארץ והם שולחים את זה בדיסק בדואר אז אם מישהו אולי יודע איזה חברה מוכרת את זה בארץ זה מאוד יעזור. שנית כל, הפלאג שרכשתי הגיע עם גירסא 8.5 של התוכנה - האם זה יעבוד על גירסאות אחרות מתקדמות יותר? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה : איך אפשר לשנות את FILE SYSTEM מNTFS ל FAT32 ? זה מאוד חשוב לי... אני מוכן לעשות אפילו פירמוט אם צריך... תודה.
-
- 4 תגובות
- 946 צפיות
-
-
-
קובץ עם הודעת השגיאה מצורף מישהו יודע מה זה? ועוד שאלה שאני אשאל כדי לא לפתוח עוד thead העפתי את ה za מהמחשב שלי , אחד הדברים היותר יעילים שהוא עשה היה לחסום פופ אפים וג'אווה מעצבנת , יש לזה תחליף טוב?
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
-
-
עשיתי לי אימג בנורטון הפלתי אותו על מחשב אחר כשעיו מה שקורה המחשב עולה מגיע לברוך הבא אני מאשר לו להיכנס למערכת הוא טוען את עצמו ותכף יוצא אם מישהו מכיר את הבעיה אשמח לקבל עזרה
-
- 4 תגובות
- 946 צפיות
-
-
יש לי AMD 2500 +R9800P + SAMSUNG 512 ואני מקבל ב2001 14,000 אני צריך לקבל איזה 17,000+ יש כאן משהו שייש לו מפרט בערך כמו שלי שיגד לי כמה הוא מקבל נקודות ב2001.. אתם יוכלים לבדוק באתרים בחוץ לארץ כמה אנשים אחרים מקבלים נקודות עם מפרט בערך כמו שלי? אולי יש לי איזה בעיה רצינית באיזה חלק במחשב.. :-\יש איזה תוכנה שבודקת חלק חלק והתוכנה תגיד לי כמה הוא מקבל נקודות? מה יוכלה להיות הבעיה יש לי דריברים חדשים התקנתי דרברים של הלוח (דריבר שייש בדיסק) ושעשיתי את הבדיקה הפלטרים הייו על מאוזן עם אני יורד ל0 אז יהיה אבדל גדול של נקודות? אני רק רוצה שהמחשב הזה יריץ לי טוב את ET!!!!! הרבה פעמים הFPS יורד ל50!!! וזה המשחק היחיד שאני משחק!! והכתוכנה 3DAMRK 2005 אי בודקת את כול המחשב או …
-
- 3 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם האטיונס בגירסה הזו היות ואני לא יכול לשמנך עקב היותי עם אייפון 4 גירסא 5.0.1 והוא לא נותן לתפעל אותו בגרסא נמוכה יותר. הבעיות הם צריכת מעבד גבוה ב itunes 50% צריכת מעבד גבוה ב apple mobile device האיטיונס כל הזמן נתקע/ לא מגיב החנות - blank ואי אפשר לסנכרן אפליקציות מישהו יודע לפתור את הבעיה הזאתי ?
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום חברים... אני צריך קצת עזרה ולא הצלחתי לחשוב על מקום טוב יותר להעלות את השאלה שלי... אז ככה: יש לי מחשב יחסית ישן, הוא בן איזה 5 שנים ככה, אני חושב שהמפרט לא רלוונטי. לפני שנה בערך קניתי הארד דיסק 320 ג'יגה של WD, אבל משום מה, למרות שהלוח שלי אמור לזהות SATA ההארד דיסק לא עבד. עשיתי דבר פשוט ושלחתי אותו לאיזה חנות מחשבים שיסדרו את העניין הזה... אין לי מושג מה הם עשו ומה לא, ביקשתי שההארד דיסק החדש יהיה כונן ניפרד במחשב, כך שC = הHD הישן ו-D = החדש. אני רוצה לפרמט את המחשב, וכשאני מתחיל ועולה המסך שבו אני בוחר איזה כונן למחוק והאם למחוק (הכחול הזה ממש בהתחלה) אני רואה שם רק את כונן C... מה שמעלה בי את השאלה מה יקרה אם אני אמחק את C?... האם עלולים להיות בו קבצים שאמורים…
-
- 7 תגובות
- 946 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמה ימים פתאום הופיעה לי ההודעה הבאה שלאחריה יש בעיה להפעיל את פיירפוקס ואקספלורר: ניסיתי לחפש ולמחוק את הוירוס הזה עם נוד 32, אד-אוור, מלוורבייטס ועוד כמה תוכניות שאמורות לטפל בוירוס הזה. כמובן שכלום לא עזר. כמו שאמרתי כבר, הוירוס הזה עושה לי בעיות עם פיירפוקס. כשאני בא לגלוש לאתר מסויים הוא נכנס לי להודעה הזו: וכשאני לוחץ לא משנה על איזה מבין שני הלינקים למעטה, הוא סוגר לי את החלון ומקפיץ לי את ההודעה הזו: ככה שבסופו של דבר לא קורה כלום ואני לא יכול להיכנס לפיירפוקס כי הוא כל הזמן סוגר לי אותו. איך לעזאזל נפתרים מהוירוס הזה, Win32.Netsky.Q?
-
- 4 תגובות
- 946 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 945 צפיות
-
-
סתכלו, הורדתי את התוכנה (290 מגה) מכמה מקומות,אני מנסה לפתוח את זה, והמחשב חושב... לשניה ,ולא פותח כלום,אמרתי לי טוב,בוא נסתכל בתהליכים .. קיצר בתהליכים שנפתחים(במנהל המשימות) בתהליכים שנפתחים,שתי תהליכים נפתחים לשניה-שתיים ונסגרים. אין לי מושג מה זה... מה עושים?
-
- 10 תגובות
- 945 צפיות
-
-
איזה תוכנות מומלצות לסרטים?? חיתוך, הכנסת תרגום לצמיתות,המרה.....???? במיוחד חיתוך סרטים אבל תוכנה שמוציאה את הסרט שלם בלי תקיעות וכאלה ממש לחתוך באמצע.......??? תודה רבה לכל מי שמגיב
-
- 3 תגובות
- 945 צפיות
-


