עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Yaniv_Uzan,

    השם של התוכנה הוא DVD and CD Cover Print ניתן ליצור עטיפות ל DVD תוך שניות... זהו, למי שמעוניין יניב

  2. יש תוכנה כזאת אבל בחינם ? http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=6339

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  3. Started by land rover,

    יש לי אי סי קיו ושכחתי את הסיסמא שלה, יש לי א תהקבצים החשובים של הדטא יש למישהו הצע מה אני יכול לעשות ?

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  4. Started by dragon772,

    האם ניתן לראות סרט בפורמט micro-hd ב נגן dvd רגיל?

    • 3 תגובות
    • 947 צפיות
  5. Started by smulikon,

    יש לי מספר מסגרות לתמונות בבית ואני רוצה לפתח תמונות שיש לי במחשב ככה שיתאימו בדיוק לגודל של המיסגרות. יש תוכנה כלשבי שאני יכול לתת לה אורך ורוחב רצוי של תמונה והיא תשנה את זה ?

  6. Started by gkman,

    שלום לכולם אני מריץ על המחשב ווינדוס XP עם SP3 כשאני משתמש בmovie maker ( גרסה 2.1) אני יכול ליבא קבצים לתוכנה אבל כשאני מנגן את הקבצים מתוך הstoryboard אני לא יכול לראות כלום. יש אודיו אבל לא וידיאו או תמונות. לעומת זאת כשאני מנגן את הקובץ מתוך החומרים ( החלון שבאמצע התוכנה) הכל עובד מצויון. חוץ מזה אני גם לא יכול לשמור שום דבר שיש בו וידיאו או תמונות. שוב- רק אודיו. מה נסגר עם התוכנה? חשבתי בהתחלה שזה הcodec או משהו אבל חבר שלי משתמש בדיוק באותו חבילת codec (שהיא דרך אגב CCCP ) והכל עובד לו מצוין. למישהו יש פתרון? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  7. Started by liav12,

    הוא עובד ממש כמו צב, בקושי מוריד וזה כבר משגע...לפניו היה לי 4.2 והוא היה רץ. שכחתי להוסיף שהוא גם כל פעם מראה לי את המשפט הזה ביומן נכשל בפתיחת פורט 6672 (UDP) בפיירוול הפנימי של WinXP עבור ההפעלה הנוכחית של אימיול הפיירוואל הפנימי שלי בכלל לא עובד...

    • 2 תגובות
    • 947 צפיות
  8. Started by ofer_mat,

    משהו מכיר תוכנה שעושה הדמיה טובה של DOS ב XP ( בהרצת משחקים) שתפטור בעית שגיה של : ntvdm encounter illegal instruction

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  9. Started by אורית כהןן,

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  10. שלום חברים, כאמור בכותרת, כרגע אני באמצע בנייתו והטמעתו של מחשב ברכב (AMD DUAL CORE 5050E) כחלק ממערכת HIGH END (כרטיס קול XONAR HDAV DELUXE) ועוד ועוד.. אני משתמת בתוכנת קוד פתוח בשם RIDE RUNNER ואני קצת תקוע עם האינטגרציה שלה לחומרה הספציפית שלי. אני צריך שתי פקודות לשורת הפקודה: 1. אני צריך פקודה שתפעיל MUTE על כניסות ה LINE מהכרטיס קול (אני צריך להשתיק את ה LINE IN ואת ה MIC שעל לוח האם לסירוגין) 2. אני צריך שורת פקודה לסגירה עיקשת של תוכנה שמסרבת להיסגר (כרגע אני יכול לסגור אותה רק דרך CTRL+ALT+DELETE וסגירה +אישור..) - האם KILL.EXE אמורה לעשות זאת ? איך משתמשים בפקודה ? המון המון תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 947 צפיות
  11. Started by liav12,

    פשוט דברים שאני מצלם מהפלאפון או מקליט נשמר בסיומת הזו ואין לי מושג איך פותחים אותם. תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 947 צפיות
  12. איך אני מפעיל את התוכנה?

    • 9 תגובות
    • 947 צפיות
  13. יש לי שירות של שיחה מזוהה.. האם יש כזו תוכנה?

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  14. Started by snirf,

    יש לי בעיה עם פרק/קובץ וידאו-הקול מקדים את התמונה... איך אני מסנכרן/מתקן את הבעיה? האם אפשר בעזרת Total video converter? המרה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  15. יש איזה מדריך לזה איך להגדיר והכל?

    • 4 תגובות
    • 947 צפיות
  16. Started by Alex89,

    כשאני מוריד עם IDM מ RS ההורדה ניתקעת כל כמה שניות כלומר, מוריד ניתקע מוריד ניתקע וכו'... יש פיתרון?

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  17. שלום לכולם קיבלתי מייל ממישהו והמייל נשלח אליו ולעוד רשימה גדולה של אנשים איך אני לוקח את כל רשימת הנמענים והופך אותם לקבוצה באנשי הקשר שלי מלי לעשות את זה אחד אחד תודה

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  18. שלום לכולם, אני משתמש בתוכנת SmartFTP כדי להעביר קבצים משרת FTP אחד לשרת FTP אחר. האם ישנה תוכנה שיכולה לעשות upload (או download - תלוי מאיזה כיוון מסתכלים) של קובץ על שרת HTTP רגיל לשרת FTP ?

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  19. יש לי חוברת גדולה מאוד (כמה מאות אלפי שורות עם עשרות עמודות) אשר פרוסים על כמה גליונות עכשיו הבעיה שלי זה שזה היה יבוא מקובץ CSV (בגלל המספר האסטרונומי של השורות) בכל אופן הבעיה כזאת - כל תא שהיה רשום בעברית התכולה שלו הפוכה למשל - שלום =םולש אני צריך דרך מהירה (מאקרו אולי ?) כדי להפוך את התאים ניסיתי מאקרו שמאצתי בגוגל אבל זה פועל רק תא תא וזה לא פרקטי אם יש פה מישהו שיודע לעשות מאקרויים באקסל אז ממש יעזור לי כל דבר שאתם יכולים - טווח , עמודות , הכל מה שאתם יכולים (ברור שטווח זה הכי טוב)

    • 4 תגובות
    • 947 צפיות
  20. השאלה בכותרת כמובן שרצוי שהיא תוכל לעשות את זה רק בחלקים שאני בוחר

    • 7 תגובות
    • 947 צפיות
  21. Started by ferrari,

    אני משתמש בNETLIMITER כבר מספר שנים, התרגלתי לתוכנה ואני מאוד מרוצה ממנה, אבל, וזה אבל גדול מאוד. - עד היום השתמשתי בגרסה 1.30 של התוכנה, והכל היה בסדר, עד שהחלפתי את תוכנה האבטחה שלי ל ZONE ALARM SECURTY SUITE וחלק מאפשרויות התוכנה (ZONE ALARM) מבוטלות אצלי בגלל העובדה שאני משתמש ב NETLIMITER 1.30, ויש בין שתי התוכנות האלו איזו התנגשות. החלטתי לשדרג את הNETLIMITER לגרסה חדשה , בכדי למנוע את ההתנגשות הזו, ושידרגתי לגרסה החדשה ביותר של NETLIMITER, בעקבות כך, כל האפשרויות ב ZONE ALARM פועלות, אך מדי כמה שעות אני מקבל BSOD, כלומר המחשב נתקע ומופיע המסך הכחול והנורא מכל. בעקבות שיטוטים רבים בגוגל הבנתי שזה (המסך הכחול) קשור לכל גרסאותיו של NETLIMITER חוץ מ 1.3 שבה השתמשתי…

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  22. Started by oran,

    החיבור שלי הוא חיבור מהיר דרך כבלים אף פעם לא מתנתק לי אבל ברגע שאני מפעיל את ה outlook ובודק עם יש דואר החיבור מתנתק לי עם משהוא יוכל לפתור את הבעיה אני יודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 947 צפיות
  23. Started by Xanadu,

    hello everybody i have a very annoying problem with hebrew in ie6 that will not allow me to write hebrew using the explorer (that's why i'm writing in english) and everytime i press a button for hebrew i get signs instead of hebrew fonts. when i use kazaa or word i don't have this problem... please let me know if someone knows how to solve this problem (otherwise than formatting the h.d) thanks

  24. שלום, התחלתי לפתח רעיון לפרוייקט/סטארט-אפ מגניב וחדשני. אני מחפש גריפקאי מוכשר ורציני עם ידע נרחב בפלאש ועם עדיפות גדולה לידע בתיכנות ב- Action Script, גרפיקאי יצירתי עם רעיונות חדשים שמבין עניין. *אשמח לקבל תיק עבודות. * אני אתן יותר פרטים בשיחה פרטית עם הבן אדם. * בנושא שכר/כסף - החלוקה היא באחוזים (אז למי שזה לא מתאים מלכתחילה שלא אצור קשר) תודה רבה חברים *ניתן ליצור קשר גם במייל: chen.rvn@gmail.com

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  25. Started by VanGuard,

    איך ניתן להגדיר בפיירוול שייתן גישה לפורטים מסויימים , לדוגמא פורטים של אימיול?

    • 7 תגובות
    • 947 צפיות

דיונים חדשים בפורומים