עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Alfies,

    תנו לי בבקשה שמות של כמה תוכנות מקצועיות ואיכותיות לעריכת שרטים. תודה

  2. Started by leibo,

    טוב אז ככה, יש לי ghost 9.0 ויצרתי גיבוי של כונן C ו D כאשר C זה מערכת הפעלה ו D זה איפה שאני מתקין את כל התוכנות. עכשיו אני מנסה לשחזר את המחשב שלי ויש כמה בעיות : 1. הדיסק של ghost 9.0 לא נראה כאילו הוא בכלל bootable הוא פשוט לא מצליח לאתחל את המחשב מהדיסק הזה אבל ששמתי דיסק של ghost 2003 הוא הצליח לעשות boot. 2. הבעיה ש ghost 9.0 יצר לי קובץ גיבוי עם סיומת של SIF שזה symantec image file. הבעיה ש ghost 2003 לא מזהה את הקובץ הזה בתור קובץ של image של ghost. מישהו נתקל בבעיה כזו או משהו קרוב לזה ויודע מה אני לא עושה טוב? ??? תודה!!

    • 10 תגובות
    • 949 צפיות
  3. Started by -Dudu-,

    יש לי הארד דיסק שמחולק לשני כוננים C+D עכשיו רציתי לדעת אם אפשר לאחד ביניהם לכונן אחד, כי קניתי הארד דיסק חדש, ואני כבר לא צריך את שני הכוננים האלו. אז אם יש דרך תוכנה משהו לעשות זאת בלי פורמט או בלי שיקרה משהו לקבצים.. תודה!

    • 6 תגובות
    • 949 צפיות
  4. כאשר מוחקים קובץ והוא נמצא בסל המחזור, הוא עדיין תופס בהרדיסק את אותו המקום שתפס בתיקיה המקורית שלו, וכדי שהמחיקה שלו תפנה מקום מן ההרדיסק יש צורך למחוק אותו לחלוטין מסל המחזור. השאלה שלי היא; האם קיימת תוכנה עם סל מחזור מיוחד שניתן להעביר לתוכו קבצים באופן כזה שהם כן יפנו מקום מן ההרדיסק? ואמנם לא ניתן יהיה להשתמש בהם באותו סל מחזור מיוחד, אבל ניתן יהיה להעביר אותם בחזרה למחשב מתי שרק רוצים ואז ניתן יהיה להשתמש בהם, ובהתאם, הם יחזרו לתפוס שוב מקום בהרדיסק. נגמר לי המקום בהרדיסק ותוכנה כזאת תוכל להועיל לי מאוד. כמובן שזה עדיף על פני קניית הרדיסק נוסף.. המחשבה על כך שאולי יש תוכנה כזאת עלתה לי לראש בעקבות תוכנות שחזור שמסוגלות לשחזר קבצים שנמחקו לחלוטין מסל המחזור.. והר…

    • 1 תגובה
    • 949 צפיות
  5. Started by doker,

    אני מחפש תוכנת 3D שבה אני אוכל לעשות מעיין סרטוט של חדר כדי להתכנון יהיה יותר פשוט

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  6. אני רוצה ליצור דברים פשוטים כאלה כמו מנגינות midi שיהיה כמו מקלדת גרפית שאני יכול להקליק עליה כדי להניח את התווים

    • 10 תגובות
    • 948 צפיות
  7. Started by amir.o,

    לחבר שלי יש בעיה בוורד אין לו אפשרות לשנות את הגופנים בוורד,יש לו שם רשימה של איזה 4 דברים לא ברורים שלא קשורים לגופנים אבל אם הוא פותח קובץ עם גופנים אחרים המחשב מראה לו את זה לפי הגופן הנכון. הוא ניסה להתקין מחדש את האופיס - לא עזר , למישהו יש פיתרון ? יש לו ווינדוס xp בעברית

    • 2 תגובות
    • 948 צפיות
  8. שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שאני יכול לעשות בה ככה: נגיד יש לי סרטון של 10 דקות... אני רוצה לקחת חלק ממנו נגיד חלק מהאמצע ולעשות אותו כקובץ אחד... זאת אומרת... לוקח חלק מהסרט(חותך חלק מהסרט) ועושה אותו קובץ אחד.... אשמח אם תתנו לי המלצה לתוכנה כזאת, אם יש תוכנה חינמית אשמח אם תיתנו לי קישור... משהו קל.. אם לא אז אשמח שתתנו לי שמות, תודה!

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  9. אני צריך תוכנה לדפדפן Internet Explorer שתחסום אתרים עם תוכן פורנוגרפי ו אפילו חיפושים לאתרים פורנוגרפיים. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  10. Started by TALIGAL5,

    שלום לכולם הWMP שלי אינו מריץ תוכן עם סיומת MKV ,רצוי לציין שקיימות לי תוכנות נוספות במריצות בלי בעיה תכני MKV במחשב שאר התוכנות שלי מכוילות בצורה מדוייקת להרצת קובצי HD על המחשב החלש שלי לפי הגדאות שניתנו באתר HOMRTEHTER במחשבשלי מוגדר הקודק של CORE AVC +FFDSH... האם ניתן לכייל את הWMP שישתמש בקודקים שכבר מצויים במחשב מבלי להרוס את ההגדרות שכבר יש לי ע"מ להריץ קובצי HD. תודה

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  11. הבעיה היא כזאת, התוכנה tuneup utilities 10 הייתה מותקנת לי על המחשב עד שיום אחד משהו נדפק בה וכאשר אני פתחתי אותה האייקון שלה היה מופיעה בצד שמאל למטה אבל על החלון עצמו לא נפתח. כאשר ניסיתי לפתוח את החלון הוא נפתח לשנייה ונסגר שוב. שום דבר שקשור לתוכנה לא נפתח, גם ההסרה שלה. ניסיתי לגשת לתיקייה שלה ולמחוק אותה אבל ברגע שפתחתי את התיקייה שלה החלון נסגר לבד. הדרך היחידה שבה הצלחתי למחוק את התוכנה היא במצב בטוח כאשר מחקתי את התיקיה עצמה. הבעיה שנוצרה מכך היא שכאשר אני מקליד tuneup utilities בחיפוש במחשב החלון נסגר לבד. גם כאשר אני מחפש באינטרנט tuneup utilities החלון נסגר לבד. חשבתי שכנראה מדובר בוירוס וכאשר ניסיתי לפתוח את Microsoft Security Client הוא לא נפתח למרות שהאייק…

    • 0 תגובות
    • 948 צפיות
  12. היי התקנתי adobe reader9 על XP וכאשר אני מפעיל מסמך מסויים לא כבד ולא כולל גרפיקה והמחשב קופא אבל העכבר זז כלום לא מגיב ניסיתי להתקין גרסאות שונות של ADOBE אחרי מחיקה מלאה בדיוק אותו דבר ניסיתי להתקין מערכת הפעלה ולעדכן כרטיס מסך אותו דבר אם למישהו יש פתרון אני ישמח לשמוע (לא פתרון של להשתמש בתוכנה אחרת) וניסיתי גם למחוק את כל תיקיית TEMP ולא עזר מקווה לתשובה בהקדם תודה TITANOS

    • 0 תגובות
    • 948 צפיות
  13. רכשתי כונן חדש ורציתי לדעת בעזרת איזה תוכנה אפשר לבדוק אותו ולראות שלא מכרו לי הרדיסק עם סקטורים פגומים אשמח ללינק או המלצה לתוכנה מסוימת

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  14. אני רוצה לדעת איזה חומרה באמת התקינו לי וכמו כן אני רוצה לדעת איזה ביצועים יש למחשב

    • 4 תגובות
    • 948 צפיות
  15. שבת שלום חבר'ה.. לא יודע כמה ממכם מכירים אבל שאני מתחיל ת'התקנה זה אומר לי "שירות ההדפסה ברקע .. בלה בלה בלה..לא מופעל!.. כדי להמשיך בהתקנה לחץ כן.." לחצתי כן אבל זה יוצא לי מההתקנה ולא עושה כלום!.. (כולל 1000 ריסטרטים וכו').. ניסיתי גם דרך מנהל ההתקנים לעשות שייחפש לבד וגם שאני מכוון אותו לקובץ ההתקנה.. אומנם זה מראה כאילו הוא מתקין אבל בסוף הוא נותן לי שגיאה..!! "The RPC server is unavailable"..... ניסתי לבדוק בתהליכים לראות אם באמת הפסקתי את זה אבל לא!!.. רשום שם started... מה עושים?... אני ממש חייב להדפיס כמה עבודות חשובות היום 10X..

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  16. שלום. אני מחפש תוכנה שתקריא לי מילים באנגלית, למשל אם אני רושם לה מילה כמו HELLO או GOOD EVENING שתקריא לי את זה.. אם יש כזאת שמקריאה קטעים זה יותר שימושי אני מקבל הרבה מילים ארוכים באנגלית לאחרונה ואין לי כוח לקרוא את הכול.. מישהו מכיר תוכנה כזאת או תוכנה שעושה משהו דומה שעדיין יכול לעזור לי בנושא הזה? תודה מראש. רועי.

    • 3 תגובות
    • 948 צפיות
  17. Started by אבי11,

    שלום נתקלתי מספר פעמים בקובצי RAR שסגורים עם סיסמא. כמובן שזה מתברר רק לאחר ההורדה ואין אפשרות לפתוח אותם. האם ישנה דרך/תוכנה שיכולה למצוא/לחלץ את הסיסמא כדי שניתן יהיה לפתוח את הקבצים? תודה.

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  18. אני חייב את זה דחוף, בבקשה תעזרו! אני צריך פקודה לכפתור שבה כשאני שם את העכבר מעליו הוא מדליק את הסאונד בכל הסרטון, וכשאני מוריד את העכבר הוא משתיק את הסאונד בכל הסרטון! זה לא אמור להיות קשה, אני פשוט לא מכיר את הפקודה! תודה!

    • 2 תגובות
    • 948 צפיות
  19. Started by DeeKay,

    המפף. בדיוק קלטתי יש פה פורום גרפיקה אז למה לא לנצל את ההזדמנות ;D מה דעתכם על זה? אני יודע שחסר בה משהו, אבל ישבתי עם עוד חבר(מהרשת) ולא מצאתי מה להוסיף. מיותר לציין שכל זה בא משעמום.

    • 7 תגובות
    • 948 צפיות
  20. יש לי הרגשה שהמחשב נגוע באיזה סוס טרויאני או רוגלה מכיוון שה-CPU משתולל גם כשום דבר לא רץ ברקע. יש לי אנטי וירוס AVG 8.5 וניסיתי את SPYWARE DOCTOR 6 וגם את SPYBOT אך לא עזר. חלק מהתוכנות מצאו רוגלות כאלה ואחרות אבל המחשב עדיין משתולל. אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 948 צפיות
  21. ?

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  22. Started by yonit,

    ביצעתי אימג' לכונן C ואח"כ הגדלתי את כונן C על חשבון כונן D. כאשר באתי לבצע שיחזור של כונן C לא הצלחתי לבצע זאת. האם שינוי גודל המחיצה (הגדלתה ולא הקטנתה) לא מאפשר לבצע את שיחזור המחיצה באמצעות קובץ האימג' שבוצע על המחיצה לפני שינוי גודלה?

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  23. שלום לכולם :] אז ככה- אני לומד כבר לא מעט זמן After Effects וזו תוכנה מדהימה . אני יודע לעשות Keying לצבע ושנות רקע וכל מיני .. אבל יש לי שאלה: הדוגמא הכי טובה שמצאתי היא מהסרט הארי פוטר שראיתי אתמול. זה ברור שהם עושים את הקווידיץ' בעזרת מסך ירוק ,אבל במאחורי הקלעים של הסרט ראיתי שה"שחקנים" במשחק רתומים לתקרה בעזרת כבל כדי שיראו כמעופפים . אז איך הם מוציאים את הכבל הזה שרותם אותם ? הכבל לא היה בצבע ירוק בכלל ! (כמובן לא מצפה שתסבירו לי איך עושים את זה בתוכנה,אלא את הרעיון של איך עושים את זה..) תודה רבה ומקווה שהסברתי את עצמי כראוי עריכה: http://www.youtube.com/watch?v=058gI6XHFl4 1:26 יש דוגמא מעט קצרה אבל רואים בבירור על מה אני מדבר

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  24. Started by someone,

    סתם תוכנה פשוטה כזאת מאוד קטנה שמאפשרת לפתוח כמה ICQ בו זמנית.. מישהו מכיר?

    • 4 תגובות
    • 948 צפיות
  25. Started by mrafi26,

    אני מעוניין לצרוב סרט באיכות HD 720P על מנת לצפות בו בנגן DVD עם HDMI (פיוניר DV-420S ).לצורך כך,יש לי את תוכנת ASHAMPOO BURNING 9. 1. איך אני אמור לצרוב אותו כדי שאןכל לצפות באיכות HD? 2. האם יש תוכנה אחרת שמומלצת לצריבה ב-HD ? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות

דיונים חדשים בפורומים