עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום, כיצד אוכל לדעת מה הגודל המקסימלי שניתן להדפיס/לפתח בו את התמונה מבלי שתאבד מאיכותה? קובץ תמונה שנתוניה הם: רזולוציה 4368X1065 ו-300DPI. תודה.

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  2. Started by avivlyaviv,

    יש לי את התמונה הזאת : http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=090CF420108360C7 אני רוצה שלא יהיה את הפסים בכחולים, במקום יהיה שחור. (אם זו עבודה פשוטה אבל לוקחת הרבה זמן, תסבירו לי מה לעשות ואני יעשה (אני מבין קצת בפוטושופ(קצת))) Thank

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  3. Started by beniloew,

    שלום לכולםץ אני מחפש בנרות אופיס 95 בעברית או וורד 7.0A בעברית. האם למישהו יש מושג היכן ניתן למצוא את הממצא הארכיאולוגי הזה?

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  4. אהלן. אני לא מצליח לראות וידאו באתר של YNET. הם מציעים להוריד שם add on מסוים. הורדתי אותו בחרתי להתקין (דרך הפיירפוקס) והוא פשוט לא עושה כלום. לא רואים התקנה לא כלום. וזה לא מתקין. למישהו יש פיתרון לדבר? אגב, לתוספת קוראים player.xpi תודה מראש..!

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  5. Started by ronitav,

    כשאני מסתכלת בפריטים שנשלחו התיקיה מופיעה כריקה לפני כמה ימים זה קרה גם כן ופתאום זה חזר לעצמו יש למישהו מושג מדוע זה קורה? ובכלל היכן נמצאים הפריטים האלה על המחשב, כלומר באיזו תיקיה מאוחסנים כל פריטי ה-OUTLOOK

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  6. שלום, ניסיתי להפעיל את ה-Skype,התוכנה נפתחת אך התיבות שבהם אני ממלא את הפרטים שלי לא מוצגות. אני מתכוון כך: /http://tinyurl.com/c3rk2t6 הסרתי את התוכנה,התקנתי אותה שוב ועדיין אותו דבר... יש פיתרון? תודה.

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  7. Started by LinkTree,

    שלום שלום, אני בעליו הגאה של עכבר מבית מקרוסופט אופטי מסוג אינטלימווס - עם 5 כפתורים. העכבר נוח ומדוייק - ומגיע אם 3 שנים אחריות, אבל יותר מכל אני אוהב את האפשרות הכמעט מלאה לקנפוג העכבר במיוחד באפשרות לקנפוג לכל תוכנה בנפרד !! אז ברור שלכששמעתי שיש גרסה חדשה 5.0 הורדתי והתקנתי - רק מחכה שראות מה יש למיקרוסופט לסדר לי הפעם - אך אבויי הפתעה ?! לא רק שכבר אי אפשר לקנפג לפי תוכנה את הכפתורים, גם האפשרות לקנפג קיצור מקלדת הורד מהעכבר, ממש חגיגה !!!! השאלה האם זה מפתיע ? :

    • 6 תגובות
    • 950 צפיות
  8. Started by PingLOst,

    איזה יש שהיא ממש מומלצת? חוץ מ [system mechanic , ace utilities ,evidence eliminator]

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  9. Started by donj,

    שלום לכולם זו הפעם השנייה שאני כותב את ההודעה הזו מפני שהIE7 קפא כשבאתי לשלוח את ההודעה בפעם הקודמת אז הנה זה שוב... הIE7 נתקע מדי פעם ואני צריך לכבות אותו דרך מנהל המשימות... הרצתי מספר סריקות לתוכנות זדוניות בשימוש התוכנות הבאות: Spybot, SUPERAntiSpyware, Malwarebytes' Anti-Malware וכן סריקת ווירוסים עם AVG. בכל הסריקות לא נמצא דבר ... חשוב לי לציין שאת הIE7 התקנתי לפני שהסרתי דפדפן מקסטון. אני משמתמש במע' הפעלה XP PRO. אנא עיזרו לי.

    • 10 תגובות
    • 950 צפיות
  10. Started by DUDEnamE,

    בן דוד חזר מטיול עם תמונות ורוב התמונות עם סוס טוריאני מה אפשר לעשות?

    • 5 תגובות
    • 950 צפיות
  11. Started by ETB,

    כאשר אני רוצה לראות סרט מסוג DIVX בתוכנה WMP של WIN XP, מופיע רק הקול ואין תמונה. וגם ותוכנה שאני בטוח שמאפשרת צפיה בDIVX כמו ASUSDVD 2000. יש דרך לאפשר צפיה בסרט, אולי איזה תוכנה שתתקן את זה.

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  12. Started by slrr,

    אם יש לי פלאש פלייר על המחשב הוא כל כמה זמן עושה הכל פתאום בהילוך איטי ואז נתקע ואז משתחרר... מחקתי ועכשיו זה לא עושה.... מה עושים אני רוצה פלאש פלייר...????

    • 2 תגובות
    • 950 צפיות
  13. הג'ימייל שלי מסונכרן עם האאוטלוק (אופיס 365). בשל ריבוי הודעות דוא"ל, פתחתי תיבת ג'ימייל נוספת, סינכרנתי גם אותה עם ג'ימייל והעברתי מהתיבה הראשית באאוטלוק לתיבה המשנית הזו (כ - 40,000 הודעות). הסנכרון הוא מסוג IMAP. אבל משום מה, באאוטלוק יש לי 40,000 הודעות, בעוד בתיבת ג'ימייל באינטרנט הסתנכרנו רק כ - 15,000. כל פעם שאני עושה רענון לתיבת הג'ימייל, הוא מעלה לי 2-3 הודעות חדשות, אבל אני צריך שיסתנכרנו עוד כ - 25000 הודעות וזה לא קורה ברגיל. מה הפתרון?

  14. Started by omri_ro,

    הצלחתי להרוג ולקטול את כולן(כולל פלאש וכל מיני דרק אחרים) בעזרת שתי תוכנות SMASHER וNOADS. ולמרות זאת עדיין יש לי כל הזמן חלון אחד שהכותרת שלו "MASSENGER SERVICE" שתמיד קופץ אצלי למרות שהוא ברשימה של הNOADS. יש לדבר הזה איזה קשר עם MSN MESSENGER(כי הוא לא רץ אצלי ברקע)? איך לעזעזל אני מעיף ת'דרק הזה???

    • 5 תגובות
    • 950 צפיות
  15. Started by surfface,

    Hiren's BootCD 6.0 זה דיסק בוט עם תוכנות בדיקה למחשב אני יודע שהוא חינמי כך שזה לא ווארז אם אני מבקש שתביאו לי לינק לתוכנה ואל תגידו לי לחפש בGOOGLE אני חפשתי ולא מצאתי איפה להוריד רוב הלינקים ביו פשוט שבורים אם משיהו ימצא מאיפה להוריד את התוכנה זה יעזור רק לי אלה למירבית האנשים שפונים לפורום כי הדיסק עצמו כולל בתוכו (אני רוצה לינק לIMAGE) Partition Tools Partition Magic 8.2 Best software to partition hard drive Paragon Partition Manager 5.5 Universal tool for partitions Partition Commander 8.01 The safe way to partition your hard drive,with undo feature Ranish Partition Manager 2.44 a boot manager and hard disk partitioner. The Partition Resizer v1.3.4 move and…

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  16. היי יש לי כרטיס מסך שמשולב עם כרטיס טלוויזיה (אני רואה את המחשב ב-LCD-טלוויזיה ואני רואה מהממיר של Yes במחשב). שאלתי היא כזו : לפעמים בצ'אטים אני נכנס ואז שאני עושה שיחות וידאו אנשים רואים את מה שאני רואה ב-Yes.. איך אני יכול בעצם לעשות שיחת וידאו במסנג'ר ושיראו מה שיש ב-Yes? כי במסנג'ר זה לא קוראה אוטומטית כמו בצ'אטים. חשוב לציין - אין לי מצלמה בכלל. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 949 צפיות
  17. אני צריך לעשות לתמונה קווים חיצוניים בשביל שאני יוכל להדביק על המארז אז מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה ? ולהסביר לי.? או שלהביא לי אחד כזה מוכן ?

    • 4 תגובות
    • 949 צפיות
  18. יש לי מחשב די ישן ואני משתמש בקספרסקי אבל המחשב שלי די איטי איתו ביחד, למישהו יש המלצות על אנטי וירוס קצת יותר קליל?

  19. היי, מידלתי את הרובוט הזה בסטוידו מקס בעזרת ההדרכה של 3D- PALACE ואני מרוצה מהתוצאות בנתיים... הקטע שהמידול זה רק חצי מהעבודה המטרה שלי היא לעשות סצנה שלמה של עיר הרוסה ופיצוצים אש בלאגנים כמו למשל בתמונות שיש ב SUPREME COMMANDER ... הבנתי שצריך שילוב של עוד תוכנות חוץ מסטודיו מקס כדי ליצור ציורים יותר מורכבים ובאתרים כמו 3D TOTAL המקום היחיד שראיתי שמסבירים איך עושים את הסצנות השלמות האלה מסבירים נורא קצר.. בסגנון תמדלו את הרובוט עכשיו שימו UV MAP בפוטושופ תעשו טקסטורה של ליכלוך ותוסיפו שכבות של אש פיצוצים... נשבע לכם ממש ככה קצר איך אני אמור ללמוד מזה מה עושים. הצלחתי ללמוד למדל את הרובוט כי בוידאו של 3D PALACE מסבירים לך שלב שלב כמו שאתה ילד מפגר והאמת לבן אדם שלא נולד…

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות
  20. שלום לכל חברי הפורום, יש לי מחשב נייד עם מע' הפעלה XP (בעברית) ואקספלורר 6. בכניסה לאתרים ספציפיים כמו YNET, ONE, NANA10 הוא פשוט קורס - הוא מודיע שקרתה תקלה ושואל האם לשלוח דוח שגיאות. ב-WALLA לא ניתן להיכנס לתיבת הדואר האלקטרוני - כאשר מכניסים את שם המשתמש והסיסמא, הוא פשוט עושה REFRESH לדף... התקלה החלה לפני כמה שבועות, לא בוצע שינוי מיוחד במחשב שיכול להסביר את המקור לתקלה. הרצתי בדיקות לרוגלות, איך זה לא עזר. מצ"ב צילום מסך של התקלה. אשמח לשמוע הצעות לפתרון התקלה.... תודה! עריכה: ניסיתי להחליף את הקובץ msvcrt.dll אך זה לא פתר את התקלה. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 949 צפיות
  21. יאני משתמש ב ICQ 2003 PRO, ואני רוצה ששליחת ההודעה תתבצע בעזרת ENTEL ולא ע"י CTRL+ENTER... חיפשתי אחר אפשרות זו בהגדרות ואפשרויות האיסי אבל לא מצאתי. אולי מישהו יודע?

    • 9 תגובות
    • 949 צפיות
  22. היי אנשים במערכת המבוססת על XP home ומותקנים הרכיבים: הציפ: intel pentium 4 530j 300MHZ, לוח האם: ntel avalon d915gav (כן המחשב ההוא של החבר) נתקלתי בבעיית זיהוי על שני כרטיסי PCI הדבר קרה קרה לאחר פירמוט מחדש של המחשב, חלוקה למחיצות והתקנת XP HOME עליו (שהיה מותקן קודם) כן הותקנו 4 ארבעת הדרייברים (סאונד, גראפי ציפסט ו LAN ) 1. בתחילה ישר לאחר הפרמוט, הופיעה הודעה שאין לו מספיק משאבי מערכת כדי לאפשר עבודה עם ה- FIREWIRE ראיתי בפורום שיעצו שלאדם עם בעיה זהה לשנות את הקדימויות של כרטיסי ה- PCI בביוס. הספקתי ארק להיכנס לביוס ולהביט בלא לשנות דבר. לאחר מכן כאשר נכנסתי חזרה ל WINDOWS נראה היה שהכרטיס כלל לאינו מופיע במנהל ההתקנים ולא ידעתי מה לעשות כדי לגרום לו שוב להיות מזו…

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  23. Started by dudu2683,

    הי מישהו יודע איך מוסיפים לחתימה באאוטלוק אנימציה? ואם כן באיזה פורמט היא צריכה להיות (סיומת הקובץ) תודה

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  24. Started by idofr,

    היייי כולם זוכרים שמישו שם פה ת'ראד על "כמה וויפים שלי בזמן האחרון" ואמרתי שאני לא יודע מזה וויפ זהו לקח לי 3 ימים רק לקשר בין "וויפ" לWIP (חחחח יופי גאון!!!) הקיצר התחלית היום ויש עוד הרבה עבודה אבל בנתיים אני מרוצה כרגיל תגובות יתקבלו ביותר מברכה (תודה לSTRYKER על העזרה (לקחתי ממנו חומר מסויים אבל חוץ מזה הכול שלי)) לילה טוב ושבוע טוב לכולם

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  25. שלום, יש ברשותי כמה קבצי archive ואני מעוניין לאחד אותם לקובץ אחד ובנוסף שלא יהיו לי בקובץ שאצור קבצים כפולים. כיצד עושים זאת ? ? ? אני משתמש בתוכנת Outlook 2003 במערכת הפעלה XP.

    • 3 תגובות
    • 949 צפיות

דיונים חדשים בפורומים