תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אם יש תיכתובת ארוכה אבל אני רוצה להדפיס רק מייל ספציפי. כיצד? פתרון כושל: אם אני מסמן את הטקסט שאני מעוניין להדפסה, ומנסה לבחור באפשרויות הדפסה "הדפס בחירה": אז גיליתי שאין את האופציה הזו באוטלוק כמו שיש אאותה באקסל או וורד
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אהלן, חשבתי שכול אחד יכול לעלות לכאן דברים שהוא עשה ולא צריך יותר ואנשים יכולים ללמוד מזה משהו,אני אתחיל,אני מעלה עיצוב שפעם התחיל את דרכו מקשקושים של שעמום ואיך שהוא הגיע לזה,לא משהו כי אני חלוד אבל בכול זאת נחמד. מקווה שתמשיכו גם,בהמשך אני אעלה כמה עיצובים נוספים שלי. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
אוקי השאלה הראשונה קשורה ל-visual c++1.0 אז ככה: אני צריך לעשות כפתור גרפי (כמובן לדוס) מה הוא הקוד בשביל זה? השאלה השניה קשורה ל-Visual Basic אוקי, נגיד ויש לי COM פורט פתוח ואני רוצה שאיך שיכנו נגיד כל כמות מוגדרת מראש של בייטים אני רוצה שהוא יעשה משהו או שאם לא הגיע כלום במהלך זמן נתון הוא גם כן יעשה משהו, אז איך אני עושה זאת? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
שלום , אתמול שידרגתי את הדפדפן אינטרנט אקספלורר לגרסא 8 (יש לי WIN XP PRO) אבל אני מקבל לעיתים תכופות הודעת שגיאה במהלך כניסה לאתרים (במיוחד אתרים שיש בהם JAVA) לדוגמא האתר הבא לא עולה לי בכלל ומציג הודעת שגיאה שציינתי www.anfyteam.com EventType : BEX P1 : iexplore.exe P2 : 8.0.6001.18702 P3 : 49b3ad2e P4 : unknown P5 : 0.0.0.0 P6 : 00000000 P7 : 05950068 P8 : c0000005 P9 : 00000008 ניסיתי להתקין מחדש את האקספלורר אולם ללא הצלחה... מה יכולה להיות הבעיה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 952 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, הערב קניתי מחשב נייד של HASSE שכולל גם כרטיס רשת אלחוטי, אין לי מושג איך לגרום לו לעבוד ולחפש רשתות, על המחשב מותקנת תוכנת REALTEK וכשאני מנסה להפעיל אתה מופיע לי חלון שבו כתוב THIS DEVICE MAY BE REMOVED OR DISABLED - ניסיתי להכנס להגדרות ולחיבורי הרשת שלי ומה שמופיע שם זה רק אופתיית החיבור בכבל רשת (לא מופיעה האופציה לחיבור אלחוטי), מישהו מכם אולי יכול לעזור לי ? (אם בכלל הסברתי את עצמי מספיק טוב...) תודה לכל המשיבים
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין ללמוד בגרפיקה ועיצוב אתרים, אתם יכולים להביא לי המלצות לקורסים איפה וכמה עולה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום, מאתמול אני פתאום לא מצליח לראות מפה בגוגל מפס - נכנס לאתר ולא רואים שום דבר (רק במוד EARTH). ניסתי להיכנס ב 3 דפדפנים שונים ב 3 מחשבים שונים (בבית, מחוברים ברשת, בכל מחשב 3 דפדפנים שונים) - אותן תוצאות. אני גם לא יכול לראות את המפה באתרים כמו TRIPADVISOR - הגריד ריק או שאני מקבל במקום הריבועים "Sorry, we don't have imagery here". מה ניתן לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 952 צפיות
-
-
שלום רב, ניסיתי להתקין איזה שהיא תוכנה ומתקבלת הודעה כמו בכותרת: "אין אפשרות להפעיל תוכנית וינדוס של 16 סיביות" ובתוכן ההודעה מופיע "הנתיב... אינו חוקי". מישהו נתקל בדבר כזה? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
-
-
או קיי אז ככה, זה הציור אבל אני לא ידוע מה לעשות מאחורי המפל.. חשבתי אולי לעשות ניגדיות, קרוב לצופה טבע וצמחייה ובתוך התמונה לעשות מפל ענק ומה שמצוייר מאחורי המפל יהיה תעשייתי וערים מודרניות (לא שיש לי נסיון בציור ערים אבל נגיד).. עכשיו אם יש לכם רעיון שתפו! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
-
-
היי, לפני 4 חודשים התקנתי את הWindows7 והכל דווקא הלך סבבה.לאחרונה התחילו להיסגר לי PROCCESSים בווינדוס ואני מקבל הודעת שגיאה כמו זאת לדוגמא: og Name: Application Source: Application Error Date: 13/05/2010 01:24:49 Event ID: 1000 Task Category: (100) Level: Error Keywords: Classic User: N/A Computer: CoolMaster Description: Faulting application name: iexplore.exe, version: 8.0.7600.16385, time stamp: 0x4a5bc69e Faulting module name: ntdll.dll, version: 6.1.7600.16385, time stamp: 0x4a5bdb3b Exception code: 0xc0000374 Fault offset: 0x000cdcbb Faulting process id: 0xf7c Faulting application start time: 0x01caf221e868d3f3 Faulting ap…
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
בוודאי רובכם ראיתם את מתיחה שצוות האתר הכין לכבוד 1 באפריל http://hwzone.co.il/news/1143887154/4367/ http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=174320.0 אז כך זה נעשה: כך הקופסא נראת ב 3D Studio Max לפני רינדור כמובן: הטקסטורה: ועוד כמה זוויות של התמונה המרונדרת: זהו להפעם, שבוע טוב לכולם.
-
- 6 תגובות
- 951 צפיות
-
-
חיפשתי בהמון מקומות! אבל משום מה אף לינק שמאצית לא עבד! אנינ אשמח אם מישהו יוכל לתת לי לינק שעובד! בתודה Anas-Nanas
-
- 5 תגובות
- 951 צפיות
-
-
-
כאשר אני בוחר תיקיות שרשומות בעיברית ומעביר לצריבה לא ניתן ליקרוא אותם אבל לאחר הצריבה על הדיסק הם קריאים מה עושים ? האים יש להוריד פונטים לNERO ומהיכן ?
-
- 2 תגובות
- 951 צפיות
-
-
זקוק לחתימה על פי חוקי האתר מהמשחק NEED FOR SPEED PRO STREET. מודה לכם על עזרתכם
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-
ה DOK שלי הפסיק לעבוד בצורה מוזרה, אי אפשר להעתיק אליו קבצים אבל אפשר להעתיק ממנו קבצים שנישארו... אז אני מחפש תוכנה שתוכל לתקן bad sectors ל DOK הזה
-
- 2 תגובות
- 951 צפיות
-
-
המחשב שלי מאוד מאוד חלש: P3 800 Mhz SD-RAM 128 MB ויש לי שתי תוכנות של Symantec: Norton System works 2002 Norton internet security 2003 קראתי על כך שהתוכנות של Symantec מאוד כבדות ואני פוחד שזה יכביד מאוד על המחשב שלי. איזו גירסא להתקין? האם יש אנטי וירוס חינמי?
-
- 5 תגובות
- 951 צפיות
-
-
היי, לידידה שלי יש A64 חדש, והיא עובדת בעיקר בעריכת תמונות ענק. עלתה השאלה לאיזה תוכנות יש גרסאות 64BIT... לפוטושופ למשל, יש גרסת 64 ביט? לתוכנות עריכת סרטים?
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה WinFast DTV1800 (זה מה שכתוב בdevice manager), אני משתמש בתוכנה WinFast PVR2 והאיכות פשוט נוראית. יש לי ממיר Yes Max HD, ואני רואה אותו בתוכנה דרך CVBS. גם באופן כללי אני לא סובל את התוכנה, אבל הדברים מסביב לא רציניים, האיכות חשובה, והיא גרועה. יש אפשרות אולי לראות טוב כמו בטלויזיה רגילה? תודה. (יש פורום מתאים יותר לבעיה שלי?)
-
- 0 תגובות
- 951 צפיות
-
-
התקנתי תתוכנה היום והיא פשוט לא זזה! מורידה במקס על 8 ! יש לי אחד וחצי אינטרנט יש לי מודים ואין לי פייראול אפילו ביטלתי את של הWINDOWS לקבוץ יש הרבה זורעים ומקורות ! כמה זמן צריך להשאיר דולק את התוכנה עד שתבצור מהירות ? יש אולי מדריך איך להגדיר נכון תתוכנה?
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אבל שאם לדוגמא יש לי קובץ של סרט ששוקל 1.3 ג'יגה אז אני יוכל לפצל אותול-2 קבצים של 700 מגה. יש דבר כזה?
-
- 3 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה קלה וטובה לבניית אתר, פעם השתמשתי ב FRONTPAGE של אופיס והוא היה אחלה, אבל בגירסה החדשה של אופיס , אין FRONTPAGE2007 , יש לו תחליף אולי? כי אני לא מכיר את כל הדברים החדשים שיש באופיס כמו פבלישר.. תודה,
-
- 1 תגובה
- 951 צפיות
-
-


