תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי לצרוב DATA לתקליטור DVD-RW כ-MULTISESSION וכל עוד התקליטור נקרא בכונן הצורב אין בעיה לקרוא את כל מה שנצרב בשלבים השונים. הבעיה היא שאופציית ה-Finalize DVD שבנרו 6.6 (לא הדמו) לא מאופשרת משום מה (באפור) כמו גם ה-Write Method. מישהו יכול לומר מדוע ומה ניתן לעשות? ד"א, אני מניח שגם אם אוכל לעשות Finalize ל-DVD-RW עדיין אוכל למחוק את כל מה שעליו בדומה ל-CD-RW, נכון? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אהלן חברה..אני חדש פה :} אחלה פורום ! ישלי בעיה מעצבנת במחשב ואני ישמח אם תעזרו לי (זה גם לחבר שלי ככה) אוקי אז ככה הייתי רגיל לצפות בקטעי וידאו של YNET ו SPORT5 חופשי חודשי בלי בעיה הכל טוב ויפה ביום בהיר אחד ...זה כבר לא פעל בשני האתרים ובעוד כל מיני אתרים שאני כבר לא זוכר אותו דבר לכמה חברים שלי ואין קצה חוט לפיתרון של זה נשמח מאוד לתגובה שתעזור תודה מראש! ושוב פורום לתפארת
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
-
-
כשאני מוריד עם הJdownloader קבצים גדולים אז בערך שזה מגיע לאחרי 2-3 ג'יגה הורדה הוא רושם eror ורושם את ההודעה: "אין מספיק מקום אחסון כדי לבצע פקודה I O ". יש למישהו מושג מה הבעיה? זה לא היה עושה לי את זה פעם, ויש במחשב בסביבות 300 ג'יגה פנויים. יש לי אנטי וירוס של ESET SMART SECURITY אולי זה קשור למשהו באנטי וירוס? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
הורדתי את המשחק Tom Clancys Rainbow Six 3 Raven Shield והוא מכווץ באיזשהוא פורמט שלא WinRAR,ACE,ZIP לא יודעים לפתוח......יש למישהו מושג איזו תוכנה צריך?
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום רב אני מעוניין לצרוב דיסק של תוכנה, ההתקנה היא ידנית ואין autorun אני מעוניין לחסום אפשרות של שכפול הדיסק ואם אפשר גם למנוע את העברתו ממחשב למחשב, זאת אומרת שיהיה אפשר להתקין אותו רק על מחשב אחד ( כמו בדיסקים של וונדווס) תודה למומחים
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
רואים בכל מיני תכניות שהם מגדילים תמונות ומשפרים איכות ממצלמות אבטחה. אפשר לעשות את זה גם בבית או שזה חייב להיות מומחה למחשבים?
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
-
-
לפתע פתאום המחשב התחיל להראות סרטים בשחור לבן! ניסיתי להתקין מקודד חדש את החבילה של ACE שהומלצה פה כמה תרדים לפני, אך לשווא! אנשים אתם חייבים לעזור לי
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
נניח ויש משחק בקובץ BIN ...האם כדאי שאפשר יהיה לשחק בו אני צריך לצרוב את הקובץ CUE שלו ואז להפעיל אותו רגיל או שאיך זה עובד???? (מצטער אם טעיתי במיקום של הת'רד.. לא בטוח לאן זה שייך) תודה רבה.... עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק.
-
- 9 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
היי , אני צריך למלא מסמך PDF שקיבלתי מחברה מסויימת . איך ניתן לעשות זאת ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-
-
ניסיתי עם Ad-Aware SE Professional ו-Spybot - Search & Destroy וכלום לא עוזר. האתר הוא about:blank. מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום...התקנתי את התוכנה DANCE eJay6 על ההתחלה שמעתי איזה דאנס יפה שהיה בתוכנה כבר... אבל אני צריך עזרה...מישהו יכול להגיד לי איך אני בונה דאנס ושומר אותו? תודה.
-
- 6 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום לכם קניתי לא מזמן מחשב נייד אסוס ולאחרונה הגאדג'טים לא עובדים- למשל אם אני מעלה את השעון אז הוא נראה בצבע שחור והמחוגים לא זזים. בנוסף כשאני מנסה להעלות את האנטיווירוס, הוא מעלה לי ריבוע לבן, ככה שאני לא יכול לגשת לתוכנה. בקיצור יש למחשב בעיה עם הגדרות של גרפיקה נראה לי. מה עושים??? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-
-
-
אפשר למחוק את הת,רד הזה אחרי שיסדות את בעיית ה MYSQL
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-
-
תסתכלו מה קרה לי בעקבות בשימוש בספק ג'נרי... ראו הוזהרתם.
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
שלום אני משתמש ב-Microsoft Virtual PC 2007 SP1, והורדתי Virtual Machine מוכן, של Windows XP SP3, מהעמוד הבא באתר של מיקרוסופט: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylang=en (ה-VM האחרון ברשימה שם) (עדכון, ה-URL החדש לכך הוא: http://modern.IE) אני עכשיו מריץ את ה-VM הזה, ומנסה לחבר אותו לאינטרנט, ואני לא מצליח. התקנתי כמובן את ה-"Virtual Machine Additions" על ה-VM הזה, וזה לא מתחבר לאינטרנט. הלכתי ל-Network Connections, וניסיתי לעשות Repair על החיבור. התוצאה שקיבלתי היא: למישהו יש רעיון איך אני יכול להשיג אינטרנט בתוך ה-Virtual Machine? תודה card
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
לפני כמה ימים באתי לראות סרט במחשב ופשוט ראיתי שחור הסאונד היה אבל הוידאו לא. ניסיתי להתקין שוב את המקודדים והבעיה נשארה , חשבתי אולי יש איזה שהיא התנגשות של מקודדים (יש לי תתוכנהAVI ReComp מותקנת ) אז הסרתי את כל המקודדים שיש לי במחשב ותוכנות שקשורות והתקנתי שוב ועדיין הבעיה נשארה . חשוב לצייר הבעיה היא לא בנגן ספיציפי אלה בכולם ( wmp bsp Qtp) . מה אפשר לעשות? האם ההסרה דרך "הוספה/הסרה של תוכניות" לא מספיקה? מה אפשר לעשות או להתקין חבילת מקודדים אחרת? (ניסיתי 2) תודה
-
- 12 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש מנהל הורדות לראפידשר, השתמשתי הרבה זמן ב JDOWNLOADER ועכשיו משום מה הוא הפסיק לעבוד, אשמח לקבל המלצות לתוכנות בסגנון שאפשר להדביק אליהן לינקים מראפיד. תודה יום טוב
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
הבעייה היא רק איזה חודש לפני כן לא הייתה לי שום בעייה- הבעייה היא כזאת יש הרבה קבצים שאני מנסה להוריד ובסוף הם נתקעים על 99+- אחוזים. כאשר הזמינות שלהם היא הרבה מעל 1 (למשל 70 ומשהו) ופשוט התוכנה מורידה את אותם חלקים (packets ) שוב ושוב. עכשיו הקצים לא מזויפים למשל וידאו שהורדתי נתקע על 97.8 אבל בvlc ראיתי שזה באמת הוידאו שרציתי (מההתחלה לסוף כאשר כמה זשניות חסרות בגלל הקטעים באמצע שלא ירדו). נסיתי להחליף תוכנה (מutorrent 1.6 לאזורוס) ולא עזר. הבעייה היא רק על חלק ממהורדות ולא עשיתי שינוי לאחרונה. לא יודע עם זה קשור אבל אני משתמש בראוטר- מוגדר פיקס. מה לעשות.
-
- 8 תגובות
- 952 צפיות
-
-
זה החל בשבוע האחרון, אחרי כמה זמן שהתוכנה עובדת כשאני מגדיל אותה מהחלון למטה נהיה לי מסך שחור על התוכנה והיא מפסיקה להוריד... משהו יודע מה הבעיה? אני מעדיף שלא למחוק אותה ולהתקין שוב בגלל שיש לי כל מיני הגדרות של התוכנה שאין לי כח להגדיר שוב.. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-
-
בס"ד אשמח אם תוכלו לעזור לי במשהו קטן. אני רוצה להוציא את המילים מתוך שיר כלשהו כך שלא תהיה בו המוסיקה/מנגינה. שמעתי על תוכנות שעושות את זה אבל אני לא מתמצא בתחום. אלה שני קבצי האודיו שאני צריך שיסננו מהם את המוסיקה ברקע: http://rapidshare.de/files/17689748/audio1.mp3.html http://rapidshare.de/files/17689875/audio2.mp3.html העניין חשוב מאוד כך שכל עזרה תתקבל בברכה ערב טוב
-
- 1 תגובה
- 952 צפיות
-


