תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ראיתי כל מיני תוכנות כמו מבית INTEL או עכשיו ראיתי מבית ATI נראה לי ואתם אומרים קוראים לזה תוכנות דיאבנוזה אני מחפש שם של תוכנה שאני יוכל בשעה מסויית בלי תזמון אוטמטי פשוט אני בא לתוכנה ומלמיך תכוח איוור של המאוור דוגמה.. כמו שאחד כתב פה שבער לו הכרטיס מסך אז הוא הלמיך את מהירות הזיכרונות איך אני עושה את זה כל זה? ואם אתה צריכים איזה של המעבד שלי או שם של הלוח אם תשאלו ואם זה לא מתאים מצטער תעבירו בבקשה. תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
היי, לפני מספר ימים פיירפוקס הפסיק לעלות לי. אני רואה שנפתח פרוסס אבל הוא נסגר כעבור 1-2 שניות. ניסיתי התקנה מחדש של מספר גרסאות, מחיקה של כל התיקיות והקבצים הקשורים לתוכנה מהמחשב- ולא עזר. מה אפשר לעשות? לעיתים אני מקבל הודעה 'The program is not properly configured and should be reinstalled' תודה
-
- 5 תגובות
- 954 צפיות
-
-
-
אז כמו שאמרתי בכותרת אני מחפש אנטי וירוס קל לשימוש וכמובן שיהיה מהיר ואיכותי במיוחד בשביל אנשים שלא מבינים הרבה במחשבים ותוכנות עם הרבה בילבולים ( בשביל ידידה שלי היא צריכה משהו פשוט כזה)
-
- 6 תגובות
- 954 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש winpeאו משהו דומה על דיסק עם boot כאשר הוינדוס לא עולה אני מחפש משהו פשוט שצריך להוריד לצרוב אותו כ-image לשנות בביוס והדיסק עולה הורדתי כמה ותמיד כשאני בוחר וינדוס מהרשימה הוא נותן לי הודעת שגיאה מחפש משהו תקין הפעם כי אני צריך את זה דחוף
-
- 2 תגובות
- 954 צפיות
-
-
מה אני צריך לעשות כדי שאוכל לכתוב בעברית בPHOTOSHOP וב-FREEHAND??? אולי צריך להוסיף פונטים ומאיפה אני אקח אותם?? מראש תודה!!!!
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
-
אני משתמש ב-ICQ 2003a ותמיד אני על Invisible בזמן האחרון אנשים (שלא הכנסתי אותם ל-visible list) יכולים לראות אותי כשאני על מצב invisible איך זה?
-
- 8 תגובות
- 954 צפיות
-
-
התקנתי את הגרסא החינמית של avira antivir personal מהאתר שלהם. נראה כמו אחלה אנטי וירוס, עושה את העבודה אך מצד שני הוא לא מתעדכן אוטמטית. נכנסתי ב- f8 ובאופציית update > automatic update מסומן ב-v ה- active. ועדין לא מתעדכן כל יום. מה יכולה להיות הבעיה? נסיתי כבר הכל וכלום לא עוזר.
-
- 3 תגובות
- 954 צפיות
-
-
היי. יש לי בעיה, אני מנסה להיכנס לאתר גיימר, וכל מה שהדפדפן מראה לי אחרי גמר הטעינה זה פשוט דף עם רקע סגול. למישהו יש רעיון מה הבעיה יכולה להיות? אולי בעיה בהגדרות של הphp או הcookies? כמובן שניסיתי כבר למחוק את הקוקיז ולהיכנס, גם ניסיתי 'לשחק' עם ההגדרות של הקוקיז. בקיצור, יש למישהו רעיון wtf going on? תודה. עריכה: מצטער שזה לא קשור לחומרה, אבל באמת שלא היה לי מקום אחר לשאול.
-
- 11 תגובות
- 954 צפיות
-
-
אני רוצה להקליט שירים מהרדיו במחשב לקובץ אודיו שאחרי זה אני אוכל לשים בדיסק ולשמוע. כרגע יש לי את תוכנת Audacity שאין לי מושג איך אפשר להקליט את הסאונד שיוצא מהמחשב ישירות דרך התוכנה... אם מישהו מבין למה אני מתכוון ויכול לעזור לי (להמליץ על תוכנה אחרת או להסביר איך מקליטים באמצעות התוכנה הנוכחית) מוזמן אבל אני צריך הסברים איך לבצע את זה :s05:
-
- 0 תגובות
- 954 צפיות
-
-
-
אני משתמש בnod32 והוא כל הזמן מוצא לי ווירוסים ב System Volume Information. פירמטתי את המחשב לפני כמה ימים ובכל זאת היום קיבלתי הודעה בסריקה: C:\System Volume Information\_restore{6DD7386E-8910-46C2-B08E-61484D6E432D}\RP23\A0002236.exe - Win32/Adware.WhenU.SaveNow application - מה זו בכלל התיקייה הזאת ואיך אני מנקה אותה סופית??
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב יד-שניה די ישן בסכום נמוך, אבל בכל זאת לבדוק אותו לפני הקניה עד כמה שאפשר. אילו בדיקות אפשר לבצע ובאילו תוכנות? (כמו בדיקות להארד דיסק, לזכרון, למעבד...) תודה!!
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
-
-
עכשיו נתגעתי בקטע שאני רוצה לעבור מ - SCENE ל- SCENE אחר ונסתיי כבר לנסות לבד וכול הזמן קבלתי הודעת שגיאה
-
- 4 תגובות
- 953 צפיות
-
-
במילים פשוטות שיהיה כמו שהוא אבל בפחות זמן. בעבר הרחוק עשיתי את זה אבל לא שמרתי את ההוראות. דוגמא אם זה לא ברור: למשל יש לי שיר של 5 דקות ואני רוצה שיהיה 4:30 דקות.
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
יש לי שרת שמתוקן עליו ה NORTON INTERNET SECURITY וגם SQLSERVER ברגע שה NORTON פועל שום עמדה לא יכולה לגשת לשרת ולעבוד עם ה SQLSERVER ואפילו סתם לגשת לשיתופים ואפילו אי אפשר לעשות PING לשרת מעמדה, זאת אומרת שה NORTON סוגר את כל פורטים. אני לא מוצא איפה בנורטון אני יכול להגדיר שהוא לא יחסופ פורטים מסויימים כגון 137 שזה הפורט של שיתוף או 23 של TELENET. תעזרו בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 953 צפיות
-
-
בנסותי לפתוח קובץ - BIN ע"י - DAEMON TOOLS אני מקבל הודעה...Unable to mount image invalid image file משמע, הקובץ פגום או שמה עלי לנסות ליפתוח בתוכנה אחרת?...
-
- 7 תגובות
- 953 צפיות
-
-
תמונה מצורפת. הפרסומת הזאת(הריבוע הכחול עם היצור הכתום) מוצגת בכל וידיאו של יוטיוב, אי אפשר לסגור אותה ולחיצה עליה מפנה אותי לערוץ יוטיוב בשם Undefined. הפרסומת בגרמנית(או שפה דומה) ואחרי אנימציה קצרה היא מציגה משהו בנוגע ל google science fair 2012. חיפוש בגוגל העלה חרס, סריקה עם malwarebytes לא מצאה שום רוגלה או מזיק אחר. אם מישהו איכשהו יודע מה קורה כאן, אני אשמח לאיזושהי עזרה. שלחתי גם דיווח באג בנושא ליוטיוב, לא יודע כמה זה יעזור. עריכה: - מתרחש בפיירפוקס ולא באקספלורר - מתרחש, כנראה, רק ביוטיוב(בדקתי וב metacafe זה לא קורה) - ניסיתי לבטל את כל התוספים של פיירפוקס - עדיין קורה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-
-
לוח אם: Gigabyte GA-G41MT-D3. מעבד: Intel E6700. כל השאר לא רלוונטי... התקנתי על המחשב Win7-64bit. הורדתי דרייברים מהאתר של Gigabyte ספציפית עבור 64bit. משום מה כרטיס הרשת לא מזוהה ואני יכול להתקין את הדרייבר שלו. אני מקבל הודעת שגיאה שאני מנסה להתקין דרייבר לא מתאים למערכת ההפעלה ושאני צריך לבדוק אם יש לי 64 ביט או 32 וליצור קשר עם ספק התוכנה. מה לעשות? תודה מראש לעוזרים. נ.ב: הורדתי את כל הדרייברים שיש שם באתר והתקנתי כבר את הדרייבר של הצ'יפסט, הדרייבר של הוידאו והדרייבר של האודיו. רק בדרייבר של כרטיס הרשת הוא עושה לי בעיות.
-
- 1 תגובה
- 953 צפיות
-
-
שלום רב הייתי שמח לדעת כיצד חוסמים חלונות קופצים ופרסומות בIE9. בטח רובכם יכתבו לי את השיטה של לבחור "חסום מרבית החלונות.." זה עוזר אבל לא מספיק. אשמח לשמוע על עוד דרכים. תודה ויום נעים.
-
- 0 תגובות
- 953 צפיות
-
-
כשאני ניגש להעלות את המסנג'ר קופצות לי זו שגיאות הראשונה: בוודאות אני יודע שהיא נרמה בעקבות הסה של תוכנת 'מוספת' שהייתה מנטרלת את הפרסומות של המסנג'ר ותמיד עלתה איתו התוכנה הוסרה וזה השריד האחרון ממנה השנייה: שהיא יותר נפוצה השגיאה הזאת פשוט לא מאפשרת לי להתחבר למסנג'ר! כיוונתי את השעון לפי האינטרנט, ניטרלתי את חומת האש של NOD32 ועדיין לא מתחברת מישהו יודע מה לעשות בנידון?.. תודה רבה לכל העוזרים
-
- 10 תגובות
- 953 צפיות
-
-
איך אפשר לפתור את הבעייה הנ"ל ברגע שאני מוריד קובץ אקרובאט הוא פותח לי את התוכנה ולא רואים שום דבר במסך
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-
-
שלום אני צריך מדריך איך לעשות תרגום לסרטים ולצרוב אותם ל DVD אבל חשוב שזה לא יהיה עם התוכנה : TMPGEnc Plus כי התוכנה עושה לי בעיה אז למי שיש אז בבקשה להביא לי לינק
-
- 6 תגובות
- 953 צפיות
-
-
ניסיתי לצרוב DATA לתקליטור DVD-RW כ-MULTISESSION וכל עוד התקליטור נקרא בכונן הצורב אין בעיה לקרוא את כל מה שנצרב בשלבים השונים. הבעיה היא שאופציית ה-Finalize DVD שבנרו 6.6 (לא הדמו) לא מאופשרת משום מה (באפור) כמו גם ה-Write Method. מישהו יכול לומר מדוע ומה ניתן לעשות? ד"א, אני מניח שגם אם אוכל לעשות Finalize ל-DVD-RW עדיין אוכל למחוק את כל מה שעליו בדומה ל-CD-RW, נכון? בתודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 953 צפיות
-


