עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תוכנה שאני אוכל להקליט את הדיסקים של הפטיפון אל תוך הארדיסק ושתיהיה פשוטה ושתוכל לחתוך בין שיר לשיר, כלומר שכששיר נגמר אז שיחתוך ויקרא לזה לדוגמא TRACK1 .

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  2. Started by nadav1379,

    אני רוצה לבנות באגי ואני צריך תוכנה לסרטוט שיש שם מידות וכל מה שצריך אולי מישהו יודע שם של תוכנה לסירטוט?

    • 5 תגובות
    • 955 צפיות
  3. Started by tal h,

    אני רוצה לפרמט, ואני חייב את כל ההודעות שיש לי ב outlook express כמו שהם ,שיהיה אחרי התקנה מחדש. (דואר נכנס, דואר יוצא, דואר נכנס לתיקייה מסויימת של שרת שלי וכו). ניסיתי - קובץ- יצא- הודעות- אך אני מקבל שגיאה : "ביצוע הייצוא לא הצליח. אירעה דגיאה בעת אתחול MAPI" . מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  4. עם מחשב שמחובר לטלויזיה. מחפש תוכנה שמראה ערוצים מכל העולם באיכות טובה למסך מלא.

    • 0 תגובות
    • 955 צפיות
  5. Started by tigerex,

    מישהו יכול להגיד לי אילו סרטי אנימציה עשו בעזרת מאיה ואיזה בעזרת 3ds max ??

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  6. יש לי תקיעות במשחקים ויש לי חשד שזה קשור בסאונד ולא בכרטיס מסך. יש תוכנה שבודקת את זה? פשוט את הכרטיס מסך ואת המעבד חקרתי עם כל הבדיקות האפשריות בהצלחה, אבל עדיין קיבלתי תקיעה בסטארקראפט 1 \=

    • 0 תגובות
    • 955 צפיות
  7. Started by bykeking,

    אני צריך המלצה לתוכנה פשוטה, שתאפשר לי לחתוך ולהדביק אחד לשני קבצים MP4. תודה!

    • 0 תגובות
    • 955 צפיות
  8. Started by yariv12,

    בלי שום התראה אין במחשב סאונד,אני בודק בהגדרות וזה מראה שיש סאונד. עם רק אני עושה ריסטארט זה עוזר ומחזיר את הסאונד,זה מחשב חדש שבקושי חודש אצלי. אומנם יש דפק קל באוזניות אבל אני לא יודע עם זה משפיע.

    • 5 תגובות
    • 955 צפיות
  9. Started by kobi3211,

    שלום ניסיתי פחות או יותר למצוא את התשובה לשאלתי שהיא למה בדיוק יש את הdeamon tool למה צריך אותו ומה הוא נותן תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 955 צפיות
  10. שלום לכולם,אני מחפש כבר שבוע דרייבר לכרטיס קול: c-media AC97 Audio Device חיפשתי בכול האתרים של הדרייברים מצאתי כמה אבל כולם לא עובדים.. מישהו יוכל לתת לי אחד שפועל?. תודה לעוזרים.. :]

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  11. Started by Zadu,

    שלום, יש לי תיקייה עם 541 קבצי תמונה בפורמט BMP ואני רוצה להפוך את כולם לJPEG (כמובן לא לעבור אחד אחד כי זה יקח שעות). איזה תוכנה חינמית יכולה לעשות את זה ? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  12. Started by Vidati,

    עבודה אחרונה שלי... אם יש הערות לא להתבייש. ;D http://vidati.deviantart.com/art/The-end-of-all-70428183

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  13. Started by Alexkmr,

    אני לא מבין בתחום אז לא לתפוס אותי בשגיאות. יש לי חבר שטוען שאחד מבני המשפחה שלו אנימטור, עושה אנימציות ב MAYA, 3d max- וכו', והוא בכלל לא יודע לצייר באמיתי אלה רק בתוכנות האלה. האם זה הגיוני?

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות
  14. Started by yairgold,

    שלום רב, השתמשתי במדריך שלכם ליצירת שיתוף באינטרנט. (ICS). יש לי 2 מחשבים. שניהם בעלי WINXP. המחשב שלי מחובר למודם sb4200 כבלים דרך USB. המחשב השני מחובר לכרטיס רשת אצלי. הרשת עובדת מצויין. גם השיתוף באינטרנט הוא טוב. הבעייה היא כזאת: מאז שחיברתי את הרשת, האינטרנט אקספלורר עובד אצלי לאט (ממש זוחל). (במחשב שמחובר למודם) בעוד שבמחשב השני (זה שמחובר אלי) הכל עובד כרגיל. אם אני גולש בפיירפוקס, אז הכל בסדר. אבל, בכל זאת, אני צריך ומעוניין לגלוש באקספלורר. מחקתי את כל הקבצים, ה-cookies. בדקתי וירוסים, spy-ware. הכל תקין. מישהו יכול לעזור לי ?? (יכול להיות שהבעייה לא קשורה בכלל לרשת)

    • 1 תגובה
    • 954 צפיות
  15. Started by elior021,

    היי, התקנתי IE 9 ואני רוצה לחזור ל IE 8 כמו שהיה לי לפני זה יש אפשרות פשוט למחוק את השדרוג של ה IE 9 ? שחכתי לציין יש לי WIN 7

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  16. עכשיו יש לי את התוכנה אני רואה טמפרטורות זה הולך כ temp1: 27c temp2: 49c temp3: -48c HD0: 33c מישהו מבין מה שיך למה שיגיד לי אחים שלי ושיסביר לי גם מה אפשר לעשות בתוכנה הזאתי ?!?!?! אם זה רק מה שאני יכול לעשות תודה לכולם ביי אחים שלי תעזרו ! .. !!..!!..!!..!!..!!

    • 4 תגובות
    • 954 צפיות
  17. Started by Elad Reich,

    היי אני מעניין לקנות מחשב גיימינג חדש בתקציב של עד 5,500 בערך ואשמח לדעת מה דעתכם על המפרט הזה תודה מעבד + מאוורר Intel i7 7700 3.6Ghz + Be quiet! PURE ROCK SLIM לוח אם Gigabyte H270-HD3 DDR4 Kaby Lake זכרון Crucial 16G (2x8G) DDR4 2400Mhz CL17 SSD WD Green 240G Read Up to 540 MB/s | Write Up to 430 MB/s דיסק קשיח Seagate 1T 3.5'' SataIII Barracuda 7200RPM כרטיס מסך GALAX GTX1080 8G D5 1657MHz-1797MHz EX OC RGB + BP מארז Xigmatek FrontLiner White ספק Xigmatek 500W 80…

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  18. Started by berko,

    שלום, אני חדש בנושא גרפיקה ממוחשבת ואני רוצה להתחיל ללמוד פוטושופ. נראה לי שהצורה הכי טובה ללמוד היא לקנות ספר (בבקשה תקנו אותי אם אני טועה..) אשמח אם תוכלו להמליץ לי על הספר האידיאלי ללימוד (גרסאות CS ו או CS2) רועי

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  19. Started by X7-007,

    http://wl.dlservice.microsoft.com/download/9/4/2/942E4DB1-ACF0-49FE-A89E-E5E0565EBAE0/en/wlsetup-all.exe תהנו, אם מישהו רוצה פאץ ללא פירסומות אני אשלח לו בפרטי כי זה כנראה אסור לפירסום

    • 0 תגובות
    • 954 צפיות
  20. Started by seaman162,

    שלום כל פעם שאני מפעיל את המחשב ,מופיעה הודעת בעיה (ההודעה מצורפת בקובץ)מה זה ? ואיך נפתרים מהבעיה?זה גורם לתקלות בתוכנות ואובדן של הצבע בסרגל התחתון ועוד... אני לא מומחה במחשבים ניסיתי לעקוב אחר הלינק שבהודעה ,והיא לא נימצאת במחשב. ברשותי 3400+219GHz 2.00GB RAM WIN XP PRO. Version 2002 sp3 AMD Athlon 64 pross. בכבוד רב SEA. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  21. Started by nadavov,

    טוב אני קניתי סרט דיוידי אמיתי ואני רוצה לגבות אותו למחשב שלי (לא לצרוב) טוב אז אני צריך את התוכנה dvdshrink וגם הוראות איך אני עושה את זה בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 954 צפיות
  22. Started by fffSSS,

    Kaspersky Anti-Virus או NOD32 איזה אנטי ווירוס יותר טוב? איזה חברה יותר טובה? איזה אנטי ווירוס לוקח פחות משאבים מי המערכת? איזה תוכנה יותר מומלצת?

    • 3 תגובות
    • 954 צפיות
  23. Started by Sha1haR,

    אני מתקין ת'מדפסת וזה עושה לי בעיה חוקיות מה כבר לא עשיתי לא עוזר חייב עזרה מה עושים . http://rotter.name/User_files/nor/471aa8b62b09567d.jpg תודה

    • 5 תגובות
    • 954 צפיות
  24. Started by lharpaz,

    שלום, מישהו יודע איך אפשר לבצע חיפוש של שיר ב-playlist בתוכנה winamp ? ראיתי את זה פעם אצל מישהו, ואין לי מושג איך עושים את זה... הבעיה היא בעצם למצוא שיר ע"פ מילה כלשהי בשם שלו. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות
  25. Started by lompy,

    פעם ריאשונה אחרי המון זמן שניתקלתי בקובץ ש VLC לא יכול לנגן , אפשר בבקשה המלצה לחבילת CODEC טובה

    • 6 תגובות
    • 954 צפיות

דיונים חדשים בפורומים