עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Vega,

    שלום, אני רוצה להתקין ווינדווס 98 על מחשב שקיבלתי, ואין לי מאיפה להשיג fdisk, מכיוון שהboot disk של windows xp לא כולל את התוכנה (למיטב ידיעתי). אשמח אם תוכלו להפנות אותי לאתר שממנו אוכל להוריד את התוכנה, או אם תשלחו לי במייל (oavinoam@hotmail.com) אגב, יש לי PM7 אבל אני צריך את אף-דיסק ספציפית --Vega

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  2. אורח DanielBerman
    Started by אורח DanielBerman,

    היי נכון שאתם רוצים לחלץ פריט כלשהו מרקע אחיד (לדוגמה רקע לבן), אז אתם משתמשים לרוב ב-Magic Wand. אבל נגיד שאתם רוצים להשאיר את הפריט על הרקע הלבן אבל על הרקע יש כיתוב בצבע כלשהו [אחיד]. האם יש אפשרות לסמן איזור על התמונה ולעשות מחיקה אוטומטית של צבע מסויים? דוגמה: מחכה לתשובה, תודה לעוזר/ים

  3. מה עושים במצב כזה?

    • 5 תגובות
    • 956 צפיות
  4. Started by ironman405,

    שלום לכולם רציתי לדעת איזה אנטי וירוס הכי מומלץ היום?

    • 6 תגובות
    • 956 צפיות
  5. Started by emailaya,

    אני מפתח תוכנת הימאליה - תוכנת דואר אלקטרוני בעברית מלאה. בקרוב אני רוצה להוציא גירסה חדשה מלאה בתוספות. אשמח לדעת האם יש פה מישהו/י שמוכנים לעבוד איתה ולדווח לי על בעיות או על רעיונות נוספים לתוכנה התוכנה כבר עובדת ופועלת אצל בטא טסטרים קיימים והיא עובדת כמו שצריך (לא לפחד מהעובדה שהיא בטא ) תודה מראש עמוס info@emailaya.co.il

    • 10 תגובות
    • 956 צפיות
  6. Started by Shasoosh,

    אחרי כמה חודשים (מאוד יפים) עם Opera 9 החלטתי לחזור קצת ל Firefox לגירסה 2 RC1 יש דיון דיי גדול לגבי כל התוספים המומלצים אבל אף אחד לא מדבר על התוספים שהורסים לך את דפדפן הפאר שלקח לך כל כך הרבה זמן לבנות! הרי למצוא מי מהתוספים גורם לבעיות זאת בעיה לא קטנה.. אני ניתקלתי בכמה וכמה כאלה, הראשון שעולה לי לראש הוא MediaPlayerConnectivity אמנם התוסף טוב בפני עצמו ועושה את העבודה אבל ממה שחוויתי הוא האט לי את המהירות בצורה ניכרת בישומים הפשוטים בתוך הדפדפן, לדוגמא קליק ימיני בתוך עמוד לקח לי 2.5 שניות כשהתוסף הזה היה מותקן. *חשוב לציין שמדובר בגירסה 2 של Firefox ולא כל התוספים מותאמים למרות שגם ב 1.5 אני זוכר את ההרחבה הזאת כארורה. אני אשמח לשמוע על עוד תוספים שהאכילו אותכם מר…

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  7. Started by Athlon-WINGS,

    הורדתי משחק JAVA ישן. ברצוני לפתוח אותו במחשב, והוא בא בקבצים של .class איך פותחים אותם?

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  8. כאשר אני רואה במחשב סרטי DIVX עם תרגום מובנה שהורדו מSTAGE6 חצי מהזמן אי אפשר לראות את הכתוביות - כל האזור מרוח. בDVD הביתי שלי רואים מצויין הבעיה היא רק במחשב. גירסת הDIVX שמותקנת לי במחשב עדכנית. מישהו מכיר את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  9. Started by dreamt,

    שלום רב, רציתי בבקשה לדעת האם יש בבדיקה הנ"ל תהיליכים לא תקינים: Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 10:39:08, on 30/01/2009 Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16762) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egu…

    • 9 תגובות
    • 955 צפיות
  10. Started by Cactus,

    כשאני מתקין את התוכנה כל קבצי EXE במחשב משתנים לקבצי אקרובט ואפשר לפתוח אותם רק עם האקרובט רידר איך אני מתקין את התוכנה ככה שלא ישתנו?

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  11. Started by pissdrunx,

    הורדתי היום מס' קבצי ACE ולהפתעתי כשבאתי לפתוח אותם התבקשתי לרשום סיסמה. עזרו לי אני לא יודע מה הסיסמה האם יש איזה תכנה חזקה במיוחד ש תוחל לפצח את הסיסמה?

    • 8 תגובות
    • 955 צפיות
  12. Started by menahem2009,

    יש לי סרט בלו ריי 1080P שהפס קול מקדים באיזה 30 שניות אני מחפש תוכנה להפרדת הפס קול ולהדבקת פס קול בסרטי HD תודה :

    • 0 תגובות
    • 955 צפיות
  13. מחפש המלצה לתוכנה שסופרת את מספר המילים באתר. עדיף פרייוור. תודה.

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  14. Started by mega1234,

    אני צריך תוכנה שתחפש ספריות ריקות (בלי קבצים בתוכן) ותמחוק אותן. אני לא רוצה שזה יעבור על כול ההרדיסק אלא רק על ספריות ספציפיות שאני אגדיר ואז התוכנה תחפש ספריות ריקות בתוך אלו שהגדרתי ותמחק אותן . תודה מראש. *יש איזה פלאגאין לTC שעושה את זה ?

    • 1 תגובה
    • 955 צפיות
  15. מה מיקום הקבצים שבהם נשמרת ההיסטוריה של האיסיקיו ??? בתודה מראש!!!

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  16. Started by AcidBurn10,

    שלום חברים , יש לי בעיה קטנה במחשב. Windows XP SP2 Herbew אחרי שה-Windows עולה ואני מתחבר לאינטרנט , ה-Taskbar פשוט קופא ולא מגיב ללחיצות של העכב והמקלדת , אני יכול לגשת רק לאייקונים שנמצאים על השולחן עבודה ולפעמים גם זה לא. אחרי כמה דקות , המחשב פשוט "משתחרר" ואפשר לעבוד כרגיל. מישהו מכיר את הבעיה הזאת ? תודה!! מעבד:423 Pentium 4 1.5Ghz לוח: ASUS P4T ASUS V7100 Geforce 2 64 MX-400 2x128mb RDRAM

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  17. הורדתי קובץ של 6 GB בBITCOMET כשהוא הגיע ל2.3 GB הפסקתי את ההורדה, צרבתי את הקובץ לDVD ומחקתי אותו מהמחשב (כי היתי צריך את השטח דחוף), אבל שמרתי את הטורנט. עכשיו החזרתי את הקובץ לתיקייה של ההורדה מהדיסק שצרבתי, ניסיתי להמשיך את ההורדה,אבל עכשיו התוכנה אומרת שירדו רק 16%...שזה לא הגיוני כי שמרתי מעל 2GB. ניסיתי למחוק ולהוריד מחדש את הטורנט, וזה לא עזר. ביצעתי ב"דיקה ידנית" לקובץ כמה פעמים וזה לא עזר.

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  18. Started by טכנאי_ברזילאי,

    שלום יש לי בעיה. והיא ככה: אני מתקין WINXP למישהו שם אנטי וירוס, עושה עידקונים, אחרי יומיים הוא לא יכול לפתח אקספלורר ומחשב שלי. כאילו הכובץ EXPLORER.EXE נדפק. אני מתקין גיקסאות של אקספלורר חדשות, שום דבר לא עוזר. רק פירמוט. גם ככה אחרי יומיים ה בעיה חוזרת. מה יכול להיות? מה אני יכול לעשות ללא לפרמט. נסיתי לשחזר REGYSTER ולא עוזר תודה

  19. Started by zzroni,

    אולי מישהו יודע איך מוחקים את רשימת החיפוש ב- kazaa ? אני מתכוון לרשימה הניפתחת search for אני לא רוצה שמישהו אחר יראה מה חיפשתי ?!

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות
  20. Started by aquas,

    היי אוקיי משהו מוזר אני לא מצליח להפעיל את אקספלורר גם אחרי ריסטארט,ואפילו לא כ-new task *אינטרנט אקפלורר לא רץ בתהליכים תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  21. Started by bennyriz,

    ישנם אתרים רבים שכשאתה נכנס אליהם יש לך ליד השם שלהם באקספלורר איקון. כשמוסיפים את הלינק לאתרים האלה למועדפים נוסף האיקון ליד השם של האתר. הבעיה היא שהאיקון הזה אחרי זמן מה נעלם משום מה.. מישהו יודע בתור אחד שבונה אתר איך מגידים את האיקון הזה ? ואיפה בדיוק הוא נשמר באתר ? כי אני רוצה לשמור את האיקונים האלה בדיסק קשיח כדי שהם לא יעלמו לי שנית אבל אני לא יודע מה המיקום שלהם. כל עזרה תתקבל בברכה.

    • 5 תגובות
    • 955 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה עם NOD32 - הוא פשוט חוסם לי את האינטרנט יש לי שני מחשבים בבית שבהם מותקן ה nod 32 smart security ורק במחשב אחד הוא חוסם את האינטרנט ובמחשב השני הכל תקין, הבעיה היא בטוח ה nod32 מכיוון שכשאני מוחק אותו האינטרנט פועל בסדר גמור איך פותרים את הבעיה ? תודה מראש עריכה : זה בסדר מצאתי את התשובה פשוט צריך להגדיר שם את הfirewall על automatic filtering mode והכל עובד בסדר צירפתי תמונה למי שלא הבין ורוצה לעשות את זה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 955 צפיות
  23. Started by sigma,

    netex זו תוכנת מנוע חיפוש מובנה בדפדפן. אילו יתרונות וחסרונות יש לתוכנה ?

    • 5 תגובות
    • 955 צפיות
  24. נתקלתי בבעיה מוזרה רצח !!! לאחר שפירמטתי את המחשב (וחילקתי אותו למחיצות) נכנסתי למחיצה D. ברור כי הכונן הזה היה אמור להיות ריק לגמרי. בתוך הכונן אני מוצא ארבעה תיקיות ממוספרות בצורה הזו http://www.siz.co.il/my.php?i=jmlzn1qjcrm4.jpg וכשפתחתי את התיקיות האלה בכולם היו קבצים מהסוג הזה http://www.siz.co.il/my.php?i=yjwtznjgmmfo.jpg מה זה התיקיות האלה? מאיפה הם צצו? האם למחוק אותם?האם זה וירוסים?

    • 3 תגובות
    • 955 צפיות
  25. כאשר אני בא לפתוח קובץ סרטים (avi לדוגמא ולא מוזיקה) אני מקבל את ההודעה הזו http://pic.hevre.co.il/UserPicPopup.asp?pid=10714255&alid=378093&uid=F00DBEA77E8D4383B23C3B2556CDEEA3&AlbumIsOpen=False ,לאחר שחיפשתי כמו ילד טוב בגוגל את הנכתב הבנתי שזה קשור איכשהו לdirectx נכנסתי לאתר של מיקרוסופט והבנתי שיש צורך להוריד את 'WGA עשיתי CONTIUE התקנתי את התוסף לחצתי על VAILTION וחיכיתי וזה לא נכנס למרות שהאקספלורר טוען.... עכשיו התקנתי דיירקטX 9.0C דרך היטמן החדשכיבתי עשיתי REBOT ועדיין הבעיה מופיעה רצוי לציין שהבעיה משפיע על תפקוד המחשב מאיטה אותו וכו'. יכשיו אני חושב שהינדוס שלי מקורי כי sp2 מותקן עליו...(בעבודה של אבא שלי שמו לי אותו)אין לי מושג מה לעשות בקשר לשני…

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות

דיונים חדשים בפורומים